حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۱۲
آذر ۹۳
خب از جمعه که اینجا آپ نشده کلی اتفاقات افتاده که هر کدومشون میتونن یه پست مفصل باشن، اینکه من ٥ شنبه رفتم خونهء ٧٦٦٠ و قصد داشتم فقط یه شب بمونم و ٤ شب موندم، اینکه خیلی بیشتر و بهتر از اونی که فکر میکردم باهاش دوست شدم، اینکه بالاخره تونستم طلسم رو بشکنم و یکشنبه باهم بریم تئاتر شهر، اینکه تا حالا ویلچر نرونده بودم و باهاش از کرج تا ایستگاه ولیعصر با مترو اومدیم! اینکه آدمها هنوزم راحت دست به کمک میشن، هنوزم راحت لبخند میزنن، اینکه من به ٧٦٦٠ ثابت کردم بر خلافِ ظاهر سوسولم خیلی هم قوی هستم! اینکه تو خونه اش واقعا بهم خوش گذشت چون انگار خونهء خودم بود! و یه عالمه ماجرای دیگه... اما تنها چیزی که اجازه نداد همهء اینا رو تو یه پست با حوصله بنویسم ، این عفونت روده ای بود که از همون جمعه بهش دچار شدم و تا دیروز به اوج خودش رسید و عملا بنده رو به یک مردهء متحرک تبدیل کرده! تازه از دیشب از یکجور سردردِ عجیب غریبِ نافُرم نیز بهر میبرم که تازه فهمیدم حاضرم یه هفته دیگه ، گلاب به روتون اسهال باشم اما این سردرد رو یه ساعت دیگه هم تحمل نکنم... 
خلاصه که از شما دعا خواستاریم برای شفای عاجل، که دیدن اون همه کامنت تایید نشده خودم هم آزار میده... دنبال جلیقهء انتحاری میگشتم به اسهال انتحاری دچار شدم، کلا قانون جذب خراب شده ، خوب کار نمیکنه خخخخ
موافقین ۴ مخالفین ۱ ۹۳/۰۹/۱۲
آزیتا م.ز

نظرات  (۹)

۱۲ آذر ۹۳ ، ۱۷:۳۴ مهندس جون
ماست بخور حالت بهتر میشه..ماست با نعناع
ماچراجوییاتو برامون بگو خیلی دوست دارم بشنوم خیلی...خوشم میاد با ادمای دنیای مجازی در واقعیت رو برو میشی میری ملاقاتشون...حس خوبی بهم میده
پاسخ:
ماست میخورم اما همچنان داغونم :/
من که همیه سعی میکنم بگم :)
۱۲ آذر ۹۳ ، ۱۸:۲۰ آقای همکار
دنبال منفجر کردن خودت بودی خُب قانون جذب بهت دادش دیگه!
بهتری الان؟!
پاسخ:
انفجار کامل میخواسستم نه نصفه... 
بدم هنوز بد
این مریضیا از کجا پیداشون شد؟
مراقب خودت باش زود خوب شی
پاسخ:
از چند تا میکروب ناقابل پیدا شد :))
آزی جان دلمان بسی تنگ نوشته هایتان شده بود بانو :***
پاسخ:
ما هم برا کامنتهای شما :)
تا تو باشی دیگه جلیقه انتحاری انفجاری و ازین قرتی بازیا نخوای خخخخخخ
پاسخ:
عررررررر
خب اون هم میتونه ختم به انفجار بشه! خخخخخ
انشاللا که تن و روانتون همیشه سالم و سلامت باشه :)
پاسخ:
ختم شده منتها زاویه اش غلط بود :)))
انگاری اون جلیقه بد جایی منفجر شده....دعا میکنیم همه چیز ختم به خیر بشه حتییییییییی اسهال انتحاری شما...
پاسخ:
محتاجیم به دعا :)
۱۳ آذر ۹۳ ، ۱۸:۵۸ هَشت حَرفی
آزی نوبت شمااااااااااااااااااااااااااااااااااااا :| نوبت شما بذااااااار! همین الااااااااااان! این چه وضشه؟! رفته اسهال شده واسه ما :)) جاش نوبت شما بذار واسه ما :)) تو همین یکی دو هفته هم اقدام کن تا امتحانا شروع نشدن باز:(
پاسخ:
عاقا دستور اجرا شد:)))) من در این حد جان بر کفم :))
۱۴ آذر ۹۳ ، ۰۳:۱۳ ❀◕ ‿ ◕❀ zizigolu
:)))
حالا بهتری؟؟!!
پاسخ:
یه ذره بهترم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">