حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۰۳
فروردين ۹۳

از آن دست کادوهایی که  آدم  رو حالی به حولی میکنه :)


:دی



و آب جوش که بریزی گرمش میشه :))



و وقتی آمپر بچسبونه :دی

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۰۳
آزیتا م.ز

نظرات  (۳۲)

خخخخخخخخخخخخخخخخخ خعلی باحال بود تاباشه ازین کادوهاباشه[ایکون چشـــــمک]:-D
پاسخ:
خخخخخخ بعله...هرچی کادو اینجوری تر بهتر ;)
[ایکون بابـــــــــا طرح ناخون:-D عقش خودمی دیه:-*]
پاسخ:
:-*:-*:-*
۰۳ فروردين ۹۳ ، ۱۱:۵۵ غلامرضا سلطانی

سلام دوست خوبم
انشالله سال پربرکتی داشته باشی

لطفا به منم سر بزن و اگر خواستی لینک این پستتو در سایتم ثبت کن تا بقیه از طریق وب من وارد وبت بشن و از مطالبت استفاده کنن

راستی میتونی در وب من مطالب امروز دنیای وبو ببینی...

wikilinkes.ir/page/help

سلام.
واقعاً ! حالی به حولی رو خوب اومدی :)
لبخندک قرمز اون بالا هم قشنگه دی:
پاسخ:
سلام
خخخخخ...اصن یه وضسه
لبخنده آلبالویی تقدیم شما!:)
چه خوشکل ! :))
پاسخ:
اوهوم :)
واااااااااااااااااااای چه نازه ه ه ه ه ه ه ! چه خشمله ه ه ه ه ! چه با مزه :) اووووووووف عجب هیکلی ی ی ی ی ی !خخخخخخخ اصن آدم چیزی هم میتونه توش بخوره ؟! مات و مبهوت َ دخترکه میشه آدم ! خخخخخ
پاسخ:
واییییی خخخخخخ....اوهوم خیلی نازه :)
اصن هیکلش که خداست :D
همچین با یه حالی توش یه چیزی میخوری ینی یه حالـــــــــی خخخخ ;)))
منم موخواااااااااااااااام :(
پاسخ:
 آخی نمیدونم از کجا خریده واست بخرم :|
درش چیه ؟
شبیه مغزه!!!!
پاسخ:
درش ادامهٔ موهاشه دیگه موهاش فرفری پوش داره :)
پله به پله رونمایی میشه دیگه...فک کن از همون اول تصویر آخرو میداد دستت
پاسخ:
چی میشد؟ از جذابیتش کاسته میشد :دی
آزی به توصیه ت عمل کردم روی اون طرح یوریه رو ناخنم برق ناخن زدم باحال شده ! :)
پاسخ:
آورین
اینطوری خیلی بهتره :)
خخخخخ هی وای من:-D 
پاسخ:
یه وضیه!!! :))))

سلام وای چ نازه

دیده بودم از این گرمایشیا اما اینجوریشو ن .خخخخ

 

با کی داری اب میریزی خاهر؟؟؟داداشی؟

پاسخ:
سلام
خودت نازی..خخخ
منم زیاد دیده بودم اما این خیلی جیگره :)))

بهله داداشمان میباشد :)
وااای چه خوشگله :) دست کادو دهنده درد نکنه ...
آزی تو ناوناتو میری سالن طرح میزنی آیا ؟
پاسخ:
اوهوم واقعا دستشون درد نکنه :))
نه بابا اینجوری که باید هر روز برم سالن :) خودم میزنم خانومی :)
الان فهمیدم که چرا پست لاک ناخن زویا منو دوست داشتی :))
پاسخ:
Yes
I am a nail polish addict :))
ایووول... چه باحااااااااااااااااال!
پاسخ:
خخخخخخخخخخخ :)
۰۳ فروردين ۹۳ ، ۱۵:۵۶ دست و پاچلفتی
خدایای توبه!!!!

