حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۰۳
آذر ۹۳

کمکی ، دستی برای گرفتن نیست، حرف التیام بخشی نیست! من در این تلخکامی تنهام! چیزی جز پاهای خودم ندارم برای ایستادن، شانه ای برای تکیه دادن نیست... سنگین است و سنگینی اش شانه هایم را بدجور آزرده کرده! خسته ام مثل پرواز پرنده ای زیر باران! پرهای خیس ، هرگز طاقت پرواز در مقابل باد را ندارد! خیسم ، سردم و حس ناتوانی در تک تک سلولهای بدنم رخنه کرده ! هرگز تا این حد مستاصل نبودم!  رنج بی پایان همهء توان مرا گرفته... اما... من آزیتا برایش پایان میسازم! این رنج ، نباید بی پایان باشد...





شکلات زندگیه من این روزها مزهء زهرمار میدهد اما دل خوش کردم به حرف دکترها که مدام بوق و کرنا میکنند که شکلات تلخ برای سلامتی مفید است! شکلات تلخه این روزهایم را میخورم و تمامش میکنم ... باید تمام شود... باید

موافقین ۵ مخالفین ۱ ۹۳/۰۹/۰۳
آزیتا م.ز

نظرات  (۱۹)

دوست نداری حواله کن ما بخوریم!
[آیکون ملّت همیشه در صحنه!]
پاسخ:
کاش یکی بود بهش حواله میکردم این همه غصه رو ؛) آیکون آزی سو استفاده چی
۰۳ آذر ۹۳ ، ۱۸:۴۸ خانم هموستات
:(( کاش خوب شی.کاش زودتر صبح شه
پاسخ:
کاش :(
دعا کن عزیزم
ازی باور نمیکنم تنها باشی
آخه دختری با این همه ذوق ...این همه مهربونی و خوبی تنهایی براش غریب نیست؟
اگرم تنها باشی اون قدر تنهاییت قشنگه که من عاشق تنهایی شدم که برای خودم هر کار دلم میخواد بکنم
پاسخ:
تنها وسطه یه دریای متلاطم...
زیاد ظاهر بین نباش الهه جان
همیشه واسه تموم شدن غصه هات دعا میکنم,همیشه:)

عزیزممم:***
پاسخ:
از بس که تو مهربونی :***
۰۳ آذر ۹۳ ، ۲۲:۱۹ مهندس جون
خدا نکنه تلخی بخوری....ایشالا همیشه کامت شیرین باشه مث عسل اصن مث خودت...بووووووووووووووس
پاسخ:
اوخی یعنی من عسلم؟ خخخخ اتفاقابعضیا بدجوری معتقدند من تلخم ؛))))
احتمالا من و بعضی از دوستان چیز زیادی از زندگیت نمیدونیم و فقط گوشه هایی از زندگیت میدونیم.گوشه هایی که تو رو اذیت میکنه و باعث شده به تلخی شکلات تلخ بنویسی رو فقط خودت خوب میدونی و من تنها راه حلی که فعلا به ذهنم میرسه اینه که از ته ته ته قلبم واسه بهتر شدن شرایط الان زندگیت از خدا بخوام که روزای خوش بهت نشون بده...روزایی که من به بودنشون برات امیدوارم..
الهی که شادی حس موندگار قلبت بشه:****
پاسخ:
ممنون که همیشه واسم دعاهای قشنگ و صمیمی میکنی! با قسمت اول کامنتت هم موافقم ، شاید یه روزی همشو اینجا نوشتم شااااید :)
حرف های امیدبخش دیگر کارگر نیستند! خودت این رو بهتر از همه میدونی و اینها هیچ نیروی محرکه ای شاید برایت نباشند. اما یک جمله هست که می تواند کمکت کند:
این بار به جای اینکه زمان برایت تصمیم بگیرد، دیگران برایت تصمیم بگیرند، خودت تصمیم بگیر و روی حرفت و قولت بایست مثل یک مرد. هرچه بادا باد! 
پاسخ:
کاش بتونم.... در تلاشم شدییییییییییییییید... من باید بتونم :|
high hopes
...
Encumbered forever by desire and ambition
There's a hunger still unsatisfied
Our weary eyes still stray to the horizon
...Though down this road we've been so many times
پاسخ:
OOOooo YEAH
آزی من هم ناراحتم که نمیدونم چی اوقاتت رو تلخ کرده و هم خوشحالم که نمیدونم
هر کی که همه زندگیشو میومد مینوشت یه روزی مجبور شد جول و پلاسشو جمع کنه و ننویسه 
با این حال 
ای بی حفاظ با حفاظ 
برات از راه دور کلی انرژی مثبت و دعای خیر میفرستم که روزای همچون عسل از راه برسن
هنوزم حواست به غذاهای سالم و خوشمزه هست؟ من عکس جدید میخوام، صبحونه های جدید 
اون جو دو سر هاتی کارا رو با ماست خوردم ، به همراه شام. خوب بود، اما عالی نبود. به فیبرش فکر کردم و خوردم :)) 
پاسخ:
ببخشید که گاهی ناراحتتون میکنم... این یه ذره حفاظ مجبورا باید باشه وگرنه سنگ روی سنگ بند نمیشه :)))

