حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۱۲
مهر ۹۳
 
امشب که اومدم نوبت شمای (5) رو بنویسم یادم افتاد که چقد سخته :))))) کلی عکس که بعضیهاشون سایزهای نجومی دارن و آدرس هر کدومشون تو یه پستی آپلود شده :) ولی خب واقعا به زحمتش میرزه... وقتی یه کار گروهی به سرانجام میرسه آدم خستگی از تنش در میره... همش نگرانم کسی جا افتاده باشه یا اسمها قاطی شده باشه اگه اشکالی دیدین زود بهم بگین تا اصلاح کنم :)
خب تا همین امشب من منتظر بودم که چند نفر که قول داده بودن عکسهاشونو برام بفرستن که فرستادن و منم این پست رو گذاشتم شبِ عید و تعطیلی پرده برداری کنم که صفایی به خودمون و بی حفاظ بدیم... دیدن عکسهای بچگیِ شماها یکی از باحالترین اتفاقای اینجا بود من که خودم خیلی باهاشون حال کردم :)


 

 
این نوبت شما رو با رای گیری برگزار میکنیم...البته نمیشه بهش مسابقه گفت، بیشتر نظرسنجی حساب میشه... و به این طریق که شما عکسها رو میبینید و  به سه تا از عکسها که فکر میکنید بامزه تر و یا دلنشین تره رای میدید... ینی اسم سه نفر رو تو کامنت میذارید اونایی هم که چند تا عکس دارن ، عکس مورد نظرتون رو با شماره مشخص میکنید... یعنی اسم شخص مورد نظر همراه با شمارۀ عکس...البته من شماره نذاشتم دیگه از بالا میشمرید میرید پایین خخخخخخخ
و به این ترتیب این شمااااااااااااااااااااااا و این نی نی های سابقِ بی حفاظی :)
+مهلت رای به عکسها هم تا یک هفته است :)

+و احساس من درست بود من یه اشتباهی کرده بودم... عکس یه نفر یادم رفته بود بذارم، با اینکه آپلودشم کرده بودم  :((((
 
عکس لوتوس در ادامه ... (عکس اول)





Lotus



حسین ت.نیا




فرانک




مریم گلی





Eli




هشت حرفی


برداشته شد
 

نگین




مهدی خان (دل زنده)




Elahe




فرزانه




زهرا بانو و مسترش و ...





ریان




یه دوست






توکا





محسن




خوانندۀ خاموش که اسمشم نگفته :)







بانو:)




گوجه سبز




خانم هموستات




لادن




اشوان





ماهک




بانو.ن






مهندس بهشت




آقای همکار








آزی





مستر لهجه
موافقین ۲ مخالفین ۱ ۹۳/۰۷/۱۲
آزیتا م.ز

نظرات  (۶۷)

