حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۰۴
آبان ۹۳

خب یکی دیگه از صبحانه هایی که من هر چند روز یه بار میخورم  porridge میباشد. پوریج اسم خوراکی است که از مخلوط کردن جو در شیر یا آب یا هر دو و جوشاندنشون با هم دیگه بدست میاد... که میتونه با مقداری میوه یا طعم دهنده هایی مثل دارچین شکر قهوه ای یا عسل خورده بشه... بخاطر  وجود جو ، سرشار از فیبره و اگه با کمی میوه خورده بشه یه صبحانهٔ خیلی کامل بحساب میاد و تا چند ساعت آدم رو سیر نگه میداره... یجورایی مث حلیم(هلیم) خودمونه ولی خیلی سریع درست میشه و سبکتره... برای وارد کردن غلات کامل به رژیم غذاییمون ، ما باید تو ایران تلاش مضاعف کنیم چون همه جا پره از محصولاتِ بی سبوس و درست شده از آرده خیلی خیلی سفید... من این بسته پوریج رو از دبی بار کردم آوردم اما قبل از اینم یه بار تو یه سوپر باکلاس تو تهران پیدا کرده بودم... نمیدونم شاید یجورایی شبیه جوی پرکه خودمونه ... اگه به قحطی بخورم حتما یه بار تست میکنم ببینم با جوی پرک هم درست میشه یا نه... اگه تو شهر و دیارتون از این مغازه های اجناس و خوراکیهای خارجی فروشی دارید ، سراغ اینو از اونا بگیرید شاید اصن واستون آوردن ;) به هر حال که من خیلی دوسش دارم :)


گوشه بسته اش نوشته 

love life

high fiber

:)

این صبحانهٔ امروز صبح منه البته بعد از نوشیدن یه لیوان آب ^o^ به رنگ لاکها لطفا گیر ندید خخخخ اون عکسی که لاک آبی دارم مال چند هفته پیشه و بقیهٔ عکسها مال امروز اینو میخواستم همون سر صبح آپ کنم که برق رفته یود و نشد ... من فقط دارم تجربه ها و لایف استایل خودمو با شماها به اشتراک میذارم ، این به این معنی نیس که شما حتما باید حرفها و سبک زندگیِ من رو بپسندید یا بهش عمل کنید... صرفا میتونه جهت ایده گرفتن شما باشه و لا غیر ... :) چند ساعت دیگه دو تا کلیپ صوتی براتون میذارم که خودم از سر کلاس طب سنتی ضبط کردم... یکم طولانیه اما پیشنهاد میکنم حتما دانلود و گوشش کنید ... اون وقت ممکنه جواب خیلی از سوالاتتون رو در مورد غذاها بگیرید :)


Be Healthy          Be Happy

موافقین ۲ مخالفین ۱ ۹۳/۰۸/۰۴
آزیتا م.ز

نظرات  (۳۰)

چه صبحانه های جالبی
من تا حالا میوه در صبحانه امتحان نکردم
فکر کنم تا چند وقت دیگه پوستت از زیبایی بدرخشه

آزی من از بلاگفا اومدم به بلاگ
مهاجرت کردم و میگه با موفقیت انجام شد اما به وبلاگم اضافه نمیکنه 
شما میدونی علتش چیه؟
پاسخ:
من از سیستم مهاجرت خبر ندارم عزیزم :) قبلا که کلا کار نمیکرد ممکنه الانم هنوز درست حسابی نیس که اینطوری شده
میوه استفاده کن چون عالیه :)

اینجا که فک کنم اصن ندونن چی باشه، اسمشو بگم اینجوری نگاه کننO_0

خخخخخ

 

پاسخ:
اوهوم فک نکنم بدونن ولی اگه دوست داری پیدا کردم برات بخرم؟
اون لیوانه یا پارچه؟؟
شبیه لیوان چای خوریه حاجیه :))))

