حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۲۳
آذر ۹۳

این روزها چالش مود شده, مثلا چالش بک گراند گوشیتون چیه ؟ یا وسایل تو کیفتون چیه؟ یا از این دست چالشها... منتها اینا خبر ندارن که ما خیلی خیلی قبلتر از این چالش مالشها (خخخخ) نوبت شما برگزار میکردیم و خودش یه پا چالش بوده واسه خودش :) خلاصه که این شما و این نوبت شما (7)

 

 


حسین ت.نیا







زهرا بانو و مسترش








شاپرک
(هدیه تولد)









لادن








Scalzo










eli







نگین








امیرحسین(هشت حرفی)
تاکید کرده فقط وسایل کیفشه نه همۀ وسایل مورد علاقش :)





توکا






محسن








سمانه
وسایلش تو خوابگاه





افزودن تصویر از طریق آدرس
بانو.ن






آقای همکار
(مشغول ترجمه)






آقای شوژ
تنها چیزی که خیلی دوسش داره








الهه









اشوان







مهدی خان







ناصر
(این بلوز زرده رو اینقد دوس دارم هم تو خونه می پوشم هم بیرون.  الان توی این سرما و یخبندان درش آوردم ازش عکس گرفتم  :دی

اون جعبه لامپ هم فی الواقع جعبه لایتنرمه. خیلی بهش تعلق خاطر پیداکردم این چند وقته.  ماتیلدا -گلدونم- هم بود، داشت موسیقی گوش می داد مزاحمش نشدم دیگه)









آنا






آزی
(البته در سفر و اینکه جای موبایلم خیلی خالیه)















مثلث برمودا

(واقعا به خاطر جا افتادن عکسهات معذرت میخوام :(، بذار به حساب خستگی من :|)




از همۀ شماهایی که زحمت کشیدید و با عکسهاتون به بی حفاظ رونق دادین کمال و جمال تشکر را دارم :) به امید دیدار شما در نوبت شماهای بعدی


 
+اگه عکسی جا افتاده اطلاع بدید لطفا
موافقین ۴ مخالفین ۱ ۹۳/۰۹/۲۳
آزیتا م.ز

نظرات  (۵۰)

:) احسنت
پاسخ:
احسنت به کی ؟؟ چی؟ کجا :)))
به شما که دلتون پاکه و هدفتون خیر. من احساس میکنم ادمی هستی که دوست داری همه رو شاد کنی. مثلا همین کارت که الان انجام دادی یه حورایی مهیج هستش و شادی اور. احسنت بر شما
پاسخ:
ممنون... نظر لطف شماست :)
بعضی ها خلوت.. بعضی ها شلوغ.. همه با کلاس اما! خخخخ چه عکسای قشنگی گرفته بودن دوستان. احسنت. طبع شعر و مزاح بر انگیزاننده بود:-)))
پاسخ:
عکس شما هم خیلی شاعرانه و قشنگ بود :) مرسی
یه برنامه سرقت باید بچینم.. از خیر ساعت بانو.ن و سنگ های آنا نمیشه گذشت!

پاسخ:
خخخخخخخخخخ

اتاق محسن قشنگ یه اتاق مردونه س. دمت گرم:-))
پاسخ:
اره قشنگ پسرونه بودنش زار میزنه :)))
^_^
خیلی باحال بود:)))
خیلی هم عالی:)))
لاک ولی قربونش برم اصن عضو ثابت دخملا بووود:)))))

پاسخ:
دقیقااااااااا... اصن بی لاک نمیشد :)))
ما هم امید دیدار داریم واسه نوبت شما بعدی:)))))
پاسخ:
مرسی از مرامت که عکس فرستادی یکم به گوجه قرض بده مرام خخخ
خوش بح حالشون چقد وسیله دارن :) - چقد ? 
پاسخ:
چــــــــــــــــــقد :))))
یاااا خداااا 
Scalzao 
الکارو اسموک داره؟!
چه مخاطب خفنی داری ازی :)
پاسخ:
خخخخخخخخخ پس چی فکر کردی :))
کاش رامتین لادن الان دستم بود 
چه حوس هوس کردماااا
+
به به اقا امیر حسینووووو
زیپوتو عشقس 
+
پس کی میای ی طبیعی تُپٍُل بزنیم؟؟
پاسخ:
رامتین دوس ندالم :)))))

