حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۱۶
ارديبهشت ۹۳

بالاخره شد آنچه باید میشد و من تونستم همکار و خودم رو گیر بیارم و قالِ این قضیۀ نوبت شما 3 رو بکَنم... الان لیست اسامیِ کسانی که عکسهاشون به دستم رسیده و اسمشون تو کلیپ صوتی اومده رو در ادامۀ مطلب قرار دادم ، هر کَس از این لحظه تا فردا عکس بفرسته عکسش تو پستِ فردا نمایش داده میشه اما اسمش تو کلیپ صوتی قرار نمیگیره چون کلیپ ضبط شده، خِلاص! فقط مونده ادیت کردنش که اونم تا فردا انجام میدم...

پـــــــــــــــــــــــــــــس


اینم خط خرچنگ قورباغۀ آقای همکار

:))




  1. آقای همکار
  2. گوجه سبز
  3.  مهسا
  4.  فهیمه
  5.  آرزو
  6.  علی
  7.  الی
  8.  مصی
  9.  میادی
  10. عسلی بانو
  11.  Dewberry
  12.  بانو.ن
  13.  حاجی (حواسم نبود، کشمش دُم داره) حاجی ره
  14.  خانوم پ
  15.  بهشت
  16. دل زنده
  17. فرزانه
  18. باران
  19. آیبک
  20. حسین
  21. شاتی
  22. شکوفه
  23. مانیا
  24. دختر عموی مانیا
  25. هشت حرفی
  26. زری
  27. یوزی
  28. توکا
  29. سرهنگ تمام
  30. استاد سلام
  31. آزی

+ترتیب این اسامی هردمبیلی است! خخخخ



موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۱۶
آزیتا م.ز

نظرات  (۲۴)

چه خطی داره!
پاسخ:
این جمله با آهنگِ مثبت است یا منفی؟؟؟ :))
جیغ و دست و هــــــــــــوووووراااااا!!!! :))
پاسخ:
YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES :)))
ینی کی میتونه باشه؟؟؟؟؟:ذی
پاسخ:
خخخخخخخ
سخت نگیر حالا!! :پی
خخخخخخخخخ منتظریم ببینیم اینبار چه گلی کاشتی عقشم:))))) خسده ام نباشین جفتتون:)))))
پاسخ:
گلِ خرزهره :))))))))))
ممنون :)
مسئولان رسیدگی کنن ما هم عکس از طبیعت فرستادیم خو 
پاسخ:
مسئولان شما رو توبیخ نکردن باید بری شکر کنی خخخخخخخ
خب همین الان میذاشتی دیگه!
تازه باید تاااااااااااااااااااا فردا صبر کنیم :(
من عجله دارم :دی
پاسخ:
الان نمیشد باید فیل صوتیش رو ادیت میکردم کمی :)

هیچ هول نشوووووووووووووووووو

عجب افتادگی پیشه کردی.اسمت اخرین نفره.راضی ام ازت ای اسوه ی اخلاق وتواضع:))))))

راستی زنگ زده بودی چون گوشی روی سایلنت بودنشنیدم وندیدم.شرمنده خواهر.

پاسخ:
بنده همیشه سعی بر تواضع دارم اما کسی نبَفهمه خخخخخخخخخخخ

تماس گرفتم دوباره خدمتتون :))
ممنونم و بی صبرانه منتظر
پاسخ:
:))
خواهش مینماییم :)
سلام
پس اسم من کو؟؟
پاسخ:
اون علی آقا که نوشته پ کیه؟؟؟؟ شما نیستی عایا ؟ :دی
ای بابا ما نصفه عمر شدیم ترخدا زودتررررررررر :))) دلم میخاد ببینم عسکای بقیه چطوری شدن:))))

