حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۲۴
فروردين ۹۳

این یک پُست قدیمیِ اما با دیدنِ این عکس یاد خودم و این پُست افتادم خخخخخخ

الکی هااااا نه اینکه خیلی هم با ربط باشه الکی :)))

خدایی اون کوچولوئه شما رو یاد من نمیندازه خخخخخخ



شما را به خواندن این پُست که در تاریخِ 28 دی 87 نوشته شده دعوت مینمایم!


نشسته  بودم اندر کف اسم خودم،که این بابا،مامانِ ما از کجا می دونستند که من قرار این جوری بشم که الان هستم که اسم آزیتا را بر ما نهادند.


شایدم یا اون موقع معنی اسم آزیتا رو نمی دونستند که از محالات است یا اینکه فکر نمیکردند که اسم رو شخصیت ،تاثیر میذاره،یا واقعا میخواستند که من این طوری بشمو الان پشیمونن و به روی خودشون نمیارن که خود کرده را تدبیر نیست یا اینکه واقعا از اون بچگی به قیافه من میخورده که خیلی آزیتا هستم. آها یادم رفت بگم آزیتا یعنی چه؟؟؟؟ همون جوری که مطلع هستید شایدم بعضیهاتون مطلع نیستید آزیتا یعنی آزاده و رها از قید و بند ، که نام دختران بوده در دوران زندیه و نام یکی از پرنسسهای ایرانی که خدا رو شکر گرچه از پرنسس بودنش چیزی به ما نرسیده،لااقل آزیتا بودنش به ما بسی ارث رسیده!! با این اوصاف من بسی از نام آزیتا که بر بنده ی آزیتا نهادینه شد راضی و خشنود هستم.

شایدم واقعا اسم آدما روی سرنوشت اونا تاثیر میذاره،خدا میدونه یکی قراره یه دختر مظلومِ معصومِ بی زبونِ ساده ی حرف گوش کن بشه اما اسمشو میذارن آزیتا میشه یه دختر بی پرده ی بی پروای حرف گوش نده ی زبون دراز به قول مامانم چشم سفید!!

خب من خیلیها رو دیدم که آینهٔ مسجل از اسمشون بودن!! مثلا همهٔ شراره ها شیطونن یا شادیها اکثرشون الکی خوشن :) یا مثلا مرضیه ها آدمهای تو داری هستن، فوق العاده تو دار و مرموز...به هر حال الان دیگه یادم نمیاد :D

 خدا میدونه  شایدم این مامان ،بابای ما هم علم غیب داشتن و از اول میدونستند که ما تقدیره که کی بشیم،اما به هر شکلی هست خدا هردوشون رو رحمت کنه که اسمهای خوب و مناسب الحالی واسه ما گزیدند!!

*نکته۱: رحمت خدا شامل همه میشه،چه زندگان چه مردگان!

*نکته۲:از معنی اسمم بسی راضیم اما از اینکه یه اسم اصیل ایرانی هستش راضی ترم.

*نکته۳:خدا بیامرزه هم منو هم شمارو،انشاا...

در پی اظهارات دوستانه ی دوستان بعدا اضافه شد »»ترکیب دختر بی پرده فقط به عنوان منحرف سنج استفاده شده و هیچ گونه معانی ناموسی و سوت سوتی بدنبال ندارد!!!




موافقین ۲ مخالفین ۱ ۹۳/۰۱/۲۴
آزیتا م.ز

نظرات  (۲۹)