اون داداشته کنارت[ایکون تیز بینی] خخخخخ

پاسخ:
ع چی توبه :))

آره تیز بین خان...داداشِ :)
خالکوبیش منو کشته،دختری با تتویه اژدها
پاسخ:
دقیقاااااااااااا من هلاکشم ینی...عاشق ژستُ نگاهشم ینی :)))
عجب چیز بامزه ایه این :)))
آزی جون عکست تو موهای فرفریه این خانوم س.ک.س.یه پیداس :v :v
پاسخ:
اوهوم خیلی فانه :)
عسکه خودمُ داداشم :دی
چ ماگی...من خیلی ماگ دارم از ایناشو ندارم هنو...
پاسخ:
منم عاشق ماگم :)) 
ایشالا از اینام بخری :)
۰۳ فروردين ۹۳ ، ۱۷:۴۳ نانا (همکاردکترمظاهری...!)
اگه خواستی آقای همکارو چیز خور بکنی مثلا یه قهوه قجری معروف بهش بدی بخوره حتما تو این لیوانه حالی به حولی بده که آخر عمری یه لذتی ببره!!

آزی بیا یه ویدئو آموزشی طراحی ناخن بده بیرون دیگه:-*
پاسخ:
مگه با همین خرش کنم که راضی بشه چیز خور بشه :))))

خخخخ ویدئو....نه بابا اونقدرهام حرفه ای نیستم :پی
مخترعِ این یه شخصه چش چرون بود لابد :))
پاسخ:
از نظر من خوش ذوق بوده :D

چه خوشگله:)

پاسخ:
مرسی :)
عه این چرا همچین شد پَ
فکر کن حاج آقایی شیخی  چیز ی بیاد خونه بعد از اینا براش بزاری بعدم توش چای بریزی ، آی خنده کنیم :))))
پاسخ:
عه پَ میخواستی چجوری بشه :D
خخخخ دقیقا...لیوان دیگه ای هم که موجود نیس باید از همینا فقط بیاری واسش :))))
الله اکبر. قربون خدا برم چه چیزایی خلق میکنه
پاسخ:
خدا بیکاره بیاد ع اینا خلق کنه؟
اینارو بنده های بیکاره خدا خلق میکنن :)))
چه باحاله!!! ایشالا نوشیدنی های داغ توش بنوشی :دی
پاسخ:
موتوشکرم :D

واسه هدیه دادن به پسرا خوبه :))))
کی بهت هدیه داده؟ :)
خودت و داداشتم که پیدایین :)))
پاسخ:
اما منم که پسر نیستم خعلی  باحاش حال کردم :)))
یه دوست خوب  بهم داده البته خانومم هست :D
بهله :D
فکر کردم آقای همکار داده بهت میخاستم بیام له ش کنم! دیدم گفتی یه خانوم داده P:
پاسخ:
حالا گیریم آقای همکارم داده باشه، شما چرا اینقد خشن برخورد میکنی؟؟؟ :))
درباره ی تصاویر منعکس شده توی در لیوان حالی حولی کن هم یک توضیحی بدید ممنون می شم خخخخخ
پاسخ:
توضیحی نداره که جانم...منُ داداشم :)
جل الخالق چه چیزا می سازن خخخخخ
نه خداییش باحال بود
پاسخ:
تازه از این خفنترشم ساختن کجاشو دیدی؟ :دی
با داداشت با همچاری هم توش اب ریختین!!!!
بله دیگه پروژه ی خیلی سنگینیه خخخخ
پاسخ:
تو که از این پروژه ها نداشتی ببینی چقد سنگینه اصن :))))
چه باحاله:)
پاسخ:
:)
عه رسیدن بخیر :)
فک کن تکنولوژی در راه چه اهدافی بکار میبرن :))))))))))))))
پاسخ:
:))))))))))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">