حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۱۴
مرداد ۹۳

هر کسی گفته هر جا بری آسمون همین رنگه چرت گفته بعضی جاها آسمونش هم خوشرنگتره هم باحالتره والا به غورعان





بعد یجاهایی هم هست آسمون خوشرنگ نیس ولی همچین به دل میشینه همچین به دل میشینه که نگوووووو ، اینجور مواقع است که معلوم میشه رنگ آسمون نیس که مهمه بلکه رنگِ دلِ که مهمه بعله...


موافقین ۲ مخالفین ۱ ۹۳/۰۵/۱۴
آزیتا م.ز

نظرات  (۲۶)

من این رنگیش می کنم:
پاسخ:
:)
یادم رفت بگم عکسات قشنگن و ببخشید بی اجازه توشون دست بردم
مثلا اصل غافلگیری بود
پاسخ:
اکشال نداره :)
منم اصلا موافق نیستم که میگن هرجا بری آسمون همین رنگه. 
ولی خب کلا آسمون هر رنگی باشه وقتی تو اوج ناامیدی نگاش میکنی قلبت آروم میشه 
پاسخ:
:)
آسمونی هم که کپ کرده و اماده ی بارش برفه خیلی قشنگه:))
هعی!! دلم یه لحظه واسه سوز و سرما تنگ شد!!!
پاسخ:
وقتی قرمز میشه :) 

منم یه عکس مثه دومی دارم :)
کویر میقان، دریاچه نمک اراک -----> ایناهاش

پاسخ:
عه چقدر شبیه :))
ایمجا دریاچه خزر بابلسره :)
آسمون شب کویر...
پاسخ:
متاسفانه هنوز ندیدم حیییییف :|
قشنگن :)
کاش آدرسشونو میدادی :)
پاسخ:
دریاچه خزر بابلسر :)))
۱۴ مرداد ۹۳ ، ۱۸:۳۹ بنای با ثوات
خیلی زیبا بودن آزیتا...
آزی بین همه ی هم لینکام تقریبا فقط تو موندی که همیشه یه حرفی داری بزنی که آدم دلش وا می شه...ممنونم ازت..:))
پاسخ:
آخی 
چه خوب :)
:*

حرفت متین ازی بانو :)))

پاسخ:
مخلصیم :)
من اینجا بس دلم تنگ است و هر سازی که میبینم بد آهنگ است
بیا ره توشه برداریم قدم در راه بی برگشت بگذاربم ببینیم آسمون هر کجا ایا همین رنگ است؟
پاسخ:
بیا :)))
من پایه ام به شرطی که از ایران بزنیم بیرون :)
اگه بمن باشه اسمون دلتو یه صورتی خوششرنگ میزنم^_^
پاسخ:
ای جونم :*
واسه من چی شد؟!!!!!
پاسخ:
تایید کردم :)
کجا بریم حالا؟:) سمت مالزی و تایلند یا اروپا؟
پاسخ:
معلومه اروپا :))
الان فصل اروپاست ، زمینی راه میفتیم :)
چیست در بازی آن ابر سپید
روی این آبی آرام بلند
که تو را می برد اینگونه به ژرفای خیال...

:-)
پاسخ:
واقعا چیست؟:)
آسمون همه جا یه رنگه اگه تو همون آدم قبلی باشی و تغییر نکنی...اگه تغییر کنی از بدترین آسمونم میشه لذت برد و یه رنگ خوب بهش زد.
آسمون دلت آبی آزی جون :*
پاسخ:
مال تو هم عزیزم :*
۱۵ مرداد ۹۳ ، ۰۱:۰۴ مهندس بهشت
وقتی دلم میگیره زل میزنم به آسمون کلا آرامش توش موج میزنه
پاسخ:
البته اگه مث آسمون تهران نباشه و احیانا چیزی معلوم باشه :)
ای کاش اسمون دلامون آبی یو آفتابی باشه،مال من که پر از ابرایه بارش زاست
پاسخ:
الهی بمیرم چرااااااا اخه ؟ :((((
آسمون دلت آبی آبی آزیتا جون :*
پاسخ:
همچنین تو :)
آسمون خیلی آرامش بخشه :)
پاسخ:
Yes alright
اصلنم آسمون همه جا یه رنگ نیست :|
لاکات دیده نمیشن ! این موضوع از ارزش عکسات کم کرده :))
پاسخ:
بعله نیس منم همینو گفتم
لاکامم زرشکی سادس زیاد چیزی از دست ندادی :))
آسمون کویر دیدی؟؟
:)
پاسخ:
نه هنوز :| فقط عکساشو
اگر دوست داشتید تایید کنید:
نظر بی ربط
لذتی که در اٍول شدن در اظهارات بی حفاظ هست در خوردن یک بستی خنک در چله تابستون زیر گرمای آفتاب نیست :))
آیکون افتخار به خود!
پاسخ:
:))))))))))))))
دیبونه :)))))))))
آخ جون. با آزی میخوام برم سفر:)))))
پاسخ:
ببینیم و تعریف کنیم :))))
از این همه تعریفتون متشکرم :))))))))))))))
پاسخ:
میدونی که دیوونه بودن یه مزیته که هر کسی نداره :)))
میدونم میدونم :))
برای همین هم تشکر کردم :پی داشتن مزیتی که هر کسی نداره یک افتخار بزرگه (آیکون غـــــرور)
پاسخ:
خخخخخ
ربطی نداره ولی

زلف را حلقه مکن تا ندهی بر بادم
طره را یاد مکن تا نکهی بنیادم
پاسخ:
نه واقعا هوچ ربطی نداشت :)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">