+آزی ماچم کننننننننن دی:
پاسخ:
اتفاقا لیوانش کوچیکه نسبت به این لیوانهای پیرکس فرانسوی خیلی کمتر جا میگیره من از این یکی نصفی اب میخورم

البته تو باید ماچم کنی ها ولی آععهههععع :**
^_^ من که حدما ماچت میکنم
پاسخ:
:):*
خدمت اصفهونیاش بگم از اینا که آزى بانو گفته تو هایپر استار نزدیک راه آهن هست:) 
پاسخ:
عه چه خوب ، دم اصفهون گرم :)
خب این هایپر استاره بزرگترین هایپر استار خاورمیانه ست. سیتى سنتره دیگه تقریبن! از شیر مرغ تارجون آدمیزاده، آدم توش بخواد بچرخه یه شبانه روز طول میکشه :/
پاسخ:
من میخوااااااام  اونجا روووووو عرررر چه جای باحالی :)
من میخوام به رنگ لاکت گیر بدم :| :)
پاسخ:
هه هه ناراحت شدی پیشگیری کردم تابلوئه خخخخ
منم صبحونه میوه دوس دارم
شب
ظهر
کلا عااااااااشق میوه ام
اما ازاینا نه زیاد!
سالاد میوه هم خیلی عالیه
با عسل یا مربای تمشک خونگی
اما میدونی که من ادم تنبلی ام حالشو ندارم عکس بذارم :دی
:-*
این ماچم واسه اینکه خیلی دوستدارم ازی
پاسخ:
منم دوستت میدارم :*
این میوه هام خوبن بخدااااااا ها نامهربانی نکن باهاشون :)))
۰۴ آبان ۹۳ ، ۱۶:۳۹ مثلث برمودا
ماشااله مدام لاک رو دستته حوصله هم داری طراحی هم میکنی

میگم این پوریچ که بش میاد چاق کننده باشه . حالا این صبحانه رژیمیه . یعنی لاغر میکنه ؟؟؟
پاسخ:
یه کیلو پوریج نمیخورم که :) یه فنجون جو با یه فنجون شیره، فیبرش زیاده و اصلا هم چاق کننده نیس :) همه جای دنیا بعنوان یه صبونهء کامل و ورزشکاری و سالم خورده میشه :)
لاک و مرتب بودنه ناخنم جزئی از زندگیه منه مث مسواک زدن :))
وای راست میگه هش حرفی اره ازی نیگا اینو
خعلی بزرگه لامصب :|
عجیب بود من با یه چیپس ازونجا برگشتم فخط! :)))))
نمیدونم مث معجزه بود ازی
هرچی بخواییییییییییییییییییییییی توش بودا :))))))
مکان خعلیخ وبیه اینو میگم چون میدونما :))))
روحت شاد :)))
پاسخ:
کاش جای چیپس همین پریج خریدی بودی تا اونجا رفتی اخرش یه چیپس :|
دیدم عکسا باحال بود :)
چنتا سوال:
1.یه مارک روغن زیتون بگو
2.اون مارک کاپوچینو رو بگو که دیروز گفدی
3.فرق سیب سیز و زدرو بگو
4.من بسدنی میخوام :|

(20 نمره بارسم شکل) :)))))
پاسخ:
١. بهترین روغن زیتون روغن زیتونها با بوی رودبارن ولی اگه نیافتی سفید رود خوبه و اگه نبود هر چی بود! روغن زیتون با بو بسیار با خاصیتتر از بی بو
٢ tora bika
3فرقشو تو گوگل سرچ کن من فقط میدونم قرمز از همه بهتره و سبز از همه بدرد نخور تر :)))))
٤ بستنی نخواه بستنی دشمنه رژیمه دو هفته میتونی فقط یه دونه بخوری اونم نخوری بهتره خخخخ
عررررررر مخیواسدم بریم دبل چاکلت بخرم یه ماهه بسدنی نخوردم :((((

