حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۰۱
دی ۹۳
اینکه من از دو روز پیش دچار یکی از انواع ویروسهای چِغِر (چقر) و بَد بدنِ سرماخوردگی شدم و دارم باهاش حسابی دست و پنجه نرم میکنم و امروز رفتم سراغ ترخینه هام و یه آش ترخینه به افتخار این ویروسِ سمج بار گذاشتم تا روشو کم کنه و بره و مدام در حالِ سر کشیدنِ دمنوشهای مختلفم ، هیچ ربطی به این ماجرایی که از صبح یادم افتاده و میخوام براتون تعریف کنم نداره :)


آش ترخینه خوشمزه بزن :)


چند سالِ پیش، نه بهتره بگم خیلی چند سالِ پیش وقتی من حدودا یازده سالم بود با برادرم که شش، هفت سالش بود، خیلی مشتاق بودیم که بدونیم گروه خونیامون چیه؟ و به حدس و گمانهای خودمون که بر اساس اخلاق و رفتارمون و برگرفته از گروه خونیه پدر و مادرم بود ، پایان بدیم! این شد که یه روز دو تایی پا شدیم رفتیم آزمایشگاه سر کوچمون و خون دادیم تا گروه خونیمون مشخص بشه... هرچند که خیلی زود میتونستن جوابش رو بدن اما گفتن برید ، فردا بیاین! فرداش خیلی شور و ذوق داشتیم واسه دونستنِ جواب آزمایشها :))) مامانم همیشه با اطمینان میگفت که مطمئنِ گروه خونیه داداشم O هست مثل بابام ، ولی هیچوقت حدس دقیقی راجع به مال من نمیزد! یبار که خیلی دوسم داشت میگفت مثل خودمی ،حتما B+!! یبارم که ازم دلخور بود میگفت خون بابات تو رگته.. خخخخ خلاصه که تکلیفش با خونِ من معلوم نبود!
اون روز، اول جواب آزمایش داداشم رو باز کردیم ، هنوز قیافۀ مایوس داداشم وقتی که دید خونش مثل خونِ بابام O درومده ، جلو چشمامه! البته با یه تفاوت که بابام O منفیه و داداشم O مثبت! اما وقتی جواب آزمایش منو باز کردیم جفتمون تعجب کردیم! چون چیزی بود که هیچوقت حدسش رو نزده بودیم! این که این گروه خونی تو رگهای من از کجا پیداش شده بود، خدا عالمه! گروه خونی ای که فقط متعلق به یک درصد از مردم جهانه! و اون چیزی نیست جز AB- خخخخخ.... حالا چی بود که من امروز یاد این ماجرا افتادم، اصلا معلوم نیست ولی اینکه گاهی به این فکر میکنم که واقعا فقط جز یک درصد از مردم دنیام حسِ جالبی داره! حالا میتونید برید پُز بدید که با من دوستید خخخخخ خودشیفته فراهانی هم خودتونید :)))))))))))))))
شما چی؟ گروه خونیتون چیه؟ زود باشید بریزید رو دایره، ببینم شما جز چند درصدیها هستین؟

+هر گروه خونی چه شخصیتهایی دارند >>>>>>>> کلیک
موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۱۰/۰۱
آزیتا م.ز

نظرات  (۳۰)

۰۱ دی ۹۳ ، ۲۰:۴۰ مثلث برمودا
آش ترخینه بش میاد خوشمزه باشه

من گروه خونیم A+ اما هیچکدوم از این خصوصیاتی که راجع بهم نوشته بود و قبول ندارم یعنی اصلا از خصوصیاتم نیست

مگه مامانت دل خوشی از بابات نداشته که وقتی ازتون دلخور بوده میگفته خون بابات تو رگته؟؟؟؟
پاسخ:
ولی خصوصیات من کاملا دقیق بید :) 

نه تنها دل خوشی نداشت که میخواد سر به تنش نباشه خخخ
بنده با افتخار اعلام میکنم که AB+ هستم و بسیار خوشحالم چون با این گروه خونی حداقل اشتراکی با آزی دارم خخخخخخ :*
آغا یه چیز دیگه هم هست من نیس که چپ دست هستم واسه همین جز 18% جهانم که دست چپ هستن...اصلا من کلا تکم :)))))))))
پاسخ:
اخییییی چه باحال :)))) :*

