حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۱۲
فروردين ۹۳

این خروسهایِ بی محلی که الان میخونن ، دقیقا منظورشون چیه؟؟؟ 

:))))

موافقین ۰ مخالفین ۲ ۹۳/۰۱/۱۲
آزیتا م.ز

نظرات  (۱۰)

۱۲ فروردين ۹۳ ، ۰۱:۲۰ آی کلاه دار ....
شاید فک کردن امشب شبه جمعه اس.خخخخخخخ
زود بیدار شدن.خخخخخخخخ

پاسخ:
من چقدر بپردازم ،شما دست از سر شب جمعه برداری؟؟؟!؟!؟!؟!؟!؟:))))
۱۲ فروردين ۹۳ ، ۰۱:۳۸ آی کلاه دار ....
باید فکر کنم:دی
ولی هرچی فک میکنم میبینم نمیشه از شب جمه و فضایل اش گذشت.خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
پاسخ:
ایشالا خدا شب جمعه های پر فضیلتی قسمتت کمه:)))
نمیدونین؟!!!!
میخوان شما رو بیدار کنن دیگه خخخخخخ
پاسخ:
من خودم بیدار بودم!
گول خوردن:))
شاید داره میگه "شب بر همه خوش.... تا صبح فردا" :)
پاسخ:
نمیگه گنجشک لالا، مهتاب لالا عایا؟
:))))

خب آزی جان جونم برات بگه اینا دقیقا منظورشون اینه عاغا ببین منو..!!
چه نوکی.. چه دمی.. عجب بالی..
ببین چه چاق و چله م..
بدو بیا منو سر بِبُر..
تو شیکمم پر انار و آلو بکن بعد منو بزن بر بدن..
بعله..
اینا دخیخنِ دَخیخَن منظورشون همینه..
والا چه معنی داره.. 
والاع..









؛)
پاسخ:
آع باریکلا
این بهترین جوابی بود که دیدم خخخخخخخ
آیکونه یک آزیه شیکمو و ظالم:)))
خروسا ویژگیشون همینه. متوجهی که!
پاسخ:
متوجه شدم!
شیفت شبشونه بنده هاى خدا :)))
پاسخ:
چه وظیفه شناس:)))
شهر خلوته دارن با همشهریاشون دید و بازدید میکنن...حالا این وسط گوش ادمم به ...بره خیلی مهم نیست براشون.
پاسخ:
٣٦٥ روز سال دید و بازدید دارن:))))
جدی نصف شبی داشته می خونده؟؟!!!
پاسخ:
دقیقا موقع آپِ این پُست:)
گذروندن وقت:))))
پاسخ:
اها:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">