حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۱۵
تیر ۹۳

رادیو قصه میگفت قصهء کودکانهء ساعت نه شب... موش و پنیر ... میز بغلی افطاری سفارش داده بود مدام پنیر میمالیدن روی نونِ سنگکِ فتیر و با چای نبات قورتش میدادن و من تیلیت دیزیِ مخصوصم رو که اصلا هم مخصوص نبود در عرض دو دقیقه بلعیده بودم و در حالی که با چنگال گوشتکوبیده میخوردم اصلا نمیفهمیدم که چی میخورم ، درست بعد از سه دقیقه بخودم اومدم و یادم اومد که یادم نمیاد که کِی غذایم را خوردم... فقط داشتم به همهء این چند روزِ مسخره فکر میکردم که چطور به هزار نفر دوست و آشنای نزدیک و دور رو زده ام تا پولی را جور کنم که آشناترین فردِ زندگی ام بعد از اینکه آنرا به من بخشیده حالا از من طلب کرده... که تو این چند روز چه غریبه هایی که فکرش را هم نمیکردم دست یاریِ واقعی به طرف من دراز کردند و چه آشنایانی که چشم یاری بهشان داشتم منو دک کردند... وقتی نفهمیدم که گوشتکوبیدهء مخصوص چه مزه ای بود، سلولهای خاکستریِ مغزم زیر یک نوع فشارِ عاطفی-اقتصادی در حال لِه شدن بودند... و من به این فکر میکردم که من ممکن است چطور مادری شوم؟ ینی منم انتقام لحظه های تلخِ زندگیِ گذشته ام را از بچه هایم میگیرم؟ ینی من این روزهایم را فراموش میکنم یا تلافی اش را سر کسانی در میاورم که ممکن است تنها افرادِ واقعیِ زندگی ام باشند!؟ 

دو تا کاسهء خالی و دو میلیونی که هنوز کم است... وات ده شِت لایف ..... 

موافقین ۰ مخالفین ۱ ۹۳/۰۴/۱۵
آزیتا م.ز

نظرات  (۱۲)

تنها چیزی که میتونم بگم اینه که سعی کن خوب بمونی. سیاه نشی. پست نشی.هر چقدر بقیه با تو بد باشن تو خوب بمون که روزی پاداش خوبیتو ببینی
۱۶ تیر ۹۳ ، ۱۰:۵۰ دوره خـــآتــوم
ایشالا همه چی درست بشه خلبی زود
۱۶ تیر ۹۳ ، ۱۱:۱۵ حسین ت.نیا
متاسفم که همه چیز یک جوری شده
۱۶ تیر ۹۳ ، ۲۱:۱۴ حسین ت.نیا
شما واقعا آبگوشت دوست دارید؟
!!!
پاسخ:
صد البته
نمی دونم چی بگم من مثل یه بچه عنکبوت که از میز کامپیوتر آویزون شده باشه فقط دارم این روزها مشغله های ذهنی بچه ها رو می بینم و عذاب می کشم و کاری از دستم بر نمیاد 
همیشه همین نزدیک ترینا دقیقا زمانیکه دیگه طاقت و تحمل کوچکترین ضربه ای رو نداری چنان ضربه کاریی بهت میزنن که.... فقد باید گف ما را به خیر تو امید نیس شر مرسان....(کاش میتونسدم کمکت کنم-_-

کاش من اون دو میلیونو داشتم تا بهت میدادم!! حیف که ...!!!!


۱۷ تیر ۹۳ ، ۱۱:۴۲ حسین ت.نیا
نوش جونتون باشه هر وقت میخورید
:(
عزیزم

منم دیروز آبگوشت خوردم...

منم دیروز فکرای مشابه داشتم..

ننه بابای اون وحشی بودن خودش وحشی شد ما هم وحشی میشیم یعنی؟!

۲۱ تیر ۹۳ ، ۱۶:۴۸ نیلسون دروازه بان پرسپولیس
وای آزی آبگوشت هم شد غذا ؟ من که متنفرم از آبگوشت. البته هر کسی سلیقه ای داره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">