حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۰۴
خرداد ۹۳
خب مشارکت پر شور شما در این پست عالی بود دست و پای همتون درد نکنه که روسفیدم کردید :)
این پست فایل صوتی الحاقی نداره زیرا نداره دیگه... چون کی عاخه واسه کفش میاد فایل صوتی درست میکنه ؟ :))))
در ادامهٔ مطلب یک شویِ به یاد ماندنی از کفشهای شماست...
موقع ورود به ادامهٔ مطلب حتما کلیپس به دماغهاتون بزنید خخخخ بالاخره بالغ بر صد جفت کفش اونجا پرت شده ;))))



طراحی شده توسط آزی در دقایقی پیش :)

 
+ اگر عکسها باز نمیشوند به دلیل حجم بالای برخی از آنهاست :| لطفا روی آنها کلیک کنید و یا view image  را بزنید
+ چقد بگم عکسهاتون رو کم حجم کنید بفرستید !! :| عرررر






هاله
سایز پا 39






دیانا دخترکِ هاله
سایز پا 32








حسین
سایز پا 42







عروس کوشولو و همسرش
سایز پا به ترتیب 39 و 44










eli
سایز پا از 37 تا 39 !!!!!






الهه جونش واسه این کفش میره



از این کفش متنفره



هیچی اصن عاشق این کفشه
سایز پا 36






خانوم مهندس






فاطمه
(خواننده خاموش)
سایز پا 39-40










بهشت
سایز پا 37






مسعود
از کفش ایمنیِ سر کارش که اینه نفرت داره
سایز پا 43






فهیمه
اون صندل مالِ داداششه ولی چون دوسش داره پوشیدتش :)
سایز پا 38






ساناز (تیام سابق)



ساناز و دوستش







یار و همراه خانم ال تو دوران بارداری



نقل قول از خانم ال :اینم به بزرگی خودتو ببخشید من ناخونام لاک نزدم



یار و همراهش در منزل



نقل قول : یک جفت کفش پلاستیکی . از کودکی به کفش های پلاستیکی علاقه ی ویژه داشتم





اشوان






مریم گُلی
سایز پا 39






همۀ کفشهای میم.شین
سایز پا 40










دل زنده خان







Dewberry
نقل قول : کتونی عزیزم که یک سال تمام وفادارانه کارکرده هنوزم درحال خدمته:)
سایز پا 39



کفشهای 3-4 سالگیِ dewberry






مورد استفاده ترین کفشهای فریماه به جز پوتینش که نیافتتش :)
سایز پا 36







کفشهای مورد علاقۀ توکا



توکا از خریدن این کتونی هام پشیمون شده نمیدونه چرا!
سایز پا 39-40






miss






The Emperor
نقل قول : کفش جانمان گورتکس اصل تشریف دارند و اینجا پس از کمی گشتن کمی کثیف شده اند و تنها با کشیدن یک دستمال خیس بدلیل جنس ویژه مثل روز اول می شوند :)))))))) اینجا در این صحرا این لنگ کفش مظلوم را یافتم و با انداختن عکس آن مفلوک رها شده در دشت در کنار کفشهایم حسابی تحقیرش کردم خخخخ
سایز پا 43






آرزو








نگار کنکوری
سایز پا 38








آقای همکار
سایز پا 43








بیتا ح.شناس






سرهنگ تمام
سایز پا 38






عطیه
نقل قول : من اون کفش مشکیه با شلوار قهوه ای ام :)) اینجا باغ شاهزاده است...سایز پامم 38 ...:)








الهام از بوشهر




















نگین






نعلین 2014 حاجی









گوجه سبز
سایز پا 37-38







کفشهای جناب سروان محسن :)))







شکوفه






بانو.ن







مهلا زیر بارون



مهلا و خواهرش
سایز پا 38







هشت حرفی
سایز پا 45








تعدادی از کفشهای آزی :)
سایز پا 37















نیــــــــــــــــــــــــــان !!!
 :))))))
سایز پا 37-38








بوت بچگیاش




nooshin lawer
سایز پا 37







لوتوس
ارسال شده در همین یک دقیقهٔ پیش :))))
 
موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۰۴
آزیتا م.ز

نظرات  (۱۵۱)

جیغ و دست و هوووورراااااا!!!
برم ببینم چه خبره :)
پاسخ:
بچه از صبح چشم به راهه :-*:-*:-*
دستت درد نکنه آزی.
میگم یه فالگیری کف بینی، چیزی هم میگفتی بیاد اینا رو ببینه فالمونو بگیره خب. :)
خدایی خیلی باحالن کفش ها و جالبتر ازون حدس زدن اینکه این کفش رو چه شخصیتی پاش میکنه. :)
خلاصه دستت طلا. :*
پاسخ:
هر چی گشتم کسی که فال کف پا بگیره نیافتم :D
خواهش میکنم مرسی از شما که شرکت کردید :)
۰۴ خرداد ۹۳ ، ۱۴:۴۲ هَشت حَرفی
دکی :|
ببین چه خبرهههه :)))
باو من یه جفت کفش خریدم سه ساله دارم میپوشمشون :| تو عکسم موجودن حتی :))
این همه کفش رو باهاش چکار میکنید ؟ میپوشید جدن ؟ :))
پاسخ:
نه میخوریم  :دی

اتفاقا داداش خودم سی جفت کفش داره حیف وقت نکرد عکس بگیره :)
۰۴ خرداد ۹۳ ، ۱۴:۴۶ هَشت حَرفی
من اینجا اضافه میکنم سایز پا 45 میباشد :)) گفتم که همینجوری هشت حرفی خالی نباشه :))
پاسخ:
45؟؟؟؟؟ رکورد زدی :)))))
۰۴ خرداد ۹۳ ، ۱۴:۴۷ هَشت حَرفی
آزی میگم مریم گلی حرف جالبی زده ها! واسه اینکه یکم نوبت شمایی واقعی تری (!) بشه :)) شما بر اساس استنباط خودت بیا شخصیت کفش پوش رو زیر عکسش بنویس بینیم چطیوریه !
پاسخ:
عمرا...واسه همینقدضم 4 ساعته علافم... بعضی عکسام سایزشون خیلی بزرگ بود حتی نتونستم کم کنم واسه همثن باز نمیشه واسه بعضیا :|
۰۴ خرداد ۹۳ ، ۱۴:۵۵ هَشت حَرفی
ببینش :| آدم ضایع کن :))
پاسخ:
خودتی... توقع رو بکش پایین...والاع... خودش یه عکس نگرفته بعد چه انتظاراتی داره هااااا:))))

:)))))) چه باحالننننن :)))

کفشای نگار کنکوری رو دوست داشتم :) خیلی از عکسا هم باز نشدن :|

الان عکسای منو هرکی ببینه میگه تبلیغ لیوان و ماگه آیا؟؟ :دی خو خواستم تنوع شه :)))

من توضیح ندادم راجع به عکسام :دی سایز پام 37. و این عکسی که گذاشتم مورد استفاده ترین کفشامن که خیلی ام دوستشون دارم :)) یه دونه بادی مشکی هم دارم که هی بنداشو عوض میکنم رنگای مختلف و همه فک میکنن کفش نو خریدم :دی

الان میدونم سرت شلوغه کامنتمو بی جواب تایید کردی هم اشکال نداره :* خسته نباشییییییی :*

پاسخ:
حجم عکسها بعضیا اونقد بالاست که باز نمیشه وگرنه لینکشون مشکلی نداره میشه روشون کلیک کرد تا باز بشن

فدای تو ;)
سلام عزیزم
خدا قوت
خیلی خوب بود
مال من تنها گزینه ای بود که باز نشد
؛))))
پاسخ:
عزیزم به خاطر حجم عکسهاته ... وگرنه لینکش درست بود واسه خودم باز شده :)
 من راهش رو یافتم چطوری ببینم همه ی عکس ها رو.
دوستان هر عکسی براتون باز نشد، راست کلیک کنید و گزینه ی copy image location رو باز کنید. بعد توی یک tab جدید paste  کنید و go!
حلّه آقا؛ حلّه. مرسی آزی بانو. :)
پاسخ:
عزیزم view image رو هم بزنی باز میشن :)
۰۴ خرداد ۹۳ ، ۱۴:۵۹ مهندس بهشت
برای خودمو باز نکرد به همراه نوشین
پاسخ:
چونکه سایز نیس که ابر سایزه روشون کلیک راست کنی اپن نیو بزنی باز میشه

من از این جمع افتخار آشنایی با کسی رو ندارم . اما جالب بود که قبل از دیدن اسمت حدس زدم کفشا باید مال خودت باشه. کفش اولی خیلی خوشگله . خانم ِبا سلیقه دوست داشتنی .

پاسخ:
ممنون عزیزم :)
چه جالب ;)
مرسی مرجان جان :)
۰۴ خرداد ۹۳ ، ۱۵:۱۰ مهندس بهشت
تو وب خودم گذاشتم همین الان باز کرد
مخسی
پاسخ:
:|
۰۴ خرداد ۹۳ ، ۱۵:۱۰ هَشت حَرفی
ریبوک هایی که الی هنو نخریده رو میپسندیم :))
آزی تو این کفش زندانی رنگیه(!) احساس نمیکنی انگشتات دارن خرد میشن ؟ :))) من که این احساسو الان میکنم :))
مهلا زیر بارون ، مهلا با دوس جون ، مهلا تو ایوون :))
دیده شده بعضیا در کودکی هم بوت میپشیدن :|
یار و همراه خانو ال در دوران بارداری هم قشنگه ها ! هم رنگش که آدمو یاد کیک توت فرنگی با شیر میهن توت فرنگی میندازه هم مارکش دیه !