چقد تو عشق خلافی من نمیدونم :|
حالا که فک میکنم میبینم یه عالمه چیز هس که جاشون گذاشتم! اصن تو کادرم جاشون نمیشد :)) ایشالا در نوبتِ شماهای بعدی از خجالتشون در میام ..
چقد لاک داره الی .. عکسِ لاکاشو به بابام نشون بدم تا اینقد به من نگه پونصدتا لاک داری :))

عکسِ امیر حسین چه خوشگل شده .. به به
مهدی هم که دیگه آخرشه :))
هعی روزگار .. آزی، آنارو ببین سنگ نوشته داره .. هعی یکی هم نیس ازینا بده ب ماع :دی
پاسخ:
تو که واقعا  عکست خلوته... ولی قشنگه
مهدی خان شوفر رو میگی :))))
:)
عکسم خلوته چون اون موقع که من داشتم ازینا عکس میگرفتم بابام مثه عقاب اطرافم گشت می داد و هی نگا می کرد ببینه دارم چیکار میکنم :))) واسه همین زود سرشو هَم اوردم

+ والا این کارواشیا هم اینقد دم و دستگاه ندارن ک مهدی داره :))
پاسخ:
خخخخخخخخخخ عین عقاب :))) میذاشتی یه تایم مناسبتر خوب :))

+دقیقا :))
عرررررررررر ام پی تریمو ماژیکامو دوربین و گوشی و یک عالمه دیگه وسایلمو یادم رفتا !!:))))
همش اینا نبود!!!

سوال پیش نیاد ک من تختمو خیلی دومس دارم :)))))
پاسخ:
اووهه خدای من بعد از این همه عکس بازم یه چیزایی یادت رفت خخخخخخ
هارد بانو.ن رو با وسایل کارواشیم طاق تاق میزنم حخخخ
+
مهدی شوفر خخخخ
خیلی باحال بود :)))
×
دقیقا بانو .ن
وقتی میرم کارواش طرف چیزاش میریزه و البته ی نگاه معنا دارم میکنه  :)))

پاسخ:
تو اصلا مگه احتیاجی هم به کارواش پیدا میکنی؟؟؟؟ خخخ
خودمم نمیدونم چرا عشق خلافم :)
خداییشم فقط عشقشما وگرنه در عمل نچ
شَقِه ی تو خالی :)))
پاسخ:
اره تبل تو خالی ای فکر کنم :))))
چقد عکسا خوب بود!!!!! بعد کلی روزای سخت و تکراری یاد این افتادم که چقد وسیله ریز و درشت و حتی بی ارزش مادی هست که واسم یه دنیا ارزش دارن.... 

دل زنده خان خیلی عکست خوبـــــــــــــــــــــــــه! من یه جعبه صندوق عقب داشتم که کلی ازین وسیله ها توش چیده بودم :) سه ماهه رانندگی نکردم واقعا دلم واسه یه ماشین لک زده :|

آقای همکار هم من دقیقا نفهمیدم علاقه شون چی بود! یعنی الان دفترشون مدنظر بوده یا کار ترجمه؟! 
پاسخ:
شما هم ایشالا به زودی دوباره قان قان خواهی کرد :)))
scalzo؛ اون سیگار رو حذف و جهان هولوگرافیک رو تموم کن! درود. 

آزی تا به امروز من فکر می کردم خیلی آدم منظمی ام!!! :)))
تعریفم از نظم کاملا عوض شد! :)

ملت عکس جورابشونم میذارن! من برم پشت بوم!
پاسخ:
بعله منم با نظر شما بنا به حذف سیگار و خوندن اون کتاب کاملا موافقم

خخخخ خب لابد جورابشونو دوست دارن دیگه :)
۲۴ آذر ۹۳ ، ۰۹:۱۵ هَشت حَرفی
عــــــــــــــــه :)) مهدی خان شمام 206 سواری؟! آقا وقتشه عوض کنیم یه پارس سفید بندازیم زیر پامون! این فسقلی دیگه جواب هیکلمونو نمیده والا :))
نشد که این تابستون بیایم طبیعی بزنیم! مصنوعیاشم که دیگه لامصبا نمیشه نگاشون کرد، مفت نمی ارزن :| 
لطف داشتن "بانو.ن" به عکس :))
آقو البته اون ساعتی که کنار عکسه تو کیفم نیستا :)) دیدم اونجا خالی شده اینو گذاشتم که ضایع نباشه :))
خیلی مچکر از آزی :)
پاسخ:
منم همچنین از شما :)
۲۴ آذر ۹۳ ، ۰۹:۲۰ هَشت حَرفی
:| 
اون الکترو اسموک چی میگه اون وسط؟! یعنی یه دختر خانوم تا حدی پیشرفت داشته در این عرصه که حالا باس از الکترو اسموک استفاده کنه ؟! :||||| 
پاسخ:
من فکر کردم اون فندکه... فندک نیست یعنی؟؟؟ :|