لامصب حس وقتی که فلافل درست کرده بودی داشتی میخوردی بر من مستولی شد الکیاااااااااااااااااااا!
الان ایا من زیبایی و جلال و شکوه ماه رو دارم؟!!!!!!!حتماااااا اصلا2بار! مدیونی فکر کنی این قضیه درباره من صدق نداشته باشه :))))))))))))))))))))))
پاسخ:
خخخخخخخ اینجوری میخوردم ینی؟ :D
بعله صد البته خخخ :) تو خوبی تو ماهی :)
۲۴ فروردين ۹۳ ، ۰۰:۵۵ خانم هموستات
من به این موضوع ایمان دارم که اسم رو شخصیت آدم ها تاثیر میذاره
پاسخ:
اوهوم اوهوم منم ایمان دارم :)
یه اسم بگو رو بچم بزارم پولدار بشه خخخخخ :))))
man kamelannn movafegqam.kamelannaa
پاسخ:
دروز بر تو :)
اگه اینطوری باشه که من بدبخت میشم!!
دو تا آقا به اسم حسین تو فامیل ما هستن با اینکه بچه و حتی نوه دارند! باز هم با همسرشون دعوا میکنن اون هم دعواهای اساسی :|
اگه این قانون درست باشه که من بدبخت میشم در آینده :(
پاسخ:
ای وای نه اینطور نیس عوضش من کلی حسین خوشبخت دیدم! :)
حرفی ندارم... نظری ندارم... فقط خواستم بگم هستم :) 

پاسخ:
منم هستم ولی خستم :))
عایا من که گوجه سبزم همانند گوجه سبزم?!D=خخخخ عقشم تو یه عالمه اسم بهت میاد هم ازیتا هم محبوبه[ایکون محبوب دلهاییD=]هم شادی هم مهناز[ایکون مثه ماهِ نازیD=]هم فرشته و...:))) خدا جمیعا رحمتمون کنه صلوااااات:)))
پاسخ:
خخخخخ قربون تو من برم که اینقده الکی منو خوب میبینی:****
به تو هم میاد گلناز از بس گل ناز منی:)
جمیعا صلوات :))
این عکسه اصن منو کشت خخخخخخ خعلی ناااااااازه خعلی ام شبیهه تواِ خخخخخ صدای جوجواَم خعلی بهش میاد:)))البته این گنجیشکه منو یاد سرجوخه تمامم میندازهD=
پاسخ:
خخخخخخ صدای تخس جوجو هم خیلی بهش میاد :))
۲۴ فروردين ۹۳ ، ۱۱:۲۶ استاد سلام علیکم خیلی ناشناس خخخخ
آزی یعنی من از این صحنه ها ازت تا دلت بخواد بسیور بسیور زیاد دیدم خخخخخ
+اون کفتر عاشق هم خواستگار سابق بیچاره میباشد خخخخخخ
++ یادمه وقتی 5-6 سالت بود یه بار این بکش بکش رو با من داشتی خخخخخ برنده میدان هم تو بودی خخخخخ دقیقا مثل همین جوجو تخس بودی خخخخخخخخ بعدش دستتو زدی به کمرت گفتی: دفعه بعد اگه خودت دو دستی تقدیم نکنی میام به مامانت میگم که دیگه نذاره بیای تو کوچه بازی کنی! خخخخخخخخخخخخخخخخ یادته؟ :D
+++ خوبه خودتم پی بردی چه جوجوی بچه پر رویی هستی خخخخخخ
پاسخ:
خواستگار سابق نیس که تویی! چون اون که شکمو نیس هیچوقتم خوراکی منو نمیخواست تو میگرفتی :))
بعله از بس پر رو بودی مجبور بودم تهدیدت کنم :)))))
حالا اسمه من بیشتر از این که رو سرنوشتم تاثیر گذاشته باشه روی قیافم تاثیر گذاشته به نظرم ..

آزی تو یه اسم بگو من بزارم رو بچم ، بچم خوشگلو خوشتیپ شه اونجوری پول خودش میاد به سمتش D:
پاسخ:
نه بابا این همه خوشگل و خوشتیپ داریم که همه گدا بیچاره ان بخدا اونقد دیدم که میگم! والا نمیدونم به نظرم به اسم بذار بختش باز باشه ، پیشونیش بلند باشه خوشگلی فایده نداره:)
عکسوووووووووووووو خخخخخ نشسته رو زمین دیگه ! خخخخخ :)
منم حس میکنم اسم روی ِ شخصیت ِ آدما موثره . و البته من به ماه ِ تولد هم یجورایی مشکوکم  ! الان اسمم عسله خیلی عسلم دیگه ه ه ه خخخخ !
اسم بچتو بزار دلار ! هی هم داره میره بالا دیگه خخخخ
پاسخ:
میدونی من به نتیجه ای رسیدم مثلا تاثیر اسم روی آدمها دقیقا به معنیه اسم موتبط نیست مثلا گاهی بر عکسه گاهی هم بی ربطه حالا فکر نکنی چون تو عسلی اینو گفتم ها:)))
ماه تولدم بی تاثیر نیست !