ای خداااااا^_^
ای جوووووووووووونم:***
خعلی باحالن خعلی همه خوبن:)))) 
من برم یه دور دیگه ببینم اونوقت بیام رای بدم:)
پاسخ:
اوهوم همه گوگولی مگولی اند :)
عاغا همشوووووون جیگرنننن
من تا پشیمون نشدم رای مو میدم که هی دو دل نشم خخخ
و آما رای من
الی عکس دومش:**
اشوان:)))
و آزی هم عکس دوم:***
پاسخ:
مرسی :) 
:*
۱۲ مهر ۹۳ ، ۲۳:۵۰ مهندس بهشت
اصلا نمیشه نظر داد همشون نازن
پاسخ:
دقیقا :)
۱۲ مهر ۹۳ ، ۲۳:۵۲ مهندس بهشت
برای من حسین ت نیا و مریم گلی باز نشد
پاسخ:
قاعدتا باید باز میشد :)
۱۲ مهر ۹۳ ، ۲۳:۵۴ مهندس بهشت
فرانک چقد ناسه
دست زدنشو قربون
الی هم که عکس دومش منو کشته خیلی بامزس
هشت حرفیم فک کنم آب رفته به مرور زمان
نگین چرا انقد غمگین تو عکس ولی لباسش خوجله
پاسخ:
:)
۱۲ مهر ۹۳ ، ۲۳:۵۵ مهندس بهشت
ماشالا دل زنده بهش گفتن یه لبخند بزنا به زور خودشو نگه داشته نخنده یاد یکی از بچه های فامیلمون افتادم وقتی میگیم لبخند بزن عکس بندازیم این شکلی میشه
الهه هم که آلبوم گذاشته از لحظه به لحظش
پاسخ:
:)
۱۲ مهر ۹۳ ، ۲۳:۵۶ مهندس بهشت
فرزانه خیلی کیفیت عکسش پایینه ولی خرگوشی خیلو بهش میومده
زهرا چقد بچه بودی تپلی بودی چرا لاغر شدی آخه
پاسخ:
اوهوم تقریبا با محو برابری میکنه :)
۱۲ مهر ۹۳ ، ۲۳:۵۷ مهندس بهشت
جناب ریان رو هم نمیشناسم در نتیجه نظر ندم بهتره
یه دوست چقد عکسش خوفه فک کنم سنشون کم باشه چون ما اون زمان این جوری نبودیما
پاسخ:
اتفاقا یه دوست از همه ما سنش بیشتر قلبونش برم با اون قیافش :)))
۱۳ مهر ۹۳ ، ۰۰:۰۰ مهندس بهشت
توکا که در عالم فضا سیر میکنه معلوم نیس کوجا رو می نگرد
محسن عکس اولش خیلی با نمکه
اوووووووووووووو خسته شدم خو
پاسخ:
مجبور نیستی تک تک نظر بدی خب :))
۱۳ مهر ۹۳ ، ۰۰:۱۷ مهندس بهشت
بانو از اون شیطونا بوده ها با توجه به عکس دومی
گوجه از همون اول خوجل بود
خانم هموستاتم که با نگاش آدم زهره ترک میشه خو خیلی خشن نیگا میکنی
آب دهن لادنو خیلی ناناس بودید
اشوان که عخش بزرگیش منو کشته خیلی عکس باحالی بود
ماهک عکس دومیش خیلی خوفه
بانو نون رو هم جون میده گازش بگیری
آقای همکار فک کنم از بچگی هر وقت میخواسته عکس بگیره این ژستو می گرفته والا
ووووووووووووووووووووی آزی عکس سومیت خیلی خوردنیه
مستر لهجم از اول تیپ مهندسی بهش میموده
پاسخ:
مرسی بابت نظرات بلند بالات :)
۱۳ مهر ۹۳ ، ۰۰:۱۸ مهندس بهشت
در کل به نظرم همه ی عکسا خوبن و نمیتونم بگم کی بهتره
امیدوارم کسی ناراحت نشه

پاسخ:
باووووشه
۱۳ مهر ۹۳ ، ۰۲:۱۰ زهرا بانو و مسترش و ..
wow

چ همه نینی

همشون ناز و مامانین...جیگرشونو.

مهندس بهشت؟؟ من جا موندما ابجیییییییییییی
پاسخ:
مهندس زهرا جا موند :)))
۱۳ مهر ۹۳ ، ۰۲:۲۱ زهرا بانو و مسترش و ..
همه ی نینی ها خوجل و نانازن ولی من ب بانو.ن و  یه دوست رای میدم...

:)
پاسخ:
مرسی
عزیم همشون معصوم و دوست داشتنی
هستن من همرو دوست داشتم،آذی در سبد رو عاشقشم.ا
پاسخ:
آزی در سبد خخخخ
عکس حسین و مریم واسه منم باز نشد
عکس دوم الی
عکس سومی توکا
عکس سومی آزی
از همه با نمکترن
عکس اول و آخر آزی هم قشنگه
آقای همکار چه خوشتیپه
چرخ چینی ۲۸ بابای بهشت چقدر خاطره انگیزه'من حتی سوار هم شدم
چشمای گوجه سبز چه بانمکه'الان انگار فقط ابعادش بزرگتر شده 
بیل و بیل چه ی توکا'همیشه دوس داشتم تو شمال کنار ساحل با اونا چاله بکنم اما تا جایی یادمه هیچوقت واسم نخریدن خخخ
پاسخ:
دو تا عکس رو از آپلود خودشون استفاده کردم ها، حالا هی باز نمیشن :|
الان آقای همکار ببینی بهش گفتی خوشتیپ از خوشحالی میمیره :))))) بابا بزرگه منم از این دوچرخه ها داشت :)
آخییییییی!!!!!
چقده نی نی!
نمیشه که انتخاب کرد!!!!
من فعلا نظرم رو درمورد همه عکسا میگم حالا شاید بعدا سه تا هم انتخاب کردم

