حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۲۹
اسفند ۹۲

از اونجایی که شواهد نشون میده، افرادِ زیادی این اطراف نیستن :)) ولی بنده با عزمی راسخ همینجا هستم و تند تند از خودم پُست در میکنم تا نشون بدم که یه وبلاگ نویسِ اصیل خخخخ وبلاگش مثل ناموسشِ :))) و هیچ مناسبتی هرچند مهمی نمیتونه کاری کنه که وبلاگش یادش بره!!!

خب میدونید من چند سالی بود که شب عید سبزی پلو با ماهی نخورده بودم!!! یعنی درست از وقتی که شبهای عید مامانم نبود که با پایبندیِ راسخ این سنت رو بجا بیاره!!! تقریبا پنج سالی میشه!!! یک خانوادهٔ از هم گسیخته یک دردِ کهنه است که معمولا تو مناسبتهای خاص سر باز میکنه و اما مقابله کردن با این حسِ بدِ القا شده، نیرویِ عظیمی میخواد!!! البته که من سالهاست تلاش خودم رو برای خوب و شاد بودن کردم و میکنم :) زین رو دیشب سبزی خریدم تا سبزی پلو درست کنم :) و از اونجایی هم که خواستم شخص شخیصِ ماهیِ تُن هم در شبِ عید من سهیم باشه ، سبزی پلو با کنسرو ماهیِ تُن نوش جان نمودیَم :D چیه مگه؟ ماهی، ماهیِ دیگه!!! حالا چه سفید چه شوریده چه تُن!! :))))

خب از اونجایی هم که برادرم شمال به سر میبره، منُ سبزی پلو و ماهیِ تُن عزیز، دور هم شب عید را سپری کردیم :)



شما شب عید رسم دارید چی بخورید؟؟؟ سبزی پلو با ماهی؟ یا چیزهای دیگه؟ هرچند انگار کسی این دور و بر وقت نداره اما اگه دوس داشتین بیاین تعریف کنید یا اگه عکسی گرفتید برام بزارید تا منم با سفره هاتون شریک بشم :)


گفتم سبزی پلو با ماهی یاد اولین تئاتر کمدی ای که دیدم افتادم، فرهاد آییش بازی میکرد تو فرهنگسرا نیاوران اجرا میشد!!! من حدودا یازده سالم بود که با داداشم که هفت سالش بود رفته بودیم!!! اونقدر از اون تئاتر خوشمون اومده بود که در کل سه بار رفتیمُ دیدیمش!!! داستانش تو شب عید اتفاق میفتاد! و سه تا خانواده دور هم جمع شده بودن تا سبزی پلو با ماهی بخورن که..... که هیچی دیگه بقیه اش رو نمیگم :))



از اونجایی که من قرارِ تا قبل از سال تحویلم باز یه پُستِ دیگه هم بزارم ، پس عیدُ اینا هم الان بهتون تبریک نمیگم!!! چون اصلا خوشم نمیاد خیلی زود زود، پیشاپیش این کارو کنم!!!! پس تا اون موقع در مصرفِ آب صرفه جویی کنید شاید یه بدبختی مثل من که موهاشم بویِ دود گرفته بخواد بره حموم تا مجبور نباشه با آبِ یخِ یخِ یخ دوش بگیره و الان هِی تند تند پشتِ سر هم عطسه کنه و سالِ جدید رو با مفُ تفِ در هم آمیخته بی آغازد:)))))

موافقین ۲ مخالفین ۱ ۹۲/۱۲/۲۹
آزیتا م.ز

نظرات  (۳۴)

ما هم اصولا سبزی پلو به ماهی میخوریم فکر کنم بیشتر جاها شاید هم همه جا همین غذا رو بخورن.
باورتون میشه الان گشنم شد؟ :ی
ما که خیلی اب کم مصرف میکنیم میخواین سند ارائه بدم؟ :پی
اگه میشد همه وبلاگی ها با هم سال رو تحویل کنن خوب میشد.
فانتزی جالبیه این طور نیست؟
پاسخ:
ینی دیشبم خوردید؟؟؟؟ یا نه؟
باورم میشه! شد من یه بار عکس غذا بذارم شما گشنت نشه :))) به کنسروِ تُنم رحم نمیکنی :)
نه باور کردم :)
خب بود ولی متاسفانه نمیشه خیلیها دل مشغولیهای مهمتری دارن :)
azi khoshgelam eydet mobarak omidvaram hamishe shado salem bashi ghorboonet beram:
پاسخ:
به به ببین کی اینجاست!!!! :)
سال پیش روی شما هم خوب و خوش باشه و عیدت مبارک عزیزم امیدوارم واسه هممون سال بهتری باشه :)
مرسی که کامنت دادی و تبریک گفتی :)

bah bah salm azi joonie ashpaz!!!