یعنی خوشم میاد دخترا همه لاک جزو مورد علاقه هاشون بود :))))
ماگ نگین دوست دارم :)
چرخ خیاطی توکا هم بسیور باحال بود خخخخ
پسرا هم که کلا عکساشون داد میزد پسرن انقد که مرتب بودن :))
Rexol آزی رو که دیدم بسیور افسوس خوردم که یه سال هرچی میگردم پیدا نمیکنم ازش و فقط جعبه قبلی رو دارم :((((
کلا همه عاااالی بودن :***
پاسخ:
منم عین اون چرخ خیاطی رو داشتم منتها الان گم و گور شده :)))
راستی لادن جون یه داروخونه سر توانیر تو ولی عصر هست بنام داروخونه فتح، محصولات رکسول داره... خواستی بگو برات بخرم بفرستم :)
ادای منو در نیارا . خخخخ
هی عب نداره در بیار دلم میخواد بیای بزنی لهم کنی یکم از این حالو هوای این روزا بیام بیرون آدم شم . ولی خب من که آدم بشو نیسم پس بیخیال . چه کاریه کتک بخورم ؟! والا :)
پاسخ:
قصد جسارت نداشتم... من اصن بلد نیستم ادا در بیارم ... خخخخ
هه...........!
هر کدوم ی جور باحال بود! :)
دم شما گرم آزی جوووووووووون! :)
پاسخ:
دم شما جییییییییییییز
خخخخخخخخ ولی فک کنم بی سلیقه ترین و شلخته ترین دختر من بودم!!!!!!!!!! :)
به به..........! خوشمان آمد..........! هه!
پاسخ:
خخخخخ خنه بابا نگوووووووووووووو ... همه خوب بودن... میگم اون حکم قهرمانیه چیه؟ :)
واقعا چقدر همه به جز آقای همکار با سلیقه هستند.و چقدر همه چیزهای قشنگ قشنگ دارند:)))
پاسخ:
خخخخخخخخخ... آقای همکار حوصله نداشته :)))
تازه داره یادم میاد آزی
ساعت کیف عطر و ادکلن جینگول پیمگولام ی چنتا لباس وکفش:)))))))))))

نوبت شما بعدیو هم راه بنداز بدو:))))
پاسخ:
وااااااااااااای خدا خخخخخ


بابا بذار از گرد راه برسم
:))
۲۴ آذر ۹۳ ، ۱۵:۲۰ مثلث برمودا
پس کو عکس من؟؟؟کلاً فک کنم فراموشی داری؟؟؟
پاسخ:
من شرمندۀ شما شدم :(((((
منو ببخش
خیلی معذرت میخوام
عکسهات به پست اضافه شد :|

سلام.
من عکس گرفتم قرارشد آپلودش کنم وواست بفرستم که یهوکامپیوترم قاطی کردودیشب تازه به هوش اومد.باورکن آزی راست میگم.داده بودم تعمیر
ولی نامردا چرا بی من واسه خودتون مسابقه برگزارمیکنید؟!!!
عرررررررررررررررررررررر.من میرم خودمو به درک واصل کنم .عرررررر :(
پاسخ:
عررررررررررررر :|
دور از جونت :/ عه!!
چه مخاطبای مرتبی
مخصوصا اتاق نگین و eli ....از خودم و اتاق نامرتب و شلوغم شرمنده شدم :)))
ساعت بانو .ن هم که چشممون رو گرفته ناجور :دی
بعدشم ....کسی سنگ نوشته هارو به من نداده که...اونا رو خودم به خودم تقدیم نمودم :)) بعله 
آزی این گل بافت خوشکلا چی هستن ؟؟ :دی
پاسخ:
خودت بسیوووور خوب کاری کردی اتفاقا من حدس میزدم کار خودت باشه :)

