حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۲۷
مهر ۹۳

کیا حاضرند ؟؟؟؟؟ :)

دستها بالا 

کیا امروز سر حال اند؟

دستها بالا

کیا دلشون نوبت شما میخواد؟

دستها بالا



دست آزی که بالاست =]



بزن بریم واسه نوبت شمای (٦)




موضوع : عکس مادر بزرگها یا پدر بزرگامون یا هر دو

 


هر کی دستش بالاست تو همین پست لینک عکس آپلود شده رو بذاره 

یا

به ایمیل 

Bihefaz@gmail.com 

ایمیل کنه...

* لطفا همراه عکس تاریخ حدودیِ گرفته شدنه عکس رو هم بنویسید

*بهتر که تو عکسها خودتونم باشید، در این صورت سن خودتون تو عکس رو هم بنویسید

پیشاپیش با تشکر از همراهیِ شما

پیشنهادات و انتقادات شما را به مدت یه هفته در همین پُست پذیرا میباشیم

فرصت ارسال عکس: یک هفته ( تا دوشنبهء هفتهء دیگه)

به افتخار همهء مادر بزرگها و پدربزرگهایی که چه باشن یا نباشن برای ما عزیزند :)

موافقین ۲ مخالفین ۱ ۹۳/۰۷/۲۷
آزیتا م.ز

نظرات  (۲۰)

۲۷ مهر ۹۳ ، ۱۲:۴۵ زهرا بانو و مسترش
من اصن بابا بزرگ ها و مامان بزرگ هامو ندیدم ک بخام باهاشون عکس داشته باشم :(
پاسخ:
خب عکساشونم ندیدی؟ منم یه پدربزرگم رو کلا ندیدم شش سال قبل از اومدن من فوت کرده بوده ولی عکسشو زیاد دیدم... 
هوررررررا من هستم و در اولین فرصت میفرستم:))))))))
پاسخ:
قربون نو که کارت فقط انرژی مثلت افشانیه :****
۲۷ مهر ۹۳ ، ۱۳:۲۶ زهرا بانو و مسترش
فقط پدر بابامو عکسشو دیدم...
پاسخ:
:(
حالا همونم اگه میتونی بیابی بفرست بذار ماندگار شه :)
سلاااااااام
من من من
این سایت رنگی رنگی محشره ازییییییییییییییییی
امروز روحم تازه شد
کلی اتاقمو تقییر دادم کاغذ دیواری چسبودم پارچه مخمل ب شکل قلب برش زدم برای متکا ک بدوزم
کلی شمع در اوردم
کلی خنزر پنزر دراوردم برا درست کردن قاب عکس و بوجود اوردن ی البوم خاطرات شخصی تو اتاق
من حالم خیلیییییییییی خوبه
عکس هارو هم چششششششم میفرستیم
توخوبی؟
پاسخ:
تو خودت محشری که با دیدن سایت اینقد انگیزه گرفتی و حوصله داری دمت گرررررررررم :*******
مرسی عزیزم منتظر عکس قشنگت هستم :*
عکس من رسید؟
پاسخ:
خیلی باحالهههههههه بعله رسید فقط اینجا چند سالته ارزو؟
۲۷ مهر ۹۳ ، ۱۸:۱۵ ماجراهای خواستگاری
وای آزی خیلی دستات خوشگله.از وقتی وبلاگتو خوندم این ناخناتو که دیدم یه ذوقی پیدا کردم میشینم لاک میزنم بعد طراحی میکنم.هیچوقت حوصلشو نداشتم.انگشتاتم ماشالا کشیدس.راستی خواستم بگم سعی کن دوباره مثل قبل شاد باشی وبلاگت اون اولا خیلی باحال بوده بعد کمی کم کار شدی؟
پاسخ:
ممنون عزیزم چشمات قشنگ میبینه چ خوب که باعث خوشگلتر شدنه دستات شدم ، اگه اون خیلی خیلی اولا رو میگی که محاله اونجوری بشم به این توجه کن که اون موقع ٢١ یا ٢٢ سالم بود و الان ٥ سال پر فراز و نشیب رو گذروندم ولی خب من همیشه سعی میکنم شاد باشم و شادیمو منتقل کنم :))) دستت رو بذار تو دستم با هم خوش باشیم ؛)
منتظرم تو نوبت شما شرکت کنی ها
دست منم بالا.
اتفاقا یه عکس از مادربزرگ (مامانِ بابام) دارم که برات میفرستم. خفن سیگاریه!!! خفن!!! :)))
پاسخ:
عه چه خوب که دستت بالاست :))))
اوه اوه هوا رو دودی نکنه ؛)))
عاغا از سن فاکتور بگیر دی:
سن چرا؟ دی:
پاسخ:
با سن مشکل داری؟ اگه تو عکس بودین سن اون موقعتون رو بگید
اها اگه توعکس بودیم دی:
سن مامان و بابابزرگامونم باس بنویسیم؟
پاسخ:
نه تاریخ گرفته شدنه عکس رو بگید
بابابزرگام و مادرِ پدرم که عمرشونُ دادن به شما:(((
عکسایی هم که از مامانِ مامانم دارم همش به صورت دسته جمعی با همه نوه نتیجه ها و عروس داماداس..میمونه یه عکس تکی که احتمالا برات بفرستم؛قبوله عایا؟؟؟؟
پاسخ:
خدا رحمتشون کنه عزیزم
بعله قبوله چرا قبول نیس ؟ :)))) معلومه که قبوله :)
آقا منم هستم.
ولی باید برم تو آلبومامون عکسشونو پیدا کنم بفرستم.
پاسخ:
خب بدو برو پیدا کن :))) مرسی که هستی
۲۷ مهر ۹۳ ، ۲۰:۰۰ مهندس جون
سلام آزی سرحال خودم :)))))
دوستت میدارم آزی جان
خودم که عکس ندارم اگه خاله اینا داشتن میگیرم میفرستم
 
