حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۰۱
ارديبهشت ۹۳

خب اینجا جایی است که انسان ، صحنه های عاشقانه زیاد میبیند، باز با باز ، کبوتر با کبوتر، ملخ با ملخ، پشه با پشه،پروانه با پروانه، سوسک با سوسک، جیرجیرک با جیرجیرک، واه واه واه سوسک با جیرجیرک، مگس با مگس و  مارمولک با مارمولک را که خدمتتان عرض کردم! مخصوصا که الان فصل بهار است البته اینجا همه چیزش اغراق آمیز است زین رو بهارش کمی آتیشش تند است و زیرش زیاد است، زیرش زیاد است که میدانید یعنی چه؟ هوم؟

از آنجایی که اینجا بهارش خیلی شور است ، جانوران نیز تحت تاثیر قرار گرفته ، تند تند عاشق میشوند. میگویم جانور، بدانید و آگاه باشید که انسان هم مستثنی نمیباشد! کلا خاصیتِ اینجا اینجوری است ... بعله :)


حالا امروز از حیاطی می گذشتیم که دیدیم به به... پروانه با عنکبوت ندیده بودیم که دیدیم خخخخخخخخ

البته اینها مزاحی بیش نبود... بیشتر برید تو بحرِ عکسها، زیاد به چرت و پرتهای من توجه نکنیــــــــد ....باشه؟ باشه؟


!!!را

لطفا به زبانِ دراز پروانه توجه شود!!!!


راستی امروز داشتم فکر میکردم این موجوداتِ پشه خوار چه عذاب الیمی میکشن، آخه پشه خیلی بدمزه است...خیلی...اوووووغ...البته من نخوردمشون ها!!! اونا به زور اومدن رفتن تو دهانِ بنده!!! جان بر کفن لامصبا......

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۰۱
آزیتا م.ز

نظرات  (۱۹)

خخخخخخ هات که باشند ...دیگه دیگهD= مگس ها خعلی بی ناموسن اصن همه جا جلوچشم ما حتی حیا نمیکنن کار خودشونو میکنن بی تعبیتاD= +عقشم عکسات شبیه عکساییه که من گرفدم:) مثل اینکه جنوب ازین نوع پروانه زیاد داره:)+عقشم?!?!پشه خوردی?!ویتامین پ عایا?!خخخ
پاسخ:
خخخخ عکس اون دو تا مگس روی دفترِ تایم شیت در وبلاگ قبلی را یادت میاد؟؟؟ :D
احتمالا :)
ویتامین پ همرله با پروتئینه اضافه!:D
عاره یادمه خخخخخخخ خدا نکشت ازی خخخخ سوژه بعدی چه جونوریس عایا?!خخخخ
پاسخ:
فعلا هوچی....


ملــــــــــــــخ خوبه؟ :D

من یه بار مورچه رفته بودم توی گوشم!!!نمیدونم اونم توی کتگوری قورت دادن میشه گنجوند یا نه!

عکس دوم هم از کجاش فهمیدی دارن یه کارایی میکنن؟خب شاید پروانه هه با عنکبوته اومدن کافی شاپ!

پاسخ:
مورچه که تو خیلی از جاهای من رفته خخخخخخخخخخخخخخخ جز کَتِگوریِ قورت دادن حساب نمیشه چون طعمش احساس نمیشه :)
خب من حرفهاشونم میشنیدم ، مث شما که فقط تصویر نداشتم....از حرفهاشون هویدا بود :))
چه عکسای شیکلاسیونی ننه

خخخ منم مگس کوفتیدم یعنی خودش رفت تو دهنم
پاسخ:
نه به کلمۀ شیکلاسیون نه به کلمۀ ننه خخخخخخخ

قورتم دادی عایا؟؟؟؟ یا فقط رفت و برگشت ؟ :)))
چه خشمله این صحنات ! خخخخ آفتابگردووووونوووووووووو ! خیلی هاته لامصب :دی
پاسخ:
آره آفتابگردونش معرکه بود :)))
ممنون که به بحرِ عکسها توجه نمودید ...ممنان :))
عااااره خوبه خوبه دوزمیداریم ملخ را نیز هم!خخخ
پاسخ:
اییییییییییییییی اونقد زشته گوجه :)))
هااا ای رایی که قرمز نوشدی زیر عکس چی بیده عقشم?!عایا?ها?!:)
پاسخ:
رای؟ ینی چی؟
یه خط سبز نوشتم فقط///نوشتم به زبان دراز پروانه توجه شود ...قرمز؟
خخخخخ میدانیم دیده ایم از نزدیک عکس هم ازین موجود گرفده ایم از نمای بسیور نزدیک!فککنم عکسشو واست فرستادم.هوم?!:) قضیه اش هم اینست که روزی رمانتیکانه مان گل کرده بود و رفدیم خیلی شیک ومجلسی گلی راببوعیم چشمان خود رابستیم و ریه هایمان را از عطر گل پرکردیم!بعد ارام چشمانمان را بازنموده و دیدیم ملخی به چه گنده ای روی همان گل نشسته وبه ما زل زده!جیغی فرابنفش زده به دومتر عقب تر پرتاب گشتیم!ودیگر غلط بکنیم رمانتیکی بازی دربیاوریم![ایکون من چرا ایجوری حرف میزنم:|]
پاسخ:
دقیقا...........................خیلی زشته خیلی مخصوصا گنده هاش که انگار همه چیزشون رو گذاشتی زیر ذره بین :| چندشششششششششششششششششششششششششششششششششششششششش