akhey!!! kho ma rasmemoon sabzi polo ba mahie...unam mahi sefid

(aykon pak kardane mahie por az tigh o asabani)

 

rasti eydet moooooooooooobarak!!!!!!!!!!!!!!!!!!! boooooooooooooooooossssssssssssss

 

پاسخ:
سلام زری جونم
من ماهی سفید رو دوس ندارم واسه خاطر همون تیغهاش!!! دهن ادمو سرویس میکنه تا بخوای بخوریش :)

عید تو هم مبارک باشه :)
منم همین دورو برا هستم .
ما رسم خاصی نداریم واسه شام شب عید ، فقط ما موقع سال تحویل خونه مادربزرگم هستیم 
پاسخ:
وااااا!!!! ینی غذا هردمبیلی میخورید؟ :دی
ما هم در گذشته های دور خونهٔ مادربزرگم بودیم :)
ایشالا که خوش باشی و سال بهتری را برات آرزومندم :)
۲۹ اسفند ۹۲ ، ۱۳:۰۷ خانومه آقای x
تن ماهی نخور خوب نیس !
میمیری!
بی آزی میشیم!
پاسخ:
تن ماهی نجوشیده بسیور خطرناک است اما بنده دو ساعت جوشوندمش!!!! فعلا هم که نمردم!!!! آدم دم عیدی حرف از مرگ میزنه عاخه!!؟؟؟؟

من احتمالا یا به علت دق کردن میمیرم یا از طریق یه سانحهٔ هولناک :D حسم اینو بهم میگه :)

بادمجون :|

ما کلا زیاد اهل رسم و رسونم این شکلی نیستیم :|

از یه خونواده فرهنگی از این بیشتر نباید توقع داشت...

اصن هر چی میکشیم از دست این معلماس :دی

خدایی همه زور و انرژیشونو تو مدرسه میذارن...وقتی میرسن خونه حوصله بچه ها خودشونم ندارن...در حقیقت مادر پدر 30 40 نفرن...!

+

هر چند خودمم بادمجونو ترجیح میدم به سبزی پلو با ماهی

پاسخ:
بادمجون چه مدلی؟؟؟ من خیلی هم بادمجون دوس دارم اصن :)
پس مامی ددی معلم تشریف دارن :)))

سبزی پلو با ماهی که خعلی خوبه :D
همهٔ غذاها محبوبِ من اند اصن :))))
ما  هم رسم خاصی نداریم مثه چپ دست اینا هر سال عید خونه مامان بزرگ تشریف داریم:) 
پاسخ:
خوب اکثر ایرانیها خونهٔ یه بزرگتر جمع میشن :)
۲۹ اسفند ۹۲ ، ۱۳:۲۷ masi_biasabosaltane
تن ماهی مزش البته با حذف ماهی سفید از بقیه ماهی های شمال بهتره...
خونمون چون هیچکی دلش سبزی چلو و ماهی نخواست...
من غذای مورد علاقمو پختم گوشت و رب انار...چلو کره دار زرشک و کشمیش...جات خالی...
پی نوشت: البته آزی شکم گنده های مث من هر غذاییو دوس دارن...بعضیاشو بیشتر:)))

پاسخ:
آره...راس میگی...البته ماهی سفیدم با اون تیغهاش آدمُ دق میده!!!البته من اردک ماهی هم دوس دارم :)
عه میلتون به ماهی نکشید چون هوا بارونی بود :)
وااااااااییییییی منم از اون غذاهه میخوام عاشق این غذای شمالیهام هرچمد همیشه تعریف و وصفشو شنیدم اما هنوز نخوردم :)
من خودم همهٔ غذاها محبوب من اند بر وزن همه جای ایران سرای من است :))))

چند مدل داریم مگه؟
کشک بادمجونه؟همینه ینی..خبری بود نه سوالی،زورم میاد علامت سوالو حذف کنم(ایکون گ.ش.ا.د.ی.س.ی.ون):دی