اون یک شال خیلی خوشگله تزئینیه که مامان توکا جونم واسم بافته و فرستاده بسیووووووووووور دوستش میدارم :)
:)))))))))) لاک جزء جدا نشدنیِ وسایلِ شخصیِ دختراس!
پاسخ:
YES
:)
cheghadr sangaye Ana ghashango nazan :)
پاسخ:
اوهوم خیلی دوست داشتنی اند
اون عقشم مرام داره منتها کارم داره خخخخ
پاسخ:
:|
الکو ازش دفاع نکن :/
۲۴ آذر ۹۳ ، ۲۱:۲۶ آقای همکار
7660 من حداقل یه خودکار و یک دفتر فرستادم! سلیقه شما که پوچ بود !!!
پاسخ:
خخخخخخخخخخخخخخخخخخ
اینم حرف راستیه :)))))))))))))))
عکس سومی چقذ قشنگه:)))))
عاغا من دوربینم خراب بود از خیلی چیزای مورد علاقه ام عکس نگرفتم:(
ولی از اینکه تو این نوبت شما شرکت کردم خوشحالم:)
مرسی آزی جان بخاطر زحمتی که کشیدی
سنگای آنا رو دوست داشتم:)
پاسخ:
مرسی ک شرکت کردی حتی با دوربین خراب :)
سلووووم!
ی سوال فنی!؟!؟!
قضیه ی این الکترو اسموک چیه دقیقا؟!؟!؟!! خخخخخخخخخ!

 اونا واسه چن تا مسابقه کشوری بود!
فیزیک ریاضی شیمی و خلاقیت ریاضی! :) :) :)
پاسخ:
یه چیزی شبیه سیگار هست کنار ارن جعبه سیگارت، که من فکر کردم فندکه و هشت حرفی فک کرده الکترو اسموکه، حالا چی هست؟
عهههه باریکلا :))
ازی خانممممممممممممم ی کامنت من نیست!!!
اولین کامنتم 
چشم داشتم به mp3پلیرت 
چقد اخه به مال دنیا دل بستی 
از عمد حذفیدیش:))))
مال خودت اصن خخخخ
پاسخ:
نخیر یادم نرفت شما اشتباها واسش تیک خصوصی زدی :/
مثلث برمودا ترکونده هااا 
بازم ازی دقت کن چیزی ازش جا نیفتاده باشه :|

پاسخ:
خخخ
آره فک کن این همه عکس از چشمم جا افتاده :|||
ازی اون رِد بِرایز؟همونو بوگو چیه 
پودر لباس شویی خوراکیه؟:))))
پاسخ:
اون رد بری است، کورن فلکس سبوسدار همراه با تکه های انواع توتهای خشک شده، مخصوص صبحانه :)))) مستر شوفر همه چی رو شوینده میبینه :))))
بچم مثلث برمودا :))) آزی با چه شور و شوقی از هرررررر چه دوست داشته ازون ابتدای کودکیش تا حالا عکس انداخته بعد یادت رفته تو!! نچ نچ نچ خخ
به قول اراکیا جونِم دِرا خخخخ
پاسخ:
حالا من خودم ناراحتم تو دیگه رو زخمم نمک نپاشششش :/
جونم درااااا خخخ
دست آزیتا خانومِ عزیز درد نکنه که کفشاش هست اونجا!
و از مهدی خان که عکسش خیلی خیلی خوب بود!
من فهمیدم ملّت چقدر حوصله ، سلیقه و لاک دارن!!
[آیکون اورکا اورکا با حجاب کامل!]
:)
پاسخ:
کفشهای عزیزم :)
خخخخخخخ