:)))))))))))))))))))))
عه?! پ چرا من کلمه " را " که قرمز نوشده شده رو زیر اخرین عکس میبینم?![ایکون نگران خود شدن!]ازی بگو که توام میبینی!ازییییی عرررررر خخ
پاسخ:
نه بخدا من چیزی نمیبینم :|
عااااره مخصوصا چشماش راه راهه خخخ الان محسن خان میاد دفاع از حقوق جانوران^_^خخ
پاسخ:
نه بابا اون مارمولک دوس داره فقط :)))

ای بی تربیت ها!فکر نمیکنن خانواده از اونجا رد میشده!حالا چیا بهم میگفتن؟تو کجا بودی؟کی همرات بود؟آقای همکار کجا بود؟عیب نیست دختر مجرد بشینه پای این حرفا؟

واه واه واه...(الان من دارم خودمو بهم میچسبونم...الکی دستت رو فشار میدم و یک چشمک بهت میزنم که نگاه به غرغرم نکن!از حرفاشون واسم بگو)

اهم اهم جدی باش!

پاسخ:
دفعه دیگه صداشون رو ضبط میکنم اصن :))
عنکبوته میگفت آهای خوشگله..........چشمک میزد...... بعد میگفت بیا جلو یه بوس بده ببینم....و ادامۀ ماجرا.... :))))
خخخخخخخخ عنکبوته به معنای واقعی لقمه بزرگترز دهنش بر داشدهD= +اها پ محسن خان مارمولک دوزته فقد:) +من ولی میبینم و واقعا نگران چشمامم خخخ
پاسخ:
خخخخ عنکبوته زیادی اعتماد به نفس داشته :D
:)
بندرعباسی یا بوشهر کلک؟نترس پیدات نمیشه کرد که؟.راستی پیرو پست قبلی داداشت تهناس.آزی من نمیتونم هیچ اندازه مهربونی برات داشته باشم به عنوان یه هموطن؟
پاسخ:
فرزانه جون من که صد بار گفتم خوزستانم! :)
داداشم با پدرم میباشد!
فدای تو گرمیه مهربونیت میرسه خانوم میرسه :)
اااااایییییی
من از پروانه هم بدم میاد دیگه عنکبوت که جای حرف نداره، داره؟
پاسخ:
عه! پروانه بیچاره به این نازی :)
عنکبوت خیلی هم باحاله اصن مخصوصا وقتی آویزونه :D

خب تا اینجاش که مورد منکراتی مشاهده نکردم!

باور کن همون اومده بودن کافی شاپ تو بد برداشت کرده بودی!دوست اجتماعی بودن!!

بقول یه دختری از دانشگاهمون که با عالم و آدم دوست بود و زده بودن توی جاده خاکی، بعدش میگفت:اینا دوست اجتماعی ام هستن!!!

حالا انگار ماها دوستای جنگلیِ از ادم به دووورِش بودیم!اون برادرا اجتماعی بودن!اَه چه تحفه ای یادم افتاد!حالم گرفته شد!!

پاسخ:
ای بابا... باشه اصن اینا دو تا دوست مثبت بودن که رفته بودن کافی شاپ آفتابگردون دمنوش بخورن والسلام :))))))
نه ننه قورت ندادم یکم با زبونم مز مزه ش کردم
پاسخ:
اییییی..... مگس خیلی کثیفه از پشه بدتره :|
عالی بود موفق باشی
پاسخ:
سلامت و موید باشی :)
وَووووو ! پرفکت !
چه عکسایی میگیری ماشاا.. ! عالین اصن ! :)
واقعا اون زبونشه ؟! :/
محیط عکست عین شهرک ممکوئه !!؟
[ایکون از فضولی رو به موت!]
پاسخ:
فدای تو چشات قشنگ میبینه :D
اوهوم اون زبونشه هی میورد بیرون بعد لوله میکرد تو دهنش:D

خخخخخخ
شهرک ممکو کجاست؟؟؟؟ :)))
حالا تو خودت اول بیا در گوشم بگووووو کجایی شاید منم یه فکری واسه فضولیت کردم :)))
عزیزم تو پشه هه رو قورت دادی ؟ وووی
خداییش چه حسی داشتی اون لحظه :S

پاسخ:
اوهوم =/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">