+ آقا من مجبور شدم :)) میفهمی؟! مجبور :)) بعدشم ببین تا کمرک گرفتم :)) کی تا کمرش گرفته؟! :)) هیشکی ! خو پس پوئن مثبتم دارم تازه :|
پاسخ:
نه انگشتام نمیشکنه کفش راحتیه اتفاقا اما نه واسه پیاده روی واسه مهمونی...
بعدشم اون ریبوک منو نپسندیدی تو پست اطلاعیه؟؟؟ :D
اره کفش خانم ال هم خودم خیلی دوس میدارم

بعدشم نخیر پوئن محسوب نمیشه... فکر کردی فقط خودش کار و زندگی داره من اینجا نشستم علافم والاع :| خخ
۰۴ خرداد ۹۳ ، ۱۵:۱۳ مهندس بهشت
اصلا نمیشه انتخاب کرد همشون قشنگن
ولی از یه کفش تو اون اولی خوشم اومد با چندتا از نگار کنکوری
خانوم مهندس توکا و یه چندتا دیگم بودن یادم رفت
پاسخ:
خخخخ آخرش یهو هنگ کردی بهشت جان :))))
۰۴ خرداد ۹۳ ، ۱۵:۱۳ هَشت حَرفی
مهندس بهشت بنده زحمت کشیدم خودم از شما و نوشین رو باز کردم :))
صندلای داداش فهیمه بسیار مناسب پشت فرمون ماشین نشستنن ! تجربه کردم که میگما :))

واااای مرسی عقشم خیلی پست باحالیه:))))) البته فعلا هنو خیلی عه کفشا واسه من باز نشده منتظریم که یه فرجی بشه خخخخخخD= +تااینجا عکس نگااار خیلی باحاله عکس کفشای خودت که اصن حرف نداره بااون کفش رنگی رنگیه خیلی حال کردم و اون کفشای مشکی چرمی اون اولیه^_^ +این کامنت ادامه دارد... خخخخ
پاسخ:
:)))))
۰۴ خرداد ۹۳ ، ۱۵:۱۵ مهندس بهشت
ابتکار نگینم قشنگ بود
اوه حجم عکسای منم بالاس
من انقده به فکر این بودم آپلود کنمو بفرستم
اصلا حواسم نبود حجم رو کم کنم
یا هر چند جفت رو تو یه عکس بندازم
ببخشید
پاسخ:
عکسهای تو که منو کشت عررررر 25 تا عکس گندههههههههههههه عرررررررررر تازه سه بارم واسم کامنتشون کردی : :)
آقا خیلی باحال بود. من فکر کردم خاموشا روشون نمیشه کفشاشونو بذارن. منم نذاشتم. الان دلم سوزید. خب منم میخوااااام. اما خیلی باحال بود :))
پاسخ:
دلم خنک شد دلت سوخت :|

لوس خخخ
بعد از 45 دقیقا بلاخره همه عکسا برام باز شد :)))))

خیلی خوب بود!
آزی خسته مرسی زیاااااااااااااااددددددد :) :*
پاسخ:
قلبونت :)
ینی ازی ینـــــــــــی هلاک اون نقاشیتم ینی اصن یه وضی ینیD= خخخخخخخخ
پاسخ:
وای قربونت مرسی که توجه کردیییییی خخخخ :))))
۰۴ خرداد ۹۳ ، ۱۵:۲۴ مهندس بهشت
آزی خسته نباشی دستت مرسی عزیزم
پاسخ:
مرسی
۰۴ خرداد ۹۳ ، ۱۵:۲۴ مهندس بهشت
اینو یادم رفت بگم اصلا عاشخ این عروس کوچولو و همسرش هستم
خیلی باحالن
۰۴ خرداد ۹۳ ، ۱۵:۲۵ مهندس بهشت
آزی موهای پای اون نقاشیت تو حلقم.....خخخخخخخخ

پاسخ:
خخخخخ
عکسای بهشت که کلهم اجمعین باز نمیشنD= خخخخ +اصن هنر عکاسی تو این پست بیداد میکنه ها خخخخ +بنده باتمامیه کفشای اسپرت این پست رابطه عاشقانه برقرار کردم خخخخخخخ+هی میخوام نگم پشمالو نمیشه:| +دستتت ندرده عقشم خیلی زحمت کشیدی واسه این پست:***
پاسخ:
:-*
:)))))))))))
خعلی باحال بود واقعا !! این همه کفش رنگ و وارنگ و یه عالمه سلیقه ی متفاوت همه با هم یکجا جالب بید:))
لنگه کفشها بالاااااا:)))
پاسخ:
اوهوم
:)
الی ایشالا بخری هرچه زودتر اون کفش قشنگارو ^_^ +نگین جون علاوه بر اینکه بعضی کفشاش واقعا باحالن طراحیو عکاسیشم باحاله;)
پاسخ:
:)
۰۴ خرداد ۹۳ ، ۱۵:۳۲ هَشت حَرفی
ما که باشیم که از ریبوک های شما خوشمان نیاید اصلن ؟! :)) چه صحبت ها میکنید :| خیلی هم خوشمان آمد اتفاقن :)) از شلوارتان نیز :)))))))))) یاد یک کارتونی افتادیم :))))))))))
کفش های جناب سروان ینی اصن کر جناب سروانیه ها ! 
پاسخ:
:))))
آخه جناب سروان سرباز میباشند
چقد خوبه بعد مدتی یه پست پروپیمون میبینم تو بی حفاظ^_^ مرسییی عقشم:*
پاسخ:
قلبونه تو :)
آزی جونم مرسی
زحمت کشیدی، لطف کردی؛)))
اون پا و کفشی که طراحی کردین منو یاد کسی که می خواد مثلاً اینجا رو هک کنه انداخت
اما هیچکس هیچ غلطی نمی تونه بکنه چه برسه بخواد پا بذاره روی بی حفاظ
:)
تک تک این کفشها به سمتش پرتاب می شود، حرفم نباشه:)


+آزی لطفی که به همه ی بچه ها داری کاملاً احساس می شه، خیـــــلی خوبــــــــــــی:*
کفش مشکی اولی توی کفشای شما، ازون کفشاست که من دوست می دارم
بانضمام کفشهای ریبوکتون:))
باقی کفشاتون هم خوشگلن اما من اینا رو دوست تر داشتم.
در مورد کفش بقیه دوستان، در کامنتی مجزا نظر می دهیم،  نطرمان در مورد کفش رئیس باید جدا به سمع و نظر می رسید؛))


پاسخ:
خخخخخخ اون نکر که پروندش بسته شد :))))
قابل نداره نوشین جون :)
ولی ریبوکم رو نمیدم بهت :)))))
منتظر کامنت مجزای شما هم هستیم
اووووووووووووووووووو چقدر کفشه اینجاااااااااااااا

الهام از بوشهر چقدر کفش داشت!
عاقا من فکر کردم کفشی که الان پامونه نه همه کفشها D:
پاسخ:
خخخخخخ
شما چون دیر به دیر میای اینجا در جریان ماجرا نبودی البته تو پست قبل لینک اطلاعیه هم داده بودم
به هر حال مرسی :)
کفشای دیانا کوشولو اون صورتیه خیلی بانمکه:))))
پاسخ:
:)
۰۴ خرداد ۹۳ ، ۱۵:۵۳ هَشت حَرفی
میگویم ای آزی آیا با خود اندیشیده ای که ما احمقیم ؟! :)) توضیح میدهی چگونه عکس را باز کنیم ؟! :)) عجب عجب ! واقعن از این آموزش به درد بخورتون تشکر میکنم ! :)) منو از مرگ نجات دادید :))
پاسخ:
حالا شما بلد بودی... من تا شب حوصله نداشتم تک تک به کامنتهایی که میگه عکس واسه ما باز نمیشه جواب بدم :| دع
۰۴ خرداد ۹۳ ، ۱۵:۵۷ هَشت حَرفی
اینجور که مشخص است مهندس بهشت از موی پا تغذیه میکنند :)))))
پاسخ:
خخخخ
ینی 89 دقیقه حسِ عکس گرفتن از کفشامو نداشتم 
دقیقه 90 وقتی دیدم عنوان نوشته فرصتش داره تموم میشه مثه جتِ جنگی نصفه شب پا شدم عکس گرفتم از اینا .. اما نمیدونم دوربین چه مرگش شد که رَمـِش هنگ کرد .. 

صب قبل از کلاسم تــُن تـــُن تــُــن تـــُــن  عکسارو ادیت کردم و فرستادم ^_^

البته اینا همه ی کفشام نیس .. بقیه تو جاکفشی بیدن حسش نبود برم بیارمشون .. :دی 

+ آیکونِ یه نونیه خیلی تنبلِ دماغو :دی


+ من چرا کفشِ فنچولیمو ندارم ؟؟ قااااااااااا :((

+ عکسا زیادن نمیتونم مثه نوبتِ شمای قبلی کامنتِ بلند بالا بزارم :))
پاسخ:
جایزه با حس و حال ترین فرد رو باید تقدیم تو کنن اون کفش مشکی توری رو خیلی دوسش دارم :)

دماغتم اینجا نریز خخخخخ
منم ندارم :|

دستت مرسی آزی:**
کفشا خیلی خوشگل بودن مخصوصا کفش توری نگارکنکور عاشق این کفشام اصن ماله همه خوشگل بود ,:))
بازم ممنون عزیزم زحمت کشیدی خیلی:*
پاسخ:
خواهش میکنم عزیزم مرسی که شرکت کردی  :)

هه هه اینجارو نیگا کفش بارونه:)

خیلی با حال بود من عاشق کفشم از اون روز که گفتی می خوای همچین پستی بذاری منتظر بودم  کفشای همه خوشمل بود:)

پاسخ:
منتظر بودی پست رو بذارم؟ چرا پس خودت عسک نفرستادی؟؟ :) هوم؟
۰۴ خرداد ۹۳ ، ۱۷:۲۱ مهندس بهشت
بترکی هشت حرفی
گوجه جونم من قبلا ازون کفشه یه نارنجی اش رو داشتم. ولی خب دیگه بعد از بسی سال نااااابود شد :دی
الان هم از شهریور دارم پول جمع میکنم برم اینو بخرم هی یا گرون میشه یا خر درونم گولم میزنه و میرم یه چی دیگه میخرم :))))) 

آزی من خیلی از کفشا خوشم اومد الان دلم خواست هی برم کفش بخرم P:
پاسخ:
ای بابا.... اتفاقا من دو روز تموم دنبال کفش مورد نظرم گشتم اما نیافتم :| تازه مدلش تو این عکسهام نیس عرررررر

عاقا دستت درد نکنه .. 