خصوصی یه کامنت میذارم بی زحمت جواب بده مرسی
پاسخ:
خواهشا اینبار دیگه دست بجنبون :)))))) 

اگه لاین داری منو ادد کن >>>> my line ID: Azitamz
اگه نداری ایمیل بده ؛)
۲۷ مهر ۹۳ ، ۲۱:۴۷ مهندس جون
چسب دست میجنبونم خخخخخخخخخ به امید خدا
لاین ندارم:((((
ایمیل بدم به ادرس بیحفاظ؟همین ایمیلی که بالا دادی؟باشه ممنون
پاسخ:
بجز لاین چیز دیگه ای داری؟؟؟؟؟ خودت خب یه پیشنهاد بده :))))
۲۷ مهر ۹۳ ، ۲۲:۰۶ مهندس جون
ایمیل میدم
چون من بچه پرروام لاین و اینستاگرام و اینا داشته باشم یهو دیدی بیست و چهار ساعته نشستم پی چت خخخخخخ
پاسخ:
فکر کن من صبح تا ش پاش نباشم خخخخخخ
۲۷ مهر ۹۳ ، ۲۲:۲۲ ماجراهای خواستگاری
فدات عزیزم.منظورم مثلا سال 90 به بعده چون به آرشیو خیلی قبلترت دسترسی نداشتم.میترسم عکس بزارم شناخته شم این یکی رو بیخیال ایشالا بعدیا
پاسخ:
یعنی ما تو رو میشناسیم که شناخته بشی :)))))
دیگه عزیزم فعلا همینقد در توانمه
ایمیلم رسید؟؟؟:||
پاسخ:
بعله عزیزم چرا حالا لب خط کردی؟
ایده خیلی قشنگیه. ولی از اونجایی که دو هفته است درست و حسابی نت نیومدم و از طرفی هم اصلا وقت ندارم برم سراغ آلبوم هام فعلا این دفعه رو نیستم. ایشالا دفعه بعد جبران کنم :دی
پاسخ:
خیلی هم ممنون ، ما ز یاران چشمی یاری داشتیم ....   خود دروغ بود انچه میپنداشتیم عرررررررر
۲۹ مهر ۹۳ ، ۱۲:۲۷ مثلث برمودا
منم برات میفرستم

البته اگه مسابقه پابرجاست

تا کی وقت هست؟؟؟؟
پاسخ:
شما لطف میکنی... نوشتم... تا هفتۀ دیگه دوشنبه :)
پا بر جاست که دل اونایی که شرکت نکردن بسوزه :))))))
۳۰ مهر ۹۳ ، ۱۱:۴۶ مهندس بهشت
نمیدونم شاید شرکت کنم
قول نمیدم

پاسخ:
:)
من بابا بزرگ ندیده ام :( چه برسه ب عکس ... مامان بزرگ هم فقط یکی دارم ک اونم عکس دوتایی نداریم فک کنم !
پاسخ:
عزیزم عکس تکیشون رو بفرست :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">