حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۰۸
فروردين ۹۳

اگه خدا بخواد امروز ما قرارِ اولین و آخرین عید دیدنیمون رو بریم! بعله! یعنی میخوایم بریم خونهٔ تنها فامیلی که باهاش در ارتباطیم و اون کسی نیس جز یکی از خاله های مامانم! اوهوم! تعجب نکنید! من و داداشم در حالی که مامانمون نیس میریم عید دیدنیِ خالهٔ مامانم :) مهینُ رسول که اسمشون میتونه یه جورایی مترادفِ لیلی و مجنون قرار بگیره با این تفاوت که اینا به وصالِ هم رسیدن اما اونا نرسیدن، جز معدود زوجهایی هستن که من با دیدنشون میتونم بگم، خب، ازدواج میتونه چیزِ خوبی هم باشه!

وقتی با هم ازدواج کردن، خاله مهین فقط 14 یا 15 سالش بوده و آقا رسول 19 سالش! تازه آقا رسول پدرش تازه فوت کرده بوده و تنها فرزندِ مذکرِ خانوادش با پنج فروند خواهر! نمیخوام واردِ جزئیاتِ زندگیشون بشم اما نصف زندگیِ مشترکشون رو از لحاظِ مالی تو مشکلات سر کردن اما هیچوقت از عشق و احترامشون نسبت بهم کم نشده! حتی خواهر شوهر بازیهای اون پنج فروند هم چیزی رو خراب نکرده! میدونید این دو نفر اونقدر قشنگ با هم رفتار میکنن که گاهی آدم فکر میکنه اینجور رفتارها فقط میتونه تو فیلمها باشه! اما واقعیته!

جالب اینجاست که آقا رسول یه مردِ واقعیِ واقعیِ در حالی که سایزِ پاش ، 38ه و قدش از 170 تجاوز نمیکنه! اما با اینکه شونه های پهنی نداره اما نه تنها واسه زنش که واسه خیلی از آدمهای فامیل تکیه گاهِ محکمی بوده و هست! گفتم سایز پا یادِ یه خاطره افتادم :) خیلی سال پیش وقتی من کم سن بودم یه بار همه تو خونهٔ داییِ بزرگِ من جمع بودیم ...موقع رفتن ، پایِ خاله مهین به خاطرِ آویزون موندن از مبل ، ورم کرده بودُ تو کفش نمیرفت! اون وقت بود که دم در آقا رسول کفشهای پاشنه بلندِ زنش رو بپا کرد! خاله مهینم کفشهای آقا رسول رو و به خوبیُ خوشی رفتن خونشون! اینم از فوایدِ پا کوچولو بودنِ شوهر!خخخخخخ

خلاصه که این زوج، نمونهٔ زنده، بارز و کمیابِ یک ازدواجِ موفق هستن و خلاصه چــــــــــــــــه آرامشی تو خونشون حکم فرماست! :) پاشم برم حاضر شم تا دیر نشده... :)

موافقین ۲ مخالفین ۱ ۹۳/۰۱/۰۸
آزیتا م.ز

نظرات  (۲۶)

۰۸ فروردين ۹۳ ، ۱۸:۲۷ فعلا خاموش :)
هووووم ..
چه حس ِ خوبی به آدم میده دیدن این زوجای موفق میون ِ اینهمه ازدواجای مضخرف 
پاسخ:
میدونی زوجهای معمولی شاید زیاد باشن اما اینجوری عشقولانه مخصوصا بعد این همه سال خیلی کمیابه:)
فعلا خاموش ینی بعدا روشن میشی ایشالا؟ :))
۰۸ فروردين ۹۳ ، ۱۸:۲۸ خانم هموستات
چه مرد خوبی فارق از قضاوت ها فقط به فکر مشکل همسرش بوده
پاسخ:
گفتم که یه مرد واقعیه...
امشب دیدمش اونقد دلم براش تنگ شده بود :)
ایشالا خدا عمر با عزت بهشون بده
پاسخ:
ان شا الله :) 