پاسخ:
بادمجون خعلی مدلها داره!!!! خورشت، خوراک، کشک بادمجون ،میرزاقاسمی...دلمه بادمجون، بادمجون شکم پر، آش بادمجون، کوکوی بادمجون و الی آخر....الان جا افتاد برات!؟ :D
۲۹ اسفند ۹۲ ، ۱۳:۵۲ استاد سلام علیکم خیلی ناشناس خخخخخ
خب من دیشب واسه شام چیس و پفک خوردم اه اه اه.
الانم میخوام برم سالاد الویه آماده که دیروز از مغازه خریم بخورم. خدارو شر یه مدل هست خوشمزه تره اون رو داشت خریدم.
خب گشنمه برم بخورم خخخخخخخخ

پاسخ:
:|

الهی... :(

خب تن ماهی میخوردی لااقل :|

آزی آخره سالی یه سوال :
چرا آدرس وبلاگ اینایی که برات نظر میزارن توی نظرا پیدا نیست؟
پاسخ:
واااااا!!! :))))))

ببین عزیزم جلوی اسم کامنت گذارها یه عکس کوشولوی کرهٔ زمینه!!!! روی اون کلیک کنی آدرس کامنت گذارهاست :)

خب زودتر میپرسیدی بچم! :))))) این همه مدت ذهنتو مشغول کردی :D
واقعاً کلی دوشواری کشیدم پیداش کنم ، ولی عقلم به اون کره هه نرسید :)))
پاسخ:
خخخخخخخ :)))))
آخی....
ما شب چارشنبه سوری همیشه سبزی پلو با ماهی میخوریم اما شب عید رشته پلو تا رشته زندگی دستموون بیاد آزی جوون.زندگی را نباید سخت گرفت ماهی ماهیهه دیگه نشونه زنده بودن شما هم ایشالا خودتو اقوام امسال زنده باشید تا سال بعد باز با ماهیهه سال بعدش همینطور زنده بمانید تا 150سال..بعدا دربارش تصمیم بگیرید که میخواهید بازم ماهی بخورید یا نوچ.....سال نو مبارک دوست عزیز...خواننده همیشه بخونتم
پاسخ:
عه چه جالب!!!
میشه بدونم اهلِ کجایید؟ :)
ممنون عزیزم شما عمری دراز با خوبی و خوشی و رضایت زنده باشید
عید شما هم مبارک :)
ممنون که میخونید :)
به به 
پاسخ:
:)
یرنجش چی بوده؟ چقد قد کشیده!

منم امروز تنهام هیچکی نمیاد وبلاگم.
پاسخ:
برنج دانه بلنده :) خعلی هم خوبه :D

خب این اطراف خلوته :)

ما هم سبزی پلو با ماهی میزنیم بر بدن :)

آزی ِ نازنینم ، عیدن پیش پیش موبارک فدات شم :) ایشالا سالی بهتر ز سالی که گذشت پیش رو داشته باشی :)


پاسخ:
دیشب زدید عایا؟؟؟ :))) نوش جان :)
ممنون عسلی... ایشالا واسه تو هم سالی خعلی خعلی بهتری باشه!!! دیگه غم تو دلت نباشه :)
۲۹ اسفند ۹۲ ، ۱۶:۰۵ masi_biasabosaltane
فقط ب خاطر تو سین های هفت سینمونو کامل کردیم...:))))
پاسخ:
واااااااییییی این الان خیلی خوبه...آینه اشم چقد خوشگله :)
مرسی دوست مهربونم :)

تو چرا دیشب خوردی؟مگه امشب نباید خورد؟

ما الان با مامانم میخوایم درست کنیم.الان داره غر میزنه که پاشو بیا کمک من .نشین اونجا.

آزیتا نمیدونی که رفتم حموم بس که فشار آب کم بود،من هنوز موهام بوی دود میده!!ملت شریف رشت یکم کمتر خودتونو بشورین!دِهَ!

سال نوی شما هم خیلی مبارک باشه.