حسین ت نیا: اونی که کله اش رو روسری پیچیده خیلی بامزه شده :)
فرانک: دس دسی میکنه :)
مریم گلی: الان یه بچه با این لپ منو اینجوری نگا کنه حتما شدیدا گازش میگیرم :دی
بعدی هم که خودمم فقط میتونم بگم :دیییییییی
هشت حرفی: عکس وسطیش معلومه شیطونی کرده یا در سر یه نقشه شوم رو طراحی میکنه :)
نگین: خیلی باکلاس افتاده :) 
دل زنده: لبخندش جالبه :) 
الهه: عکساش بامزه است. اونی که کلاه سفید گذاشته خیلی لپالو افتاده :) 
فرزانه: موی دو گوشیش بامزه است :) 
زهرا بانو: نی نی گولی :) 
ریان: در هر دو عکس متعجب به نظر میاد :)) 
یه دوست: خیلی کوشکولو و بامزه است! :) 
توکا: عکساش بامزه است. عکس آخر زبونش تا جایی که راه میداده بیرونه :)) 
محسن: عکس اولیش یاد تربچه افتادم!!!! :) 
خواننده خاموش: موهاش خییییلیییی بامزه است :) 
بانو: عکس اولش که خیلی خوبه :) اونی هم که برای داداشش ریش گذاشته هم بامزه است :) 
گوجه: آخییییییی... چقده خوفه! :) 
خانم هموستات: بسیور اخمالو هستندندی :)
لادن: چه کوشولوئه! :) البته یه عکسش لاغره و اون یکی حسابی لپالو! :)
اشوان خیلی خوبه!!! الان هم میتونی یه عکس همین مدلی بگیره در کنار هم بذارتشون :)) 
ماهک: واقعا خوشگله! :)
بانو ن: نازی!!! :) 
مهندس بهشت: روی دوچرخه نشسته خیلی بامزه است:) 
آقای همچار: دیگه از سن کودکی دراومدن نظری ندارم :دی
آزی: خییییییییلییییییی خوبه! مخصوصا دومی!!! با اون پاپیون رو سرش!!!! :) :*
مستر لهجه: در تفکر فردا :)))) نمیدونم چرا یهو این به ذهنم رسید :دی

پاسخ:
ممنون از توصیفات بلند بالات :)
بلاخره تونستم تصمیم بگیرم!
با اینکه همه عکسای نی نیا خوشمله! ولی دیگه مجبور شدیم این وسط چندتا هم انتخاب کنیم :)
محسن اولی
اشوان
آزی پوشکی :) 

توکا جون هم :* شما هم عکس آخرت خیلی خوبه با اون زبونت :)))

