حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۱۰
آبان ۹۳


امروز

دلیلی برای لبخند کسی باش

موافقین ۴ مخالفین ۱ ۹۳/۰۸/۱۰
آزیتا م.ز

نظرات  (۱۸)

++بسیار زیبا! هم عکس ، هم جمله انگلیسی و هم ترجمه فارسی . مرسی :)
++ تصمیم گرفتم امروز یه خورده خانواده ام رو بخندونم . اونا بهترین آدمهای زندگی منن :)
++ ممنون که مجوعه‌ی جمله ها ( و تصاویر ) رو ادامه دادی . به نظر من که خیلی الهام بخش و تاثیرگذارن :)
پاسخ:
چه خوب که تو بهشون توجه میکنی چون از بس که گر و گُر کامنت میگیرن داشتم از گذاشتنشون منصرف میشدم خخخخخ
اورین خونوادت رو شاد کن ببین چه حس خوبی خواهی گرفت :)
باچه سعی موکنم:))
البته تو کلاس زبان کلی خندوندم بقیه رو با لغات اختراعی من درآوردیم:))) خخخخخخ
پاسخ:
آورین :) پس تو انجامش دادی :) :*
نایس :)))
پاسخ:
قربانت :))
صرفا جهت انگیزه دادن به آزی جون:* و عرض ارادت به این نوع پست ها
پاسخ:
خخخخخ خیلی هم مچکر از عرض ارادتتون ! چاکریم به مولا خخخخخ
Thanks
پاسخ:
Your welcome
ازی دلم برات تنگ شد !
بی حوصله بودم این چن روزه
همه چیز خوب پیش میره
یه لبخند گنده! :)
میشه توهم لبخند بزنی عایا ؟ :)
پاسخ:
میس یو :))
خوبه که خوب پیش میره :* آورین
لبخندددددددددد خیلی گنده :))))
۱۰ آبان ۹۳ ، ۱۹:۰۳ فروهرو فرداد
خیلی هم خوب.... اما امروز کسی به احوالپرسی و توجه من احتیاج داشت..امید است که لبخند رضایتی بزند...مادر

اینجا برای تو که اونجایی خوبه:
http://shefhasti.blogfa.com/post/568/%D9%85%D8%B9%D8%B3%D9%84-%D8%AE%D8%B1%D9%85%D8%A7(%D8%B3%D9%88%D8%BA%D8%A7%D8%AA-%D8%A7%D9%87%D9%88%D8%A7%D8%B2)



پاسخ:
:) مرسی 
۱۰ آبان ۹۳ ، ۲۰:۲۰ مهندس بهشت
عاشخشم
پاسخ:
عاشخ خندوندنی؟
۱۰ آبان ۹۳ ، ۲۱:۲۵ خانم هموستات
مرسی به شادترین و بهترین آزیتای دنیا:*
پاسخ:
فدا مدات :*****
حالا امروز که تموم شد
فردا ایشالله میخندونم همه رو :))))
پاسخ:
ایشالا :)
شیرازی ِ دیوث معلوم نیس چیکار کرده که خود به خود بچه های blog.ir از لینکستانامون پاک شدن o_0
پاسخ:
خیلی بچه ننه بازی در آوردی خخخخ خنگ عوض اینکه خودشو ارتقا بده اینکارارو میکنه شما هم که هی بچسبید بهش ولش نکنین 
در تایید فرمایشات شما:

وفا و عهد نکو باشد ار بیاموزی
وگرنه هر که تو بینی، ستمگری داند!

حضرت حافظ فرمودند:-)
پاسخ:
حضرت حافظ تاج سره همیشه متین میفرمایند :)
بلی بلی
امیدواریم به این کار
پاسخ:
امید خوبه :)
حرفِ حساب!
پاسخ:
تنک یوووووو خخخ
۱۱ آبان ۹۳ ، ۱۰:۱۱ حسین ت.نیا
این کسی وی‍ژگی خاصی باید داشته باشه؟
پاسخ:
نه :) سام وان یعنی سام وان :))) یعنی هر کسی
حرف خاصی نیست جز تشکررررررررررررر بابت این پست...
پاسخ:
خواهش میکنم لطف کردید :)
۱۱ آبان ۹۳ ، ۱۲:۳۵ هَشت حَرفی
کسایی که به وقتش اره برمیدارن میفتن به ریشه ت بهتره لبخند نزنن. 
اوا کامنت من نیومده اینجا؟
پاسخ:
چرا عزیزم اومده بود منتها من عاجز بودم از تایید کامنت یه دو شبی :) 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">