حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۱۶
آبان ۹۳

این پست قرار بود از فرودگاه در بشه که به علتِ ریپ زدن وایفای فرودگاه نشد که بشه 


فرودگاه خراب آباد 

بعدازظهر امروز 



اینجا تهران ، صدای آزی پرنده رو میشنوید



خب من امروز دچار کلی احساس چندگانه بودم، از استرس بگیر تا بی حوصلگی، نشاط و بی تابی تا غم و ناراحتی! یعنی من امروز بازار شام بودم

تو فرودگاه که بودم همش فک میکردم که یه چیزهایی رو جا گذاشتم که پام که به زمین تهران رسید فهمیدم احساسم درست بوده!

کتونیمو تو باشگاه چهارشنبه صبح جا گذاشتم و اینو پنجشنبه ساعت ١٠ شب فهمیدم ، فکر اینکه کتونیم سر به نیست بشه اعصابم رو خورد کرده همون کتونی ای ک خیلی هم دوسش میداشتم! بعد اومدم خونه بابام ،فک میکردم کتونیه قدیمیم اینجاست اما هرچی میگردم نیست :/ این یعنی من الان کتونی ندارم که فردا برم باشگاه! :| دو روز هم هست که تمرین نکردم :/ 

خونهء بابام اینا دوباره تبدیل به مخروبه شده ، وقتی پامو اینجا میذارم کوه غصه تو دلم سر در میاره، یه بوی گندی هم میده خونه انگار یچیزی توش گندیده و خودشون خبر ندارن یه کوه ظرف تو ظرفشوییه... این خونه همیشه باعث شده من از برگشت به شهر خودم خشنود نشم! جا نیست که چمدونم رو یجا بذارم و بازش کنم تا شلوار راحتیم رو از توش در بیارم! :| 

قبل از اینکه اسم وبلاگم حرفهای بی پردهء آزیتا باشه یه وبلاگ داشتم بنامِ "دختری از هیچ جا" الان احساس میکنم اون اسم واسه من شایسته تره ، دختری که هیچ جای این دنیا جایی نداره از آنِ خودش! 

موافقین ۳ مخالفین ۱ ۹۳/۰۸/۱۶
آزیتا م.ز

نظرات  (۱۶)

دختری برای همه جا عزیزم:)) اتفاقا تو دختری هستی برای همه جا, نه هیج جا:*

من الان مطمنم اون خونه رنگ زندگی گرفته همینکه تو پاتو توش گذاشتی:)
تهران بهت خوشی بگذره;)
پاسخ:
این خونه اونقد داغونه که هفتای منم نمیتونه بهش رنگ زندگی بده :/
مرسی فداتشم
امم حس های ناراحت کننده ای داری امید دارم رفع بشه
واما من مطمئنم آزیتا کتونیاش رو پیدا میکنه بشین فکر کن آخرین بار باهاش کجا رفتی کجا گذاشتیش حتما پیدا میشه;-) 
پاسخ:
اون کتونیا احتمالا تو اسباب کشی خراب ابادم گن و گور رفته ... اون یکی هم ک تو باشگاه :/ کاش کسی برش ندازه :(
اااا سفر بوودی نبودی :)))
خوش بگذره عزیزم :***
پاسخ:
نه عزیزم سفر نبودم، داشتم ساک جمع میکردم که بیام سفر الان تهرانم :)
سلام آزی خانم جون
به تهران خوش اومدی 
حالا چون خونتون بهم ریختس و جا واسه بازکردن چمدون نداری دلیل نمیشه مال اونجا نباشی. 
راستشو بگم حس دختری از هیچ جا ناراحتم کردو دوست دارم بهت اثبات کنم این اسم به تو ربطی نداره. حتی اگه واسه اثباتش دلیل موثقی نداشته باشم 

