حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۲۹
اسفند ۹۲
دیروز که داشتم تو خیابون راه میرفتم، سعی کردم به طبیعت اطرافم خوب دقت کنم!!! میگم سعی کردم واسه اینکه دیدنِ طبیعت بینِ این همه خونه و ماشین و شلوغی و آلودگی واقعا احتیاج به سعی و دقت داره!!! دیدم طبیعت چقد خوبه ، چقدر سختکوشِ، چقدر امیدواره!!! یه درخت هرچقدرم که تو سال گذشته روش دوده نشسته باشه، هر چندتا از شاخه هاش رو شکسته باشن ، هرچقدرم که با کلید روی تنش زخم ایجاد کرده باشن، اگه هنوز ریشه اش تو خاک باشه اگه هنوز زنده باشه، وقت بهار با حوصله جوونه میزنه، شکوفه میده!!!

 
19 اسفند 1392
پارک ملتِ مشهد


به این فکر کردم که ما آدمها چقدر موجوداتِ ضعیفی هستیم!!! چپ میریم،راست میایم میگیم حوصلهٔ عید رو نداریم!!! سال نو بشه که چی؟ وقتی چیزی تغییر نخواهد کرد!!! این چند روز از خیلیها شنیدم که میگفتن امسال حوصلهٔ عید رو ندارن!!! کاش ماهم بلد باشیم، شکوفه بدیم با حوصله به استقبال بهار بریم!!! هرچند که روح و جانمون پر از خطها و یادگاریها و کَنده کاریها باشه! هر چقدر که شاخه هامون رو بادهای سهمگین زندگی شکسته باشه!!! ما هنوز زنده ایم، و زندگی چیزی نیس که لب طاقچهٔ عادت از یادِ من و تو برود...
صادق-جان تو وبلاگ صادقیه، نوشته بود این روزها آدمها دچار یک توهم اند، توهمِ خوبی که دوست داشتنی است، که سالِ جدید سالِ بهتری خواهد بود، که تو سال جدید کارهایی که دوست داریم رو انجام میدیم ، که به خیلی از چیزهایی که میخوایم میرسیم!!! آره شاید این یه توهم باشه!!! اما به نظر من اسم این توهمِ دوست داشتنی، امیدِ! همون چیزی که باعث میشه ، طبیعت اینقدر قدرتمند، نو بشه ، تازه بشه و یه درخت اصلا به این اهمیت نده که داره تو یکی از  آلوده ترین شهرهای دنیا زندگی میکنه!!! شکوفه هایی بده که زیباییشون آدم رو مسخ میکنند... :)


درختِ کفشدوزک ها

پس بهتره که ما هم با فکرهای خوب شکوفه بدیم حتی اگه قرار باشه شکوفه هامون سرما زده بشن!!! امیدوارم سال جدید پر از روزهای خوب باشه واستون... پر از لحظاتی باشه که از تهِ دل میخندید!!!پر از دلگرمیهای بزرگ و کوچیک باشه!!! خلاصه سالی باشه پر از حالِ خوب و قلبی شاد...
سال نو برای همتون مبارک باشه :)

ladybirds are sign of good luck+
موافقین ۱ مخالفین ۱ ۹۲/۱۲/۲۹
آزیتا م.ز

نظرات  (۱۶)

سال نو مبارک آزی :)))

پاسخ:
سال نو تو هم مبارک :)
اِوَلم که رفتی.... ینی تا آخر اول خواهی بود :D
آفرین خوشم اومد از نگاهت. در واقع همه با امید زنده ایم، امید به روزهای خوب، امید به شادی. 
عکس ها فوق العاده زیبا بودند. :)
سال نو شما هم مبارک دوست خوب و دوست داشتنی. 
پاسخ:
:)
نگاه بنده متعلق به همه است خخخخ :))))
ممنون... :)
امیدوارم سال خوبی داشته باشی :) سالی پر از امید :)

آمیـــــــــــــــــن :)

ایشالا برا تو هم سال خوب و متفاوتی باشه :)

کفشدوزک خعلی دوز دارم من :******

پاسخ:
آمین!!!
ممنون عزیزم همچنین برای تو :)
اونم تو رو دوس داره و میدونی که نماده خوش شانسیه :D

آخ جون یه سال اٍوِلٌم :دی

اصن یه عیدی مشتی باید بهم بدی :دی

 

 

