حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۲۹
اسفند ۹۲

امروز من اصن قصد نداشتم سفره بچینم ، از بس که فکر میکردم مطمئنا سفره خعلی زشت میشه!!! چون هیچ ظرف خوشگلی پیدا نمیشه!! اما ظهر یه دوست نازنینی با کلی انرژی بهم زنگ زد!! و کلی ترغیبم کرد، با حداقل امکانات سفره چیدم تا کنار شما و داداشم که تازه از گرد راه رسیده ، سال رو تحویل کنم :)

به سفره هفت سینمون نخندین بچه ها :)

مهم صفا و صمیمیته :)))


به افتخار همهٔ شما که به بی حفاظ رونق دادید :)


:-*




عید همتون مبارک

از ته تهِ قلبم آرزو دارم سال خوبی داشته باشید :)

موافقین ۲ مخالفین ۱ ۹۲/۱۲/۲۹
آزیتا م.ز

نظرات  (۳۶)

۲۹ اسفند ۹۲ ، ۲۰:۳۱ استاد سلام علیکم خیلی ناشناس خخخخخ
Happy New Year

پاسخ:
مرسی عید تو هم مبارک :)
اول
پاسخ:
نوچ :دی
آزیتاى عزیزم، سال نوت مبارک باشه
برات از خدا بهترین ها رو میخوام و امیدوارم همیشه لبت خندون و دلت شاد باشه
پاسخ:
ترنج مهربونم قربونت برم ممنونتم
منم واسه تو عزیزم  آرزوهای خوب خوب دارم :)
۲۹ اسفند ۹۲ ، ۲۰:۳۶ masi_biasabosaltane
چقد قشنگ آزی خیلی سفره هفت سینت قشنگه...آزی بوس بوس....عیدت مبارک...
عیدی ب من ی بوس گنده بده...
پاسخ:
الکی :P مرسی مصی جونم چشات خوشگل میبینه :D
عیدت مبارک دوست شاعرگونه ام :)
۲۹ اسفند ۹۲ ، ۲۰:۴۷ دست و پا چلفتی
 سال نو مبارکت باشه

شاد باشی و پیروز
پاسخ:
سال نوی تو هم مبارک :)

شاد باشی و دیر زی :D

عیدت مبارک آزی جان

ببخش اگه سال پیش بد قلقی کردم و اذیتت کردم...

امیدوارم سال جدید یه دوست خوب باشم و امیدوارم سال پر خیر و برکتی داشته باشی...

پاسخ:
عید تو هم مبارک مهدی جان
اکشال نداره :)
مرسی همچنین ایشالا سال خوبی داشته باشی
به افتخار بی حفاظ و نویسنده دوست داشتنی و پر انرژیش
ایشالا اکه سال های سال در کنار برادرتون باشید و زندگیتون پر از شور و شادی و نشاط
پاسخ:
ممنون :)
به افتخار شما مخاطبهای خوب :)
ایشالا شما هم یه سال پر از روزهای خوب داشته باشید
بیا ماچ بده...
پاسخ:
عه وااااااا......چه چیزا....واست بوس پرت میکنم :دی
سال نو مبارک. سلام گرم منو به همه برسون.
پاسخ:
سلامت باشی
سال نو تو هم مبارک :D
۲۹ اسفند ۹۲ ، ۲۲:۱۴ خانم هموستات
وای آزیتااااااااااااااااااا معرکه است دختر.واقعا کدبانویی(آیکون از ته دل)
عیدت مبارک مهربون بانو.بوس بوس
پاسخ:
آیکون نه بابا میدونم واسه دلگرمیه من میگی :D
تو مهربونتر از منی که
مرسی که امروز اینقد خوب بودی اینقد به منه طفلکی امید دادی :-*:-*
۲۹ اسفند ۹۲ ، ۲۳:۰۰ خانم مهندس
قشنگ شده;-)
عیدت مبارک.
چه خوبه,همیشه هستی,اینروزا فقط تو بودی که همش آپ میکردی.
پاسخ:
مرسی:)
عید تو هم مبارک!!!
من از بس دلم اینجاست :)
۲۹ اسفند ۹۲ ، ۲۳:۴۹ ایمان ایکس
سلام
خوبید
عیدتون مبارک
امیدوارم سالی پر از عشق و شادی و همچنین توأم با موفقیت و عشق داشته باشین
چرا گفتین بچه ها به سفره ی هفت سینمون نخندین ؟ سفره به این قشنگی
سفرت رو قشنگ چیدی ، مهم ظرف نیست مهم عشق و علاقه ای که به خرج دادی و اینه که مهمه
ولی سفره ی هفسینتون برای من دلچسب نیست چون یه چیزی کم داره
قرآن ، قرآن رو کم داره ، و یه سوال واسم پیش اومده که چجوری این رکن اصلی سفره رو فراموش کردید ؟!
خدا آن حس زیبایست که در تاریکی صحرا
زمانیکه هراس مرگ میدزدد سکوتت را
یکی همچون نسیم دشت می گوید :
کنارت هستم ای تنها ودل آرام میگیرد
+
سال و مال و فال و حال و اصل و نسل و بخت و تخت
بادت اندر شهریاری برقرار و بر دوام
سال خرم، فال نیکو، مال وافر، حال خوش،
اصل ثابت، نسل باقی، تخت عالی، بخت رام
سال نو مبارک
باز دوباره امیدوارم سال خوبی در کنار خانوادت و برادر تازه از راه رسیدت داشته باشی

