حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۱۳
آذر ۹۳

همینک یک کامنت دریافت کردم که شخصی بسیار پرشور بنده رو برای اجرای یک نوبت شمای دیگه تشویق کرده بود! نمیدونم یهو مرا چه شد که با این حال داغونم ، انرژیه مضاعفی گرفته و بر اجرای نوبت شمای (٧) مصمم گشتم، باشد که شما دوستان دست یاری به سوی بی حفاظ دراز کرده و این نوبت شما را با استقبال پر شورتان رو سفید نمایید و ضد حال نوبت شمای قبلی را جبران کنید :)





موضوعی که برای این نوبت شما انتخاب کردم بسیار بسیار تکراری است اما همیشه در هر وبلاگی مورد استقبال قرار گرفته! و اون چیزی نیست جز :

عکسی از وسایل شخصی و مورد علاقه تان


از همین امروز تا یه هفته دیگه هم فرصت دارید عکسهاتون رو که لطف میکنید سایزشون رو کمی کم میکنید یا آپلود کرده و در این پست آدرسش را کامنت کنید یا به ایمیل bihefaz@gmail.com بفرستید . اگر مهلت ارسال تمدید شد همینجا دوبار اعلام میکنم!

پیشاپیش از حضور گرم سبزتان، کمال و جمالِ تشکر را دارم :)

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۹/۱۳
آزیتا م.ز

نظرات  (۳۰)

۱۳ آذر ۹۳ ، ۲۰:۳۲ آنا - همون خواننده جدید!
به به به
چه موضوع خوبی
من که هستم :)
پاسخ:
آفرین که اول شدی :))) 
ببینم عکستو کِی میفرستی همون خواننده جدیده :)
دست کامنتِر مرسی
بگردیم ببینیم به چیزای اخلاقیِ غیر مورد دار علاقه ای داریم ایا  :))
در اسرع وقت عکسمان پیوست میگرد. 
پاسخ:
اوه اوه غیر اخلاقی نباشه! حالا نمیشه همه رو بذاری ملت از تو درس عبرت بگیرن ::)))
مرسی ک شرکت میکنی :)
۱۳ آذر ۹۳ ، ۲۱:۴۷ مهندس جون
منم میفرستم هوراااااااااااا هیپ هیپ هوراااااا
پاسخ:
اخجووووون ایناولین بازه تو شرکت میکنی ها 😉
۱۳ آذر ۹۳ ، ۲۲:۰۵ آنا - همون خواننده جدید!
فردا میفرستم .بعله . لیستشو تهیه کردیم اما :دی
پاسخ:
چه باحال و حساب شده :)
خیلی دوست دارم ببینمت!
پاسخ:
عه ببین کی اینجاست خخخ جناب خط
شما اول اسمتو بما بگو بعدا بگو چی دوست داری :))))
چه فرقی میکنه اسم من چیه. اصن فکر کن حسین.
پاسخ:
هیج فرقی نمیکنه...همون اندازه ک فرق نمیکنه من چه شکلی باشم 
اومممم من هستم...
شخصی در چه حد؟! مثلا وسایل کیف و اینا یا نه مثلا دکور اتاق؟!
پاسخ:
وسایل شخصی ای که مثلا تعلق خاطری هم بهشون داری از وسایل کیف بگیر تا یادگاریهای تو گنجه :)
آخ ژوووووون بزن بریم عسک^_^
پاسخ:
^_*
بزودی میفرستم ^_^
پاسخ:
مرسی آورین :)
۱۴ آذر ۹۳ ، ۱۳:۵۸ دست منبسط نور
اومدم بگم که:
این جهان کوه است و فعل ما ندا
سوی ما آید نداها را صدا

بی حفاظ گرامی سادگی و صمیمیت در رفتارت باعث جذب آدم ها به تو شده.
پاسخ:
ممنون نظر لطف شماست :)
شعر هم بسیار خوب بود :)
بدلیل تعلق خاطر به بی حفاظ مال و صاحبش باز هم شرکت نمووییدم :))
منتظر روز موعد هسدیم :**


پاسخ:
ممنون تو لطف داری 😘
عکست رسید بدستم 😍
بنده نیز موافقم
و تا دقایقی دیگر عکس رو ارسال مینمایم:))
پاسخ:
بنده خیلی خیلی موتوشکرم :)
۱۴ آذر ۹۳ ، ۲۰:۰۳ هَشت حَرفی
عه :| آقا من میدونستم انقد شما حرف گوش کنی میگفتم یه پرس از غذاهاتو واسمون ارسال کنی کنار نوبت شما هفت :)))
پاسخ:
بعله من یه اینجور آدمی ام :)))
گفته باشم عکس تکراری اون دفعه رو نفرستی ها :)))
تازه غذاهای منو ک تو دوس نمیداری 😉
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
اینم عکس بنده :دی
*******************************************************