نخسته :)

+ گشادی بَد درددیه مآآآآدر :))

ممنون که دست نگه داشتی :)))))))) 
پاسخ:
همه گشادان از جمله خودم شفا بیابن صلوااااات :)))))

ممنون
خواهش میکنم
چیزی در مورد آدمای تنبل شنیدی؟
تنبلی عزیزم :)
پاسخ:
در این حدش رو نشنیده بودم :)))))
خوشم میاد عکسم انقد کیفیتش پایینه که تا صفحه رو باز می کنی زرتی میاره اون وسط :))))
نگار کنکــــــــــــــــــوری خوبی؟!  :))
دوست عزیزمون از بوشهر شما چطوری؟! :))

پاسخ:
نمردیم و بی کیفیتی هم ذوق کردن داش :)

پرررروووووو :))))
۰۴ خرداد ۹۳ ، ۱۸:۴۵ خانومه آقای x
چه کردی آزی!!!!!!!11
ما که دیر رسیدیم:(
پاسخ:
واییییی چه دیر رسیدی حیف شد :/
۰۴ خرداد ۹۳ ، ۱۹:۳۰ مهندس بهشت
چه میکنه آزی....................

پاسخ:
چه میکنه؟؟ :)
آزیتا جان خسته نباشی واقعا...کار سختی بود...

من بین کفشای خانوما،کفش ورزشی خانوم ال و کفش توریهای بانو ن و نگار کنکوری و کفش رنگیهای تورو خیلی دوس داشتم. منم از کفش طلاییهای بانو ن داشتم:)
بین کفشای آقایون،فقط کفشای آقای همکار:)
پاسخ:
خواهش میکنم مرسی :)
سلام
من کفش بین نبودم، عشق به نشاندن لبخند برلب تک تک شما دوستان کفش بینم کرد:))))
توضیحات:
خیلی دلم می خواست یه نفر این کاری که خودم کردم رو می کرد بعد با خودم گفتم خوب خودت دست به کار شو، واقعاً نمی دونستم یه همچین وقتی رو ازم می گیره، اما عب نداره ارزششو داشت، خودم خیلی حس خوبی دارم، فقط یه خورده نگرانم که به کسی بر نخوره، امیدوارم اگه با خوندن این کامنت، خاطر کسی مشوش شد به بزرگیه خودشون ببخشن:))

با نگاه کردن به کفشهای دوستان
اولین حسی که به ذهنم متبادر می شد رو نوشتم، لطفاً اگه خلاف واقع بود که انتظار می ره در مورد اغلب دوستان خلاف واقع باشه، فقط لبخند بزنید به احساس یک دوست، که نیتش خیر بوده، همین.


خوب بریم سرِ اصل مطلب:))

هاله جان
این کفشا مال یه مامانِ مهربونِ، که گاهی هم جدی می شن و هیچ کس حق نداره توی حرفشون ان قلتی بیاره:)))

دیانا جان
یه دختر مرتب، آروم و گوش به حرف کن و فقط گاهی بازیگوش و بد قلق:)

حسین آقا
کفشها متعلق به یه آدم محترم و مؤدب حتی بیشتر از حدی که از یه پسر انتظار می ره و گاهی هم بی حوصله و شلخته:)

عروس کوشولو و همسرشون
دو تا آدمی که همدیگه رو خیلی دوست دارن و پر از انرژی های مثبتن:)

الی جان
یه خانوم رؤیا پرداز و گاهی خسته از رؤیاها به طوریکه ممکنه به مدت طولانی سراغشون نره و به نفع واقعیات از رؤیاهاشون صرفنظر کنن:)

الهه جان
کسی که زیاد زندگی رو سخت نمی گیره و به تمیزی اهمیت می ده، اما نه به صورت وسواس گونه:)

خانوم مهندس
ازون تیپ دخترایی که درس رو به صورت متوسط رو به بالا می خونن و بیشتر مهمونیا اسپرت می پوشن:)

فاطمه خواننده ی خاموش
یه دختر خجالتی و خانواده دوست، ازون بچه هایی که پدر و مادرشون ازشون خیلی راضین:)

مهندس بهشت
یه دختر خاله ی دوست داشتنی و عزیز که بشینه پیشم هی بگه و هی من باهاش بخندم و ذوق کنم از دیدنش:)

آقای مسعود
اون کف پوشی که کفششون رو روش گذاشتن، کفپوش سالنهای قطار رو یادآوری کرد و با دیدن کفششون انسانی که اهل زن و زندگی و زحمت کشیدن برای خانواده است رو به خاطرم آورد، که بیشتر وقتشون در محل کارشون صرف می شه:)

فهیمه جان
دختری که ولخرج نیست و کم حرفن، خیلی هم برای اینکه به کسی کمک کنن خودشون رو به آب و آتیش نمی زنن، اما مهربونن:)

ساناز جان
یه دختر پر انرژی که منافع خودشو به خواست دیگرون ترجیح می ده، اما به وقتش بینهایت دلسوزانه برای دوستشون خطر می کنن.

خانوم ال
کفش پلاستیکی قرمزشون رو دوست دارم.
خانومی که حواسشون به زندگیشون هست، اما گاهی خودشون از بی توجهیه خودشون سورپرایز می شن:)

جناب اشوان
از اون آقایون که اگه عاشق شن خیلی برای رسیدن به عشقشون تلاش می کنن، اما اگه موانع زیادی سرِ راهشون باشه با منطقشون از عشق صرفنظر می کنن
اما
نمی تونن بعد با منطقشون کنار بیان:)

مریم گلی
دختری که کمتر گرفتار احساسات میشه و خودشو خیلی قوی نشون می ده، اگه کسی بهش ابراز علاقه کنه و عاشقش بشه توی دلش خیلی خوشحال می شه اما
ظاهرشو حفظ می کنه و تا مطمئن نشه نه دل می بنده و نه ابراز علاقه می کنه:)

میم.شین
خانمی که به دین و مذهب اهمیت می دن و در کنارش تفریحات سالم هم دارن.

دل زنده خان
یک مرد نیمه مذهبی، پر انرژیه پر انرژی گاهی هم به شدت پنچر
اما ازون مردا که اگه کسی بهشون تکیه کرد پشتشو خالی نمی کنن:)

جان dewberry
ازون دخترا که بعضی وقتا عجله دارن
 از بیرون میان خونه هول هولی غذا می خورن مامانشونو ماچ می کنن 
و تو ماشین یادشون میاد کتاب دوستشون رو خونه جا گذاشتن
اما
بلدن عذرخواهی کنن:)

فریماه جان
خیلی حواسشون به فامیلشون و مامان باباشونه اما گاهی حرفی رو می زنن که با دلشون یکی نیست و خودشون هم ناراحت می شن:)

توکا جان
ازون دخترا که گاهی
حتی بیخیال احساسشون می شن و می خوان خالی باشن از هر فکری-هر عشقی:)

miss جان
آدمی که معنیه" هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد رو می دونه و تو زندگیش به شدت به این موضوع عمل می کنه:)

the emperor خان
یه مرد حامی و مؤدب به یک سری آداب، گاهی به تناسب سنشون اهل قمپز در کردن و پشتار گیر:)

آرزو جان
یه دختر
یعنی رفتاراش واقعاً دخترونه است ازونا که پیرهن می پوشن چین دار و چیندار...
با موهایی خرگوشی و کفش پولکدار:)

نگار کنکوری عزیز
دختری اهل خانه و خانواده با حفظ شخصیت اجتماعی

آقای همکار
یادآور کسی هستند که برای انجام مقدمات مهاجرتشون به دفتر من مراجعه کردن و 
بنده هم کاملاً هوشمندانه از شرایطی که توی ایران می تونن داشته باشن
صحبت به میان می اورم و سعی می کنم از تصمیمشون منصرفشون کنم
(فرار مغزها ممنوع، خصوصاً با اون سوتی هایی که مرحمت می فرمایند:)

بیتا ح.شناس جان
دختر بابا-ازون دخترایی که به شدت به باباشون وابسته ان و بابا هم به ایشون:)

سرهنگ تمام جان
با دیدن کفششون یاد مسئول یک مزون که می شه ازشون توی سِت کردن لباس نظر خواست، افتادم:)

عطیه جان
ازون دختر درسخونا که حواسشون به درس و مشقشونه و دوستای صمیمیه زیادی ندارن، اما با همون دوستان کمشون رابطه ی خوبی دارن:)

الهام خانوم از بوشهر
دختری اهل مد، باسلیقه، گاهی عاشق عاشق و گاهی هم بدجور حوصله ی عشق و عاشقی را ندارد:)

نگین جان
عاشقِ عشق ورزی، شاعره، ترو تمیز، می شه بهشون گفت آدمی با خلقیات خاص و منحصر به خودشون:)

حاجی آقا
آدمی که با نهایت صداقت سرِ جای خودشون نیستن
شاید جای بهتری باشن و شاید...
و کفشها از دلپاکیه صاحبشون خبر می دن:)

گوجه سبزجان
یه دختر حاضر جواب که بیشتر از درس خوندن به کارهای هنری علاقه داره اگه با کسی دشمن باشد تهِ دشمنی
و اگه با کسی پیمان دوستی داشته باشد تهِ مرام و رفاقته:)

