حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۰۹
ارديبهشت ۹۳

امروز سر صبحی، مدیرعامل شرکت میخواست زنگ بزنه دفتر رییس مجتمع ازش بپرسه واحد تولیدی تو سرویس هست یا نه؟! شماره اتاق ما با اتاق رییس مجتمع خیلی شبیه به همه. آخر شماره ما 630 و شماره رییس مجتمع 360 می باشد!. مدیرعامل زنگ زد به اتاقِ ما و آقای همکار گوشی رو برداشت(حالا فکر کن آقای همکار دیشب رو تا صبح مشغول کار بود و داشت دفتر رو به من تحویل میداد):


آقای همکار: بفرمایید!
مدیرعامل: مهندس "بوق" هستم، واحد تو سرویسه!
آقای همکار(که فکر میکرد یکی داره سر کارش میذاره): خوب من هم زنگنه(وزیر نفت) هستم، نخیر واحد دهنش سرویسه خودش سرویس نیست!


مدیر عامل: thumb down smiley


آقای همکار: crying with laughter emoticon

بعدش مدیرعامل عصبانی میشه میگه این اُسکُل کیست تو شماره 630؟حالش رو بگیرید!


قیافه آقای همکار وقتی بهش میگن "خره طرف واقعا خودِ مدیر عامل بوده!":    crybaby emoticon

و من وقتی دارم موقع ناهار تو رستوران شرکت این ماجرا رو واسه خانومایی که از آقای همکار متنفرن تعریف میکنم: happy friends emoticon

موافقین ۴ مخالفین ۱ ۹۳/۰۲/۰۹
آزیتا م.ز

نظرات  (۳۰)

خخخخخ این احتمالا از اثرات اینه که عاغای همکار خودشون دیروز سرویس تشریف داشتن !!!!:)))))))))

 

بعدم حالا چرا ازش متنفرن؟؟ میخاستی بگی این واسه خودش یه چهره ی مردمی و محبوبیه خبر ندارین!!! خخخخخخ

پاسخ:
کلا از دیروز تا حالا افتاده رو واژهٔ سرویس... :))))) منو جا سلام گفت سرویس شدم :D

بعله بعله ... چهرهٔ مردمی محبوب حتی میتونم بگم ناصرالدین شاه مملکتم هست :))))))

قیافه ی خودت وقتی داشتی تعریف میکردی واسه خانوما خیلی باحال بود.

آزیتا من برای سه تا پست قبلی ات نظر گذاشته بودم.ندیدی؟!:((

پاسخ:
خخخخخ قیافه رو حال کردی :)

چرا عزیزم ، تایید کردم :) مرسی :-*
اوه اوه فکر کنم تا الان جمعشون کردن و فرستادن مرخصی ابدی.
خدا رحمتتون کنه آقای همکار مرد خوبی بودین فقط حیف که عمرتون به دنیا نبود تا از سوگلیتون رو نمایی کنید :دی
پاسخ:
شما کلا خعلی خوفناک به مسائل مینگرید :دی
آقای همکار اگه میخواس با سوتیهاش بره مرخصیه ابدی که تا الان صدتا کفن پوسونده بود :))))
طفلیییییییییییی آقای همکااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااار :-S
پاسخ:
کلا موجودِ گناه داریه :))))
تاثیر این فیلم های ترسناکه :دی
پاسخ:
نبین عاغا...نبین :D
چشـــــــــــــــــم :دی
پاسخ:
بی بلا :)
راستی آزی یادم رفتم در مورد اون پست خریه که گذاشتی یه چی بپرسم. خمیر دوندونش که فکر کنم کراست 7 باشه . اما هر چی فکر کردم نتونستم بفهمم کجا رفته ارتوندنسی :)
پاسخ:
خخخخخخخ نه بابا خودش میگه آکوآ فرش میزنه بعدم میگی ما ژنتیکی دندونامون ردیفه ارتودنسی نمیخواد :))))
خخخخخ خعلی خوب بود ! بنده خدا خب نخوابیده بوده دیگه :دی
پاسخ:
این میخوابه هم هذیون میگه چه برسه نخوابه :)))))
۰۹ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۵:۰۷ خانم هموستات
پس بالاخره حاضرجوابی های آقای همکار کار دستش داد،چه حس خوبیه که حالشو میگیرن
پاسخ:
ای بابا تو چه پدر کشتگی داری باهاش ؟؟ :)))))


+ من الان وبلاگ تو بودم.... چرا اینقد مرزبندی میفرماییی خخخخخخ ;)
من نگران اقای همکارم
تهش با این کاراش ی بلایی سر خودش میاره :)))) 
+
باو کاش همون ک سر میز ناهار داشتین به اقای همکار میخندیدینو صوتی میکردیااا 

پاسخ:
آورده.... خخخخخخ به بوق فنا رفته اصن :D

نمیشد... زیاد باهاشون خودمونی نیستم :)
:)))))))
آقای همکار ! آخه کی میاد سر به سر شما بذاره؟ 

آزی جون : یعنی عاااااااااااااشقتم، هم ازش میخوای برات کلیپ صوتی پر کنه هم میری پیش کسایی که ازش متنفرن نخودچی خورون :دی 