بعضی از کتاب هام به نمایندگی از طرف بقیه !
لپ تاپم
لاک هام
دستبند های چرمی رنگی رنگی
گوشواره
رنگ روغن هام
خودکار رنگی هام
بعضی از سنگ های کلکسیونم 
کت دوست داشتنیم :)  
پاسخ:
دست گلت درد نکنه :)
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سنگ هام از نمای نزدیک :))))
*******************************************************
پاسخ:
خیلی هم زیبا :)))
۱۴ آذر ۹۳ ، ۲۱:۰۲ مهندس جون
آزیتا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ من اولین باره شرکت میکنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟چرا توهین میکنی؟؟خخخخخخ
تو نوبت شمای قبلی هم که شرکت کردم :)))))))) این دومین بار میشه دیه
پاسخ:
عذر تقصیر از حافظۀ من ببخشید...همش یاد اون بار بودم که شرکت نکردی :)))
۱۴ آذر ۹۳ ، ۲۱:۳۱ خانم هموستات
نظر خاصی ندارم ولی همینکه روحیتان عوض شده و اینجا را زود به زود آپ میکنید مایه بسی شادمانی ست :)
پاسخ:
مرسی ممنونم واقعا...
حالا میگم شرکت نمیکنی یعنی؟
چقدر خوب... ما هم بازی:-)
پاسخ:
حتما...چقدر خوب...منتظر عکستون هستم :)
انشالا منم شرکت میکنم :) دقیقه نود یا تو وقت اضافه خودمو میرسونم. 
پاسخ:
از حالا وقت اضافه رو رزرو کردی ؟ :))) منتظرتم
۱۵ آذر ۹۳ ، ۰۰:۰۰ مثلث برمودا
منم شرکت میکنم
میتونه خیلی عکس باشه
چون من همه وسایل شخصیم و دوست دارم
پاسخ:
اکشال نداره خیلی عکس خوبه :)
آشقووووووووون منم هستم!!!!!!!!! :)
بی صبرانه منتظرم ک ردیف شن عکسا!!!! :)
من همی الان میرفستم!!! :)

پاسخ:
مرسی که عکساتو فرستادی :)) رسیدن :*
فدات .........! :)
پاسخ:
:)
میبینم که استقبال از این نوبت شمای هفت بیشتر از قبلی بوده پس! بله :) 
پاسخ:
عاره خیلی بیشتر تو همین یه روز اندازه کل اون دفعه عکس دستم رسیده :)
منم میتونم عکس بفرستم عایا؟؟
پاسخ:
چرا که نه؟ همه میتونن؟ شما همم میتونی:)) خوشحال میشم
سلاااااااااااااااااااااااااااااااام(پرانرژی بخون)
خوبیییییییییییییییییی؟
من دارم عکسامو از تودوربینم جمع اوری میکنم ک بفرستم آزی
مااااااااااااااااچ موووووووووووچ
پاسخ:
آخجووووووووووووووون بفرست بفرست :****
وااای چقد دیگه وقت دارم؟؟
پاسخ:
تا یکشنبه...
میشه یکم بجنبی عایا؟ :)))
5 تا عکس برات فرستادم رسید آزیتا؟
بازم میفرستم شاید دوتا دیگه خب؟
فردا میفرستم!
پاسخ:
رسید بعله... البته من همه رو یکی کردم و حجمهای نجومیشم کم کردم :)
مرسی :*
صبرررررررررررررر کنییییییییییییییییدددددددددددددددد!!!!!!!!!!
 من جا مونددددددددددممممممممممم!!!!!!!!! 
من هفته ای یه بار وقت میکنم وبگردی کنم. همین الان یه عکس یهویی جور میکنم :دیییییییییی
پاسخ:
مرسیییییییییییییییییییی.
چه عجب چشممون به جمال شما روشن شد :))
از  وقتی اومدی تهران کلا ناپیدا شدی :)))
۲۰ آذر ۹۳ ، ۱۲:۲۵ هَشت حَرفی
آقو بگید یه عکس بفرستن دیگه :| حجممون میره آقا، تحریمم هستیم! یه عکس بفرستن بسه دیگه :| یه مقداری از علایقشون رو نشون بدن خب :)) 
پاسخ:
خخخخخخخخ حجم همه رو کاسته کردم جای نگرانی نمیباشد :))
۲۰ آذر ۹۳ ، ۱۲:۲۵ هَشت حَرفی
نه اصلن به من چه :| بگید صد تا عکس بفرستن :| گور پدر حجم :| با ایرانسلم میشه بیام ببینم :|
پاسخ:
خخخخخخخخ

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">