جناب سروان محسن
بنده رو به شدت یاد ضابطین دادگستری که زیاد باهاشون رابطه ی شغلی داریم و بالطبع جزء کسانی هستندکه براشون احترام قائلم(البت برای بعضیاشون که احتمالاً ایشون جزء همون دسته هستند)

شکوفه جان
یه دختر ساده و معصوم که دوستاشو دوست داره و روابط ساده و خوبی با مردم داره:)

بانو.ن جان
با دیدن کفشاشون یاد یه دختر چینی افتادم که یه پسر ایرانی بهش دل می بنده و خانوم هم که عاشقِ ایران بوده به آرزوش که زندگی در ایران بوده می رسه:)

مهلا جان
دختری با کفشهای کتانی که با دستهای باز روی جدول تو خیابون زیر بارون راه می ره و صورتشو رو به آسمون می گیره و دائم در حال حرف زدن با خداست، گاهی هم معترض به شرایط:)

هشت حرفی خان
کفششون رو می پسندم که پای مخاطب خاصم باشه اما شلوارشون رو نه
:)))
کسیکه با حفظ حریم آدما، باهاشون ارتباط صمیمانه داره:)

نیان جان
کسیکه اگه به موضوعی معتقد باشن، سخت پای عقیدشون می ایستن و در عین حال ممکنه در مورد یک موضوع دارای عقاید متفاوت باشن:)

لوتوس جان
یه دختر محجوب و بامزه

و اما
آزیتــــــــــــــــــــــــــــــــــــــای نازنین
اگه من پسر بودم حتماً کاری می کردم که مهرم به دلش بیفته و انقد خواسته هاشو برآورده می کردم که یه خواسته ی من که اونم محجبه بودنه رو اجابت کنه
چون می خواستم خوشگلیاش فقط مال خودم باشه، مال خود خود خودم:)))))))

+فدای سرتون که با نوشتن این کامنت قرار کاریه من به فردا موکول شد.

باشد که با خواندن این کامنت موجبات خوشنودیه دوستان فراهم آمده باشدخخخخخخخخ











پاسخ:
بچه ها روانشنااااااااس از غیب رسیییییییید :))))))))


اینم اون متن روانشناسانه ای که میخواستید
خداییش در مورد اوناایی که من یکم شناخت راجع بهشون داشتم احساس کردم واقعا یجورایی درست گفتی نوشین جوووون :)

ممنون که زحمت کشیدی....

در مورد خودمم باید خدمتت عرض کنم البته بیشتر از اونی که راجع به شخصیتم بگی راجع به خواستهٔ خودت گفتی خخخ ولی باید بگم اون مردی که این خواسته رو از من داشته باشه و منم بخوام قبول کنم احتمالا باید رجلِ فاضل باشه که بعید میدونم اصن وجود داشته باشه...


سلام  من بعصی موقع به وبلاگ شماسر میزنم امروزم اتفاقی این پست را دیدم دستت درد نکنه با این ابتکار لذ بردم کفشهای همه خوب بود اما من از کفشهای الهام از بوشهر خیلی خوشم اومد جالب بودن
پاسخ:
:)
مرسی خواهش میکنم
واییی ...کفشای توکا خعلی خوبن .
حاجی چه نعلین های تمیزی داره :|
پاسخ:
خخخخ
نعلین 2014 رو حال کردی :D
نامرد! چرا بیشتر دل آمو میسوزونی؟ هوم؟ :(
اصلا نخواستم
پاسخ:
چونکه .... تنبلی بدی... همه جا روشنی... اینجا رسیدی خاموشی گزیدی :|

حالا قهر نکن :)))))
:*
واااااااااااای مرسی نوشین جون خعلی باحال بود مرسی که وقت گذاشدی اصن خعلی حال کردم^_^ +خخخخخخخخ حاضرجواب;))
پاسخ:
خدایی در مورد تو راست گفته گوجه :))))) :**
۰۴ خرداد ۹۳ ، ۲۰:۵۳ دل زنده خان
قابل توجه دخترا
من خیلی تکیه گاه خوبی ام
اصن معروفم ب مهدی تکیه گاه خخخ
اونم ن مفصلل و غلتک،بلکه گیر دارش
ایکن ی پسر بیجنبه خخخ
+
در مورد روانشناسیه نوشین خانم
منم در باره بعضی بچه ها بات موافقم،دز مورد خودمم جز بند اخر ک نباید خوذم تایید کنم اما میکنم خخخ بقیشو موافقم 
پاسخ:
چه عجب نطق شما باز شد... هر چند کامنتت راجع به پست نبود بلکه راجع به کامنت نوشین جان بود :D
نوشین جان الان دقیقا میخوام بدونم چیه این کفشا تورو یادِ اون دخترِ چینی انداخت! :)))) 

هاله ژون ^_^

+ آزی ازین لاکای مات خریدم هلووووووو ^_^ 
پاسخ:
:)))

وای لاااااک عررررر :)))))
همین دیه واسم جالب بود خیلی که خیلی خوف منو توصیف کردD=
پاسخ:
اوهوم اوهوم...منم که توصیف نکرد خخخخ 
.چونکه .... تنبلی بدی... همه جا روشنی... اینجا رسیدی خاموشی گزیدی :|

حالا قهر نکن :)))))
:*



خو آزی تو هم خاموشی :|
عصن چنبار خاسدم قهر کنم بات اما نشد


+ممنون از این ایده خوبت و بعد زحماتت و بعد همکاری بچه ها پست خوبی بود
من بعد از این ک عکسارو فرستادم پشیمون شدم
ینی یسریا چون روشون فیلتر هوشمند انجام شد دیده نشدن عکسا
یاید میزاشتم رنگ خودشون باشهبد تازه یادم افتاد کفش تابستونیا و صندلا و اینا رو نزاشتم!!
کلا باید گلچین میکردم...
سایز کفشمم 39!
کلا عالی بود
از گوجه سبز و نوشینم ممنون تنها نظرایی بود ک واسم گذاشتن
خب من تو پام عکس نگرفتم جز اولی
کفشای تو هم خیلی خوشمله
مث چنتاش دارم :)
خب تجربه کسب کردیم برای دفعه های بعد
حالا هرچند تحویل نمیگیری  و از اول ی جورایی ناشناس بودم شاید واست...اما ازی گل خودمان هستی :)
خیلیم دوستت میداریم خانوم هنر مند :)
:* :* :* :*

پاسخ:
خب شما جوونید مث من نیستید که بعدم کار خونه و بیرون و شیفت و افسردگی هم ندارید خخخخ

به هر حال بنده از خاموشیم عذرخواهم ولی بازم من حتی اگه خاموشم باشم از پستی خوشم بیاد حتما مشارکت میکنم :)

بعدشم ایشالا دفعه بعدی جای افکت میکس کنی عکسهاتو تا هم قشنگتر دیده بشن هم سبک بشن :)
مرسی از اینکه شرکت کردی ابتکار قلبت هم عالی بود
بعد میگم تو از روز اول از من گله کردی ولی عب نداره :))))) راستش من هیچوقت نخواستم دلت رو بشکونم اما نمیدونم چرا اینجوری شده... به هر حال منم دوست دارم ایشالا همیشه موفق باشی :)
۰۴ خرداد ۹۳ ، ۲۱:۲۷ دل زنده خان
یکشنبه از هشت صب تا هفت شب دانشگا بیدم
فقط ظهر ی نیم نگا انداختم و چون وایرلس یونی ضعیف بود نشد بکامنتم 
بعدشم میخام قشنگترینا رو بگم کدوماس 
بعله
اول بین اینا خودت سمت راس دویومی :)

پاسخ:
چون دیدم گپ و گفت اومدی ولی اینجا نکامنتیدی گفتم :)

سمت راست دومی کفش قرمزه رو میگی؟؟؟ :)
در مورد خجالتی بودن من شرمنده ی خانوم نوشین هستم
خانواده دوست تا حدودی..
رضایت هم که خدا داند...
پاسخ:
:D

۰۴ خرداد ۹۳ ، ۲۱:۴۵ بیتا ح. شناس
سلام. 
وااااای چیقدر عکس کفش!!!
راستی از نوشین جون هم ممنونم.خیلییییی درست گفتن.
:)))
پاسخ:
اوهوم :)

چه جالب :)))
چه کردی نوشین جان. :)
توصیفت از من خیلی باحال بود.
گرچه خیلی درست نبود خانوم وکیل نازنین.
خدا حفظت کنه عزیزم. :*
پاسخ:
:)
مـــن کفشــامـ بـوووو میــدادن ؛ نـذاشـتمـشـون اینجــا !!