مهندس بهشت هم :* شما هم سوار بر دوچرخه خیلی نی نی گولی شدی :) 
پاسخ:
آزی پوشکی خخخخخخ
در آخر هم با تشکر از همه دوستانی که عکس هاشون رو گذاشتن تا دور هم شاد باشیم، و با خوشحالی ازین که دوباره بی حفاظ داره مثل قدیما گرم و صمیمی میشه،
.
.
.
 از همین تریبون، تشکر و قدردانی خود را از بانو آزی برای این پست زیبا اعلام میکنم :دییییییییی
پاسخ:
اوهوم اوهوم 
ممنون از خودت و حضور پر رنگت :)
۱۳ مهر ۹۳ ، ۰۷:۴۲ حسین ت.نیا
هر کدوم نمک خاص خودشون رو دارن :)))) اما:
عکس دل زنده و یک دوست و خودت ومهندس بهشت روی دوچرخه 
پاسخ:
به ٤ نفر رای دادی؟ خخخخ
۱۳ مهر ۹۳ ، ۰۸:۰۸ آقای همکار
آزی با رای دادن مخالفم، همه خوشکل و چیگرن، یه دوست خیلی باحاله خخخخخ کلاهش منو کشته خخخخخ چه رونای باحالی هم داره خخخخح بانو نون هم خوردنیه خخححح ماهک هم عکس اولش باحاله خیلی نازه این دختر خخخخحح از عکس خانوم هموستات هم خیلی خوشم اومده، خشونت رو دز اعماق وجودش میشه دید ، شبیه دختر بروسلیه این دوستت خخخخخ گوجه چشم سبز قجری هم چه خنده دار و با نمک بوده خخخخخخ از عکش اول و آخر بانو هم خیلی خوشم اومده، تو عکس اکلش چه ذوقی کرده خخخخخ آزی نمیشه آب دهن لادن رو بخوریم ؟ عاخه خیلی خوردنیه خخخخخخ با عکس دوم توکا خیلیحال کردم خیلی بامزست، کلا توکا از این دختر خوشکلاست فکر کنم خخخخخحح  اصلا همه عکس ها خوبن و مظری راجع به بچه هایی که نمیشناسمشون ندادم، رای بخوام بدم اول به یه دوست که خیلی نینیه با کلاس و خوشکلیه بعدشم همه تو یک سطحن نمیتونم رای بدن. فقط آزی عکس من رو از کجا آوردی؟ یه عکس خوشکل نر میذاشتی خب :دی
پاسخ:
شما هم که یه خیلی اظهار نظر کردی :)))
عکست از مامانت گرفتم چون خود لوست هر چی گفتم ندادی :))) عکس خوشگلت لابد این بوده که مامانت داده خخخ
۱۳ مهر ۹۳ ، ۰۹:۳۴ مهندس بهشت
مهدی خان اون دوچرخه بابام نیس مال دایی خدا بیامرزمه مامان بزرگم هیچ وقت نمیذاشت از حیاطشون تکونش بدیم فک کنم الان تو زیرزمین خونشون باشه یه بار ازش عکس میندازم
پاسخ:
خدا بیامرزتشون 
ای جووونم نی نیییییی من هلاک نی نی ام وای چه همه نی نی یکجااااااااااا^_^ خب نظررر بدمممم اخه من چیییی بگم!!!همه نازننن ملوسن^_^ عکس حسین و مریم گلی جووون واسه منم بازنشد ولی ازونجایی که عکس کوشولوعیای حسینو قبلا دیدم میدونم خوجگل بوده:)) فرانک جونم خیلییی نازه نگین جونم نازههه الیی روووو چه دخمل جیگری بااون عینکش^_^ واییی هشت حرفییی امان از تو که مشخصه خیلی شیطووون بودیاااا خخخ دل زنده هم که خوشگله مخصوصا چشاشو اون لبخنده اماده انفجارش خخخ:)))
پاسخ:
بعله همه گوگولی مگولی اند :))
:)
فرزانه ام نازه:) ریان هم ازوناس که باید لپاشو گاز بگیریییی وایی زری رووو اگه پیش من بود محکممم فشارش میدادم فقد^_^ یه دوست جونم که خیلیییی خوشگلو باکلاسو نازهههه^_^ واییی توکا جووونم چقد نازههه چقدر غرق در دعا خوندن شده این دخدررر چه زبونش درومده تو عکس سومیش خخخ:*** خواننده ی خاموش هم نازه ولی منفعله بچم هیچ حسی نداره انگار:))) محسنم که بانمکهههه:)))
پاسخ:
محسن ینی عکس اولش قشنگ کارتونیه :))
وای من عاشققق عکس اولی و چهارمیه بانو ام خیلییی نازه شیطون بلااا^_^ خودمم که فقد لپ بودم و دوتا عدس به اسم چشم خخخ ازاول جشن تا اخرشم چشمم دنبال کیکم بوده مامانم میگه خخخ خانوم هموستات جان هم که اصن جذبش منو گرف ازاول باجذبه بوده این دخدر:)) وایی موش بخورت لادن ^_^
پاسخ:
عکس اولی خیلی باحاله اصن شیطنت از تو چشاش داره میزنه بیروووووووووون :)))
