حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۱۳
خرداد ۹۳

یک روزی یکی از صمیمی ترین دوستهای من به من خیانت کرد، این مهم نیست که چجوری خیانت کرد مهم این بود که من اندازه تمام باورهام بهش ایمان داشتم اما اون به من خیانت کرد! لحظه ای که ایمان له میشود لحظه دردناکی ست... اول یک درد کشنده ، بعد یک سِر شدگی بعد هم بی حسی! انگار مثلا کسی یکی از انگشتهایت را قطع کرده باشد...

دوست صمیمیِ خائنِ من بعد از اینکه فهمید من از اتفاق مطلع شده ام بارها و بارها گریه کرد، معذرت خواست و ابراز پشیمونی کرد !!

یک روز تو همین روزها من به صدای معین گوش میدادمُ ظرف میشستم... و یک آن حس کردم که چیزی در دلم فرو ریخت... احساس کردم دیگه دردی نیست... بخششی که با صدای معین و ظرف شستن به سراغم اومد! من دوستم رو بخشیدم و حس میکنم باز میتونم مثل قبل دوسش داشته باشم!! اما هنوز بهش نگفتم!بهش نگفتم که دلم رو با ریکا شستشو دادم!

موافقین ۲ مخالفین ۱ ۹۳/۰۳/۱۳
آزیتا م.ز

نظرات  (۳۱)

خدا نکشدت دختر بلا:)))

با ریکا رو خوب اومدی.

من 6 ساله یه نفرو نبخشیدم . 
چن نفر دیگم هستن که نبخشیدم . 
وایتکسم نمی تونه رد گند اینا رو از ذهن من پاک کنه . 
۱۳ خرداد ۹۳ ، ۲۲:۲۷ خانم هموستات
بهش نگو چون عادت میکنه به این کار و این بلا رو سر یکی دیگه میاره
بذار ته وجودش عذاب وجدان داشته باشه
بهش بگو آزی ....قلب ها با کلماتی که معمولا گفته نمیشن میشکنن:/
بهش بگو دختر خوب تو که تونستی ببخشیش,توقلبت...پس بزار اونم راحت بشه از سنگینی این که نبخشیدیش:/
ازی تاحالا خیلیا رو بخشیدم ولی بخشش ندیدم:/
چه اتفاق خوبی ایشالا که قدر بخشش شما رو بدونن
عجب پست لطفی:-) 
ولی آخه با آهنگ معین و ریکا آخه ریکا:-D 
لطافتشو به فنا دادم خخخ
خیلی سخته ولی خیلی خوبه که کسی رو ببخشی :) 
جنس ریکاش خوب بود ها ! :))
مثه همیشه مهربونو باگذشت:) ازی من همیشه این باگذشت بودنتو تحسین کردم عقش خودمی^_^
azi lakesh nemire, shayad sakht qabele tashkhis bashe, ama ta abad sare jashe
برای منم مشابهش اتفاق افتآده ..
خیلی زاری والتمآس کرد .. خیلی زیآد / اما نه اون لحظه و نه هیچوقت دیگه نبخشیدمش .. و بنظرم بخشش کآر آدمای ضعیف ِ .. کسآیی که قدرت تلآفی کردنو ندآرن ..
البته منم تلافی نکردم .. امآ دوست داشتن و رآبطمو ازش گرفتم و مطمئنم این بدترین انتقامی بود که میتونستم ازش بگیرم و خیلی خوشحآلم ..
بعدها به ظآهر .. کاملا متظاهرانه بخشیدمش .. اونقد باتظاهر که خودش هم واسش مثه روز روشن بود حآلم ازش بهم میخوره ..امآ رابطه رو از سر نگرفتم و فرآموش هم نکردم ..

+ نمیدونم .. بنظرم بخشیدن آدمیکه اینطور اعتمآد و باورآدم رو خدشه دار میکنه و بهتره بگم به فنا میده یجورفرصت ِ وآسه ویران کردن دوباره .. و دیوونگیه ..
امآ شستشوی دل فرق میکنه .. کینه دل آدمو سیآه و زنگاری میکنه .. و انتقآم از خوده .. امیدوآرم جور قشنگی بخشیده باشیش .. :) یجور که حآل دلت خوب شده باشه دوست من  .. حآل دل خودت ..
چه ریکای خوبی بوده:))))))
معرفیش کن به ما:دی

یاد اون آگهی تبلیغاتی یه ریکایی که اسمشم نمی دونم افتادم که می گفت با ریکا فقط نمیشه ظرف میشه خوش گذروند!! حالا تو هم فقط باش ظرف نشستی بلکه باهاش دوستت رو هم بخشیدی :)))))))))
معین چی گفت؟
بازم مثله اوقات اخیر مخاطب خاص داره و من متوج نمیشم :/
درد سختیه!!!
ادمای خوب برای بخشیدن منتظرهربهانه ان حتی همین ریکای ک ظرفاروتمیز وپاکیزه میکنه میتونه دل ادمای خوبوبزرگم پاک کنه از درد خیانت:-)
آزی جان چه خاص مینویسی!ابتکار و خلاقیت مارا به وجد آورد دختر! :)
سخت میبخشم!سخت! :/ 
چقدر خوب :) بخشش خوبه اما نه همیشه ! یموقعا وقتی ینفرو میبخشی انگار به خودت خیانت کردی . یموقعام اصن نمیتونی طرفو نبخشی ! :دی
اسم ِ ریکات چی بوده حالا اینهمه خوب شسته دلتو :)
۱۴ خرداد ۹۳ ، ۱۰:۴۵ masi-biasabosaltane
خوش بحالت که می تونی ببخشی...!
من نمی تونم!
:-*
میگم نکنه ریکایه خودتم شسته؟؟ :D
۱۵ خرداد ۹۳ ، ۱۵:۱۴ مریم سادات
آزی کفی من چقه تو مهربونی اخه
پاسخ:
آیکون خجالت
عزیزم 
امیدوارم دل مهربونت دیگه هیچوقت نرنجه و نشکنه 
بندی که گسست میتوان بست/ اما گرهی در آن میان هست 