:>:>:>


:))))
پاسخ:
وبلاگ من بوگیر داره، بهونه نیار خخخخ
۰۴ خرداد ۹۳ ، ۲۲:۰۶ خانم هموستات
از همه بیشتر کفشای نگار کنکوری  به سلیقه من نزدیک بود.خیلی خوشمل بودن
پاسخ:
خود شما چرا شرکت نکردی؟؟ هوم؟؟؟ +_+
۰۴ خرداد ۹۳ ، ۲۲:۴۵ سرهنگ تمام
الهـــــــــــــــام از بوشهــــــــــــــــر!
این کفش مجلسیات حسابی لایــــــــــــــــــــــــــک داره ها ^_^
پاسخ:
اتفاقا داداش منم خوشش اومد از اونا ;) خخخخ
۰۴ خرداد ۹۳ ، ۲۲:۴۸ عروس کوشولو
واااااااااااااااااااااااای چقد همه چی عالی بود
اول از همه ممنون بخاطر نقاشی :*
و دوباره ممنون بخاطر گذاشتن این هم عکس :*

ووی دلممیخواس اینجا فروشگاه بود یه عالمه کفش میخریدم

+از نوشین جونم میسی بخاطر روانشناسی :*
پاسخ:
خواهش میکنم عزیزم :)

اوهوم اگه بود منم چند تاشونو پا میزدم ببینم خوشگلن راحتم هستن عایا؟؟ ;)
۰۴ خرداد ۹۳ ، ۲۳:۰۹ masi_biasabososaltane
من کفش ندادم...ولی یاده این شعر سهراب افتادم...
کفش هایم کو چ کسی بود صدا زد مرا بی اعصاب...
پاسخ:
چرا کفش ندادی مصی جونننن؟ :)
من صدا کردم من خخخ
۰۴ خرداد ۹۳ ، ۲۳:۱۹ نگار کنکورى
چه قدر کفشاى قشنگ ... آدم هوس میکنه :) همش خیلى قشنگ بود هرکدومو تویه موقعیت میشه پوشید خیلی خوب بود 
کفش قرمز گوجه سبز خیلى بامزه بود و کفش مشکى چرم خودت هم به شدت راحت به نظر میاد همش عالى بود مرسی یکی از بهترین پستا بود :) 
روانشناسی دوستمون هم درموردم تا حدود خیلی زیادی درست بود
پاسخ:
اره اون کفش نسبت به یه کفش غیر تخت خیلی راحته :)
ممنون از شرکتت
۰۴ خرداد ۹۳ ، ۲۳:۳۷ خانم هموستات
زیرا من تنبلم و به مسابقه نرسیدم:))
پاسخ:
خیلی هم ممنون
نوشین جون مرسی خیلی عزیزم پست ژذاب بود ژذاب ترش کردی:>}
مرسی دختری:)درست بود 
پاسخ:
:)
من از بین همه ی این کفشها عااااااااااااااااااااشق بوتهای نگار کنکوری شدم :))))))) عاغا از کوجا خریدی این جیگرهارو؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
خخخ
بازم جا موندم :) جا ماندگان به بهشت نمیروند !
پاسخ:
تو شاهکاری اصن
من یدونه عکس انداختم بعد خوشم نیومد بعد چون در این هفته کلا بی اعصاب بودم دیگه ننداختم !
پاسخ:
شما کلا راحت باش ... من انتظاری ازت ندارم :))))
۰۵ خرداد ۹۳ ، ۰۰:۰۵ نگار کنکورى
توکا جونم قابلتو نداره:))
از شیراز یعنی شهر خودم دیگه:)
من سعیمو کردم اما :(
پاسخ:
باشه :|
تو دوسم نداری :(
پاسخ:
چرا اینو میگی؟؟؟ =/
۰۵ خرداد ۹۳ ، ۰۰:۳۰ الهام از بوشهر
مرسی از نوشین خانم بابت روانشناسی کفشها...فقط میخواستم بگم حساتون درسته تا حدودی.

سرهنگ جان قابل شما رو نداره..ادرس بده بفرستم
آزی شما هم خسته نباشییییییییییید
پاسخ:
ممنون :)
۰۵ خرداد ۹۳ ، ۰۰:۳۰ هَشت حَرفی
تو منم دوس نداری :(
پاسخ:
نصف شبی لوس شدی؟؟؟

دوست دارم فرزندم... دوست میدارم :)
۰۵ خرداد ۹۳ ، ۰۰:۳۲ هَشت حَرفی
تشکر از نوشین خانوم :)

پاسخ:
من شلوارتم دوس دارم تازه ^_^
۰۵ خرداد ۹۳ ، ۰۰:۳۴ هَشت حَرفی
:)))
زبون درازی واسه عسل :))
پاسخ:
:))))))
فرزندم این حرکات شنیع رو نکن :D
۰۵ خرداد ۹۳ ، ۰۰:۳۸ هَشت حَرفی
من نه خیلی درس خوندم کمبود محبت داشتم جبران شد :))))
پاسخ:
آخی بچم.... آفرین :)
خسته هم نباشی
آزی خدا امواتتو بیامرزه ملت چقدر به یه همچین فراخوانی نیاز داشتن خخخخخ
کفشای خودتو عشق است مخصوصا اون مشکیه:-* 
پاسخ:
فراخوانه کفشی؟؟؟ خخخخ
قابل نداره :)
۰۵ خرداد ۹۳ ، ۰۱:۰۵ دل زنده خان
اِهم اِهم
راستش منم دوس دارم نظر شخصیمو بگم خب...
ینی سلیقمو ...
از همون بالا تا این پایین...
اول با کفش آبیای هاله حال کردم
 دم آقا حسین گرم ک کفشاشو واکس میزنه،اصن این حاج حسین ما ته کار درستاس ب خدا
الی...راستش دلم بیشتر ب حال شوهر الی میسوزه،فک کنم یه جا کفشی مجزا واس الی و یه بخشی از حقوقشونو باید اختصاص بدن به کفش :دی
خدایی الی امارش از دستت در نمیره؟یا مثلا گیج نمیشی کدومو بپوشی :دی
عکسای خانم مهندس..خیلی کادر بندیش و زاویش قشنگ بودنااا
بهشت:اون صندلا ک روش کار شده خیلی قشنگ بودن
مسعود دمش گرم عکسش متفاوت بود ایول
ست کیف و کفش ساناز هم ک خیلی شیک بود
کلا تو کفشای دخترونه کفشای تیریپ کفشای بیتا رو خیلی میپسندم...فانتزی و دخترونه به معنای واقعی
پاشنه کفشای سرهنگ تمام خودش یه صلاحه :دی
اخ چی فازی میده با اونا یکی بزنه به  فلان جای آقای همکار خخخ
ایول نگین...خیلی عکساش قشنگ بودناا اصن اون قلبا و مخصوصا اون عکسه ک چَپَس خیلی قشنگ بود
بانون ن هم چه حرفه ای عکس گرفته انگار قراره عکسش بنر شه به در دیفال شهر بکوبن :))
+
نصف عکسا هنوز لود نشده!!
+
کفش آزی همون ک بنداش رنگی رنگیه،اونو دوس دارم و بقیش پسندم نشد،میدونم مهمم نیس :دی اما خب نظرمه دیگه :)

پاسخ:
منم به جز اون کفش ریبوکت از بقیه کفشات بدم اومد خخخخخ


مرسی نظر بلند بالا دادی... ولی سلیفه هامون از زمین تا آسمون با هم فرق میکنه خخخخ
۰۵ خرداد ۹۳ ، ۰۱:۲۸ دل زنده خان
چه ادم مّنتَقِمی هستی خخخخ
خواهش
خخخ واقعا؟خب من از دید یه پسر نگاه کردم پس سعی کن سلیقتو مث من کنی تا پسرا خوششون بیاد خخخخ
البته یه چیزی هم هست کفش تو پا معلوم میشه قشنگه یا نه ..شاید تو پا نظر ههمون کلا عوض شه :)
پاسخ:
اتفاقا من میخوام کلا پسرهای بدسلیقه نپسندن خخخخ
مرسی از نوشین.خیلی جالب بود:)
دل زنده خان ممنون کفشای من بنفشند آبی نیستند
پاسخ:
:)
ولی هاله کتونیا کاملا آب نشون میده
نوشین خانوم ممنون بابت وقتی که برامون گذاشتی و کار آزی جون رو تکمیل تر کردی :) در مورد بقیه نمیدونم ولی در مورد من کاملا درست بود! یعنی اولش گفتم شاید اتفاقیه ولی خب بقیه رو که خودنم دیگه گفتم اتفاقی که توی اینهمه درست خصوصیات خودم نمیاد جلو اسم خودم :) بازم ممنون


دل زنده خان!!!! تازه بعد که کفش بچه ها رو دیدم یادم افتاد کفش 
تابستونیا و پوتینام رو جعبه زدم و انبارین اونا جا موندن :دی   همین الان هم توی خونه یه کمد دیواری بهم دادن که فقط کفشامو توش جا کنم. برم خونه شوهر که دیگه راحت میشم یه صندل و یه کفش برای اون میگیرم دیگه بقیه جا کفشی میشه مال خودم :)) الان در محدودیتم مجبورم هر شش ماه یه سری از کفشامو بدم بیرون.... مجبورررررم!!!! خخخخخ....
پاسخ:
:))))
منم با آزی موافقم دل زنده خان. اصن اون کفش ریبوکات خیلی باحالن. مخصوصا که دارن دنبال هم راه میرن :)))))
کفش های نگار خیلیـــــــــــــــــــ ناز بودنـ :))
پاسخ:
خب مبارک صاحبشون :)
نگار کنکوری کفشاش خیلی خوشگل بود:)

چیزایی که نوشین گفته بود هم درست بود به جز اینکه من ولخرجم:-d
خودم که وقت نکردم شکرت کنم اما کارتون باحال بود خسته شدی آزی... 
پاسخ:
مرسی :)
۰۵ خرداد ۹۳ ، ۱۱:۰۴ ملک الشعرای بهار
یاد آر ز کشف مرده یاد آر
پاسخ:
هوم؟
عه آزی من ناکام شدم..می خواستم واسه این مرحله حتما عکس بفرستم..دیدی اینم نشد...هعییی
پاسخ:
وقت اضافه هم تموم شد :|
۰۵ خرداد ۹۳ ، ۱۳:۱۶ دل زنده خان
والا هاله خانم ب چشم من ک ابی اومدن،هر چند اگه بنفشن باشن بازم قشنگن،
الی،میگم منم الان ک گفدی یاد بوتام افتادم خخ
ایشالا زمستون همینجا عکسشو میدم
راجب کفشام،اتفاقا اون سفیدامو خیلی دوس دارم،هم سبکو،هم خوش پوش و البته از نظر خودم قشنگ،اصن کفی و تخت نداره،ی تیکس