عکس خودتم که کلا علاوه بر چشات که یه عدسه خودتم یه نقطه ای :***************************
اشوااااان خخخخ خیلییییی باحاله عکستتتت^_^ ماهکم خیلییی نازو خوردنیههه بانو ن هم خوشگلههههه مخصوصا چشاش:))) مهندسسسس بخورم توروووو جیگرتووو:***
پاسخ:
یعنی عکس اشوان آخرشه با اون پستونک و کت خخخخخخخخ.....ایدۀ عکس واقعا جالبه :)))
اقای هچار هم ماشالا خوشتیپه وای ازی ازی ازییییی چقد تو نازییی وای ازی خوابیده ازی کنجکاووو ازی ازی درسبد ازی پوشکی ازی بزرگ شده جیگرتووو که اینقد نازیی عقش خودمییی:*** مسترلهجه ام ماشالا مردونه بوده وجنتاش از اول:)) در کل خیلییی عالی بووود چقد من نی نی دوزدارم وایییی خخخخ ممنون عقشم ک زحمت کشیدییییی خیلی چسبید^_^
پاسخ:
قلبونت برم چشات ناز میبینه :))
خواهش فوکولم مرسی که شرکت کردی :)
۱۳ مهر ۹۳ ، ۱۱:۵۳ مهندس جون
خیلییییییییییی ناز بود
آزی دمت گرم ..ایده خیلیییییییییییییییییی باحالی بود
حیف شد من عکس نذاشتم:((((((((
وای نظرات آقای همکاررررررررررر منو کشتههههههههههه!!!!!!!!!این بشر عین کلیپاش حرف زده....اصلا من چیزی رو از قلم نمیندازه...از همه زوایا نگاه فرمودن خخخخخخخخخخخخ
من رای نمیدم چون به نوعی تو جمع شما تازه واردم فقط میتونم بگم همشون نازززززززززززززز بودن ولی به عکس اشوان خدایی از ته دل خندیدم خخخخخخخ خیلی بازمه بود حس بزرگ بودنش:))))))))))))
آزی اون عکسی که تو سبد هستی شبیه این عکسیه که تو رود کرخه بودی:)))))))
پاسخ:
خب شما هم عکس میفرستادی دیگه :| ما که پیشاپیش اسمتو رد کرده بودیم :)))
آره آقای همکار همینه دیگه خخخخخخ
عکس اشوانم واقعا باحاله :)))))
ولی واقعا اون عکسام شبیهن؟؟؟ نه باوووووووو تو سبد خیلی جدی دارم نگاه میکنم تو رودخونه خندۀ شدید دارم....ولی مامانم عقیده داره من با بچگیم هیچ فرقی نکردم فقط سایزم عوض شده خخخخخخخخ :)))
۱۳ مهر ۹۳ ، ۱۲:۱۷ مهندس جون
حق با مامانته آزی خخخخخخخخ نه ته چهره این عکس تو سبده مث اونیه که تو کرخه بودی....(حال کن چه دقت نظری دارم خخخخخخخخخخخ)
میدونی کاشکی با این عکسا سالی که عکس گرفته شده و سن الان صاحب عکس نوشته میشد ی مقایسه دوره ایه جالبی بود به نظرم
نمیدونم یا شما از من زیاد بزرگترین یا بعضی خاطرات مشترک شمارو من یادم نمیاد نمونش همین دوچرخه ای که مهندس بهشت سواره ... ها سنمم بگم که جای سوال نشه خخخخخخ 23 سالمه ...ولی این دوچرخه رو یادم نی :))))))))
پاسخ:
اگه پیشنهادت رو قبل از انتشار میدادی حتما ترتیب اثر میدادم ولی دیر گفتی :))
منم گفتم که بابا بزرگم از این دوچرخه ها داشت در ضمن منم ٢٧ سالمه ولی مهندس بهشت تازه امسال کنکور داده :)
وای چقد بامزن همه!
کلی دل ضعفه رفتم
به نظر من همشون خوشگل بودن....
همشون!
پاسخ:
:) اوهوم
۱۳ مهر ۹۳ ، ۱۲:۲۲ مهندس جون
اینکه اسممو جلو جلو نوشته بودی منو بیسیار تحریک نمود ولی خوب عذر تقصیر خواستم گفتم که پسر داداشم ورداشته عکسامو برده خونشون حالا من هرچی زور بزنم پسش بگیرم کارساز نی باید ازش کش برم !!!!!!
حالا در پست ها و نوبت شماهای بعدی اگه به عکس برسه میذارم انشاالله
:***
پاسخ:
یکم تلاش میکردی تو این یه هفته یه دونه عکس کش میرفتی :)
اشواان و لادن و یه دوست خیلی جیگرن!!!!!!
وای من عاشق بچم
خیلی خوب بود این ایده
عالی بود:)
پاسخ:
:)
ای خدا این پست خیلی باحال بود.. من که با همه عکسا نیشم تا بناگوش باز میشد:-)))
رای دادن سخته خدایی.. بعد از ساعت ها بررسی به این نتیجه رسیدم:-)