بهت افتخار میکنم که تونستی ببخشیش [بوسه]
پاسخ:
مرسی ریما جونی
این بیت هم عالی بود واقعا همینه گره ای در آن میان هست
سلاملکم احوال که انشاءلله خوب است؟؟
نیستید چند روزه؟؟ خبری هم نداده اید(آخه نیست که ما دیگه یه خونواده ایم رو همین حساب شوما هم باس هرجا میری به ما خبر بدی خخخخ) رو همین حساب پرسیدیم:))))))))

از شوخی بگذریم هرجا که هستی خووووب باشی:**** یعنی سرت به چیزهای خوب خوب گرم باشه:)
پاسخ:
مرسی توکا جونم ممنونم...حالم خوبه جای هیچ نگرذنی نیس فقط دلم واسه شما تنگ شده :)
امتحانات در کدوم مرحله است؟
خوش به حالت . دل پاکی داری. منم آدما رو میبخشم ولی بستگی به خطاشون داره وقتی خطا خیلی بزرگ باشه دلم به راحتی صاف نمیشه. من کسی رو که 9 سال بهم دروغ گفت 9 سال باهام بازی کرد نمیتونستم ببخشم با خودم میگفتم چطوری یک نفر رو ببخشم که این همه منو بازی داده. من نمیتونم ببینم که یک نفر اینقدر به من بدی کرده باشه و راست راست برا خودش راه بره و ککشم نگزه(بیشتر دخترا همینطورین) اما بعد از 2 سال بالاخره خودمو راضی کردم که اون دخترو ببخشم. آزی بهت حسودیم میشه ای کاش منم مثل تو دلم پاک بود. چند وقتیه که یک عمل عمل جراحی داشتم برا همین کمتر میتونم بیام.
پاسخ:
تو اگه بدونی من چه خیانتی رو بخشیدم :|
تو اگه اونو دوس داشتی نباید حس تلافی و انتقام داشته باشی :)
وقتی ادم میبخشه بیشتر از همه خودش آسوده میشه
ما هم بریم دلمون با ریکا بشوریم پس !
پاسخ:
ها..
پریل باشه بهتره ;)

کجاییییییی بانو؟؟؟

پاسخ:
همین دور برام فریماه جون
۱۷ خرداد ۹۳ ، ۱۴:۱۴ بانو متغیرالاسمیان
بهش نگو:)
پاسخ:
گفتم دیه
کاش ما هم موقع ظرف شستن معین گوش میدادیم
شاید فرجی میشد!
والا...
پاسخ:
خو گوش بدید... معین و صدای مخملی اش مطمئنا حرام نیس ;)
۱۸ خرداد ۹۳ ، ۰۱:۴۶ بیتا ح. شناس
خیانت رو نمیشه بخشید.
همیشه جای اون انگشت قطع شده یادت میاردش.
همیشه...
پاسخ:
میشه... گاهی خودش اتفاق میفته بخشش گاهی هم هر چی زور میزنی نمیشه که ببخشی
میدونی من از دست یکی از افرادی ک بسیار بسیار روش حساب میکردم بد خوردم....بداااااااااااااااااااا.....:(
انقدم بخشیدمش ک از شمارش خارجه....الان 2باره داره همون کارایی رو ک انجام میداد انجام میده....
100بار باهاش صحبت کردم گفتم د آخه مشکلت چیه ولی انگار ن انگار...:(
اخر بهش گفتم من دیگه دوست ندارم افتاد ب التماس ک نننننننننننننننه ....
خوب شد ولی فقط برا ی مدت کوتاهی....الان 2باره وضع شده مث قبل....
تو میگی چی کا کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟...
پاسخ:
نمیدونم والا... من فهمیدم معمولا آدمهای اینجوری عوض نمیشن یا باید با اون مشکله مدارا کنی و واست مهم نباشه یا باید کلا بی خیال شی...تجربشو دارم :|

چقدر خوب...

بخشش کار هر کسی نیست...

اولین تاثیرش آرامش خود شخصیه که بخشیده...

پاسخ:
بعله دقیقا
توی یه روح بزرگ جایی برای کدورت از انسان‌های حقیر نیست و بخشش در عین قدرت باید باشه تا معنا پیدا کنه وگرنه هر کسی در موضع ضعف میتونه حاتم طایی باشه.

اینکه کینه رو از دلت زدودی فقط نشون دهنده عظمت دریای خوبی‌هات بوده که بدی یه نفر نتونسته اون رو مکدر کنه و توش حل شده،پس نه کار ریکا بوده و نه معین


پاسخ:
ممنون... لطف داری به من،،، که خوبیهای منو عظیم دیدی :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">