سلام
آزی جونم 
با این پست کفشی
از هر طرف می رم، میام سراغ بی حفاظ
امروز باخودم فکر می کردم چرا انقد نسبت به این پست حس خوبی دارم؟
ناخودآگاه این موضوع خاطرم اومد که نکنه واسه اینه که می گن
"پا قلب دوم ماست" اینطوریم؟!
بعد داشتم تصور می کردم شاید چون کفش های آدما جا قلبیشون محسوب می شن، این پست انقد انرژی مثبت داره:)
خلاصه کلی تفکرات جور واجور و تصورات خوشگل خوشگل که همش مرهون ذهن خلاق شما بود، خیلی ازت ممنونم
خدا قوت:*
پاسخ:
سلام
ممنون از تو نوشین جان که شرکت کردی و کامنت مفصل گذاشتی قابلت رو نداشت :)
کفش قرمزه خانوم  ال و نگین جون خوشگله :)
الی حتما اون کفشرو بخر؛)
توکا خانوم کفشاتون  برای ماهم دوست داشتنیه:)
نگار جون کفشاتون خیلی خیلی خیلی قشنگن :) میای عوض؟ ؛) همین طور کفشای لوتوس عزیز:)) بانو ن جونم شومام که جای خود داری:*
ممنون بابت این فرخوان خیلی خوب بود:))
پاسخ:
:)
تو که نتونستی خودتو جمع کنی یه عکس بفرستی :دی
سلام ، کامنتا و عکسا خیلی زیادن فقط خواستم به دخترا بگم خیلی لوسین که اینهمه عکس فرستادین انقد سنگینش کردین اگه مام میخواستیم 50 تا میفرسادیم گفته بود کفش محبوب نه کفشای فامیلاتونم بزارین ، مرسی آزی ، مرسی  :*
پاسخ:
خب میفرستادین کسی جلوت رو نگرفته بود که :)))))

خواهش :)
این وسط تکلیفه من چیه که ریبوک ندارم؟ :-? 
پاسخ:
میخری حالا

از خانوم نوشین تشکر فراوان داریم :)

+ من سایز پامو نگفته بودم نه؟!

40-41 :)
کفش های همه زیبا بودن
ممنون از ایده جالبتون
پاسخ:
ممنون از شرکتتون

salam

man esme sarhango nadide pahasho kafshasho shenakhtam

khodam kop kardam :))))

 

azi jooon vaghean khaste nabashi

like dari hesabiiiiiiiiiiiiiiiiiii

 

kheili bahal shode postet azizam macho azin sonata:)

پاسخ:
:-*
.به هر حال بنده از خاموشیم عذرخواهم ولی بازم من حتی اگه خاموشم باشم از پستی خوشم بیاد حتما مشارکت میکنم :)




پ از هوچ کدوم خوشت نیومده :))):))))
هییییییییییییییییییی
خخخخخ
عب نداره دی:
خخخخ
حالا همچین میگه میگه جوون ک انگار اون چن سالشه ما چم سالمونه ...والا

+نظر خودتو بگو ببینم عکسام چطور بود؟؟؟
من خودم فک ک میکنم میتونس بهتر باشه
دلیلاشم ک گفتم دی:
پاسخ:
 
عکسهات رو اگه میکس میکردی و افکت نمیزاشتی خیلی بهتر میشدن :)
بچه ها؟؟ هر کی بیاد  نظرشو درباره عکسا بگه مث نوشین و دل زنده...
جالب میشه


+آزی؟ قبول داری کفش تو پا قشنگه عصن؟؟؟
:(
کاش میپوشیدم :(
پاسخ:
خب میپوشیدی من که تو عکس اطلاعیه هم پام کرده بودم که ایده داده باشم...:O)
من نمیدونم چرا نمیشه کامنت بذارم
:((((((
هی میپره
مرسی آزی جون
پای دوستان هم درد نکنه، دست نوشین جان هم
:*
پاسخ:
قربون تو مرسی از تو :)
۰۵ خرداد ۹۳ ، ۱۷:۴۶ دل زنده خان
بالاخره چشممون به جمال کفشای نوشین خانم روشن شد..
دومییه ب نظرم قشنگه،ینی هم سنگینه هم شیک!
فقط یه سوال
نوشین خانم شماااا احیانا خارجی نیستی؟خخخ
اخه زمان بچگی ما ک ع این چکمه پلاستیکیا هست..ابی و قرمز اینا داره خخخ
حالا نسل ما ک نه اما ی دهع قبل ما ع اونا داشتن
شما خیلی دیگه کار درست بودی بچگیا اینحور بوتی داشتی
خوشحالم ی خارجی داریم تو بیحفاظ خخخ
۰۵ خرداد ۹۳ ، ۱۷:۵۴ دل زنده خان
میگم این حاجی ما چرا کفش خارجی میپوشه
مگه کفشای ملی و وطنی ما چشه
نکنه این حاجی ع اون حاجیاس ک میگه نوکیا مال اجنبیاس و نباس ما بهشون پول بدیم و اخرشم خود حاجی وقتی گوشیش زنگ میخوره میبینی بعله صدای نوکیا 1100 میاد :دی
اره؟

پاسخ:
ایرانیه باوووو شایعه درست نکن تابلوئه ایرانیه :D
۰۵ خرداد ۹۳ ، ۱۸:۲۹ مهندس بهشت
نوشین جون:
من  برای دخترخالمم اصلا خوب نیستم با اینکه همسنیم اما من همیشه مخالف رفتارا و حرکاتش بودم فک کنم اصلا منو دوس نداشته باشه چون هی بهش تذکر میدم که این کارو نکن عاقبت خوشی نداره دروغ نگو منو وارد جنگولک بازیات نکن و........
و اما اینکه وقتی من با دیگرانم بهشون خوش میگذره یا نه رو نمیدونم باید بقیه بیان بگن ....خب دیه همین
آزی کفشاتم خیلی خوب بودن ابن دل زنده بی سلیقس ولش کن......بدونه الان قیمت همین کفشا چنده !!!!والا
پاسخ:
بی سلیقگیه اون که اصلا تابلووئه :)))
۰۵ خرداد ۹۳ ، ۱۹:۰۷ عروس کوشولو
:*

اوهوم دقیقن

میگم من هوس کردم کفش پاشنه بلند بخرم فقط سقوط ازاد کردم ُ پام شیکس کی پاسخگوئه ؟؟:دی
پاسخ:
از سه سانت شروع کن عادت کنی :)
۰۵ خرداد ۹۳ ، ۲۲:۲۵ نگار کنکورى
بانو جان ناقابلن :)و همچنین کساى دیگه که لطف داشتن ،  من همش میام این پست و عکساشو نگاه میکنم باز سیر نمیشم
پاسخ:
^_^
با تچکر از دوستایی که گفتن کفشای من قشنگن .. :* :x 

فک کنم نصف بیشترِ کِیفش به اینه که راجعبه همه ی عکسا نظر بدیم :دی


1) هاله جون من از کتونی بنفشت خوشم اومده .. بنظرم تو پا خیلی قشنگ میشه :*


2) حسین آقا شما چقد با شخصیتی کفش انتخاب میکنی؟ :دی یکم اسپورت باش برادره من 

3) عروس کوشیکه که دیگه چیزی نمیگم  چون اصن ذوق میکنم این دوتارو باهم میبینم ^_^

4) الی جان .. مادر .. این همه رو کجا جاسازی میکنی؟ :)) اون دمپایی انگشتی توپ توپیتو دوس میدارم :*

5) الهه جون بنظرم اون کفش رنگیه رنگیه باید کفشه قشنگی باشه .. 

6) خانوم مهندس اون کفش دومیه شه باحاله .. خخخ .. جلوش بازه!؟

7) فاطمه ژون فک کنم سمت چپ اولین کفشت که مشکیه خیلی شیک باشه وقتی با یه شلوارِ خوشگل میپوشیش :*

8) بهشتِ عزیزم یادِ حرفِ آقای همکار افتادم .. سرخپوستی .. کفش آخریه عسبیه خوشگله :*

9) آقا مسعود کفشت بنظر خیلی با دوامه! مشخصه اصن با سیمان ساختنش!

10) فهیمه ژون کفش سیاه قرمزتو تازه خریدی؟ :دی 

11) ساناز جون کفشتو ک دیدم یادِ یچیزی افتادم به دلیل حضور آقایون در این مکان نمیتونم بگم چی :)) 

12) خانوم ال بنظر نمیرسه کفش قرمزا پلاستیکی باشن .. انگار مخملن .. 

13) آقا اشوان شی بگم الان؟ :دی

14) مریم گلی جان مشخصه کفشاتو حسابی واکس زدی بعد عکس انداختیا :)) حالا چرا همه کفشات سیان؟ زودی کثیف میشن خو

15) میم.شین جون مشخصه دختره کم خرجی هستی .. بوگو چند سالته ببینم میشه واسه داداشم بیایم خواستگاریت یا نع ^_^

16) دل زنده یجوری عکس گرفتی انگار می خوان بت مدال طلای کی ریبوکش از همه قشنگتره بدن :)) این به اون در :)))
همه ی کفشات قشنگن .. شلواراتم که تو عکس افتاده خوش رنگن .. خیرشو بوینی :دی

17) Dewberry جان کفشت بنظر یه ساله نمیرسه .. چه خوب مونده

18)  فریماه جون اصن کفش بی پاشنه نداریاع .. شرا!؟

19) توکا ژون کفش اولیت تو ویترینه مغازه ها بهم چشمک میزدن :دی

20) میس جون کفشاتو از پر رنگ به کمرنگ مرتب کردی؟ :دی

21) The Emperor این کفشی ک میبینی له شده شاید برای کفشِ شما هم اتفاق میوفته خخخ

22) آرزو جون اون کفش آبیات چ خوشگلن :x

23) نگار ژون  اون کفش قرمزه خیلی خوشگل بید :*

24) آقای همکار مشخصه این کفشیه ک همیشه پاته .. بو جوراب میده :))

25) بیتا جون کفشت چقد خوب مونده 

26) سرهنگ با این پاشنه میری دور دور!؟

27) عطیه ژون بنظر کفشت خوش پا میرسه :)) خوش دس .. خوش پا :دی

28) الهان ژون کتونی قرمز مشکیتو دوس میدارم .. 