1- الی عکس دومش. خیلی خوب بود این عکس:-) همچین ذوق کرده انگار فاتح یه قلعه جنگی ِ  :-))))

2- لادن. اون عکسه که تفش آویزونه:-))

3- آزی سیم به دست و پوشک به پا:-))

+ با تشکر از آزی و زحمات بی دریغش:-)
پاسخ:
عکس تو هم عاااالی بود مرسی که فرستادی :)))
سیم بدست و پوشک بپا هم خوب اومدی خخخخ
لُپ های منو ببین.
عین عروس دهاتی ها شدم.
:))))
+ تو از بچگی هم ناز بودی آزی.
عیدت مبارک باشه.

من عکس رو تو سرور بلاگ آپلود کردم
چطور بچه ها میگن باز نمیشه؟
اینم یک لینک دیگه
http://www.axgig.com/images/92514420266932410448.jpg
پاسخ:
عزیزم جای آپلودشو عوض کردم گذاشتم تو بلاگ خودم :)
۱۳ مهر ۹۳ ، ۱۳:۲۹ حسین ت.نیا
مگه رای دادنی بود؟!
پاسخ:
مرسی از دقت نظر شما :))
فعلا که بچه ها خود به خود رای رو منحل کردن :))
خخخخ عای خوداااااا :))))
اینا چ نازن :)))
رای داادنی نباشه همین ک بیان نظرشونو بگن خوبه :)
خوب خودتم مث الی بیا تحلیل کن :)

عاغا من حال نداشتم :))) وگرنه حدما بیشتر عکس میدادم :)))
پاسخ:
تحلیل که زوری نیس هر کی دلش بخواد تحلیل میکنه هر کی نه ، نمیکنه
شما هم این حالت کجاس که همیشه نداریش؟ خخخخ
عکس اولیه مسننن خعلی باحاله خخخخخ

عکس یه دوستم خیلی نازه :**

کاش من دیشب رای نداده بودم!!!

پاسخ:
رای رو بی خیال بچه ها کلا ترکوندن رای گیری رو خخخخ
هربار که عکسارو میبینی هی از یکیشون خوشت میاد:))))
خعلی همه گوگولین^_^
پاسخ:
اوهوم ^_^
من با نظر مهندس جون موافقم کاش میگفتیم سنامونو و سالی که این عکسو انداختیم....
پاسخ:
اوهوم :| دیگه دیر یادمون افتاد :|
عکسهای جالبی بود

ایدههای خوبیه اورین
پاسخ:
:)
بازم ازین نوبت شماها بذار من که خیلی خوشم اومد:)
پاسخ:
چشِم :))
به همین زودی :))
خسته نباشی 
ماشالا چقدم استقبال شد .. این همه نی نی اون موقع ها، یجا ندیده بودم
 
الی ینی شیطنت داره از سوراخ دماغتم میزنه بیرون :))
هشت حرفی فک کنم با کوچیکیت مو نمیزنی .. مخصوصا اونجا که یقه اسکی پوشیدی .. 
نگیــــــــن چلا افسلده شدی تو این عکس؟ :)) لپات چقد نازن :*
مهدی دارم تصور میکنم از چه سنی شروع کردی به پاچِشِه انرژی .. عایا از همین سنِ تو عکس؟ :))
یه دوست تو حرف نداری :* هرچی بچه تپل تر بوسیدنش لذت بخش تر :*
توکا تو عکسِ دومت شبیه یه پنگوئن کوچولو شدی که الان لیز میخوره رو سنگا و این طرف اون طرف میره :))
محسن عکسِ اولت آخره خندس :)) مدلِ نشستنت و اینکه هر آن ممکن بود با صورت پرت شی پایین :))
بانو:) آخرین عکست چقد بغل کردنی شدی :x
گوجه :x لپات منو جذب کرد چقد مظلوم بودی انگار
آقای همکار بنظرم شما شیطون بودی اما از نوع یواشکی! 
آزی سومین عکست :)) قیافت شبیه اونایی شده که مچشونو گرفتن :)) 

پاسخ:
مرسی ...
اوهوم استقبال خوبی شد :)


ن زوری نیس ک
خخخخ
نمیدونم :)))
الان زوذت کردم مگه؟؟ :)))
والا..
پاسخ:
نه زور نکردی همچی با تحکم گفتی خخخخخخخخخخ :)))))))))))

اگه راست میگی خودت تحلیل کن اصن :))))))))))
عکس من رسید؟
اضافش نکردی!
پاسخ:
عکس نگین
عکس 2