 

پاسخ:
عزیزم شبِ عید سبزی پلو با ماهی میخورن ...شب عید مث شب آخرین چهارشنبه سال که جشن میگیرن! و چون امروز سال تحویله دیشب شبِ عید بود!! هرچند چون ساعت 8 شب سال تحویله فاصلهٔ شب عید تا سال تحویل یکم زیاد شده :)

والا!!!! انگار هر چی بیشتر آب بریزن بیشتر عید میشه!!! :|
مال شما هم خیلی خیلی تر مبارک :D
عید تو هم مبارک
پاسخ:
:)مرسی
شهر ما تا اونجایی که یادم میاد هووووچ وقت رسم نداشته سبزی پلو با ماهی درست کنن واسه شب عید هر کسی هم این کارو بکنه مسخره اش می کنیم چون به خیال خودش میخاد باکلاس بازی دربیاره و بگه ما هم مثه تهرونی ها هستیم خخخخخ

خلاصه که واسه ما مهم تر از شب عید ناهار روز اول عید می باشد که همیشه در خونه ی بزرگ فامیل برگزار میشه و اون هم آش جو می باشد اینجا همه یک هفته قبل از عید به دنبال سیرابی و کشک و جو و جوپرک و این صوبتا هستن نه ماهی:))))))
و ما چون دوعدد مادربزرگ داریم که خیلی هم طبیعیه خخخخ همیشه دوبار اش جو می خوریم یه بار با فامیل مادری و یک بار هم با فامیل پدری که اش جوی فامیل پدری همیشه با یک هفته تاخیر برگزار میشه چون شب عید اونجاییم دیگه آش جو رو میندازن یه هفته بعد :)))))))
اوووووووووف چه طوماری نوشتما اصن به عنوان پست بزارمش تو وبلاگم خوبه خخخخخخخخ
ما امشب قرار است جوج بزنیم اونم دستپخت شوهر عمه درست شده رو منقل حیاط خونه ی مادربزرگه:)))



پاسخ:
عه چه جالب :) ولی مسخره کردن کار خوبی نیس هااااا :)))))
ناهار روز عید چه جالب....آش جو با سیرابی و کشک؟؟؟O_0
عاخه جو خودش طبعش فوقالعاده سرده، سیرابی هم همینطور کشکم همینطور و همچنین خودِ فصلِ بهارم همینطور اون وقت شما این آشُ میخورید ، تنتون بی حس نمیشه شونصد ساعت بخوابید؟؟؟؟ :)
خوش به حالتون پس دو طرفه حال میکنید :)
جوجِ خونگی خوبه :)نوش جان

نه امشب میزنیم . دیشب وخت نشد ! دیشب اصن بد بود !


مرسی فدات شم :) یه بوس ِ قایمکی واست گذاشتم کنار بیا جلو بهت بدم ! اوووووووووووم ! :*

پاسخ:
ایشالا که امشب خوبه :) نوش جان :)

موووووووووووووووچ :-*:-*:-*
ما اصفهانیا شب عید کلا ترجیح میدیم شام نخوریم :))))))))))))

آزی عیدت مبارک. امیدوارم لحظات خوبی در انتظارت باشه :)
پاسخ:
ینی تا این حد؟؟؟؟ به شکم خودتونم رحم ندارید؟؟؟ :)))))

آرزو جون عید تو هم مبارک ایشالا سالی پر از چیزهای خوب داشته باشی :)
نه والو تا حالا همچی اتفاقی نیفتاده واسمون، به خواب بهاره نرفتیم:)))
پشت بندش پا میشیم میریم عیدی تنمون دوباره داغ میشه خخخخخ

پاسخ:
ولی من اگه بخورم احتمالا ولو میشم دیگه هیچ جام نمیرم خخخخخ
به هر حال خوشمزه به نظر میاد نوش جان :)
یعنی تو تهران تنهایی آزی؟
ما اونجوری نیستیم که مثلا رسم داشته باشیم حتما یه غذای خاص بخوریم شب عیدا.
اینه که قبلنا بیشتر از بیرون غذا میگرفتن،حالا کباب یا پیتزا یا... الان هم یه چند سالیه تحت تاثیر جَو، مامانم سبزی پلو با ماهی درست میکنه.
از اونجایی که من خیلی ماهی خور نیستم،احتمالا منم غذام سبزی پلو با تون ماهیه:)))
در ضمن امشب شب عیده.دیروز بیست و هشتم بودا!!!
پاسخ:
شب عید!! ینی شبی که فرداش عیده!!! مث شب جمعه که فرداش جمعه است جانم!!!!
بعله من فعلا تنهام ولی داداشم تو راه داره برمیگرده به این امید که سال تحویل باهم باشیم!
ماهیِ تُن هم ماهیه هاااا بیچاره!!! چطور اینو دوس میداری؟؟؟ :D
ایشالا که خوش باشی
بنده دیگه کم کم باید رخت و لباس بکنم برم خونه مادربزرگم لذا در همین ساعت عید رو بهت تبریک می گم آزیتای عزیزززززززززززززززززززم:*
سال تحویل حتما حتما به یادت خواهم بود :)
این ساعتهای اخر سال 92 هم امیدورام برات به خوبی سپری بشه:))
دیگه اینکه خیلی هم دوست میداااااااااارم [آیکون یه قلب گنده که در حال ترکیدنه از بس عقش و محبت توشه]
پاسخ:
توکای عزیزم ایشالا که بهت خوش میگذره!!!آرزوی بهترینهارو دارم واست... ایشالا که بیشتر روزهای سال جدید دلی شاد داشته باشی
منم دوست دارم و میبوسمت...ممنون که به یادم هستی و حتما واسم دعا میکنی ;)
بوس بوس تا سال دیگه :)
نه امروز ناهار خوردبم.
بله شده!وقی که عکس کله پاچه گذاشتین :دی
اگه این دل مشغولی ها رو نداشتیم بهش نمیگفتم فانتزی
پاسخ:
نوش جان :)
اها :)))))
عیدت مبارک.. شکمت پر از غذا!
پاسخ:
عید تو هم مبارک