خخخخخخخخخخخخخخخ

منو یاد اقای همکار میندازه که تو اون پست صوتی التماس میکرد براش البالو پلو درست کنی:)))))))))))))))))))))

پاسخ:
خخخخخخخ تو رو خدااااا آزی تو روووو خدا :))

آزی چغوکه :دی

پاسخ:
:پی
آیا همه ی فرزانه ها عاقل و دانشمندن؟
پاسخ:
والا دیده شده همه با نفوذ هستن و خوب بلدن حوف خود را به کرسی بنشانند:))))
عایا غیر از این است؟:)))

سلوم ننه ی آزاد و رها عَ قید و بند

ننه عکسه خیلی گوگولیه خخخخخخخ اوخی ننه م چه خوب افتاده تو این عکس ماههههههههههههههههههههچ

پاسخ:
خخخخخخخخ ننت خوب افتاده؟ ننت داره میدوئه دنبال یه لقم نون که بذاره تو حلق تو :))
اسم واسه اینکه پولدار شه، اگه پسر بود مانی :دی
اصن آدم عذاب وژدان میگیره وبت ُ بخونه کامنت نذاره ;))
پاسخ:
خخخخخخخ اگه دختر بود چی؟ 
باید بذارم money :)))
پاسخ:
بعله!
تکراری بود ولی بخاطر آزیِ آزاده خوندم...
پاسخ:
چشم شما درد نکند :))
"همهٔ شراره ها شیطونن یا شادیها اکثرشون الکی خوشن :) یا مثلا مرضیه ها آدمهای تو داری هستن، فوق العاده تو دار و مرموز..."
ساناز ها چه شکلی میشن؟ :)
خخخخ
پاسخ:
والا ما هر چی سانتز دیدیم بی معرفت بوده! :))))
من عسل نیسدم :(
پاسخ:
جنبه داشته باش عزیزم شوخی کردم! :)) 
تو وبلاگت عسلی عزیزم عسل:)
خیلی خوبه آدم اسم خودشو دوس داشته باشه و ازش راضی باشه:)

اسم اصلی بنده توکا که نمی باشد ولی  وقتی توکا میشم و وارد این دنیای مجازی حس می کنم دیگه با اون آدم واقعی فرق دارم، انگار با هر اسم یه شخصیت جداگانه پیدا می کنم!!
اسم اصلیمو همیشه دوس داشتم و توکا هم یه جوری که نمی دونم چه جویه دوس دارم:))
پاسخ:
اوهوم خعلی خوبه :)

اسم خودتم که مخفیه دیگه راهم نداره ما بدونیمش :)))
یعنی الان من نورانی ام ؟
پاسخ:
اسمت چیه؟ منیر؟ یا نیره؟ :)))
الهی بمیرم ننه تو داری بخاطر من مشقت میکشی نون بیاری عررررررررررررررررررررر اصن من نون نموخام عررررررررررررررررررررررررررررر
پاسخ:
پَ گشنه میمونی؟؟؟؟ ;)
فکر کنم در اصل دنبالچت توی این درگیری شکست!    خوب دقت کن!
پاسخ:
:))))))
خاله جان دلبندم .. سانتز نه .. ساناز :))
پاسخ:
با گوشی اشتباه تایپی زیاده، ببخشید:))
والا میگن فرزانه ها اینجوریان که شما میگی حرفشونو به کرسی می شونن و از این چیزا .......خدا کنه منم اینجوری باشم
پاسخ:
نیستی؟ یعنی خودت نمیدانی چگونه هستی؟ :)
نه خیر معروفم به ژژل:))))))
پاسخ:
ژژل؟ وااااااا
والا:)
پاسخ:
:D
زهــــــرا:)
پاسخ:
:)
سلام
پاسخ:
علیک

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">