+ میگم شما نوبت شمای کفشی رو دیدی؟ تو بخش شما و بی حفاظ میتونی پیداش کنی ، اونجا دیگه کرلاکه کفشه :)
الکترو اسموکه!
ولی موندم کی فهمید اینو؟!؟!؟!
ینی دقت طرف تو معده م!!!!!!!!
هر کی حتی تو دستم میبینتش فک میکنه فندکه!!!!
هر کی بوده خودشم حتما سیگاریه!!!! 0_____________0
وگرنه شباهت بسیار زیادی ب فندک داره واس من!!!
پاسخ:
بعله خودشم سیگاریه ، نمیبینی تو عکسش :/
تو چرا اینقده سیگار حالاااااااااااا؟ :(
۲۶ آذر ۹۳ ، ۱۶:۳۶ مهندس جون
به به به به به به به خعلی هم خوووووووووووووووووووووووووووووب
من بیچاره به شدت درگیر درس و سمینار بودم جونم دراومد
:((((((((((((((((((((((((((((((((((
 قرار بودعکس بفرستم ولی آزی لحظه ای وقتم آزاد نبود ببخشید :((( عررررررررر
پاسخ:
:||
خسته نباشی به هر حال
۲۶ آذر ۹۳ ، ۱۷:۰۲ مهندس جون
مهدی خان مشخصه ازین مردای عشق ماشینی دم به دقیقه ماشینتو ناز میکنی :)))))))))
رفقا شما چقد لایک داشتین :) من یه دونه هم ندارم :( یه همچین دختریم من به به خخخخخخخ... بوی لاک آزارم میده نه لاک میزنم نه ادکلن نه عطر :////
بوی طبیعی :)))) خخخخخخخ
یه چن تا چیزو به من میدین؟؟
+های بای زهرا بانو :)))
+دست کشا و عینک لادن :)))
+فشفشه ها و جهان هولموگرافیک اسکالزو :))) اون سیگارتم بنداز دور ایشششش :)
+مثنوی معنوی الی... دختر خوب کم لاک بخر دی خخخخخ
+اون بالشتک قلبیای رو تخت نگین :)))
+قرآن کوچولوی دوست داشتنیه امیرحسین:)))
+بافتای توکا :)))
+صندلی کامپیوتر محسن:))) خخخخ چون صندلیم خراب شده خخخخخ یه کم اتاقتم مرتب کن دی (مث خودم شلخته ای برادر البته من موقعی که سرم خیلی شلوغ باشه اینطوریم خخخخخخخ  مث الان خخخخخ)
+پس زمینه لپ تاپ سمانه :)))البته خواهشا در محیط واقعی منو ببرین اونجوری کنم خخخخخ
+هارد اکسترنال بانو.ن :)))
+خط درشت آقای همکار :))) البته بدین ببرم برا دوستم کور کرد مارو با اون جزوه های ریز نویسیش والاع خدا نکنه یه جلسه غایب باشیم نمیشه از رو جزوه این خوند
+آقای شوژ یه چیز دیگه میذاشتی خو من کفش اینجوری بپوشم بم نمیاد :)))خخخخخخخخخ
+کفشای الهه :)))موخوامشون عررررر
+تار اشوان :)))عاشقش ابزارالات موسیقیم :))) (امیدوارم تار باشه اشتباه نگفته باشم خخخخخ)
+مهدی خان 206 تو هم بدی دیه ممنون میشم خخخخخخ:)))
+آنا سنگ نوشته هاتو دوز دارم :)))
+آزی بیزحمت تو هم اون پلیرتو بده خخخخخخ:)))
+مثلث برمودا دسته گلت رو دوست داشتم....ماشینتم بده به من هی با سرویس دانشگاه نرم جونم دراومد :)))
اما من خودم کجابودم :((( من خودم تو ترجمه هام بودم مقاله ترجمه میکنم :(((پاور درست میکردم:(((حتی وقت نکردم بیام عکسارو ببینم امروز بعد نمیدونم چند روز نت وصل شدم :(((
 البت بگم وسایلمو بسیوووور دوزت میدارم و بهشون تعلق خاطر دارم هر کی هم دورشون بره میخوابونم دهنش خخخخخخخخخ ...از مال دنیا چیزی ندارم بابا حالا اینقد تعریف کردم یه کامپیوتر دارم یه لپ تاپ یه گوشی یه میز و صتدلی یه جای خواب یه قفسه کتاب دو تا گلدون قدیمی یه چادر نماز گل گلی خوشگل یه مداد نیشی دوز داشتنیوووخوب بسه گفتم عکس که نذاشتم الان لعن و نفرین میفرستین ://///

پاسخ:
کامنتت خیلی خوب بود :))) کلی خندیدم 
خدمتت عارضم که پلیر من عصای دستمه بخشیده نمیسود حتی شما دوست عزیز :)))
آزی؟؟ :)))

http://s5.picofile.com/file/8122938742/Image_4_.jpeg
http://s5.picofile.com/file/8122938042/qwe.jpg
http://s5.picofile.com/file/8122939092/43r34.jpg
http://s5.picofile.com/file/8122938392/Image.jpeg
http://s5.picofile.com/file/8122938650/Image_5_.jpeg
http://s5.picofile.com/file/8122938592/Image_6_.jpeg
http://s5.picofile.com/file/8122938884/Image_3_.jpeg



پاسخ:
نگین :)))