پاسخ:
سلام
عید شما هم مبارک!
ممنون...شما هم سال خوبی داشته باشید!
سلام..سفره قشنگی بود....عید شما هم مبارک...:))
پاسخ:
ممنون :)
عید شما هم خیلی مبارک :)
سفرت خعلی هم قشنگه از سفره ی ما هم حتی قشنگتره:) هرکی هم بخنده من می دونم و اون !!!
بعدم انلاینی لحظاتی بعد از تحویل سالت تو حلق و چش و چالم خخخخخ

اصن مهم تر از همه سال نو جدید :))))
دیدی داشت یادم می رفت ، هرچند تا امروز هزاربار بهت گفته بودم ها ولی بعد از سال تحویل و سال جدید یه مزه ی دیگه میده:*

پاسخ:
سفرهٔ شما که نگوووو پر دخملای خوشگله :) اوه اوه توکا خشن میشود :D
همون لحظه آن بودم اصن :دی خخخ
توکا جونم سال نو جدید همون سال نو مبارکه؟؟؟؟ خخخخخخ
بعله خوشمزه تره...سال نوی تو هم مبارک :)
سلاااااااام عیدت مبارکککککککککککککککک
پاسخ:
سلاااااااااام عید تو هم مبارک ایشالا سالی پر از خوبیها داشته باشی :)

خیلی هم عالی :) زیبا :)

پاسخ:
موتوشکر :D
عقشــــــــــــــم عیدت مبارک عزیزکم:*خعلی خوشالم که امسال دوستی به خوبیه تو دارم خوشگلم:)))لحظه تحویل سال بیادت بودموکلی دعات کردم[ایکون امیدکه مقبول افتدخخخ]عسکات که باز نشد:|ولی مطمعنم گل کاشتی مثه همیشه:**منم یه سفره کوشولوپهن کردم همسفرامونم دعوت کردیمp:[ایکون جات خالی بود واقعا:*]عید همه ی دوستای وبلاگی هم مبارک:)[ایکون گل وشیرینی واجیلD:]
پاسخ:
عزیزکم عید تو هم مبارک :-*:-* منم همینطور حس میکنم خواهردار شدم!!! :D ممنونم که دعام کردی عزیزم :)
آخییی قلبون سفره کوشولوت :) 
عید تو هم مبارک....ایشالا یه سال پر از خنده و دلخوشی منتظرته :-*
نوروز مبارک آزی جونم :-* 
شادباشی گلم 

پاسخ:
نوروز بر تو هم مبارک
خوش باشی دوستم :-*
سلام آزی جوون
عیدت مبارک
سال خوبی داشته باشی ظرف های هفت سین مهم نیستن اون هفت تا سین مهمن:*
پاسخ:
سلام :)
بعله صد البته که همینطوره، من باب شوخی و عذر بی سلیقگیه خودم گفتم :)
عید تو هم مبارک حانی هم از طرف من موچ گنده کن :D
عیدت باز هم مبارک.
سفره هفت سینت هم بسیار زیباست و فرنچ ناخن ها هم
کتاب حافظ هم همینطور 
و اینکه امیدوارم خدا و یادش امسال بجای تو سفره و رو طاقچه و کنج خونه ،تو قلب و روحمون باشه.
امیدوارم.
فدا مداااات عمو جون.
پاسخ:
وای تو چ سحر خیزی:)
آخییییی مرسی سهیل جان :)
منم امیدوارم...البته که باید همینطور باشه و امیدوارم که دلامون خدایی باشه نه سفره ها و طاقچه هامون :)
قربوست عمو....با اون 92 تا پستت ینی ترکوندی :))) خسته هم نباشی..
عیدتم خیلی مبارک :)
یادم میاد اولین باری که اومدم وبت یک چیزی نوشته بودی که منو بردی به قدیما به اون زمانایی که ما هر دومون در یک حس مشترک بودیم. نوشته بودی وقتی بچه بودی واسه خودت چیزی نمیخریدی یا از پدر و مادرت نمیخواستی تا برات چیزی بخرن چون وضع مالی پدرت خوب نبوده و فکر میکردی اگه این کارو بکنی به اقتصاد خانواده ضرر زدی. من هنوز کاملا این فکرای بچگیمو بیاد دارم. بزرگترا نباید اینجور حرفارو جلوی بچه ها بزنن تا بچه ها بخوان این فکرارو بکنن.
فکر میکردم اگه مثلا یک آدامس یا پفک واسه خودم بخرم به پدرم فشار میاد! 
پاسخ:
اوهوم! حالا چی شد یاد اون افتادی؟ :|
منم همینطور بودم از بس که بابام هر روز هر ثانیه میگفت بدبختیم =/ میترسیدم یه آبنبات بخرم :|
آخی... ایشالا ما با بچه هامون درست رفتار کنیم :)
اون ظرف چهار گوشی که وسط گذاشتی توش چیا داره؟
سبزتو با بذر چه گیاهی درست کردی؟ تا حالا سبزه این شکلی ندیدم.
پاسخ:
نصفش اسفنده نصفش غنچهُ گل رز :)

