حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۱۱
ارديبهشت ۹۳

فقط چند تا لاک و یه خلال دندون

کلا دست چپمان را عکس گرفتیم تا تمامِ شبهات مِن بابِ این مسئله خاتمه یابد :))


ابتدا base را میزنیم خخخخخ



بعد فرنچ مینماییم :))



بعد به کمکِ خلال دندون نخطه میگذاریم

اگه نوکِ لاک طراحیتون کار میکرد با اون نخطه بزارید..



بعد هم  با لاک طراحی دُم میکشیم واسه گیلاسها :))




حالا دو تا دستِ گیلاسی دارید خخخخخ


+کاملا هم مشخصه که من دست تنها بودم و دو تا دستم بیشتر نداشتمم.... انگار قرارِ بوده چند تا دست داشته باشم؟ :)))

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۱۱
آزیتا م.ز

نظرات  (۲۷)

من عاشق اون رنگ بیست شدم اصن :)))))))
دستت درد نکنه:*
پاسخ:
خخخخخخخخخ...من صد بار تا حالا اون رنگ رو خریدم هی تموم  میشه هی باز میخرم :)
bah bah che khoshmazeeee :d
پاسخ:
:دی
خخخخخخخ ینی اون ابتدا بیس را میزنیمت تو حلقم خخخخخخخخ عین این برنامه های اموزشی تی وی:))) خخخ +گیــــــــلاس دارین?!D= +خوجگله مثه همیشه:****
پاسخ:
آموزش تی وی نیس مگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ هوم؟ اینجا بی حفاظ تی ویِ خخخخخخ

:*
۱۲ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۱:۰۵ خانم هموستات
واااااااااااااااااااااااااااااای آخ جون استاد طرح جدید زدند
شاگردتون همین فردا طرح رو میزنه.از بس طرح قبلی رو امتحان کرده بودم خسته شدم
پاسخ:
چوبکاری میفرمایید استاد چیه؟
آخ چه با حال :*
آقا چقده قشنگ بود. دوس داشتم :)
لدفن بازم از این برنامه های آموزشی بذارین. با تشکر :دی
پاسخ:
قابل نداشت :)
خواهش میکنم...قبلی رو دیده بودی عایا؟
چقد قشنگ شد...:)

پاسخ:
چشات قشنگ میبینه :)
چه باحاله! تچکرات! :*
پاسخ:
خواهشات...همچنین ممنونات :)
خیییییییلی باحال بود آزی خانوم...سپاس...روزی به کار آید...خخخخخخخخخخ
پاسخ:
خواهش میکنم...ایشالا به خوشی به کار آید :)
می دونستی هرکی و از هرچی منع کنی میره طرفش ....آقایون هم اصلا نمیان این پست و میخونن
پاسخ:
پ نه پ فرزانه خانوم نمیدونستم :)))))))))

خخخخ منم اینجور نوشتم که رو دست بخورن :)
من قبلی رو امتحان کردم زیاد خوب نشد البته یه بار بیشتر امتحان نکردم حالا بزار امتحانام تموم بشن و سرم خلوت بشه میشینم اینقدر تمرین می کنم تا دستم راه بیفته:))پگفته بودم دست من تو کارهای حساس انگار بهش برق 220ولت وصل کرده باشی شروع می کنه به لرزیدن:))))
پاسخ:
خب چون عادت نداری باید بیشتر امتحان کنی تا دستت عادت کنه :)
البته این یکی رو امتحان کن خیلی ساده تره بد نمیشه...اصلا فقط یه دونه گیلاس بزن رو یکی از ناخونات :)

ای واییییییی این مشکل لرزش رو خیلیها دارن خوبه جراح نشدی :)))
+ خیلی خوبه آزی .. خیلی تمیزکارمیکنی .. :)

راجب فرنچ بیشتر توضیح بدین لطفا :دی :/ اصن نمیتونم ://
پاسخ:
مرسی... :) کار نیکو کردن از پر کردن است خواهر :))