29) نگیـــــــــــن چقد ستِ کفش و کیفِ قرمزت خوشگله :x

30) حاجی نعلاشو تازه خریده .. عکساشو تو اینستا گذاشته بود :دی

31) گوجه جون ینی اون کفش بچگایت بود!؟ بنظر کفشِ عروسکه .. 

32) آقا محسن چجوری با اینا دووم میاری؟ :))

33) شکوفه جون فک کنم داری میری یونی ^_^

34) نونی چرا کفش طلاییت از بقیه کوچیکتر بنظر میرسه؟
نونی: چون بطرزِ ناشی گرانه ای اندازشو با بقیه تطبیق ندادم خخخ

35) مهلا ژون تو کفشت آب نمیره زیر بارون!؟

36) هش حرفی خوشمان آمد از کفشت[آیکونِ یک ابرو را بالا دادن]

37) آزی اون کفش رنگونکیاتو دوس میدارم .. بدش من ^_^

38) نیان جان شما چقد کفش داری؟ :)) خدا بده برکت 



ترکیدم بابا .. چقد زیاد بودن .. :دی


پاسخ:
کفشم چند میخری... پا نخورده نوی نو خخخ 
عه اون دوتارو ندیدم O_o

نوشین جون بوته بچگیات چ بامزن ^_^

لوتوس جون :* کفش تابستونه های تو هم خیلی با مزن :*
پاسخ:
:)
پا نخورده؟ دلوغگو .. خوبه پاتو توش دیدیم ماع :)) 

با هزینه ی پست و اینا من خودم برم بخرم سنگین ترم :))
پاسخ:
دیگه خودت میدونی من تا حالا نپوشیدمش باهاش را برم بعید میدونم همینو بخوای از مغازه بخری بیشتر سود کنی ؛) من منصفم 
۰۶ خرداد ۹۳ ، ۰۰:۲۱ دل زنده خان
خخخخ
بهشتِ بد،من خیلی هم خوش سلیقم 
بعله: )
+
خخخ بانو.ن من مثلا تعریفیدم ازت باو: دی
اما تیکت باحال بود: دی
+
بضیا هم حتی از اینا :) نظران تو جواب کامنتمون: |

:پی
دم همه ی بی حفاظیا گرم 
پاسخ:
:)
۰۶ خرداد ۹۳ ، ۰۰:۳۸ خانم مهندس
سلام آزی:)
دستت درد نکنه.خیلی پستِ باحالی شده ها:)
البته من همون اول هم اومدم ولی اینقدرسنگین بود وب!ما هم سرعت نت مون لاک پشتی نشد نظربزارم تشکرکنم ازت:*
خب حالا برم نظرات وبت رو بخونم باز دوباره برمیگردم:دی
پاسخ:
قربون قدمت مرسی :)
نگار جون صاحابش قابل داره:* (آیکون تعارف و این حرفا ؛) )

مرسی از نوشین عزیز و بقیه که نظر دادن.

نظر نوشین درموردم درست بود که کاملا رفتارام دخترونس و گاهی دامن میپوشم چین دار و چین دار :))

 

 

پاسخ:
:)
۰۶ خرداد ۹۳ ، ۰۰:۵۴ خانم مهندس
از نوشین جان و دل زنده خان و بانو .ن هم ممنون بابت روانشناسی شون:))
آزی اگه  به من حق الزحمه میدی؟؟
روانشناسی کنم:))

پاسخ:
روانشناس صلواتی زیاده... نیخوام تو رو اصن :)))))
خیلیم عالی،دستتم درد نکنه
پاسخ:
خواهش :)
۰۶ خرداد ۹۳ ، ۰۸:۵۳ عروس کوشولو
من کفشام نیم سانت پاشنه داشته باشه موقه راه رفتن هی سقوط ازاد میکنم =))) وای به حال سه سانت :|

+بانو ن میسی عسیسم :*
پاسخ:
عه وا!!!! پ عروسیت چکار کردی؟؟؟؟

من  برام قابل درک نیست سقوطت از رو نیم سانت :D
بانو.ن، اینا کفشای سربازیمه! 6 صبح تا 2 بعد از ظهر باید پام باشن! اتفاقا خیلی راحتن. :)

بانو ن. عزیز، کفشام مشکی هستن، یا قهوه ای. چون کم پیش میاد جایی که من خرید میکنم رنگ دیگه ای کفش داشته باشه که من خوشم بیاد. :)
واکسم نزدم بهشون، کفشامو زیاد میشورم تمیزن همشون. :)))
کلی خندیدم از کامنت مفصلت دختر.
خیلی باحال بود. :)
مرسی
پاسخ:
خب برو ع یه جا دیگه بخر.... من یه دو نا کفش مشکی بیشتر ندارم :)
خب نکته اینه که اینجا کفشاش راحته خیلی.
ما هم که راحت طلب!!! :)
ست کردن رنگ مشکی هم راحت تره.
البت من صندلهای رنگی میپوشم، منتها توی خونه.
که دمپایی محسوب میشه از نظر من و عکسشونو نزاشتم. :دی
پاسخ:
موفق و موید باشی عزیز دلوم هر چی عشقته بپوش :)
چشمات قشنگ میبینه بانو ن عزیز ...قابل نداره
اسکچره مارکش اگر دوس داری بخری:*
والا نوشین خانوم درباره ی من تقریبا درست حدس زدن
من کلا تو بند کفش خریدن نیستم چون حوصله خیابون گردی ندارم . اولین جایی ک پامو بذارم یه کفش میخرم ! واسه همین ریخت و قیافه ندارن اکثرا !:|
بانو خانوم فک میکنی من کم خرجم عسیسم !خخخ
اتفاقا یه کوه کفش مجلسی پاشنه بلند تو اتاق مامان اینا بود نتونستم برم ازشون عکس بگیرم !خخخ
اگه میگرفتم دیگه کیس مناسبی نبودم فک کنم !خخ
تازه من فقط دو شالمه !D:
آزی برو و مدیریته اینجارو به من بسپار .. دیگه ازین به بعد مخاطبِ کامنتا منم :))))
نوشین خانم و دل زنده خان ممنونم از نظرتون.
خیلی لطف دارید
۰۶ خرداد ۹۳ ، ۲۰:۴۶ عروس کوشولو
هنوز که عروسی نگرفدیم فک کنم کفش عروسکی بگیرم :دی
4عاغا بذا من حکایت اون کفشا که عکسشو فرسادم بگم

ماته دوم نامزدیمون بودیم هوس دور دور کردن کردیم از مسافرتمونم یه کفش پاشنه 6 سانتی گرفدیم نه که این شوشوی ما قدشون زیاد از حد بلنده گفدیم اخلاف ارتفاعمون کم کنیم این ُ پا کردیم رفدیم :|
ینیا 15 متر راه رفدیم شونصد بار من سقوط ازاد داشدم که شده بودم مایه خنده :| اولین مغازه کفش فروشی که دیدیم واسادم من اون کفشا رو گرفدم اون کفش پاشنه دارا رو هم جا گذاشتم تو مغارهه :دی :))))))

آزی یه پست دیگه بذار، حتما مشارک میکنم. حالا ببین . خخخخخخخخ
امروز هی میرفت به کفشام نگاه میکردم و زیر و روشون میکردم.
خدا ازت نگذره دختر :))
من از کفشای حاجی  خوشم اومد. حاجی ما ورزشکار بوده ما خبر نداشتیم.
:دی
اسپرت هم هست بانو ن
وب قشنگی داری یکی این لنگه کفشارو بپوش یه سری هم به وب ما بزن خوشحال میشیم نظر یادت نره

سلام خاله خوبی؟ :-*

میگم خاله .. نوشین خانم از کجا فهمیدندی من آبان ماهی بودندی؟ :)) قشنگ خصوصیات آبانیا رو نوشته برام خخخ
پاسخ:
نوشین خانم علم غیب داره لابد ;)

خُب حالا نظر بنده:)

+هاله جونی کفشات شیکَن:*

+دیانا کوشولو از کفشا سفیدت وقتی بچه بودم داشتم :)

+حسین اقا معلومه خیلی از کفشات استفاده میکُنی:)قهوه ای خیلی ژذابه به نظرم:))

+عروس کوچواو وهمسرش دیدن کفشاتون یه حسِ خیلی خوب بهم داد:*

+الی این کفش قهوه ای ورزشیِ که داری من مشکیشُ دارم :)دو بار هم بیشتر نپوشیدمش ولی بادیدن کفشات دوباره تو مدرسه پوشیدم:)

+خودمم که نظری ندارم در مورد خودم فخط عاشق کفش اولیه هسدم دی:

+خانوم مهندس از کفش دومیَت خیلی خوشم میاد حداقل دوس میدارم یک بار پوشیدنش رو تجربه کُنم:)

+فاطمه اون کفش ورزشیِ بندای آبی داره منُ یاد دوستم انداخت ..دوستِ دوم راهنماییم:)

+بهشت جون کفش مشکیات خیلی ساده و درعین حال قشنگن:)

+اقا مسعود باعرض معذرت منم بادیدنش یه جوری شُدم:)

+فهیمه اون کفشا تختُ بدون پاشنه با پاپیون قرمز به نظرم تو پا بدجور خودنمایی میکنه:)

+ساناز تا حالا کفش این مُدلی ندیده بودم با این فرم برام جالبُ خوشل بود:)

+خانوم ال فرم انگشتاتُ پات جُفت دخترعمومِ ...اول فکر کردم اونه:)اون کفش قرمزا رو عشقه اصن:)

+اقا اشوان خیلی شیک ُپیک کردی به سلامتی کُجا؟خواستگاری؟یا فقط واسه پُست آزی این همه تیپ زدی؟(آیکن الهه فضول میشود)