معلومه که حواسم به غذا ها هست خیلی هم هست :))) سفر در رژیمم نه تنها وقفه ننداخته ک بهترشم کرده :) چشم به زودی
۰۴ آذر ۹۳ ، ۱۲:۱۷ هَشت حَرفی
سکوت میکنم :)
پاسخ:
مرسی...مگه مردم که به احترامم سکوت میکنی؟ خخخخ
۰۴ آذر ۹۳ ، ۱۲:۳۲ مثلث برمودا
انشااله که تلخی های زندگیت همه برگرده به همون شکلات
پاسخ:
هه :) مرسیییی
دیگه من که منمو مستقیم تو زندگیت نیسدم خسده شدمو حرص میخورم چه برسه به تو که از نردیک لمس میکنی .الهی هرچه زودتر تمومشه این تلخیا و من ببینم که تو از ته دل شادی.ازی من قوی عه محکمه این روزاهم میگذره...
پاسخ:
:)
مرسی عزیزم :****
never judge a book on its cover
هیچ وقت ظاهربین نباشید!!!

کاش میشد اینو به همه ی کسایی که راجبت اشتباه فکر میکنن فهموند
تنهایی هم قسمتی از زندگیه آزی جون....باید ازش بگذری
پاسخ:
منظور من از تنهایی بی کَسیه وسطه یه مشت گرفتاری :)))

مرسی از انگلیش :)
۰۴ آذر ۹۳ ، ۲۰:۴۶ آقای همکار
از دستِ شما خانوم ها! تو هم که دپرسی این روزها!
پاسخ:
از دست شما آقایون... والاع... بنده دپرس نیستم ...دپرسم میکنننن :/
۰۴ آذر ۹۳ ، ۲۱:۱۴ مهندس جون
بعضیا بیخود کردن خودشون تلخن تو شیرینی مث عسل شک نکن
پاسخ:
ای جوووووووووووووووونم
تو چه مهلبونی من نیدونستم هاااااااااااااااااااااااا
:))))
بیا نزدیکتر ببینم :))))))))
۰۴ آذر ۹۳ ، ۲۲:۲۷ مهندس جون
بیا بخلم اصن فاصله صفر خخخخخخ :)))))))))) بووووووس
پاسخ:
اوخ جوووووووون به به بغل دوز دالم خخخ
۰۵ آذر ۹۳ ، ۱۲:۱۳ مهندس بهشت
جدا شکلات تلخ خوبه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
یع سرچ بزن فوایدش رو ببین :)
خیلی خوبه که شکلات تلخ آزی!!
مامانم وقتی ازاین چیزای سالم دستم میبینه میگه آخرش توسط همین خوردنیها به درک واصل میشی :)یه همچین مادر روشنفکری داریم ما!
پاسخ:
بهش بگو اتفاقا برعکسه :)
میشه آموزش مانیکورینگ داشته باشی آزی جان؟ ازین مدلای خوشگل میذاری آدم دلش میخواد خب. دستور آشپزی هم بذار دیگه. مرسی. شاد باشی.
پاسخ:
اینایی که درخواست کردی واقعا احتیاج به حوصله داره ک من فعلا ندارم :))))))))) :*

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">