+اسمش با بوی رودبارانه ؟؟ :|
:)))))))))


+اون چیپسم مال ابجیم بود ی طعم ِ خیلی جدید :|
ازی من روحمو اونجا جا گذاشتم همش سرم پایین بود چیزی نخوام :|
پاسخ:
غصه نخور منم الان سه ماه بیشتره نخوردم :)


نگین :|
شهر رودبار مرکز زیتون ایران :|
اگه روغن زیتونها سنتیه اونجا رو گیر اوردی که اوردی اگه نه گفتم مارک سفیدرود اگه هیچ کدوم ، هر چی گیر آوردی منتها نوع با بو 
۰۴ آبان ۹۳ ، ۱۸:۲۶ یک گشنه غذا نخورده
سلام
چیزی که واسم سوال شد اینه که تو این دنیا کاری با ارزش تر از خوردن پیدا نمیشه؟
یعنی اینقدر مهمه که با شخصیت آدما مقایسه میشه؟
پاسخ:
سلام
غذا خوردن برای موجودات زنده مث نفس کشیدنه... اگه نخورن میمیرن... و مث این میمونه که شما هوای آلوده تنفس کنی یا آلوده... غذا هم همینه
حتی میشه شخصیت آدمها رو از روی نحوهٔ غذا خوردنشون بطور تقریبی حدس زد پس خیلی مهمه... الان ببین! شما اگه غذا خورده بودی مطمئنا  خوش اخلاقتر بودی :))))))
۰۴ آبان ۹۳ ، ۲۰:۰۰ مثلث برمودا
عزیزم . منم خیلی زیاد از لاک استفاده میکردم با رنگهای متفاوت یه کلکسیون کامل از لاک های متنوع و رنگارنگ دارم اما بر عکس مسواک که مفیده برای سلامتی لاک ضرر داره من بعد از خوندن این مقاله فقط جاهای خاصی لاک میزنم

اگر از لاک‌های ناخن با رنگ‌های متنوع استفاده می‌کنید، باید بدانید محققان وزارت بهداشت ایالات متحده آمریکا با همکاری دانشمندان دانشگاه کالیفرنیا پس از بررسی ۲۵ لاک ناخن که در شرکت‌های گوناگون تولید محصولات آرایشی و بهداشتی تولید شده بود، دریافتند این محصول حاوی ۳ نوع ماده‌شیمیایی خطرناک فرمالدئید، فتالات و تولوئن است.
ذکر نام برندها و جدول های اسامی اهمیتی ندارد، مهم این است که دکتر والیتی لانگ، محقق ارشد وزارت بهداشت آمریکا و استاد دانشگاه کالیفرنیا می‌گوید: «ناخن بافتی زنده است و موادشیمیایی موجود در لاک می‌توانند مشکلات زیادی برای سلامت ایجاد کنند.» باوجود آنکه لاک‌های امروزی زیباتر از گذشته‌اند، اما خطرناک‌ترند و مشکلات زیادی برای سلامت انسان ایجاد می‌کنند.


اجزای تشکیل‌دهنده لاک ناخن

لاک‌های ناخن باید دارای ویژگی‌های خاصی مانند شفافیت در رطوبت بالا، کشش مناسب روی ناخن، انعطاف و استحکام، ترک‌نخوردن، مقاومت در برابر آب سرد و شوینده‌ها باشند.از آنجا که بسیاری از مواد تشکیل‌دهنده لاک‌ناخن شیمیایی هستند، استفاده مداوم یا نامناسب از آنها می‌تواند باعث به خطر افتادن سلامت تان شود
برای رسیدن به این ویژگی‌ها، شرکت‌های تولید‌کننده محصولات آرایشی و بهداشتی از ترکیب‌های گوناگونی نظیر نیترو سلولز، رنگدانه، اسانس، رزین، نرم‌کننده، موادپلاستیکی و رنگ‌کننده و حلال‌هایی چون فتالات، تولوئن و فرمالدئید در لاک‌ناخن استفاده می‌کنند.