امروز دوستم داشت عکسای تو گوشیمو میدید بعد رسید به عکسایی که واسه این نوبت شما از پشت گرفتم [هنوز حذفشون نکردم] بعد میگه وااااااا چرا این عکسا اینجورین از پشت چرا عکس گرفتی ؟؟؟ یعنی داشت می ترکید از خنده ها !!! وقی قصه رو واسش گفتم باورش نمی شد!! حالا قرار شده هر وقت پست رو گذاشتین من نشونش بدم تا ببینه که از پشت هم میشه چه کارا که نکرد خخخخخخ
پاسخ:
خخخخخخخخخخخخخ
اتفاقا منم هر جا میرم بعد یکی میبینه که پشتم رو کردم به دوربین دارم عکس میگیرم که بذارم تو وبلاگ همچین چشاش چارتا میشه پیش خودش میگه دختره دیوونه است خخخخخخ
مام اومدیم تو لیست :))))))))))
پاسخ:
نوچ نیومدی :|
سوسکارو تو لیستِ آدمها راه نمیدن شما برو تو صفِ سوکسا خخخخخخخخخخخخخخ :)))
خخخخخخخخخخخخ[ایکون ایهام];-)
پاسخ:
آیکونِ ایهام ز چه روی؟؟؟ :))
ز روی گلتان:))))) خخخ
پاسخ:
بله ممنون :)
ای ی ی ی ی ی ی ی..
من اصلا فراموشم شده بود..
خخخخخخخخخخخ

فک کن حالا سوگلی حاجی باشه.. یا مثلا علی یاااااااا مثلام سلام..
البته این هشت حرفی م بد چیزی نیستااااااا تازشم سیگار مارلبرو هم میکشه..
خخخخخخخخخخخخخخ


ینی من مرده ی این آواتارِ گوجه سبزم..
خعلی با مزه ست.. :)
















آزی اینم ماچ مخصوص تو..
لازمه بگم از نوع آبدار..؟؟ ؛)
:-********
پاسخ:
خخخخخخ
خوبه تو یادت رفته بود ولی یه سری هر روز سراغش رو میگرفتن خخخخخ
الان مگه عاغای همکار چیزه که از بین اینا سوگلی انتخاب کنه؟؟؟ :))))))))





:** از نوع تف تفی :)
عقشم اون گل نه اون گل خخخخخخ +خخخخ قابل نداره باران جون:))))
پاسخ:
:)))))))
اون منم؟!ببخشید-مرسی
پاسخ:
:))
خو من که عسک واقعنی دادم خب دوباره :)))))))
پاسخ:
ندیدم جانم :O(
۱۷ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۲:۴۸ سامانا ماسان
ما الان از دم کلفتای بلاگ به حساب میاییم عسک داریم که شما ندارید باشد ک داشته باشید :)))))))))))))))))))))))) خخخخخخخخخخ
پاسخ:
شما یعنی کیااااا؟؟؟؟ :)))))
۱۷ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۲:۵۶ سامانا ماسان
من دیگه انقد دم کلفت شدم به خودم میگم ما پ چی فک کردی هان هان هان ؟ خخخخخخخخخخخخخ تازه بعد از این تهیین میکنم کی پست بذاری که من آن باشم بخونم خخخخخخخخخخخخخخ بالاخره من عسک دارم دیگه :))))))))) ایکون انفجار از خنده و صدای والدین از توی اتاقشون در اومدن و خواهرم که اتاق بغلدستیه گفت مرگ خخخخخخخخخخخخخخخخ
پاسخ:
ماشالا هم همه بیدارن :)))

کامنت بی ربط =/
۱۷ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۲:۵۷ سامانا ماسان
عسک آواتار منظورمه ها
پاسخ:
میدونم منظورت چیه :)
کامنت بی ربط =/
۱۷ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۳:۱۹ سامانا ماسان
با صدای خنده من از خواب پریدن :))))))))) خب پس ما کجا جواب پرسش رو بدیم خخخخخخخخخ
پاسخ:
همون بالا جواب بدید :)
قضیه چیه؟oO

پاسخ:
قضیه این بود که قرار بود بچه ها عکس بفرستن ما باهاشون فایل صوتی بسازیم :)
با آهنگ متعادل
پاسخ:
:)
پ هنوز بعد چند روز از سوگلی پرده برداری نشده که؟! این چه وضعیه
این آقای همکارم شده مثل مسوولین فقط وعده میده
پاسخ:
شما مطمئنا جز سوگلی ها نیستی که اینقد کنجکاوی :)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">