حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۱۷
ارديبهشت ۹۳

شیر هم شیرهای قدیم ، وقتی میخواستن خراب بشن اول شروع میکردن دقیقه ای یه بار چکه کردن که با یه خیلی سفت کردنِ معمولی اوکی میشد ، بعد از مدتی چکه هاشون تندتر و بیشتر میشد اون وقت اگه سفتشونم میکردی بازم چکه میکردن اما کمتر، بعد از اونجایی که ما عمرا بهشون توجه نمیکردیم این چکه بیشتر و بیشتر میشد ، تازه عَ رو که نمیرفتیم ، پا میشدیم آچار میاوردیم سفتشون میکردیم... یه قانونی تو شیرها هس که میگه هر چه سفتتر ، هرزی بیشتر، همین آچار میشد بلایِ جونِ مغزیِ شیر تا بالاخره هرز میشد و مث شیر سماور ازش آب میریخت اون وقت بود که ما بر آن میشدیم تا مغزی بخریمُ شیر رو درست کنیم!!! خوبیش این بود که با یه مغزی هم همه چی حل میشد... تازه این پروسه ممکن بود از سه ماه تا حتی یه سال طول بکشه اما ... اما چی؟ هیچی!

این شیرهایِ اهرمیِ سوسول مامانیِ الان! امروز که نیت کنن خراب شن ، فردا زِرتشون درومده! بعله اینجوری میشه که دستِ بنده میمونه تو پوستِ گردو، بعد از کلی تماس و زنگ به انواع و اقسام آقای لوله کش و التماس کردن و ننه من غریبم در آوردن یکیشون پا میشه میادُ چک میکنه و میگه مغزی پغزی کارِ اینو راه نمیندازه ، شیر آشپزخونه به کُل باید عوض شه! و من که دو روزِ واسه برنج شستنُ میوه شستنُ ظرف شستن به دسشویی خانه مراجعه میکنم!!! حالا امروز رفتم شیر جدیدی از مغازه خریده و به سرپرستی قبول کردم تا فردا آقای لوله کِش بیاد راه اندازیش کنه! شاید که ما را از طی مسیر دستشویی تا آشپزخانه خلاص بنماید :)

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۱۷
آزیتا م.ز

نظرات  (۱۸)