تاثیر لاک ناخن بر سلامت انسان

امروزه شرکت‌های تولید محصولات آرایشی و بهداشتی باید استانداردهای سخت‌گیرانه‌ای را (از جمله حذف موادشیمیایی) در ساخت لاک رعایت کنند. با وجود این استانداردها، هنوز بسیاری از شرکت‌های معتبر از حلال‌هایی که باعث التهاب ریه و مجاری تنفسی می‌شوند، در تولید لاک استفاده می‌کنند.در قسمت زیر به بررسی تاثیر سه ماده خطرناک موجود در لاک ناخن بر سلامت انسان می‌پردازیم.

فرمالدئید

نتایج پژوهش‌های دانشمندان نیویورک نشان می‌دهد در صورت مصرف مقادیر زیاد فرمالدئید آثار سمی آن در بدن نمایان می‌شود. در حقیقت، فرمالدئید را می‌توان آلوده‌کننده‌ترین ماده در هوای داخل خانه دانست.حتی وجود مقادیر اندک آن باعث تحریک، سوزش و خارش چشم و ریزش اشک می‌شود. تنفس این ماده‌شیمیایی هم باعث ایجاد سردرد، سوزش گلو، اختلال تنفس و بروز علایم آسم خواهد شد.

فتالات

دانشمندان هنوز درباره آثار فتالات بر سلامت انسان اختلاف‌نظر دارند. محققان دانشگاه بوردو فرانسه پس از ماه‌ها مطالعه با انتشار مقاله‌ای در مجله معتبر «لنست» اعلام کردند عوارض مصرف فرآورده‌های حاوی فتالات مرگبار است، اما پژوهشگران بریتانیایی در دانشگاه آکسفورد ادعا کردند تعداد نمونه‌های بررسی شده برای نتیجه‌گیری قطعی کافی نبوده است.
در بسیاری از پژوهش‌ها تاثیر مخرب فتالات بر کبد، کلیه‌ها، ریه‌ها و غدد جنسی (بیضه‌ها) ثابت شده استفتالات و ترکیب‌های مختلفش، اثری شبیه به هورمون زنانه استروژن دارند. اگر زنان باردار در معرض این ماده قرار گیرند، فرزندشان با ناهنجاری‌های مادرزادی در اندام تناسلی‌شان به دنیا می‌آیند.

تولوئن

این ماده که نقشی اساسی در تولید لاک‌ناخن دارد، در افراد تاثیرات گوناگونی به جا می‌گذارد. اختلال رفتار، یکی از مهم‌ترین عوارض این ماده است.تماس طولانی‌مدت با تولوئن علایم جسمی و روانی متعددی ایجاد می‌کند.پروفسور تی‌ای ویلانسون، استاد روان‌پزشکی کالج سلطنتی لندن و مشاور ارشد سازمان غذا و داروی آمریکا، پس از بررسی نوار مغزی و معاینه بالینی افرادی که در معرض تولوئن قرار گرفته بودند، پی برد این افراد به اختلال‌های بینایی، آسیب‌های عصبی و مخچه‌ای و اختلال در بخشی از راه‌های عصبی به نام راه‌های هرمی مبتلا هستند.