شکم تو هم پر از غذا خخخخ
۲۹ اسفند ۹۲ ، ۱۸:۰۵ خانم مهندس
ماکه هیچکدوم,ماهی دوست نداریم.
ولی به اصرار من قرار قرمه سبزی باشه:-))))))))
پاسخ:
نوش جانتون :)
خوش به حالت.این پستای آشپزیتو که می بینم حسودیم میشه!کاش منم آشپزیم خوب بود!البته زیاد آشپزی نکردم.ولی فک میکنم آشپز خوبی نشم:(
پاسخ:
وااااا این که چیزی نیس.... :)
اگه دوس داشته باشی یکم تلاش کنی یاد میگیری عزیزم چرا نتونی :)
۲۹ اسفند ۹۲ ، ۲۲:۱۸ خانم هموستات
انقد برنج رو خوش بر و رو درست کردی که اصلا  تن ماهی تو چشم نیست.آدم هوس میکنه.جالب تر از اون اینکه هوس کردم یه پسر بیارم فقط به نیت آزیتا جون:)))))))
پاسخ:
خخخخ خواستم با برنج امیدواری بدم به خودم :)))
ای جونم.... اون وخ من باید مامانش بشم که :D قبوله مامانش بشم چون دیگه قد نمیده زنش بشم :)

من خیلی دلم می خواددددد. آخه قهر کردم شامم نخوردممم. :)))

عیدت مبارک آزی. :)
امیدوارم خوشحال و سالم و عاشق باشی. :دی
خیلی غذات خوشگل بود. آقا ما عکس غذای خوشگل می بینیم از دست می ریمممم. :)) البته به غیر از کله پاچه مثلا! :دی

ا

پاسخ:
عه وااااااا....چرا قهر دم عیدی؟ :)
عید تو هم مبارک ایشالا تو هم خوش باشی :)
آخیییییی :)

1- عیدت مبارک..

صد سال به این سالا.. هرروزتان نوروز.. نوروزتان پیروز..

2- ما ( کلِ خاندان ) تو خونه مامان بزرگ جمع میشیم  « دلمه برگ مو »

میزنیم بر رگ..!

باور میکنی من تا حالا سبزی پلو با ماهی نخوردم؟

هرسال دلمه برگ مو داریم :)
پاسخ:
عید تو هم مبارک خانوم :)
چه جالب دلمه برگ:) خیلی دوس دارم

حالا هیچوقت نخوردی؟؟؟ خب یه شب الکی بپزید بخورید خوشمزه است!!! حتما نباید شب عید باشه که :)

سال خوبی داشته باشی :-*
ما نیز سبزی پلو با ماهی داشتیم اون هم دستپخت بنده.
بنظر خودم که خوب بود.
(شاید یه عکس ازش بذارم بلاگم)

مهم اینه آدم دلش خوش باشه.باقی بهانه است.
دلت همیشه خوش :)
پاسخ:
دست شما درد نکنه..نوش جانتان :)
آره عکسشو بذار ببینیم :)

ممنون...دل شما هم شاد :)
اگر یه فکر احمقانه را حتی 5 میلیارد نفر قبول داشته باشند باز هم آن فکر احمقانه است.... ( کارل مارکس )

میگویند دنیا محل گذره....!

آری هست

ولی من هرگز از تو نمیگذرم

 

 

چون تمام دنیای منی....!

 

سروده : شروین

پاسخ:
بعله!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">