خخخ فک کن دستشویی :/ خب تو حموم میشستی لا اقل چندش :))))))))))) خخخخخخخ
پاسخ:
بابا حموم دوره بعد هر بار تا زانو خیس میشم نمیشه که :|
چندش تویییییی :دی
خیلیم پسر گلیم :))))))))))))))))) 
پاسخ:
آیکون ستادِ تبلیغاتِ ساماناماسان :))))
اصن شایعه شده از نظر محبوبیت در بلاگ اول ازیه بعد علی بعد مستر لهجه بعد آقای همکار انقد من در دل نوباوگان :)))))))) بلاگ جا باز کردم  خخخخخ
پاسخ:
کامنت بی ربط :|
اینجا نوباوه نداریم خخخخ
خب راست میگه دست شویی هم شد جا اه اه 
پاسخ:
ببخشید شما که وسواسی هستید جای من بودید چکار میکردید؟ هوم؟
تازه من اینجام تنهام فقطم خودم از دسشویی استفاده میکنم :|
یک ضرب المثلی بود که میگفت: "همه چی جدیدش خوبه به جز دوست" فکر کنم باید در موردش این ضرب المثل یک تجدید نظری بکنیم!جنس های جدید خیلی بی خود شدن :|
پاسخ:
خخخخخ نه همه چیز جدیدش خوبه منتها از نوعِ گرونش :)))
۱۷ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۸:۱۰ نیلسون دروازه بان پرسپولیس
تو خجالت نمیکشی به مقام شامخ برنج توهین می کنی؟ میری توی دستشویی میشوریش؟
پاسخ:
نخواستم توهین کنم که خواستم از گشنگی نجات پیدا کنم :))))))))
مرگ بر شیرای سوسول مامانی امروزی
پاسخ:
خخخخخخخخخ البته یه نوع سوسول مامانی داریم که قیمتشون بس گران است که اونا ماهن اما اینا که ارزونن عرررررررررررر:)))
آزی تو با این شیر الات و لوله کشی ها چه کار میکنی که هر جا میری به فنا میرن؟؟!!!!! :)))))
پاسخ:
عزیزم خونه بابام اینا که دقیقا 30 ساله عوض نشده اینجام من بی تقصیرم از یه سال پیش که من اومدمریپ میزد :| بنده بی گناهم :|
۱۷ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۹:۵۵ نیلسون دروازه بان پرسپولیس
چه گیری به اشیاء دادی؟ راستی یک سئوال داشتم . تو که اینقدر به اشیاء اهمیت میدی میخواستم ببینم توی بچگیت این دو تا کار رو انجام دادی یا نه؟ یکی اینکه باتری رو بشکافی ببینی توش چی داره دوم اینکه در قرص جوشان رو بشکافی ببینی توش چی داره؟ من خودم اینکارا رو انجام دادم . از بیشتر افرادم که پرسیدم این دو تا کار رو انجام داده بودن.
پاسخ:
عاغا من گیر ندادم اونا به من گیر دادن :)))))))))))
نه من هیچ وقت این اعمالِ شنیع رو انجام ندادم خخخخخخخخ
من کلا آدمِ مستثنی ای ام :) خخخخخخخخ
۱۷ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۹:۵۵ نیلسون دروازه بان پرسپولیس
راستی یادم رفت بگم میتو!
پاسخ:
این میتو یعنی چی در اینجا!؟
من که چیزی نگفتم شما میگی میتو؟
ایشالا امروز درستشه راحتشی عقشم:)))))
پاسخ:
ایشالا قرارِ عصر آقایِ لوله کش بیاد درست کنه! :)
ای بابا 
عجب دردسری بوده 
میگم آزی جان بوس و نوازش و گفتگوی مسالمت آمیز و اینا جواب نمیداد؟
تو میتونی ها ! امتحان کن !
پاسخ:
نه عاشق اصلا نسبت بهش عشق نداشتم از روز اول خراب بود و رو مخ بنده کجدار و مریض تا امروز باهاش مدارا کردم بعله :))
واقعا که شیرهای قدیم شیررررررر بودن ها از نوع جنگلیش !! ولی شیرهای امروزی از نوع پاکتیش هستن :)))))))

ایشالا زودتر درست میشه:*

بعدم بگم این ساماناماسان تو دل من جا باز نکرده :))) بیخود جمع نبنده:))))
پاسخ:
خخخخخخخخخ تشبیهت عالی بود :))))

مرسی:)

همینو بگو هِی جمع میبنده خخخخخخخخ
انقد از خرابی وسایل خونه بدم میادا :|
پاسخ:
کی خوشش میاد عزیزم؟ :))))
آزی خانم تو باشیر درست رفتار نکردی که اینجوری شده ، چرا بیخودی تبلیغات منفی میکنی  :دی 
اتفاقاً شیرای اهرمی خیلی راحت تر و ارزون تر تعمیر میشن دیر تر هم خراب میشن بعله :))
اون شیرای قدیمی واسه تعمیر دوتا مغزی داشت .اینا اهرمی ها کلاً یه دونه کارتریج داره.
پاسخ:
اتفاقا اتفاقا آقای لوله کشِ دیروزی گفت بنده خیلی خوب با این شیر تا کردم وگرنه باید خیلی زودتر از اینا خراب میشد بعله!

در ضمن بنده نگفتم شیر اهرمی راحت نیست بعله خیلی هم راحتتره بر منکرش لعنت :)
مرگ شیرای سوسول!
پاسخ:
بهله!
امروز شیر نو نصب شد :)
کژدار و مریز..
;) 
پاسخ:
مریز رو قبول دارم اما کژ نه، کج خخخخ
:)
هی خانوم، شیرهای اهرمی فقط سوسول مامانی نیستن. همه چیزمون سوسول مامانی شده،از همه بدتر خودمون
از ما سوسول مامانی تر چیزی هست آیا؟
پاسخ:
من که سوسول نیستم اما از شما اصلا مطمئن نیستم :))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">