پاسخ:
حرف شما متین... اینکع به هر حال لاک یه مادهٔ شیمیایی هست و مضر میباشد هم شکی نیس اما..... 
مطمئن باش مطمئن باش تاثیرش بیشتر از خیلی خیلی مضر جاتی که ما خودخواسته و یا مجبورا وارد بدنمون از طریق خوراک یا تنفس میکنیم ، نیست! 
یکی از دوستهای ما اومد تز فوق لیسانسش رو اینجا تو خور خراب أباد انجام داد! موضوعش بررسیه آلاینده ها در آب اینجا بود!! وقتی نتایج اومد همه اینجوریییی O_O از اونجاییی که تقریبا محال بنظر میرسید دوباره آزمایشها تکرار شد اما باز نتایج همون :| بعد اومدن میزان آلودیه آب خور اینجا رو تقسیم به هزار کردن و منتشر کردن چون اصلا راه نداشت اون اعداد حقیقی منتشر بشن!!! حالا نصف ماهیهایی که از خوزستان میاد از همین منطقه میاد و همشون صد برابر آلوده تر از حد مجازن!
مثال دیگه هوای آلودهٔ شهرای مختلف ماست....
کودهای شیمیاییه وارد شده به میوه ها و سبزیها.... اونقد مثال دارم از همین خراب آباد که واسه کل ایران بسه :)
اینا رو نمیگم که بگم لاک بی ضرره... اما حد اندازه ش اونقد ناچیزه که صدسال اول زندگی شما رو تو دردسر نندازه :) من همین یه لذته کمی مضر رو دارم ، اینو کوفت ما نکن :)))))) 
بازم به هر حال ممنون 
من ایرانیه این پرکهای جو رو خریدم،با شیر مزه بیسکویت ساقه طلای میده
پاسخ:
عه، باریک الله آورین، ایرانیشم اومده !! خوشحال شدم :)
۰۴ آبان ۹۳ ، ۲۲:۰۰ خانم هموستات
اینجا یک عدد شاگرد حرف گوش کن داریم که هم خیلی معلمش را قبول دارد هم خیلی دوسش دارد و هم عمو گوگل اطلاعات معلمش را تایید میکند پس بوس واجب میشود بر این معلم.مممبببببببببببببببببببوس
صبحانه امروز
http://8pic.ir/images/c1lg0jxicmtqkq9bmcv5.jpg
صبحانه فردا
http://8pic.ir/images/dyspyg6p2xaugnh8xzu6.jpg
پاسخ:
واااااااای خدا تو محشری از همه سری ........ دمت گرم گرم گرم

اتفاقا تو عکس دومت من از همون زیپ آپ فیتنس نسله دارم :)
چه عالی که لیرانیشم اومده... واقعا عالی :)
نوش جونت 
۰۴ آبان ۹۳ ، ۲۲:۰۶ خانم هموستات
بنظر من کسیکه مخالفت میکنه باید حتما دلیل قابل قبولی ارائه کنه.من که خیلیم از این سری برنامه هات خوشم اومده خودمم به ذوق اومدم راجع بهش تو گوگل سرچ میکنم و اطلاعاتم میره بالا.
از طرفی به جای اینکه هر روز صبح با بی حوصلگی ساندویچ نون پنیرمو بردارم و برم سرکار ، صبح زودتر با ذوق و شوق بیدار میشم،صبحونه آماده میکنم و جز معدود دفعاتی در عمرمه که وعده غذایی رو با لذت میخورم و اتفاقا تا ساعت 11 سیرم و هله هوله نمی خورم
I LOVE YOU BPC
پاسخ:
واااااای تو انگیزهٔ وافره منی... تو خودِ انرژیه منی خخخخخخ
+ و به نکتهٔ خیلی خوبی اشاره کردی اینکه عمو گوگل در خدمت همه است چه خوبه که اگه سوالی تو ذهنمون پیش میاد ازش بپرسیم... اینجوری منم یکم نفس میکشم...
BPC loves Ms Hemostat خخخخخخخ
۰۴ آبان ۹۳ ، ۲۲:۱۱ خانم هموستات
خدمت مشهدی ها بگم "پوریج" که آزی پیشنهاد داد رو می تونند تو هایپر مارکت انفرادی نزدیک میدان استقلال پیدا کنند.
انواع و اقسام طعم و مارک ها رو داره
پاسخ:
باریک الله باریک الله... خب تو اصفهان و مشهد که پیدا شد ... مطمئنا شهرهای دیگه هم بشه یافت... چون ایرانیشم تولید شده یعنی که سوسوی امیدی به آیندهٔ سبوسدار شدنه ایران هس خخخخ
آزیتا با جو امتحان کردی بم بگو درست کنم طرفای ما ازین خوراکیا پیدا نمیشه ://///
پاسخ:
اگه مشهد میری بچه ها گفتن اونجا هست بگیر :) الان که ایرانیشم اومده حتما سمت شمام میاد :)
۰۵ آبان ۹۳ ، ۰۷:۴۹ مهندس بهشت
اونوقت من الان دارم صبحونه چیپس میخورم ای خدا
پاسخ:
از نظر تغذیه شما اسطورهٔ سلامتی شناخته میشی با این حرکتت خخخ
۰۵ آبان ۹۳ ، ۰۸:۴۳ خانم هموستات
اینو ببین
http://fa.parsiteb.com/news.php?nid=13091
پاسخ:
واااااااااااااااااااااااااای همه رو میخوااااااااااااااااااااااام :))))))))))))