عزیزم فرنچ راهی نداره یا تمرین و مُمارست یا شابلونِ فرنچ که من اولی رو بیشتر توصیه میکنم :)
آزی کدوم مارک لاک رو پیشنهاد میکنی؟؟؟؟من خودم الان بیشتر ماس میخرم بذا بعد کنکور میرم از دارخدنه کلی کش میرم حالشو ببریم بعدشم که ماه رمضون هر روز یه لباس و لاک حالشو ببرم
پاسخ:
والا بهشت جان دست رو دلم نذار که خونه...از وقتی لاک گران گشت بنده دیگه در قید مارک و اینا نیستم...قبلا جوردانا میخریدم اما الان پول ندارم لاکی هفت تومن بدم ...منم که خورۀ لاکــــــ :| خلاصه یه مارک ایرانی بنام مارال هست جنسش خوبه قیمتش هم نسبتا مناسبتره اما همه جا نیس..."ماس" هم تا حالا نشنیدمُ نداشتم...
من اون شب یلدا زده بودی هندونه اصلا عاشخ اون شدم هی یاد اون وبلاگت به خیر روحش شاد
پاسخ:
خخخخخخخخ هندونه ای...اتفاقا آسونم بود :))
خخخخخخ ماس نوشتم جای MY اشتباه تایپی شد الام مای چهارتومنه بذا بابام اومد بپرسم این مارکو دارن یا نه مخسی عسیس
پاسخ:
من با مای جور نیستم از محصولاتش خوشم نمیاد کلا :|
ای نامرد چه  تبحری داره دختره چش سفید :))
پاسخ:
هاااااا خانم ال الان دیگه بهت ثابت شد :))))
چرا فوحش میدهی مرا؟(با لحن افغانی بخوانید):)))))
اخ اخ جیگرتو ازی
پاسخ:
جیگر خودتان را حتی خام خام :))))))))
احسنت... تکبیر
پاسخ:
الله اکبــــــــــــــــــــــــــــــر :)))
باز هم بسیوووووووور زیبا . من با این صاف در اومدن فرنچ مشکل دارم. حتی با شابلون هم زیرش نفوذ میکنه صاف نمیشه :((
در مورد لاک مارال هم منم مارال میخرم. اما یه مشکل که داره بعد از یه چند روز به خصوص روی انگشتای پا رنگش کدر میشه. اما از نظر پخش شدن و صاف شدن روی ناخن خیلی خوبه مثل بورژویس میمونه که البته اون گرونه.
پاسخ:
بدونه شابلون تمرین کن...درست میشه :) تمرین تمرین تمرین خخخخخخخخخخ
مارالم من رو پام تا حالا نزدم ولی احتمالا عرق پا کِدِرش میکنه...جوردانا هم قبلا خوب بود الان یه در میون خوبن :|
بورژوآ هم که دیگه نگوووووووووووووو از قیمتش :|
چقده خوب! جدی جدی هیچ آقایی نیومده نظر بذاره :دی
(البته یوزی نیدونم آقاس یا خانوم :| )
اینجا رو میتونیم در خفای لاک به محلی برای سخنان زنانه بدل کنیم :دیــــــــــــــــــــــی
پاسخ:
تو پست قبل از این چندتایی آقا هم نظر داده بودن ولی اینبار خبری نیست خخخخخخ

بهله بهله :D
راستی حداقل هربار که لاک میزنی اگر آموزش همه اش از حوصلت خارجه حداقل یه عکس از دستت بزار خانوم آزیتا م.ز احیانا محمد زاده
پاسخ:
خخخخخ گاهی دستم کنار سوژه های دیگه هست :)
محمدزاده هم نوچ :)
راستی یه سوااااااااال خیلیییییییییی مهم تو چند وقت یه بار لاک قبلی رو پاک میکنی و لاک جدید میزنی؟؟هروز؟ در اثر چه اتفاقهایی لاکتو پاک میکنی مثلا حموم یا مراسم خاص یا سرکار رفتن؟؟
و دیگه اینکه با چی پاک میکنی؟؟حتما حتما بگو چی شد که به لاک زدن علاقه من شدی چرا یه توضیح بده بدونم لاک رو برای یه خانوم چقدر واجب میدونی و به چی تشبیه میکنی؟؟
هوا چطوره اونجا؟
پاسخ:
من هر بار لاکم خراب بشه ینی نوکهاش بره پاک میکنم یکی دیگه میزنم... هر روز چه خبره؟؟؟؟؟ معمولا میشه هفته ای یه بار :)
با پد لاک پاک کن ناژه یا پنبه ریز :)
کلا از کودکی به لاک زدن علاقه مند بودم خصوصا که مامانم هم همیشه لاک داره :)
از نظر من دستها و ناخنهای زیبا میتونه تاثیر بسزایی روی جذابیت یه خانوم داشته باشه مثلا مث ابرو برداشتنه
هوا گرم و پشه ای و افتضاح :D
بسیور زیبا:)
پاسخ:
:))
آزی جون 
اصن من اگه پسر دار شدم واسه همین ناخنای زیبات و حسن سلیقه ات تو انتخاب طرحها میام خواستگاریت :*
پاسخ:
حخخخخ ای جونم فدای تو بشم اون وقت پسرتو میدی من بزرگ نمایم ؟ :D
من چی کنم آیا بخونم یا نه ؟ خخخخخخخخخ
پاسخ:
دیگه خوندی دیگه :)
نخوندم هنوز :)))))))))
پاسخ:
قسمتِ یکم بخون دیگه :)
خوندم کامل :) :*
پاسخ:
:*
اقایون تو این مورد هم ماهر ترن 

پاسخ:
چرته

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">