به به خخخخ ای ١٨٪ ای کمیاب خخخخ
منم مث داداشتون!!!!!!! :)))))
0 مثبت!
پاسخ:
یعنی میخوای بگی با مستر لهجه تفاهم داری؟ :)))) همهء او ها مستعد دودی شدن هستن :||||
۰۱ دی ۹۳ ، ۲۱:۳۶ آقای همکار
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
واااااااااااای آزی **** ** ** *** ***** * **** *** **** *** ** ** *** ******** *** ***** *** اگه مثل توعه ;)
خودم هم که B+ متاسفانه!!!
پاسخ:
راجع به اون حرفهات که بعدا خدمتت میرسم، راجع به گروه خونیت واسه چی متاسفانه؟ هر چند راست میگی اخلاقتون بدرد عمه هاتون میخوره خخخخخ
۰۱ دی ۹۳ ، ۲۱:۳۷ آقای شوژ
خونتو بفروش پول خوبی توشه!!

من Aمثبت بودم آخرین بار :)))))
پاسخ:
کجا میخرن؟ برم بفروشم :))) تازه کلیه هم هست خخخخ نایاب نایاب

به خودت مشکوکی؟ یعنی ممکنه عوضت کرده باشن؟ :))))
۰۱ دی ۹۳ ، ۲۱:۵۲ مریم گلی
من هنوز نمیدونم گروه خونیم چیه.
خخخخخ
پاسخ:
پس یعنی گواهینامه هم ندازی :))) چون الان اجباری شده باید توش قید بشه :)
چقدم واقعا در خودشناسی کنجکاوی خخخخخ
۰۱ دی ۹۳ ، ۲۱:۵۴ خانم هموستات
وای چه گروه خونی کمیابی .حس باحالیه
من o هستم اما منفی یا مثبتشو یادم رفته:))
پاسخ:
خخخخخ تو مثبتی تو عزیز دل منی :))) 
الان یه همچین دوست کمیابی داری چه حسی داری ؟ خخخخ
۰۱ دی ۹۳ ، ۲۲:۲۶ مریم گلی
من سال 84 گواهینامه گرفتم آزی
ازون ده ساله های طرح قدیم
هنوزم نرفتم عوضش کنم.
کنجکاو شاید نباشم،
اما تنبل هستم قطعا!!!
:))))
پاسخ:
منم ٨٤ گرفتم منتها ٥ ساله بود و موقعه تعویضش قانون گروه خونی اومده بود هر چند قبلش میدونستم خیلی خیلی قبلش :)
بعله بهله کاملا واضح و مبرهنه :)))
خخخخخخخ دودی ک هستم!
مستر لهجه؟!؟!
خخخخخخخخخ! از لحاظ گروه خونی بله دیه!!!! :)
پاسخ:
مگه نمیدونی که
مستر لهجه همون داداشمه ؟!
دودی بده بد بد :|
چرا میدونم! :)
پاسخ:
پس چرا اونطوری پرسیدی؟ :)))
ترخینه هاشو میخری یا خودت درست کردی? ماکه اینجا تو شهریور کلا مراسم ترخنه پزی داریم ^_^ آش محبوب داداشمه ترخنه:)))
موتاسفانه منم نبدونم گروه خونیم چیه!!!:( 
هروقتم یاد گروه خونی می افتم دلم خون میشه یه خاطره دارم منم از این کشف گروه خونی هیچ وقت یادم نمیره :(
پاسخ:
والا تا حالا سعادت پختنشو نداشتم ولی خیلی دلم میخواد درست کنم خودم چون از این بازاریا هیچ راضی نیستم الانم که مامبزرگم فوت کرده دیگه هوشکی نیس بهم ترخینه بده :( اینم اخرین دونه هاش بود که پخته شد و خلاص :|
منم خیلی دوست دارم یجورایی آش محبوب منم هست :)
اخیییییی... چه خاطره ای؟ فک کنم یبار یجا گفدی اما یادم نیست 
۰۲ دی ۹۳ ، ۰۰:۰۳ هَشت حَرفی
عه؟! منم Oمثبت میباشم.
اما آیا میدانستید Oمثبت ها باید ماهی یک بار کله پاچه بخورند تا اسید چربی را که بدنشان میخواهد بدست بیاورند؟ :))
پاسخ:
نه باباااااااا. بعد در بلاد کفر که کله پاچه موجود نیس باید چی جاش بخورن عایا؟؟؟ :)))
چطور ممکنه پدرتون او منفی مادر ب مثبت اونوقت شما آب منفی؟ چنین چیزی از نظر قوانین ژنتیک غیرقابل قبوله ، دوس داشتین میتونم مسأله ژنتیکشو واستون بنویسم و اثبات کنم . حتما یکی این وسط اشتباه کرده
پاسخ:
اتفاقا خودم همهء اون مسائل ژنتیکش رو میدونم و واسه همین دوباره واسه تمدید گواهینامم آزمایش خون دادم که اگه اشتباه شده ، معللوم بشه ولی دوباره نتیجه همون بود ! این وسط دو تا احتمال وجود داره! یا این مسئله ممکنه یا مادرم گروه خونیشو اشتباه میکرده که اینم خیلی بعیده!
آش ترخینه دوس دارم البته سبزی (شوید)اضافه میکنم  :)

