حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۰۸
آذر ۹۳

خسته شدم، خســــــــته!

الان بیش از هر موقع دیگه ای آماده ام واسه .....

اون جلیقهء انتحاریِ من کو؟

موافقین ۵ مخالفین ۱ ۹۳/۰۹/۰۸
آزیتا م.ز

نظرات  (۲۰)

الهی.... :(
پاسخ:
:|
جلیقه دست منه . خودم لازمش دارم .کارم تموم شد میان با خاک انداز جمعمم میکنن ، بعدم سپردم اگه جلیقه سالم بود برسونن دستتون
پاسخ:
دستت درد نکنه ، لطف عالی زیاد :)))
۰۸ آذر ۹۳ ، ۱۰:۱۱ مهندس جون
آزی جون؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟خوبی؟؟؟؟

پاسخ:
والا خوب نبودم الان بهترم
۰۸ آذر ۹۳ ، ۱۰:۱۱ مهندس جون
جلیقه انتحاریت دست منه حرف هم نباشه :///
پاسخ:
چه همه صاحاب شدن خخخخخ
۰۸ آذر ۹۳ ، ۱۰:۵۳ خانم هموستات
آزی یه بار واسه همیشه
پاسخ:
I can't 
:(
۰۸ آذر ۹۳ ، ۱۱:۴۶ هَشت حَرفی
 :| نزن از این حرفا! 
پاسخ:
سعی موکونم :)
چیشده!!!! :(
پاسخ:
ولش
چیز جدیدی نبود :)
فرستادیمش پاکستان :)
اونجا بهش نیاز دارن
پاسخ:
بابا حالا این یدونه رو نگه میداشتین هخخخ
چی میشه گفت آخه که برات بدرد بخور باشه:////
فقط امیدوارم چیزایی که اذیتت میکنه تموم بشن :||
پاسخ:
خودمم امیدوارم
شما هم خسته شدین از بس دعا کردین خخخ
پناه بگیرید.:))))))))
پاسخ:
جلیقم نیس بی خطره :)))
چرا همه انرژی منفین
منم خودم از همه بدترم 
ما را چه میشود...
پاسخ:
ما را چه شد که اینگونه شد :)))
سلام

آیکون آزی ترو ریست!!!

یه سوال، میشه بپرسم شما تو دانشگاه چه رشته ای خوندین؟؟؟


پاسخ:
مهندسی عمران :)
هر کس که دم از خوشحالی میزد نام آزی بر سر زبانش بود
وای از آن دم که آزیتا خود سخن از غم و حزن و ماتم بگوید :|
پاسخ:
باحال بود :)
هرچه بگندد نمکش میزنند وای از آن روز ک بگندد نمک :))
۰۹ آذر ۹۳ ، ۱۵:۵۱ مثلث برمودا
میدونم حالتو
انگار از وقتی اومدی تهران اینجوری شدی
منم گاهی اینجوری میشم از هم کس رونده و از همه جا مونده
ولی خداروشکر موقتی بودم
انشااله برای تو هم موقتی باشه و به خواسته ای که توی دلته برسی
پاسخ:
نه من از خیلی قبلتر همینجوری بودم منتها بهش رو نمیدم هی میاد بیرون هی خفش میکنم :)
همه چیز میگذرد
اینک خون به چهره ات دویده است
ستاره ی جاودانی...

+
بهت مژده میدم که بزودی یک شادی بزرگ و عمیق و همیشگی نصیبت میشه.
پاسخ:
شما پیشگویی؟ :)))
کاش واقعا باشی 
نکنه آزی ترکیده باشه!
چرا اینجا آپ نمیشه پس؟ 
من آزی رو میخوام :((((((((
پاسخ:
آزی ترکید اما از نوع اسهال خخخ
کاش میتونستم منم حرفای دلمو بزنم یه جایی مثل اینجا چقد خوبه اینجا شاید با پستایی که میذاری موافق نباشم ولی با کل قضیه موافقم .
پاسخ:
با کجای پستام موافق نیستی؟
خب تو هم حرفتو بزن کسی جلوتو نگرفته که :)
به نظرم خیلی سعی داری پستات پر از انرِ‌ِِِژی باشه ولی به نظرم مصنوعیه . معلومه کسی که پستو میذاره خودش پره ناراحتیه .
در کل موفق باشی
در ضمن بعضی حرفای دلو همه جا نمیشه زد
پاسخ:
من هر وقت ناراحتم پست غمگین میذارم هر وقتم حالم خوبه پست با انرژی، کسایی که منو میشناسن میدونن که من میتونم یه کوه غم تو دلم داشته باشم اما قاه قاه بخندم ، نه اینکه ادا در بیارم ، ذاتم اینجوریه ، احتمالا شما دوست داری اینجا غمنامه باشه :)))
نه اتفاقا این طور فک نکنید من نمیخوام غمنامه باشه فک کنم منظورمو بد رسوندم
حالا یه درخواست دارم اگه دوست داشتید البته ها
بدم نمیاد پست براتون بفرستم بذارید اینجا هرچند دست به قلمم به خوبیه شما نیست 

پاسخ:
باشه بفرست بنده هم استقبال میکنم :)
امیل میدی ؟
بخون اگه دوست داشتی بذار
پاسخ:
ایمیل تو پست اخر هست :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">