حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۰۵
ارديبهشت ۹۳

الان دارم به این فکر میکنم که تصمیم بگیرم ، دیگه تصمیم نگیرم که رژیم بگیرم!

دقیقا از اون لحظه ای که تصمیم گرفتم که شیرینی ، شکلات ، آجیل ، کیک، مِیک از این نوع دست اقلامِ پر کالری نخورم، لامصب وفور نعمت که شده هیچی، علاقهٔ زیادی هم به خوردنشون پیدا کردم!

کلا دنیا همه چیزش برعکسه !!!! چــــــــــرا؟؟؟؟ نمیدونم! شما میدونید؟؟؟؟؟


بعد الان من موهام درد میکنه!!! خب موهام عادت ندارن طولانی مدت بسته باشن اونم چی؟ زیر روسری... آیییییی موهام :دی

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۰۵
آزیتا م.ز

نظرات  (۲۰)

are vaghean manam  harmoghe mikham chagh sham o tasmim migiram k chagh sham ye halat tahavoyi migiram k asan meyle ghaza ro nadaram khkhkhkkhkhkhk


پاسخ:
دقیقا بر عکسه دیگه خخخخخ بیا منو تو رو قاطی کنیم دیگه جفتمون راحتیم :D
طفلکیا 
پاسخ:
موهامو میگی؟؟؟ :)))
are vaghean azi,,,biaaaaaaa man yeki payam,,,valla dg in hame ham azab nemikeshim khkhkhkhkkhkhkhkhkhkkh
پاسخ:
من همش استرسه چاقی نمیزنم تو هم خیالت از یکم تپل شدن راحت میشه :))))
uhum
:)))))))))))))))))
پاسخ:
:)))
خخخخخخخخخخ همیشه همینه انگار دلش نمیخواد اون تصمیم انجام شه شایدم میخواد اراده رو قوی کنه:) ولی عقشم تو که خعلی خوبی اصن نیاز به رژیم مژیم نداری[ایکون بزنم به تختهD=]
پاسخ:
گوجه دو کیلو چاق شدم :|
 =/
دوکیلو که چیزی نیس عقشم چرا بخودت تلقین میکنی?توهنوز خیلی مونده تاچاق شدنت:) هیچم از خودت بدت نیاد ازی که من میشناسم زودی این دوکیلو رو ازبین میبره![ایکون تصمیمات ناگهانی و عملی شدن در3سوتخخخ دیدم که میگماD=]
پاسخ:
دو کیلو واسه من چیزیه چون لب مرزه چاقی ام =/
امیدوارم!!!! من شیکموام وزن کم کردن واسم سخته :|
مو دردی خخخخخD= میدونم عادت نداری میــــــــــدونم:))))
پاسخ:
عرررررررر......
روسری خر است!
من میتونم همه رو به جات بخورم نگهشون دارم حاضرم این لطف رو درحقت انجام بدم که چاق نشی:دی
آدمی به مهربونی و ایثارگر چون من تا حالا دیدی؟نه دیدی؟ :پی
پاسخ:
اینقد زیاده که تو هم زورت نمیرسه :)))
آخ الان میام...
پاسخ:
شیکم پرور!
تجربه رژیم ندارم... ولی خوبه الکی بگو رژیمم بعد هی همه چیزای خوشمزه میاد طرفت :دی
ولی موها رو میفهمم چی میگی! اصن انگار هر ریشه مو به طور مستقل یه درد فجیع داره!!! تازه تکون میخوره موهام انگار یه سوزن زیر پوست سر جابجا میشه :|
پاسخ:
منم میگم رژیم یعنی پرهیز از خوردن یه سری چیزها!! همین !
میخوام طرفم نیاد صد سال سیاه :)))
در مورد مو هم باید بگم دقیقا :D
شما میتوانید موهایتان را نبسته آن ها را هُل دهید زیر مانتوتان :)) بعد اگر خیلی طولانی مدت شود کپک میزنند :)) مخصوصن اگر نم هم داشته باشند کمی :)) بعد خیلی جالب میشود :) میتوانید زنگ بزنید کتاب گینس بیاید شما را ثبت کند که این دختر ایرانی موهایش کپک زده اند :))))) 
بعد ما میگوییم عــــــــــــــــه این که همان آزی خودمان است ! بعد وبلاگ شما جهانی شده همه می آیند که از نزدیک با شما صحبت نموده راز موفقیتتان را بپرسند ! بعد شما میگویید هشت حرفی این پیشنهاد را کرد و من از ایشان ممنونم که باعث شدند ثبت جهانی شوم :)) بعد من شکسته نفسی میکنم میگویم من کاری نکردم فقط دیدم موهایشان مستعد کپک زدن هستند ! ایشان با پشتکار خویش همچین نرمش قهرمانانه ای صورت دادند و لکن اینگونه نباشد که همه را از چشم ما ببینید بلکه خود آزی عامل پیشرفت خود بوده است !
پاسخ:
کلا راجع به این کامنت سکوت میکنم! :|
من به نمک تو امیدوارم بودم اما این دفه نا امیدم کردی!!!!
?
پاسخ:
شاید!
muhaye manam dard migire :(
azi ghavanine morphy hamine dg :d
nooooooooshe jooooooonet
ajil kheiliam  khaaasiat dare :p
پاسخ:
نوچ خیلی چیزهای از آجیل مفیدترم هس :|
دکی :|
نیم ساعت نشستم تایپ کردما :| چرا سکوت میکنی خو ؟ :|
پاسخ:
خب لوس بود :|
من چطور راجع به مو و کپک و .... حرفی بزنم اصن :|
چی رو دیگه میخوای آب کنی تو ..؟
:(
بابا یه کم جذابیت و کشش ایجاد کنید یا بذارید خودش ایجاد شه ...
این چه وضعیه آخه
پاسخ:
تو مگه منو دیدی اصن؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اتفاقا من خیلی جذابیت و کشش به اندازهٔ کافی دارم!!!!!!  اصلا هم پَر وزن نیستم!!! بر خلاف تصور مجازی... بعله! :))

اما خب وزن 60 کیلو خط قرمزِ من است=/
این هله هوله ها رو نخور برات خوب نیس. بده من بخورم چون باید چاق بشم :))))))
اینجوری جفتمون به هدف میرسیم :دی
پاسخ:
تو بخور مگه کسی جلوتو گرفته.... ؟ همه تشویقها  بر اساسه خوردنه نه نخوردن متاسفانه :|
راه گم کردی؟؟؟؟ ع این ورا!!!
عکسش اثر نداره که ازی جون
ما عاشق شیرینی,شیرینی عاشق ما,بعد دریغ از این که صدگرم بر وزنمون افزوده شه!
راستی کامنت من تو پست کفش های وراج رسید؟
پاسخ:
شما دارای موهبت الهی هستی و خودت خبر نداری :)))


بعله رسید عزیزم رسید :)
من که هستم که . همه پستاتو میخونم :)

آزی پس اون پست عکس هامون چی شد ؟! :)
پاسخ:
جدا؟؟؟ فقط لابد تو هم با کلاس شدی خاموش شدی ها؟؟؟ :D

در دست ساخته :)
منم همینجورییم تا میام رژیم بگیرم اشتهام صدهزار برابر میشه...
پاسخ:
دقیــــــــــــــــقا!!! :)
نازی
پاسخ:
گل پیازی :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">