اونم یه بذریه بنامِ گاودانه!!!! من زیاد دوسش ندارم اما همینو فقط داشتیم دیگه :) الان دیدی دیگه :)
معمولا اولین ها توی ذهن آدم میمونه. منم چون اولین بار که اومدم وبت اون جملت برام تاثیر گذار بود همیشه توی ذهنم هست.     آزی=اون خاطره
پاسخ:
عجب!!! پس کاش یه خاطرهٔ بهترمو میخوندی اول خخخخخ :D
این گاودانه احیانا همون تلخون نیست؟ 
پاسخ:
نه فکر نکنم اسم فارسیش همینه ، خوراکه دامه...اسم عربیشم کَرسَنه است :)
ترخون (یک نوع سبزی خوردن) شاید توی شهرای دیگه چیز دیگه ای بهش میگن. ما توی مشهد با این نام میشناسیمش!
پاسخ:
ترخون که جز سبزی خوردنه جانم...سبزیه عطریه...گاودانه کلا خوراکه دامه :) سرعت رشدش خیلی زیاده واسه همین سبزه باهاش درست میکنن :)

آزی جونم عیدت مبارک

چندتا پست گذاشتی یه روز نبودم!

چه هفت سین ناز و قشنگی...

پاسخ:
عید تو هم مبارک خانوووووم :)
خوب دیگه شما مشغول مهمون بازی بودی ما اینجا بودیم :D
مرسی عزیزم لطف داری :P
عیدت موبارک[بوس]
جا داره تبریک ویژه ایی به همه ی همکارانی(اصنم ملوم  نیست کدوم همکارانُ میگم:دی) که در خراب آباد برای آبادانی میهن تلاش میکنند تبریک عرض بنماییم:دی.
میخاسم آیکن بوس بذارم دیدم پرو میشن و وهم برشون میداره.نه من قصد ادامه تحصیل دارم حوصله خاطرخواه ندارم...[رضایت ]
پاسخ:
عید تو هم مبارک :)
بعله اصلا هم تابلو نیست... بیلبوردِ اتوبانیه :D
هنر اونه که با کمترین بهترین را تهیه کنی
سال نومبارک خانوم با سلیقه
پاسخ:
ممنون حیران جونم...
خجالت :D
سال نو مبارک ایشالا سال خوبی باشه واست

سلام سلام به به سفرت نازه...

عیدت مبارک ازی جان...ایشالا سال خوبی داشته باشی گلم

پاسخ:
سلام سلام خودت نازی زری ژون :-*
عید تو هم مبارک همچنین برای تو بیشتر تر :)

salam azi junam

sale no mobarak azizam , omidvaram sale kheili khubi dashte bashi, sali por az salamatio shadi ishalla

haft sinet ham kheili khub shode mofido mokhtasar va ziba

hamishe shad bashi golam, boos boos b mizane lazem ;)

پاسخ:
سلام عزیزم
سال نو مبارک، ایشالا تو هم سالی پر از چیزهای دوست داشتنی داشته باشی...
:-*
داییم همیشه به جای اینکه بگه سال نو مبارک میگه سال نو جدید:))))
منم ازون یاد گرفتم خخخخخ
پاسخ:
اها...از اون نظر:)
خدایا این خوشیا رو از این دختره نگیر. 
پاسخ:
کدوم خوشیا دقیقا؟
از شما هم همچنین :)
عیدت مبارک باشه آزی جون :ایکس
ایشالا سالِ بعد با شوعرت عید بگیری :دی
پاسخ:
عید تو هم مبارک 8-)
شما ایشالا عروس شی :دی
به قول بعبعی
Happy new year      Bawwwww
:)
پاسخ:
واااایییی عاشقشم :))))
سال نو مبارک:)
هفت سینت هم قشنگه:)
کلا اینجور چیزا ساده که باشن، بیشتر حال میکنم.هرچی ساده تر،دلنشین تر.
خونه ساده....لباس ساده....رفتار ساده....و منظور از ساده،بی تجمل و بی چسان فسان و خاکی و خودمونی میباشد:))
پاسخ:
به به...
عید شما هم مبارک!
بعله فرموده بودین سلده و بی آلایش میپسندید!

سال نوت مبارک آزی مهربون و دوست داشتنی:)
پاسخ:
سال نوی تو هم مبارک.....قربون تو جات اینجا کلی خالی بود هااااااا :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">