خیلی جالبه که شما AB منفی هستین با توجه به چیزی که گفتین .
اولین بار  تو ازمایشگاه مدرسه انجام دادیم ، AB مثبت..یادمه همه بچه ها هیجان زده بودن و عجله داشتن برای اینکه بفهمن گروه خونیشون چیه:))




پاسخ:
منم سبزی آش نداشتم سبزی پلو ریختم خوش عطرتر شده بود :)

خخخ چه باحال تو آزمایشگاه مدرسه :)
۰۲ دی ۹۳ ، ۰۵:۲۵ حسین ت.نیا
من جز 9% مردم دنیام(+B)
جالبه نمیدونم چرا فکر میکردم باید خیلی بیشتر باشیم!!!
پاسخ:
منم فکر میکردم ب+ باید بیشتر از این حرفها باشه چون اطرافم زیاد ب+ دیدم :)
سلام آزی گروه خونی من o  منفی  میباشد

بسیار کمیابه متاسفانه :/
پاسخ:
از AB-  که کمیابتر نیست :))) حالا غصه نخور میخوای بابامو بفرستم بهت خون بده خخخخخ
B+mibashad
پاسخ:
موتوچکر از اطلاع رسانیت :)
من اول فکر میکردم AB هستم ولی وقتی فهمیدم +o هستم کلی دپرس شدم. شکستی که واسه این موضوع خوردم بدتر از یه شکست عقشی:)) بود.
پاسخ:
آخییییییی :)))) مث داداش من که کلی دپرس شد :) عب نداره ، خیلی هم مهم نیست ؛) آزی در حال دلداری دادن یک شکستِ خونی خورده :))))
بِ ی مثت هستم. ا آشنایی با گروه خون شما خوشبختم
 آ بِ ی منفی در اقلیته. پس فردا یچی بشه شما جز اقلیتها محسوب می شین قدرت خونی ندارین! :D
پاسخ:
شما الان قدرت خونی دارید چه گلی زدین به سرتون ؟ :)))))))
راستش من هنوز نمیدونم گروه خونیم چیه!!!
قبل از اعزام به خدمت (سربازی) خب باید گروه خونی مشخص و تو برگه اعزام ثبت بشه. رفتم درمانگاه مربوطه، گفتند برای تعیین گروه خونی باید بری یه خیابون پایین تر فلان جا. رفتم دیدم هم شلوغه و هم 12 تومن پولم باید بدم تا گروه خونیم مشخص شه! گفتم گور باباشون( و یا به عبارت بهتر بوق لقشون!)، و خودم رو A+ معرفی کردم! 
حالا این A+ چیز خوبیه؟! :))
پاسخ:
خخخخخخخخخخخخخ...حالا اگه خدای نکرده یه بلایی سرت بیاد خون اشتباهی بهت میزنن و فاتــــــــــــــــــــــحَه :))))))))
۰۲ دی ۹۳ ، ۱۶:۴۰ هَشت حَرفی
میتونن از کنسروش استفاده کنن :)) مشکلی نداره که :))
پاسخ:
مجبـــــــــــــــــــــورن یعنی مجبــــــــــــــــــــــــــــــــور خخخخ
کلاس اول دبیرستان که بودم معلم زیستمون وقتی درسمون رسید به گروه خونی ها گفت هرکس امتحان زیست نوبت اولش رو ۲۰ بشه  بعد از امتحان میریم ازمایشگاه مدرسه و گروه  خونی اونو معلوم میکنم!! 
شنیدن این وعده همانا و شروع شدن خرخونی های من و ارزوی تعیین گروه خونی در ازای نمره بیست باعث شد که منواسه امتحان زیست خودمو بکشم خخخخ 
اونروزی که معلوم د من فقط بیست گرفتم یعنی اصن در پوست خودم نمی گنجیدم :)))))) ولی وقتی رفتیم ازمایشگاه مدرسه علممون کلا یادش رفته بود که همچین قولی داده و در برابر چشمان بهت زده و قلب شکسته ی من گروه خونی تنبللللل ترین دختر کلاسو معلوم کرد و تا منم اومدم حرف بزنم بچه ها برگشتن گفتن خوب حالا یه بیست گرفتی مارو ول نمی کنی!!! اصن هنوزم یادم میافته ها دلم میگیره !!واسه همین هیچ وقت دیگه دلم نکشید برم ببینم گروه خونیم چیه:(
پاسخ:
آخییییییییییییییی الهی بمیرم اولا که معلمتون خیلی خر بوده دوما کاش لااقل یادش میوردی :|
من o+میباشم:)
آش ترخینه خوشمزه است
نوش جونت
انشالا که بترکونه این ویروسای چغر رو:))
پاسخ:
والا اصلا نمیدونم چمه ... هیچی جوابگویه این مریضیه نی :))
اش ترخینه تون به جانم:D
من که عاشقشم