حالا ببین من کی گفتن سوگلی آقای همکار خودتی! بدبخت عاشقه! وگرنه دیوانه که نیست بیاد به حرفت گوش کنه 
(آیکون ریمای تفرقه انداز، جادوگر شهر بلاگفا :دی )
با تشکر از دوستت که این آیکونا رو جهانی کرده :*
پاسخ:
خخخخخخ
من جلو خودشم نخودچیشو میخورم تازه، بعله آزی یه همچی آدمیه خخخخخخخخ :)))



ای جادوگر بلاگفا چرا پیشگوییهای الکی پلکی میکنی؟ ها؟ ها؟ ها؟ :D

:-x
آخ آخ خیلی راضی ام از همکارت! :)))
پاسخ:
:دی
چی میکشه از دست تو و تعریفات:)))))))))))
پاسخ:
چیزی نمیکشه...بچه خوبیه، دودی نیس :)))))
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ[ایکون گوجه خوشحال از سوتی دادن عاغای همکارD=]خخخخ ولی من منتظر بودم مثه همیشه اخرش یه کتکی ام بزنیش!D=[ایکون حیف شد خخخخ]
پاسخ:
دیگه خدا زدتش، من بزنم روا نیس :D
من واقعا از اقای همکار خوشم میاد اصلا شخصیتون و لباس پوشیدنشون رو خیلی دوست دارم (لایک!)
افتخار که نمیدن وگرنه خیلی علاقه داشتم از نزدیک ببینمشون
پاسخ:
ایشالا که به مراد دلت میرسی... :)
چه این همه طرفدار داره آقای همکار :D
ای بابا! اون از رئیس جمهور اینم از مدیر عامل! این آقای همکار نابوده ها!!!!! :-/
پاسخ:
خخخخخ کلا مشکل داره با این جماعت :D
همه این داستان ب کنار این جمله...
خانومهای ک از آقای همکار متنفرن؟!!!!!
پاسخ:
ازش بدشون میاد دیگه از بس از خود مچکره ماشالا :)))
من میدونم این آقای همکار تا خودش رو نکنه آقای بیکار، از سوتی دادن دست برنمیداره :))
بدبخت آقای همکار! آدم با وجود همچین دوست و همکارایی(این حرفم اصلا مخاطب خاص نداره (: ) دشمن دیگه نمیخواد.
پاسخ:
داستانهای آقای بیکار یا همکار سابق :D
کاملا مشخصه مخاطب نداشت جملت :))))
کینطور :))))))
پاسخ:
بهله همون طور :)
الته به همون میزان هم طرفدار آزیتای کبیر و بردار محترم و خانم همکار بی حفاظ هستم ها :دی
پاسخ:
بی حفاظ به عشق شماها دایره اصن خخخخخ :))))
اینا چطوری دلشون میاد از آقای همکار متنفر باشن آخه ؟! (خجالت)
جو منو گرفته الان. خخخخخخخخخ
پاسخ:
آیکون قند در دل یوزی آب شدن :))))

ایا اقای همکار از این واقعه عبرت میگیره؟!!!  و واژه ی سرویس رو به فراموشی میباره؟؟؟؟دی:::::

پاسخ:
نوچ بعید میدونم...آقای همکار مرد عبرت گرفتن نی :دی
نابود شد بنده خدا:-D 
پاسخ:
ع دست رفت :دی
:))))))))))))))))))) خیلی حال کردم
اصلن یه خصومت خاصی بااین اقای همکارت دارم :D:D:D
پاسخ:
یه نوع پدر کشتگیِ حـــــــــــــاد :)))))))))
خو مگه شماره داخلی نمیوفته،معمولا یه نگا میندازن تا نوع  بیان و سطح مهربونی و سطح هشیاری بر مبنای اهمیت فردی که اونور خطه تعیین بشه
پاسخ:
اولا که روزی صدتا تماس اشتباه داریم ما اونجا دوما ما شماره داخلی هایی که زیاد باهاشون سر و کار داریم حفظیم وگرنه اتاق مدیر عامل را چه به ما!!!!
مردی به استخدام یک شرکت بزرگ درآمد. او که حسابى جوگیر شده بود در اولین روز کار خود، با کافه تریا تماس گرفت و فریاد زد:

«یک فنجان قهوه برای من بیاورید.»

صدایی از آن طرف پاسخ داد: «شماره داخلی را اشتباه گرفته ای. می دانی تو با کی داری حرف می زنی؟»

کارمند تازه وارد گفت: «معلومه احمق!»

صدای آن طرف گفت: «من مدیر اجرایی شرکت هستم!»

مرد تازه وارد با لحنی حق به جانب گفت: «و تو میدانی با کی حرف میزنی؟»

مدیر اجرایی گفت: «نه»

کارمند تازه وارد گفت: «خوبه خدا رو شکر» و سریع گوشی را گذاشت!

پاسخ:
:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

شنیده بودم ولی یادآوریش اینجا خیلیجالب بود با حفاظ جان
حقت بود(آیکون یه آدم بدجنس)
پاسخ:
خوبه به بدجنسیت اعتراف کردی :D
نه بابا من خعلی مظلومم خیلی.D:
پاسخ:
مشخصه خعلی :)
در ضمن چرا ز آقای همکار طرفداری می کنی؟ هان هان؟! 
پاسخ:
خب همکارمه خخخخ
بی وفایی بی وفایی دل من از غصه داغونه (آهنگ ملکی ایرلاین) D:                                           
پاسخ:
:D
خخخخ

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">