+چون گفته بودم بعد از اتمام وقت عکس اضافه نمیکنم همینجا تو کامنتت گذاشتمشون تنبل خانوم.... :))))
های علیکم :)

عکس ِ مارو هم میذارید آیا؟

یا دیر رسیدیم؟! :)
پاسخ:
دیر که رسیدی بعد از 9 روز وقت خخخخخخخ....بیا تو کامنتها لینک عکستو بذار اگه دوست داری :)))
۱۳ مهر ۹۳ ، ۱۸:۳۸ آقای همکار
لپ های لوتوس هم خوردنیه خیلی خخخخخخ
میگم آزی جایزه نفر اول رو بده به همون یه دوست با اون کلاه باحالش :دی
بیشتر از همه ازش تعریف کردن باور کن منصفانست :دی
جایزه نفر اول چیه؟
پاسخ:
اره خیلی خوشمله فقط حیف که دیر گذاشتمش :((
جایزه مایزه ای در کار نیست همه اینجا برنده اند :))) جای یه دوست مهربونم که محفوظه محفوظه :)
۱۳ مهر ۹۳ ، ۱۸:۴۶ مهندس جون
بازم عذر خواهم:((

آزی آزی آزی من یه نظر دارم حالا که عکس اکثر بچه ها رو دیدیم بیا در ادامه یه نوبت شما بذار که سنشون و سالی که این عکسا بوده رو بذارن...بامزه است ها...یه ایده دیگه هم با فکر همه بهش اضافه کنیم که کسل کننده نباشه
پاسخ:
عزیزم احتمالا دیر شده و قضیه لوس میشه :)
الان که دوباره جواب رو خوندم تازه گرفتم منظور ِ اصلیتو! هه

+ اکی پس بیخیال
پاسخ:
هر جور راحتی :) :*
گفتی عکس زیر یک سال دیگه
این عکس هفت ماهگی منه.
خخخخ
پاسخ:
من واسه عکسا سن تعیین نکردم عزیزم :)
اوخی...خوردنیه :)
همه بسی ناز بودن  عکس سوم  خودت  ع عکس  توکا اخریه و عکس یه دوست رو بیش بیش تر دوس داشتم:)

پاسخ:
:) مرسی که شرکت کردی
:))))))))))))))))))))))))))))))))))
بذار من این عکس محسن رو به ملت همیشه در صحنه نشون بدم :)))))
چه نمکیه این بشرررررررر :))))) اصن آدم میخواد بگیره فشارش بده از بس با نمکه :)))))))) هی میچرخم دوباره برمیگردم محسنو میبینم :)))) اصن باقلواست :)))) نمکه ! چمیدونم ملسه :)))))))
:)) نمیشه که من نترکم الان از خنده :| آقو از محسن جان اجازه ی سیو عکسش رو بگیر :)))
پاسخ:
وای خدا آره راست میگی...عکس محســـــــــــــــــــــــــــــن کاملا کارتونیه :))))
فکر کنم اجازه بده کپی کنی حالا بذار سر و کله خودش پیدا بشه :)
کاش زودتر سر می زدم به این جا و عکسی می فرستادم و تو جمع بی حفاظی ها شرکت می کردم :(
پاسخ:
بی معرفتی دیگه...هفتاد سال یه بار با ستاره هالی به ما سر میزنی :))))))))))))))))
همه خیلی بانمک و نازن. انتخاب خیلی سخته.
لپ های سرخ مریم گلی رو خیلی دوست دارم.
ماهک، معلومه همین الان هم باید خیلی خوشگل باشه
توکای درحال نیایش رو هم خیلی دوست داشتم
پاسخ:
:)
مرسی بابت ارسال نظر :*
همشون زیبا هستن :)
پاسخ:
:)
چه کم و گزیده :)
همه خوشمل هستند. هر کدوم به نحوی. اصلا مگه میشه بچه ای ملوس نباشه. پس همه برنده ان.
پاسخ:
نوچ نمیشه :)
۱۴ مهر ۹۳ ، ۱۱:۲۲ حسین ت.نیا
خواهش فوکولم
خخخخخخخ
پاسخ:
:)
واییییییییی چقد همه گوگولی مگولین...
الهی..همه بانمک و عزیز بودن:*
آقای همکار همیشه دستاش توی جیبش؟؟؟؟؟ 
پاسخ:
:* خودتم خوردنی بودی :*
اره اون عادتشه :)
ببخشید من دیر رسیدم:)
اخی چه همه نی نی:*****
اقا اصن رای دادن خیلی سخته اخه همشون گوگولیُ نازن مخصوصا خودت آزی:****
مرسی بابت زحمتی که کشیدی عزیزدلم خسته نباشی:****
پاسخ:
خودتم خیلی نازی... اره خب هیچکی هم رای نداد و قضیه منتفی شد :)
مرسی از خودت بابت شرکت کردن :)
نه خب من متن رو نخوندم اخه تازه ذسیدم خونه پریدم پای نت:))))
شما زحمت کشیدی عکسآ رو گذاشتی ما هم باید رای بدیم..
۱-فرانک خیلی جیگر افتاده و خوردنی البته:****
۲-مهدی خان یا همون دل زنده خیلی معصومانه افتاده
۳-خودتُ مسترلحجه هم که اصن حرفی باقی نذاشتین که..:****
آزی جونه الی خودتم رای بده دیگع^_^
پاسخ:
خخخخخ چرا قیم میدی بچه جان :)))
سلام ایده ی جالبیه.من به ریان رای میدم.
پاسخ:
ریان طرفداراتو جمع کردی اوردی ؛)

