حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۰۵
ارديبهشت ۹۳

بعد بیای تو دلِ شهری که به دوغ و ماست و لبنیاتِ محلیش معروفه!!!

اون وقت

پاشن برن دوغ عالیس بخرن بیارن واست :|

عرررررررررررر

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۰۵
آزیتا م.ز

نظرات  (۲۵)

بعد من به نشانه ی اعتراض سکوت میکنم تا سکوت نکنی در مقابل حرافی زیبایم :))
پاسخ:
زشت بود زشت بود زشت بود :))))
بر وزن جیگرم جیگرم جیگرم خوانده شود :D
ووی هوس دوغ کردم! عالیس هم باشه اشکال نداره :دی
پاسخ:
برو سر کوچتون بخر ! عالیس که همه جا هس :)
آخ سوز داره ها :دی
اما مگه دوغای اونجا دودی نیس؟مزه تقریبا سوختگی میده،ن؟
پاسخ:
خعلی سوز داره!!!
اما خب ماست بود خدا رو شکر :)
نــــــــــــــــــه!!! بوی سوختگی؟؟؟؟ نوچ! من که ندیدم!
حیف ک،همیشه همه چیز بر وفق مراد نیست...
پاسخ:
هیچوقت نیس :D
عجب ضد تبلیغاتی! اوه اوه
پاسخ:
همینه که هس !!
کی اینکارو کرد?!نه بگو کی اینکاروکرد!?!چه کار بدی کرد!!اسم بگو جنازه تحویل بگیر عقشمD=[ایکون گوجه خطر:-P]
پاسخ:
میزبان :)
نه بابا گناه داره :)
بو ن!مزه سوختگی :)
پس حتما سوخته هاشو ب ما مینداختن :)
گفتی دوغ،هم یاد سوتی اون دفعم افتادم هم یاد دوغای شیشه ای آب علی 25تومنی!،چی بودنا :)
پاسخ:
بو و مزه بهم وصله جانم :)
احتمالا مینداختن همون :D
سوتیت یادم نمیاد من یه همچین آدمی ام که سوتیهای ملت زود یادم میره :)
دوغ آبعلی ام بچه بودم دوس نمیداشتم :) خعلی گاز داشت :) اما الان دوز داروم :D
عنوانت باز منو یاد اون جوجه کوشولواِ سرتق انداخت:-Pخخخخ
پاسخ:
خخخخخ :D
آزی خیلی سریع و بدونِ حاشیه پردازی بگو با عکسای بی گناه ما چیکا کردی ک پیداشون نیس ؟؟ قاااااااااااااااااااااااااااا :((
پاسخ:
الان دوغ و ماست دیدی یاد عکساتون افتادی عایا؟؟؟؟
اونا جاشون امنه... مثلا میخوای چکارشون کنم؟؟؟؟
نعخیر .. یادم افتاد گفته بودی 5 روز دیه .. خو 5 روز دیه میشه امروز :دی 
پاسخ:
وقت نکردم جانم
کمی صبر :)
چــَــشِم .. 
پاسخ:
ممنان...
در اسرع وقت انجام میدیم، همکار و خودم کمی وقت پیدا کنیم :)
عه?!گناه داره?!خب باش بهش رحم میکنم ولی دفه اخرش باشه:)[ایکون گوجه بسیور دلرحم و مهربون اصن یه وضی I=
پاسخ:
آیکون خدا رو شکر گوجه چاقوشو غلاف کرد :))
یه دفه از این دوغ کفیرا بخوری قدر عالیسو می دونی !
ولی خوب خیلی سوزناک بود سخنت الان اشک در چشمانم حلقه زده:))))))
پاسخ:
اتفاقا اتفاقا اتفاقا عاشــــــــــــق دوغ کِفیرم...مخصوصا هر چی بیشتر تو گرما مونده باشه ، اوووووووووووووووف :)
یعنی میزبانیش یکه یکه به خدا!!! خخخخخ
الان اومدی تو اتاق مثلا پشت سرش داری حرف میزنی!! خخخخ [آیکون بفرمایید شام]
پاسخ:
خخخخ واقعا :)
اتفاقا موقع نوشتن این پست نشسته بودم جلوش  دقیقا :D
اوا! اینجاست که باید به صاحب خونه بگی دوغ در کوزه و ما تشنه لبان میگردیم!!! اصن یعنی چی!
پاسخ:
واقعا.... بهش میگم شوما از لین دوغهای محلی نمیخورید خودتون میگه چرا، همیـــــــــــــــــــشه، منتها فکر کردم شما دوس ندارید امروز نگرفتم :|
:)) سلآم .
من خواننده ی فکر کنم 2سال خاموشه اینجامو وب قبلیت :) حس وحالم نمیخورد به اینجا اما الآن عآللیم ..:) گفتم از خاموش بودن درآم :|

پاسخ:
سلام :) به به
اووووووووعَ پس حق آب و گل داری شما :)
خب روشن شدنت مبارک :) خیلی خوشحالم که الان عالی میباشی ;)
میزبانه فک کرده تو حتما ازین دختر سوسولها و ایراد گیرا و ازینایی که هی اخ و پیف می کنن و ازین محلی جاتها نمی خورن!! وگرنه اگه می دونسته که نه بابااا همچی خبری هم نیست فک کنم به جیب مبارکش زحمت نمی داده :)))
پاسخ:
میزبان بیشتر با آقای همکار آشنا بید و از اونجایی که ایشون پیف پیف پنبه و سوسول میباشد خخخخخخ طرف فکر کرده بود که ما هم همینیم... بعله!
تر و خشک سوختیم دیگه :D
مچکر مچکر :)
پاسخ:
خواهش خواهش :))
خعلی بد مزه ست:(
پاسخ:
خعلی بد سلیقه ای :)
سال 89 1لیتر دوغ خوردم تو دزفول"هنوزم مزه ش زیر زبونمه!نمیدونم سیکل تولیدش به چه صورت بود لامصب
پاسخ:
آخ... گوارای وجودتان :)))
ما که قسمت نشد بخوریم :)
خودتی :)
پاسخ:
مطمئنا من نیستم! :)
منم نیستم:)
پاسخ:
کسی که دوغ کِفیر دوس نداشته باشه ، هست! :D
نه خــــــــــیر.بی سلیقه خود خودتی!:)
پاسخ:
باز این پر روی لجباز شروع کرد!!!!
باشه منم، اصن چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است :)))
اصن ایـــــش باز به من گف پرروی لجباز:(  بد :(((  پس می خوای قبول کنم بد سلیقم؟0_O
دقیقا :)
پاسخ:
ابتدای هر پیشرفتی پذیرفتنِ ضعفه!!! باید قبول کنی که بدغذایی...
به قول خودت "شبیه این جمله شعاری ها بود"
بد غذا نیستم ولی بعضی از چیزای مفید رو دوست ندارم مثه خعلی از آدما...
پاسخ:
اصن به من چه...والاع!!! 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">