مرسی خخخ
۲۶ آذر ۹۳ ، ۲۱:۴۸ مهندس جون
مخلصیم (شکلک برداشتن کلاه از رو سر به احترام آزی)
گفتم نبودم حد اقل یه اظهار وجودی بکنم جام خالی نباشه خخخخ بوخودا یک ساعت نشسته بودم اینو نوشتم با دقت بوده ها جبران مافات بوده خخخخخ
حالا من در مخ زدن و کش رفتن وسایل دیگران مهارت دارما خخخخخ پلیر تو رو هم میگیرم نگران نباش البته خودت میدی خخخخخ
+آقا من یادم رفت یه چیو بگم رفقای عزیزم سیگار نکشید هم خودتونو اذیت میکنه هم اطرافیانتونه والا به خدا دور و بریاتون نمیتونن نفس بکشن مرگ من نکشین...
پاسخ:
با قسمت دوستان عزیز سیگار نکشید بسیور بسیور موافقم ممنون از یادآوری شما :)
دفتر خاطراتشو ، رو طاقچه جا گذاشت و رفت عکسای یادگاری‌شو ، برای ما گذاشت و رفت 
 این روزها کم میخونم ولی شما رو بیشتر از قبل حتی ! منتهی فکر میکردم اینکه بعضیا آدمو میخونن ششصد سال بعد یه جا کامنت میدن که خوندیمت با جزئیات ، جزئیاتشم ریز به ریز میگن سراغ من نمیاد که اومده ! اونم فقط بخاطر اینکه تو بلاگ چند تا از بچه ها خوندم که مثلا : دیگه برام کار پیدا شد پس رفتم سر زندگیم مرسی که کمبودای زندگیم رو پر کردین ! بعد از این همه سال تو نت خیلی بهم برخورد که ما نقش مترسک ایفا میکردیم ! ولی خب اینجا همچنان شارپ ، نفست گرم ! اما پست : مثلث برمودا و نوچه هاش خخخ کلا یه تاپیک جدا عکساش میخواسته !
پاسخ:
عـــــــــــــــه :) من چند وقت پیش یادت کرده بودم گفتم یه ساماناماسانی بود که فرت فرت کامنت میداد که دیگه نیست...کجاست؟ خوبه عایا؟ نگو الان فهمیدم ما رو به گناه بقیه تنبیه کردی :)
ببخشید آزیتا جون که نتونستم عکسو بفرستم. یکی بیشتر نبود اونم لاکهام! اما عکسای بقیه قشنگن. جالب بود. :)
پاسخ:
خواهش میکنم :)
ایشالا دفعه بعدی :)
۲۷ آذر ۹۳ ، ۲۱:۳۵ هَشت حَرفی
یه توضیحی من بدم آقا دارم اذیت میشم :))
سیگار یه یاد بودیه که از مجالس موسقی واسه ما مونده. شاید ماهی یک بار دو ماهی یک بار یه نخ باشه اونم یه جایی که هیچکس جز خودم نیست. مارلبروز ی قرمز یا مارلبروی غلیظ هم اونقدی هست که همون یه نخش واسه هفت پشت آدم بسه :)) پس نگید به ما سیگاری! بچه مردمو بد نام میکنید! اصن بده من عکسمو :))
پاسخ:
همون یه ذره شم بده بد ، دیگه دلیل و برهان نیار خخخ
۲۷ آذر ۹۳ ، ۲۲:۴۸ زهرا بانو و مسترش
سلام خوبی عزیزم؟عکسا چ نازن...ببخش دیه مسافر بودم نشد دیه بفرسم..اما دم همگی جیززززززززززز


پاسخ:
همونم که فرستادی مرسی
مهندس جونم قابل تو رو نداره اخه اصن استفاده هم نشده بیار بگیرش:))
ازی دستت مرسی :)
اوووف چه همه لاک الی^_^
اقای همکار مختصر و مفید:)
ازی کیف لوازم ارایشتُ دوس میدارم و اون دستبندِ بافت
امیرحسین خان نگفتی سیگار میکشی خخخخ(جهت حرص دادنت):))))
پاسخ:
مرسی
منم کیفمو دوس دارم :)))
پس خوش به حال توکا که همچین مامان هنرمندی داره ....خیلی خیلی شال قشنگیه

سنگ ها هم قابل نداره....اینقد همه دوست داشتن به سرم زد به هرکس خواستم کادو بدم یکی از این سنگ نوشته ها هم ضمیمه کنم :D


پاسخ:
اره مامانش هنرمنده خیلی :)
فکر خوبیه حتما این کارو بکن :)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">