+مریم گلی عکست واسم باز نمیشه:((((((

+میم.شین کفش وسطی رو میپسندم بسی:&

+آقا مهدی از اون کفش قهوه ایِ سوخته خیلی خوشم اومد اگه یه روز بخوام واسه مردِ ایندم کفش بخرم بدون شک این مدلی میخرم:)

+dewberryمن دلم غنج میره واسه کفشا کوشولیات:*

+فریماه کفش مشکیات رو من میخوام احساس کردم ساخته شُده واسه پاهای خودم(آیکن اعتماد به سقف)

+توکا کفشا اولیت گوگولیه:)

+missخوشم اومد پاهاتُ اون وسط دیدم :)

+اقا علی با این ظُلمی که روا داشتی من دیه حرفی ندارم..:))

+آرزو خیلی خوشِل عکساتُ ادیت کردی گُذاشتن کفشا ابی کنار اون جا خودکارِ ابی خیلی جالب بود برام:)

+نگار تو که دلِ منُ بردی با این کفش توریات از اون روز به مامان گیر دادم کفشِ این جوری میخوام:)واون چکمه ها ...:*

+اوهو آقایِ همکار که کفششون خوب .. تر و تمیر من چی دارم بگم والا:)

+بیتا ح شناس...بابا مارک ..بابا پولدار..خخخ:))رنگشُ دوس دارم ملیحِ

+سرهنگ تمام از مدل کفشات میترسم ..میگم عصبانی بشی و این صوبتا میری مستقیم سراغِ این کفشِت نع؟:))

+عطیه کفشات جون میده واسه این مکانا ها:))

+الهام از بوشهر اون کفش بندیاتُ خیلی دوس میدارم ..هروقت میام این جا زل میزنم به این کفشت:*

+نگین حوصله و خلاقیتت منُ اسیر کرد اصن:)یه لحظه احساسِ بی سلیقگی کردم به شدددت:^)

+حاجی و کفش ورزشی؟:^)

+گوجه کفش قرمزات رو از کُجا خریدی؟آدرس بده ببینم :*خیلی خوشم اومده ازش

+اقا محسن چه پاهایِ کوچیکی:) ( خُب به تو چه آخه )

+شکوفه این کفشا به نظر دو سالی واست کار کردن :)

+بانو.ن این کفش نارنجیاتُ واسم پست کُن:)خخ مبارکت خوشلن:)

+مهلا آزی مجبورت کرد زیر بارون عکس بگیری؟:))ولی عکس متفاوتی شُد:)کفشارو :)

+امیرحسین (هشت حرفی) این کفشا جون میده واسه کوهنوردی..کوهه دیگه نع؟!:)

+آزی من اون لاکات رو اول عاشقم بعد اون کفش بندیِ رنگیِ..مُبارکت :*

+نیان چه تنوع مدلی:)همه هم پاشنه کوتاهه تقریبا:))

+نوشین قشنگ میشه حدس زد روانشناسی...یه روانشناس شیک و مرتب:)

+لوتوس کفشات نمکین ها خیلی:)خیلی باحالن

دستم شکست اووووف:)

پاسخ:
مرسی از تحلیل با تاخیر :))))
آزی دقیقا از یک دختر کنکوری چه انتظاری داری و البته که در عین حال امتن نهایی هم داشته:/
حالا باس بع روم بیاری؟!:))

پاسخ:
عذر میخوااام :)))
۰۹ خرداد ۹۳ ، ۱۲:۱۶ نیلسون دروازه بان پرسپولیس
آزی چرا مثل سابق به کامنتا جواب نمیدی؟
پاسخ:
بی حالی و بی حوصلگی و بی انگیزگی میدونی چیه؟؟؟ به همون دلایل :))
پاشو بیا دیگه آزیتااااااااا :-(
پاسخ:
:)
۰۹ خرداد ۹۳ ، ۱۵:۲۸ هَشت حَرفی
نه الهه بانو :))
اینجا جنگله ! یه جنگل گندهههههههههههه !
خانم الهه ام کا اچ:
بعضی از این ها رو نمیپشوم و مصرفشون به خیلی سال پیش میرسه مثل پوتین مشکی ها و بعضی هاشون رو کمتر میپوشم و خیلی هاشون برای خیلی سال پیشه و مدت هاست توی جعبه اند مثل سفید ها برای همین نو موندن
دقیقا کدوم قهوه ای ؟

۰۹ خرداد ۹۳ ، ۱۹:۵۸ عروس کوشولو
:( کوشی
پاسخ:
همین گوشه کنارهام :)
همون قهوه ای دیگه یه قهوه ای که بیشتر نیس نع؟!یا من در تشخیص رنگ ناتوانم:))
امیرحسین می دونستم یه حس غریبی بهم گف:))
بین کفشا اول از همه کفشای خودت .. بعد نگار .. بعد اون سوسنیای هاله .. بعد اون ریبوکای الی ..
خیلی ناز بودن اینا .. :)

+ میخواستم نوبت شمای این سری شرکت کنم :/ نشد ..
پاسخ:
ریبوکای الی که فعلا پشت ویترینن :D


:|
خانم الهه ام کا اچ:
عکس اول: یک کفش قهوه ای روی فرش
عکس دوم: یک پوتین قهوه ای روی فرش
"        "  : یک کفش قهوه ای قدیمی تر روی سنگ
الان دقیقا کدوم منظورتونه؟!
پاسخ:
بابا منظورش همون قهوه ای نو و براقست که روی جعبه ست......
نظرااا جالب بودن....دل زنده خان درباره کفشای مهندس عطیه بی اعصاب نظری نداشتن عایا ؟!:))))
پاسخ:
:)
خوب زودتر شفاف سازی میکردی دیگه خدا رو خوش میاد اینقدر من مظلوم ضعیف رو به شک بندازی؟خخخخخخخخخ
داشتم فکر میکردم کور رنگی گرفتم :دی
قابل داداش شما رو نداره! و اگه برادر دارن ایشون.
راشتی ازیتا سایز پای داداشت چنده؟
پاسخ:
سایز پای داداشم 41
آزی زحمت کشید گفت :))تچکرات آزی:)
آقا حسین بعله سه تا هم دارم :)اگه سه تا از همون قهوه ای ها میخرین خوبه دی:
من فرق نمیزارم :))
جدا از شوخی مبارکتون باشع :)
پاسخ:
:)
بله بله سه تا براتون میفرستم :دی
ممنونم
پاسخ:
کلا دل خجسته ای داری خخخخ
اقا حسین این دفعه ادرس وبتون رو بزارین :)
برج زهر مار باشم خوبه؟ :پی
+با اجازه ازیتا خانم بی حفاظ ادرس وبم رو هم گذاشتم الهه خانم
پاسخ:
اجازه لازم نیست که :)
مامانم کفش خریده 570 هزار تومن. اونم ecoo
یعنی ها کف بر شده بودم حسابی.
دعا کنید منم از این کفشا گیرم بیاد oO
پاسخ:
ایشالا شما هم میخری... اکو جنسش خوبه ولی اصلا خوشگل نیس کفشاش :)
خب راستش گاهی ادرس وبت رو که جایی بنویسی که همه دارند به نظرم خیلی پیام بازرگانی میشه!
دیدی پرشین بلاگ می پسندم داره یکی میاد نخونده برای اینکه ادرس وبش رو منشتر کنه از اول تا اخر می پسندم ها رو کلیک میکنه!!
این جور مواقع من حاضرم با چوب تو سرم بزنن اما این کلیک ها رو نبینم :|
پاسخ:
ای بابا... عب نداره شما تبلیغ کن اینجا :)
من اصلا حواسم نبود من باید تبلیغ کنم نا سلامتی اسپانسرم
:))))
چه منت هم میزاره عیب نداره شما تبلیغ کن اینجا!!
خخخخخ
---------------------------------------------------------------------------------
ممنون
پاسخ:
منت؟؟؟!!!!
خوبه اصن بگم نه اجازه نمیدم؟ خوبه؟؟؟ خخخ
:دی
میخوای بده میخوای نده اصلا اینجا وب خودمه هر کاری دلم بخواد میکنم :پی
دست هم بهم بزنی داد و بیداد راه میندازم که این خانمه داره من رو میکشه
آیکون هوچی بازی :پی
خخخخخ
پاسخ:
بفرما تعارف نکن دم در بده
خخخخخخ
آزیتا عصبانی میشود!
می دونم مسابقه ت تموم شده اینه که من اختصاصی عکس دو تا کفشی که تو خوابگا باهامه رو می دم که ثابت شه نت دار شدم !

سایز 38 !
۲۴ خرداد ۹۳ ، ۰۸:۰۴ استاد سلام علیکم خیلی ناشناس خخخخ
اوه اوه، خانوم کفش سایز پای من چی دارید؟ قیمت چند؟ تخفیف هم داره؟ خخخخخ
پاسخ:
پاشنه چند سانتی میخوای؟؟؟ خخخ
ههه!
چقدر کفش اینجاست!!
ولی مسابقه کفشه ، پاها چیکارن؟!
چرا ملّت پاهاشونو تو کفشِ مسابقه ی کفش کردن؟!
[آیکون حمایت از حقوق کفش های محروم از حقوق اوّلیه]

+حیف که بعضی از عکسا لود نمیشن.
++تشکر از شما که تو این بی تفریحی ، میای و از این کارا میکنی جوونای مردم بی اینکه برن معتاد شن میان تفریح میکنن و سرگرم میشن.
+++هر دانه پاپوش ، دسته به دسته/با نظم و ترتیب یکجا نشسته!
پاسخ:
کفشها بی پاها مفهمومی ندارن باوووو زیاد داد و بیداد نکن :)))
خیلی وقته گذشته. یه مقداری آپلودها مشکل پیدا کردن :/
خواهش میکنم من واقعا خوشحالم که تو سالم موندنه جوونا نقش دارم خخخخ

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">