و اما گروه خونی. همیشه دوست داشتم گروه خونیم ABباشه اما نشد و اونی شد که هیچوقت دوسش نداشتم. B+

پاسخ:
:دی 

عه! آخییییی... عب نداره غصه نخور ب هم خوبه :)))
سلام.
به به ترخینه!من دوســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدارم
چه جالب منمAB-هستم
جناب همسرهمO+
مادرم هم A-هست
دیگه کی روبگم؟!!!!خخخخخخخخ

پاسخ:
معلومه خیلی دوووووووووس داری :)))))
عه چه جالب بالاخره یه همخون یافتم :)
سلام
اومدم بگه از نظر ژنتیکی با وجود گروه های خونی پدر و مادرت این امکان وجود نداره که تو AB- باشی که دیدم خودت هم این رو اشاره کردی .
من o+ که خیلی زیاده توی جهان ...
پاسخ:
سلام
بعله خودم مطلع هستم، منتها مطمئنم هستم که بچه بابامم :)))) چون قیافم خیلی شبیهشه منتها در صحت خون مامانم و مخصوصا بابام شک وجود داره :)))
۰۵ دی ۹۳ ، ۱۸:۲۸ فرزانه ...
همیشه دوست داشتم یه آدم که گروه خونی ش AB هست رواز نزدیک ببینم ! :| واقعا!
من خودم +A هستم.
پاسخ:
اخیییییی 
البته ab + زیاده من زیاد دیدم اما منفیشو ندیدم تا حالا از نزدیک بجز خودم خخخخخخ
چاکریم به هر حال :)))
من اولین بار توی مدرسه سر کلاس علوم فهمیدم گروه خونیم B هست ولی هر چی فکر میکنم یادم نمیاد بابت فهمیدن گروه خونیم ذوق کرده باشم :)) برام مهم نبود اصلا. بعدتر با ازمایش خون فهمیدم B+ میباشم ولی چیزی که منو متعجب کرده خیل عظیم افراد همخون در اطرافمه و همیشه برام سوال بوده که واقعا چطور گروه خونیم بالای 10% افراد رو تشکیل نمیده!
پاسخ:
اره منم خیلی ب+ دیدم !! عجیبه واقعا! در ضمن پسرا اکثرا واسه این قبیل مسائل دوق ندارن خخخخ

وای چه گروه خونی باحالی من اگه جات بودم کلی ذوق می کردم:))

گروه خونی من B مثبته از بین اون ویژگی ها این که حساسم کاااملا درسته( که خیلیم بده:| ) ولی خودپسند و شلخته اش دقیقا برعکسه:))

پاسخ:
منم کلا خیلی با گروه خونیم حال میکنم :)))
ولی خاص بودن تو بیشتره موارد به ضررته مثه چپ دستی من و قضیه ی امتحانا :|
پاسخ:
خاص بودن سخته کلا :)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">