وای چقد نینی اینجاست :D

من همیشه دوست داشتم از این بیلچه های الی داشته باشم ولی در جواب

پی نخود سیاه میرفتم :D

« هشت حرفی » عکس سمت چپِش چقد باحاله :))

« حسین » چرا شبیه الانش نیست به هیچ وجه؟ -_-

« یه دوست » شبیه یکی از دوستای منه تو این عکسه اون

دوست من فکر کنم 10-11 ساله رفته از اینجا :((

غکس اقا « محسن » خیـــــــلی باحاله :D 

« اشوان » :)) بزرگ مرد کوچک مثن 

آزی من هرکاری میکنم تو و آقای « آقای همکار » رو خیلی شبیه هم

میبینم عاخه :)

« آزی » پوشک پوش خیلی نازه .. تو سبد هم انقد مظلوم نشستی :D

 « مستر لهجه » هم خیلی شبیه پسر خاله منه .. 7 سالشه .. 

ندیدمش جز 2 باز :(( 


پاسخ:
خیلیها میگن ما شبیهیم یه جورایی، گاهی فکر میکنن فامیلیم حای ! اینم از شوخیهای جالب طبیعته :)))
خودتم خیلی خیلی نازی
خیلی هم که واست مهمه :)))
ازی خواهش دیگه میخوام سلیقتُ بدونم:****
پاسخ:
معلومه که واسم مهمه چشم ایشالا سر فرصت یه کامنت بلند بالا میدم :))
آزی جون مرسی این همه زحمت می کشی. :)
این کارت باعث شد یه دستی رو آلبوم خاطرات خاک خوردمون بکشیم. 
عکس همه برام جالب و جذاب بود. :)
----
+ خانم/آقای هشت حرفی؛ اختیار دارین سیو بفرمایین. خوشحالم که موجبات خنده ی شما رو فراهم کردم.

پاسخ:
محسن با یکم توجه میتونیتی عکس هشت حرفی رو ببینی و تشخیص بدی که چقد پسره :| خخخخخ
خواهش فوکولم :)
سلام گوگولی ها:))))
صرفا جهت سلامی دوباره به جماعت گوگولی ها بود این کامنت خخخ
پاسخ:
خیلی باحال بود ابتکارت تو حلقم :))))))
نه بابا طرفدارمون کجابود :)
پاسخ:
چرا یکی بود که فقط به تو رای داده بود ؛)
از همه دوستانی که گفتن من نازم و خرگوشی بهم میاد ممنونم.بچگی موهامو همیشه خرگوشی بوده...عکسم محو چون با دوربین موبایل عکس گرفتم..و تو عکس تنها نبودم نیمخواستم بقل دستی هام باشن...انتخاب نتوان کرد..همه خیلی خوبن...آزی نظر خودت چیه؟
پاسخ:
منم زیاد خرگوشی بودم بچگی :)
یاد وبلاگ میثمک بخیر
پاسخ:
هه :)
آقا ممنون ازین پست
پاسخ:
به به سرهنگ اوقور بخیر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">