روح لطیفت یک زندگی خیلی خوب می تونه بسازه...
تو تو آینده و زندگی و شوهرداری موفق تر از این فامیلتون میشی...
پاسخ:
من که بعید میدونم...میدونی من خیلی کم طاقتُ بی اعصابم مطمءنا یه شوهر بداخلاقم میکنم آخر :)
عجب زوج رویایی ای هستند ، خدا حفظشون کنه :)
پاسخ:
آره خیلی عشقند :))
اتفاقا منم همیشه به این فلسفه ی ازدباج فکر می کنم توی این فامیل و دور وبری ها والا ما هرچه سر می چرخانیم هیچ کدام لیلی و مجنون نیستند نه اینکه همیشه داد و دعوا و بیداد ،نه ولی هیچ کدام مثه تو این فیلما نیستن همشون سرشون تو مشکلات الی و غیر مالی و این صوبتاست!!!
خدا این دوتا لیلی و مجنون رو واسه هم نگه داره و ایشالا همه همینطوری باشن با هم:)
پاسخ:
آره جالبیه اینا اینه که معمولی نیستن عالی اند عاشقند :)
کاش همه اینجوری باشن
ای جونم:))) انشاالله همیشه همیشه عشقولی باشن[ایکون قلب ضربان دارD=] خدا به همه ازین زندگیا بده:) خوش بگذره عقشم:***
پاسخ:
ممنون عزیزم فدا مدات :***
خاله جون شام نگه تون داشته مثه اینکه :))))
ببینم عیدی هم بهت داد یا نه؟؟ خخخ
پاسخ:
آره شام سوپ و ماکارونی بود :)
عیدی هم نداد ولی من یه گلدون کوشولو خوشگل بردم براشون :)

همچین بی ربط...اِ سایز پای منم 37 هست!!!

پاسخ:

و همچنین من:)
آزی حیف که نمیشه ینی زشته والا از نامه ی فدایت شوم همسر عکس میگرفتم که ببینی اینجا هم گاهی ازین خبرا هست بعله
پاسخ:
چرا زشته ؟؟ بذار ببینیم خو
خدا واسه هم حفظتون کنه:)
۰۹ فروردين ۹۳ ، ۰۱:۲۲ استاد سلام علیکم خیلی ناشناس خخخخ
آدم رو هوایی میکنی که بره زن بگیره :D
+آزی از این مهین ها دیگه تو فامیلتون نیست دو سه تا واسه من بذاری کنار؟
++اسم گوجه چشم سبز قجری، مهین نیست؟ اگه مهینه همینجا در جمع رسما خواستگاری میکنم ازش اگر هم که نیست چقدر حیف، میتونستیم زوج خوشبختی باشیم! [آیکون یه وقت اسمش مهین نباشه بره تو پاچمون اجماعا صلوات ختم شود!]
+++آزی اسمت اگه مهین بود باحال بودا !!!! میشدی مهین م.ز و وبلاگتم حرفهای شاید بی پرده مهین! خخخخخخخ
++++ [آیکون استاد سلام در حال فرار و محو شدن در افق، رفرنس:عشق آزی،گوجه چشم سبزه الهی که اسمش مهین نباشه به حق پنج تن!]
پاسخ:
خودتُ کشتی اخه کی به تو زن میده با اون سابقه ی درخشانت:))
الانم خیالت راحت نه من اسمم مهینه نه عشقم گوجه نه تو رسول!!!! والا!!!
۰۹ فروردين ۹۳ ، ۰۱:۳۳ استاد سلام علیکم خیلی ناشناس خخخخ
خدا رو صد هزار مرتبه شکر!
+ نذر کرده بودم کل بچه های وبلاگ رو نون پنیر سبزی بدم تا از این خواستگاری که در اثر جوگیری مطرح شده بود، جون سالم بدر ببرم که خدا رو شکر بردم.
++آزی کلا دختر مجرد که اسمشم مهین نباشه ندارید تو فامیلتون؟[آیکون استاد سلام گیر داده میخواد مزدوج بشه!]
پاسخ:
ببین تو فامیل فقط خودم مجردم که اونم میدونییییی به خونت تشنه ام بعبارتی:)))))))
akhey che bahal aziiiiiiiii
پاسخ:
:)))
۰۹ فروردين ۹۳ ، ۰۱:۴۳ استاد سلام علیکم خیلی ناشناس خخخخ
تو رو میخوام چه کار! من زن میخوام نـــــــــــــــــــــــَــــــه ترشی!
+یعنی گوجه رو بگیرم خیلی بهتره تا بیام تورو بگیرم!
++حالا اگه مهریت به نیت سال تولدت 1365 تومن باشه شاید بگیرمت! قول میدم مهریت رو سر سفره عقد بدم و حتما هم اون 5 تومنیش از اون 5 تومنی زرد قدیمیا باشه!
+++البته یه شرط هم دارم: تنهایی برم ماه عسل!
پاسخ:
اگه من ترشی ام تو با اون سابقت غذا تف شده ای.... هی دهن منو وا میکنه :|
پرروووووووووو
امشب شام چی خوردی اعتماد به نفست قلمبه شده؟؟؟؟:))))))
۰۹ فروردين ۹۳ ، ۰۱:۵۴ استاد سلام علیکم خیلی ناشناس خخخخ
اوه اوه آزی خشمگین شد! اصن زن نخواستیم من برم بالشتمو بغل کنم بخوابم خیلی هم از زن بهتره!
+نظرت اگه عوض شد عدد2را به شماره 30000077854123654789654123 اس ام اس نمایید. قرعه کشی یک عدد خودرو پرایدو(پرادو نه ها، پرایدو!) برای ارسال کنندگان اس ام اس.
++راستی، خاله مامانت دختر نداره؟ اسمشم مهین نبود مهم نیست، مهم تفاهمه که ما داریم خخخخخخ
پاسخ:
خاله مامانم یه دختر داشت 15 سال پیش شوهر داد!
برو بخواب تا نزدم به خواب ابد راحیت نکردم >:(
خخخخخخخخخخخخخخ خداروشکر اسمم مهین نیس[ایکون افتخارنمیدم اصنD=+عقشم بزن قدش:)))]
پاسخ:
خخخخخخ دیر رسیدی عقشم، استاد سلام رفت :-x
یکم زودتر میومدی دوتایی به بوق فناش میدادیم بعدش میدادیمش به جلاد تا سرش رو پخ پخ :D
خخخخخخخخخخخخخخخخ فقدD=
پاسخ:
:* شب به خیر عشقم. مـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاچ
ای بابا حیف شدا!D= [ایکون قربانی=استادسلاملکم ازقفس پرید:-P]
پاسخ:
خخخخخخخ
قربانی رو خوب اومدی :D
حیف، از قفس پرید ;)
خوابای تارت البالویی ببینی عقشم شببخیر:*
پاسخ:
مرسی عزیزم :*
۰۹ فروردين ۹۳ ، ۰۲:۳۱ فعلا خاموش :)
بله .. :)))) بزودی
پاسخ:
به امید خدا!!!!
استخاره کردی خوب اومده عایا؟؟؟؟؟:))))))
:)
خب ! که اینطور :)) بعد یعنی شما کلن خونه ی زوج های موفق میرید دیگه :)) این یعنی شما دوس میدارید که شوهر کنید روتون نمیشه بگید :))) اینجوری دارید به مسترلهجه حالی میکنید که ای برادر چرا اینچنین ریلکسی؟ ببین من چقدر از زندگی زناشویی آرام خوشم می آید. د زود باش خووو :)))
یک سوال اینجا پیش میاد :| پای خاله مهین چرا از مبل آویزان بود؟ :| آیا به خاطر کوچولو موچولو بودن یا اینکه یه وری نشسته بود رو مبل و پاهایش را روی دسته گذاشته بود؟ :))))))