بچه ها این اینک رو حتما ببینید :)

Thanks
پاسخ:
:*
چه سعادتی 
من اولین کامنت گذار این پست شدم :)
من از این نونا تا حالا نخوردم 
تو کامنتا خوندم تو هایپر استار پیدا میشه
برم ببینم پیداش میکنم یا نه 
پاسخ:
خخخخ آره یهو اتفاقی اول شدی سعادت از ماست :)

عزیزم این نون نیست... جو میباشد
خوندم که توضیح دادی جو ه و مث جو پرک 
آخه رو بسته اش شکل نونه
اونی که شما خمیر کردی و زیر میوه هات چیدی هم مث نونه
خب نونه دیگه 
خخخخخخخخخخخخخ
پاسخ:
ریما :|
کجاش شبیه نونه :|
حالا شبیه حلیم میگفتی یه چیزی 

وای ازییییییییییییی اون لینکی ک خانوم هموستات گذاشته عالی بووووووووووووود!

آزی؟خو من ازکجا میدونستم رودبار مرکز زیتون ایرانه؟
:|
خو حالا فهمیدم :|
پاسخ:
اره خعلی قشنگ بود خیلی

واقعا نمیدونستی ؟ :||||

:)
 ما هم یه بسته جو پرک خارچی داریم البته تا حالا تو سوپ ازش استفاده میکردیم  اینجوریشو باید امتحان کنم ببینم چی میشه :))
پاسخ:
نمیدونم جو پرک جواب میده یا نه هاااا :)
۰۵ آبان ۹۳ ، ۲۲:۰۲ یک گشنه غذا نخورده
خب تکلیف اون بدبختی که مثل شما پول درست درمونی نداره غذای درست درمون بخوره،‌شخصیتش چجوری تشریح میشه؟

تکلیف پرهیزگارا که کم و مینیمال و ساده غذا میخورن چی میشه؟

حرفاتون آدم رو یاد بعضیا میندازه که میگن‌ : تنها کسایی حق دارن حکومت کنن که غذای خوب میخورن

نکنید. از روی غذا و لباس و غیره شخصیت پردازی نکنید

موفق باشید
پاسخ:
شما کلا قضیه رو بد برداشت کردی :( یکم پیش داوری رو از ذهنت بنداز بیرون
منظور اون جمله اینه که مثلا جای یه بشقاب سیب زمینی سرخ شده یه بشقاب سالاد بخورین بهتره وگرنه منظورش غذاهای لوکس نبوده
در ضمن راجع به آدمهایی که نمیشناسین قضاوت و نظریه صادر نکنین من ٨٠٪ از عمرم رو تو مضیقهء مالی بودم چ شبهایی تو دوران دانشجویی نون تو دوغ تلیت کردمو خوردم اما لب به فلافل نزدم! منظور اون جمله همینه
۰۶ آبان ۹۳ ، ۱۰:۰۳ یک گشنه غذا نخورده
خب این جای بسی خوشحالی داره که از گذاشتن عکس فلافل دستپخت خودتون کلی ذوق پیرامونش به گذاشتن عکس کرفس و ...  و خوشحالی پیرامونش رسیدید
به این میگن پیشرفت

