حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۲۶
شهریور ۹۳
خب بالاخره اون مسابقه ای که گفته بودم ، رای گیری و تموم شد...ممنون از همۀ اونایی که گوش کردن ، رای دادن ، شرکت کردن و یا حتی شرکت نکردن...و خیلی بیشتر تر ممنون از برگزار کنندۀ این مسابقه، آقویِ بُنَفش :)) به هر حال آزی مدال طلا رو به گردن آویخت :)))) یه کفِ مرتب و چند تا سوتِ نا مرتب مرحمت کنید...


امضا: خودشیفته فراهانی خخخخخ


خب میتونید فایل صوتیِ شرکت داده شده در مسابقه هم اینجا بشنوید


دریافت
حجم: 5.49 مگابایت
:)
موافقین ۰ مخالفین ۱ ۹۳/۰۶/۲۶
آزیتا م.ز

نظرات  (۱۲)

مبارکه شیرینی میخوایم گفته باشم :)))
پاسخ:
هر بحثی باشه به شکم متصلش کن باشه؟؟؟؟؟ :)))
مبارکه ...انشاالله  UK talents
پاسخ:
انشالا انشالا :)))))
میگم اونی که نوشتی جای اسمت منظورت یه گوریله دیگه خخخخ
چقدر خوبه که تو اصلاً آدم مادی گرایی نیستی و به معنویات بیشتر از مادیات اهمیت میدی :)))))))))
البته به مناسبت قهرمانیت من در حال تدارک یه ویژه برنامه ام ها ، بعله :]
فکر نکنی کم الکیه :]
پاسخ:
فعلا که عوض برنامهء ویژه و جایزه مارو یه سطل ابجوش مهمون کردی!!!
مبارکه آزی جون 
پاسخ:
مرسیییی :))
مبارک باشه دوستم
تو لایق طلا بودی
نامبر وانی آزی جون
پاسخ:
مزسی دوست مهربووووووووووووووووونم :****
اخجوووووووون ازی برنده شددد من میـــــــدونسدم تو برنده میشییی عالی بود عقششش مبارک باچه:***[ایکون یه دستو دوتا جیغ و سه تا هوریااااا خخخ]
پاسخ:
فدات بشم اه شماها نبودید که برنده نمیشدم :)
چشم خخخخخخ
می بینی چقدر من حرف گوش کنم :))
منم باز اول شدم در اظهارات خخخ

پاسخ:
شما رکورد اولی در اظهارات رو در دست گرفتی :)
اصن شک نکن که فقط خودت میتونستی برنده بشی. صد بار هم که برگزار بشه باز تو برنده ای! و من یک عدد پاچه خوار نبوده و به توانایی های صدایت ایمان دارم. آنهم 100 در صد. 
پاسخ:
تو ایمان داشته باشی ینی حله :)))))
شکی در اول شدن شما نبود صدا مخملی :*
پاسخ:
موتوچکر :)
:*
عزیزم چه خوب بود آفرین تبریک میگم :)
پاسخ:
:) مرسی
عزیزم چه خوب بود آفرین تبریک میگم :)
عزیزم چه خوب بود آفرین تبریک میگم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">