پاسخ:
خخخخخخ
عیدی تو باید بدی که تا آخر سال اِولی :D
۲۹ اسفند ۹۲ ، ۱۸:۳۰ masi_biasabosaltane
هر چند من بوی گند می دهم...اما بهار آزی همون شکوفه معطر است...
هر چند من مهربون نباشم آزی بهار مهربونه مث سنبل و نرگس و پامچالو بنفشه بدونه خارش و معطرش..:)))))))))
چن ساعت به سال نو مونده...پیشاپیش مبارک...
ببینم...امسال سال چ شعاری داره....:))))))))))))
سال کمک به ایتام زدگان روحی مث من باشه خوبه...:)))
حیف مجبوریم ک بخندیم...و گرنه گریه آسان تر است آزی جانم...
مرسی ک امید میدی...اینم آخرین ماچ آخر سال...:*
پاسخ:
چرا عزیزم بوی گند بدی؟ تو گلی بوی گل میدی :)
من خودم میام سرپرستیه روحتو قبول میکنم :)
نه بخند بخند درد بر هر درد بی درمانی دواست دوستم :)
:-*:-*:-*:-*
چه جالب
اتفاق من هنوز سال تحویل نشده سه تا شکوفه قشنگ تو زهنم متولد شده که هر کدومش میتونه کلی رو زندگیم تاثیرات متفاوت داشته باشه.
باری نگه داشتنشون هم میخوام امسال یک مبارزه درست و حسابی بکنم.
---------------
خب دیگه فکر کنم بشه سال نو رو تبریک گفت چون زمان زیادی نمونده(2 ساعت)
سال نو مبارک ازیتا خانم
از طرف من به اقای همکار و باقی دوستانتون هم تبریک ویژه بگید.
براتون آرزوی بهترین ها رو دارم
پاسخ:
ایشالا شکوفه هات ثمر میدن :)
سال خوبی داشته باشی :D
پیشاپیش عیدت مبارک
انشالا سال خوبی داشته باشی پراز لبخندو ارامش:*
ماچ موچ
پاسخ:
همچنین تو عیدت مبارک:)
سال نوت مبارک آزی جوووون:)))
پاسخ:
عید تو هم مبارک
۲۹ اسفند ۹۲ ، ۱۸:۴۴ استاد سلام علیکم خیلی ناشناس خخخخخ
مطمئنم سال پیش روت سالی پر از شادی و شادمانی واسته چونکه میخوای اینطوری باشه و داری به استقبال شادی میری.
+آفرین به این قلم شیوا!
++ از بس خوب و باکلاس نوشتی که دلم نیومد شوخی کنم و باید خیلی خیلی جدی عرض کنم که: سالی که نکوست از بهارش پیداست، و شما داری بهاری دلنشین واسه سال جدیدت میسازی.
+++ موفق باشی دوست بسیار بسیار قدیمی من. فکرکنم عید امسال 23 امین سالی باشه که میشناسمت. اون موقع 4 سالت بود عجب بچه پر رویی بودی تو خخخخخخ با دوچرخه میومدی وسط زمین فوتال ما پسرا خخخخخ میگفتیم واااای باز این آزی اومد خخخخخ
پاسخ:
ممنون دوست قدیمی :)
امیدوارم واسه تو هم سال خوبی باشه :)
عاغا انقدر کلمه شکوفه رو استفاده نکن! تو که میدونی من چقدر رو شکوفه حساسم! خخخخخخخ
پاسخ:
اون شکوفه اسم واقعیش چیز دیگه است زیاد حساس نشو حساس نشوووو :D
نوروزتان خجسته!
پاسخ:
نوروزتان پیروز هرروزتان نوروز :D

آزیتای عزیز نگات به زندگی خیلی زیباست! من این اخلاقتو دوست دارم. خودم از اون دسته از آدمام که همیشه تو اوج ناراحتی و بدبختیم سعی میکنم بگم خب دیگه بسه پاشو لبخند بزن!!!

.........

4 شنبه سوری من خونه بودم. نمیرم اصن بیرون. شاید بعدن که مستقل شدم برم و خوش بگذرونم...

.............................

ما هم سبزی پلو میخوریم :)

...................

 

نمیدونم الان تبریک بگم یا نه :دی ولی با اینحال سال جدیدت خجسته باشه و امید دارم که برات بهترین ها رقم بخوره

نمیشه گفت همش شاد و خوشی چون امکان نداره اما آرزو میکنم خوشی هات بیشتر باشه

پاسخ:
ممنون :) آفرین همین اخلاقت عالیه :-*
چرا؟ ینی الان نمیتونی بری خوش بگذرونی خب!؟ ایشالا زود مستقل میشی :)
نوش جان
اوهوم...سالی پر از خنده های آلبالویی داشته باشی :)
۲۹ اسفند ۹۲ ، ۲۰:۲۶ استاد سلام علیکم خیلی ناشناس خخخخخ
سال نو مبارک :)
سال تحویل در وبلاگ آزی نو شد خخخخخ
پاسخ:
سال نو تو هم مبارک :)
:D
۲۹ اسفند ۹۲ ، ۲۰:۵۳ دست و پا چلفتی
میگما منظورت از ladybugs  کفشدوزکه؟

فکر کنم اون Ladybirds هستا :)

به جان خودم گوگل ترنسلیت میگه!!!


پاسخ:
بعله...منظور همون بود!!! British  accent به ladybird میگن ladybug !!! اما گوگل یه شرکت آمریکاییه :)

bug میشه حشره دیگه :)
۲۹ اسفند ۹۲ ، ۲۲:۱۶ خانم هموستات
چه نگاه زیبایی و چه عکس خوشملی
پاسخ:
:)
:-*
آره والا من دوساله سعی می کنم دم عید که میشه هی نگم حسش نیست حال و حوصله ی عید رو ندارم ، هرچیز کوچیکی ای دم  عیدی رو بکنم یه بهونه واسه دور هم جمع شدن واسه خندیدن واسه شاد شدن....اصن اگه توهمه بزار باشه ، البته به نظر من که همون امیده:))) اگه با این چیزا و این یکی دو هفته شاد نشیم و نخندیم کی بخندیم؟؟ فردا پپپس فردا که دوباره روال زندگیمون میشه مثه قبل دوباره کار  و درس و زندگی و روزمرگی قبل!!!
بلـــــــــــه دیگه این یکی دو هفته ای که زندگی یه رنگ و بوی دیگه میگیره همه ی دور همی ها اصن حال و صفای دیگه داره همه همو می بوسن ، همه تبریک میگن همه می خندن و حتی سعی می کنن اگه کدورتی هم هست به خاطر عید و این چیزا فراموش کنن!!!
اوووووووووف چه من جدیدا عوض کامنت طومار می نویسم ولی خو دیگه سر دلم مونده بود همه ی اینا نمی گفتم نمی شد خخخخخ
پاسخ:
دقیقا همینطوره و چقدر خوبه که انرژی این توهم رو با خودمون کش بدیم به ادامهٔ سال :)

چقدر خوبه که طومار مینویسی تازه کلی هم حرفهای خوب خوب میزنی :D

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">