در کل از زندگی این دو گل شکفته خـــــــــــــوشمان آآآآآآآآآآآآآمد خــــــــــــوشمان آآآآآآآآآآآآمد !
پاسخ:
نه ما فقط خونه اینا میریم، بعدشم شوهر کردن مگه رو داشتن میخواد، تو وبلاگ مرحوم قبلی اتفاقا اعلامیه اش رو زده بودم که چجور مردی مَد نظر بنده هیت!!!:))
بعله چون ریزه میزه تشریف دارن !
:))
۰۹ فروردين ۹۳ ، ۱۹:۱۹ یک خواننده خاموش
از شما بعید بود اینجور قوم و خویشی داشته باشید :)
پاسخ:
خیلی هم مچکر واقعا! 
چه خوب! این زوج ها رو دوز دارم! خدا نصیب همه کنه...
پاسخ:
بعله...ایشالا :) 
یکی مثل شما یکی هم مثل ما که فوج فوج مهمون میاد و میره و همه هم انتظار دارن بازدیدشون رو پس بدیم!
راستش آزی جان مدت هاست که من به دنبال موردی هستم که به زندگی مشترک امیدوارم کنه اما هنوز نیافتم
پاسخ:
بعله :)
خب منم از بچگی این مورد رو دیدم و بعدشم دختر همین خانواده رو اما دیگه ندیدم :)
آخی:)
پاسخ:
:)
سال نوت مبارک
:)
اونجا که میرین در مورد چیا صحبت می کنین با هم ؟
جزئیات شخصی که نه ولی جا داره به نظرم در مورد جزئیات رفتارهاشون بیشتر بنویسی...
مثلا همین پوشیدن کفش پاشنه بلند
فک کن مثلا آقا رسول ماشین هم نداشته مجبور بوده مسیر رو پیاده برن
پاسخ:
مرسی

آقا رسول بیشترِ وقتها کلی خاطره های جالب داره که تعریف میکنه!
اگه ماشین نداشتن یا آژانس میگرفتن یا اینکار رو نمیکرد لابد.... یه سوالهای میپرسی ها!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">