اصن شما آزی دلها هستی 
میدونی تو قلب چند نفر خونه های بزرگ داری ؟
پاسخ:
نه فداتشم من هیچوقت مال این خونه نبودم :/
شاید تو رو ناراحت کرد ولی این دقیقا حسیه که من دارم نه در غربت دلم شاد و نه رویی در وطن دارم :|
اوه اوه آزی دلها خخخخخ مرسی شما لطف مزید داری خانم :****
۱۷ آبان ۹۳ ، ۱۱:۲۵ خانم هموستات
آزیتا اینجا آزیتا اونجا آزیتا همه جا
پاسخ:
بعله معرف حضور هستن :)))
وای خیلی حس بدیه بعد یه مدت بری خونه وضدحال بخوری درکت میکنم بدجور:(
خراب اباد شما مسجدسلیمانه دیگه احتمالا؟؟؟ O_O
پاسخ:
نه عزیز جان مسجد سلیمان نیس
این هواپیمایی نفت روی هر کدوم از هواپیماهاش اسم یکی از شهرهای نفت خیزه ایرانه اون روزم ما سوار مسجد سلیمان شدیم :)
می دونم چه حسی داره یه چیزی رو که خیلی دوست داری جایی جا بزاری و نگران باشی نکنه یکی برشون داره!!!
کسی تو اون خراب آباد نیست بره کتونیاتو از باشگاه برداره واست که بیشتر دلت شورشونو نزنه?

پاسخ:
چرا خوشبختانه شنبه صبح دوستم رفت و کتونیهام بود و دسروزم با اتوبوس فریتاد تهران امروزم رفتم ترکینال گرفتمشون فردام میخام برم باشگاه :)
واقعا ریما راست میگه ها!!! میدونی تو دل چند نفر خونه داری?? اونم یه خونه ی بزرگ و ویلایی و با ویویی که هر ساعت میتونی تغییرش بدی:))))))
بازم موگویم دختری برای همه جا:*

پاسخ:
خخخخخ خونهء ویلایییی واوووووووو 
مااااااااااچ
پاسخ:
مووووووواچ
۱۸ آبان ۹۳ ، ۰۶:۰۹ حسین ت.نیا
خوش اومدی
پاسخ:
ممنون :)
میشه ادرس اینستا گرامت را داشته باشم؟
پاسخ:
عزیز جان این بغل سمت چپ زیر این عکسم که دارم گوجه سبز میچینم ایکون اینستاگرام هست کلیک کنی میری تو اینستاگرامم
راستی آدرسش همون bihefaz سرچ کنی میاد :)
۱۸ آبان ۹۳ ، ۲۲:۴۴ مهندس بهشت
ای بابا نمیردیمو هواپیمای نفتم دیدم دی
پاسخ:
عه!؟ یعنی اصلا نشنیده بودی؟ :)
سلام آزیتا جونم.....! چن وقتی هس وبتو میخونم.....! ولی خاموشم!!!!! 0_0
خواسم بگم خیلی دوست دارم.....!
و این ک این احساساتو از خودت دور کن.....!
مطمئنن زیادن کسایی ک مث من وب شمارو میخونن و با وجود این ک نمیشناسنتون خیلی دوستون دارن....! پس لطفا همون دختر پرانرژی و خنده روئه سابق شو و نذار این حس بیاد سراغت.......! :) بازم
میگم.... دوست دارم رفیق.....! همیشه موفق باشی ..... :)
پاسخ:
مرسی مرسی 
البته کامنتهاتو تو وبلاگ اقای همکار دیدم مرسی که اینجام روشن شدی تا بگی دوسم داری منم شماها رو دوس دارم که اگه نداشتم اصلا اینجا نبودم :*
در دل ما جا داری! :)

پاسخ:
بابا من چقد صاحبخونه بودمو خودم خبر نداشتم خخخ
۲۰ آبان ۹۳ ، ۰۹:۱۰ مهندس بهشت
نه بابا شنیده بودم
پاسخ:
:)
SLM  matalebeton ro khondam age dos darin pishe manam biayn
پاسخ:
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">