عقل سالم در بدن سالم حتی :))


پاسخ:
میدونید شما از کدوم آدمها هستید ... اووووم ولش کن اگه منم بخوام قضاوت کنم با شما فرقی نخواهم داشت...



در ضمن اون فلافلها مال دوران دانشجویی من نیستن که دوران دانشجویی من عهد تیرکمون تموم شده... بعدشم من تمام عمرم سالم خوار بودم! فلافل خونگی هم مطمئنا از مال بیرونش خیلی سالم تره! این آخرین جوابیِ که به کامنتهای طعنه آمیزتون میدم. هر وقت بلد شدین بدون طعنه و گوشه ، کنایه صحبت کنید ، خوشحال خواهم شد پیشرفتتون رو ببینم!
۰۶ آبان ۹۳ ، ۲۰:۳۴ یک گشنه غذا نخورده
:|
و یا
-ـ-
احتمالا شما با مک کارتی قوم و خویش نیستید؟

اولا که بنده قضاوتی نکردم،‌شما اصلا خود کوزت
الان وضعت خوبه دیگه. چیکار دارم بچگی چی بودید. من حال شما رو گفتم که وضعتون خوبه
نیست؟
بگم؟ D:

تازشم. من که تازه نیومدم وبلاگ شما
حدود یه سال میشه میخونم مطالبتون رو ولی الان کامنت گذاریم باز شد

نمیخواید به همون خوندن تغییر رویه میدم اصلا

مردم جنبه ندارن ها یه شوخی کنیم

رفتم اصلا :(
پاسخ:
عععععععع پیشرفت کردی خخخخ جای تیکه انداختن شوخی کردی :))))

خدمتت عرض کنم نه الانم خوب نیست اما بهتر از مثلا پارساله .. 
++ بله درست حدس زدی . نخوردیم تا حالا :))
++ احتمالا باید خوشمزه باشه 
++ خدا کنه خیلی گرون نباشه :)
++ فکر نکنم اینجا پیدا بشه ولی از اونجایی که جوینده یابنده ست ، ما هم میگردیم ببینم چی میشه :)
++ اینم مینویسم که یادم بمونه : پوریج+ آب یا شیر+ عسل یا دارچین+ میوه هایی مثل موز یا انگور + بادوم و گردو :)
++ چند تا کوچه بالاتر از خونه مون یه نونوایی هست که نون سبوسی میپزه  . چند بار هم خریدیم . آردش سفیده ، فقط بهش سبوس اضافه میکنه . حالا نمیدونم منظورت همین نون سبوسیه یا آردش باید نوع خاصی باشه ؟
++ ما که چیز خاصی نداریم واسه به اشتراک گذاشتن ولی انتظار داریم که همچنان ازت چیزهای جدید یاد بگیریم تا بلکه یه اپسیلون تغییر کنیم :)
++ هلثی همه ش سبزه ، هپی رنگارنگه :)
پاسخ:
نه گرون نیس اگه تو کامنتهای بچه ها دیده باشی ایرانیشم اومده و بچه ها خریدن :)
نون سبوسدار واقعی نونیه که با ارد سبوس دار درست شه اما از اونجایی که تو ایران ارد سبوس دار کمیابه خدا خیر بده اون نونوایی رو که به اردش سبوس میزنه اونم خیلی خوبه سعی کن همیشه از اونجا نون بخرید :)

شما همین از پیشرفتهات منو مطلع کنی عالیه :)
ممنون که توجه کردی به رنگا ؛)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">