حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۰۵
دی ۹۳
گرمای لذتبخشی که پایین میرود به این امید که کسالت را دور کند، شیرینیِ خوش طعمی که تلاش میکند بعدازظهرهای لعنتیِ جمعه را مزه دار کند! صدای فنِ هیتری که زور میزند ، اتاق را گرم کند و پاهای یخ زده و پلک های من که سنگینیِ دوست نداشتنی ای پشتشان جمع شده!! و شماهایی که کم پیدا شده اید و تنبل! دست و دلتان به کامنت گذاشتن نمیرود، رنگ دکمهء ریفرش رفته از بس فشارش دادم، اما این روزها کامنترها هم چینی شده اند !!! 

چای دبش و توت مرغوب

 
این ساعتها شده اند از اون ساعتهایی که از صد تا پنیر مرغوب پیتزا هم بیشتر کش می آیند! لطفا کمی لعنتی نباش، جمعهء عزیز! 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۱۰/۰۵
آزیتا م.ز

نظرات  (۳۲)

۰۵ دی ۹۳ ، ۱۶:۵۹ علی امامی نائینی
سلام
نمی دانم چرا جمعه های برای بقیه ی غیرتحمل قابل تحمل است ؟
پاسخ:
سلام
هوم؟ اصلا نفهمیدم منظورتون رو...
من کلا با جمعه ها میونم بد نیست... نه اونقد که بقیه مینالن
۰۵ دی ۹۳ ، ۱۷:۰۵ خانم هموستات
الان شما پاشو یه آهنگ بذار یکم برقصیم شاد شیم عصر جمعه از رو بره
پاسخ:
خیلی دلم میخواد اتفاقا منتها تو معذوریتم الان متاسفانه :/ خخخخ
آهنگ بوسه از بلک کتس رو با هندزفری گوش بده، قرررررر ریز خودش میاد سراغت خخخخخخ....گاهی زیرپوستی رقصیدن هم خوبه:)

پاسخ:
نه من خیلی وقته دارم قر ریز میام دیگه ارضام نمیکنه خخخخ
کامنتر هم کامنترهای قدیم...هععععععععی!!! اصلا باید رمزی بنویسی تا فرت و فرت کامنت بدن که رمز میخوایم رمز میخوایم بعد اونوقت خبیث بازی دربیاری الافشون کنی خخخخخخ من که همچین تصمیم خبیثانه ای رو تو ذهنم دارم!! والا :||
پاسخ:
خیلی وقته یه همچین فکری تو سرمه منتها عملیش نمیکنم :/
هو هو چی چی  خخخخ 
اگ بدونی تو چه شرایطی دارمکامنت میدم خخخ 
یه مش بچه پشت  لباسمو گرفتن داریم قطار بازی میکنیم خخخخ منم با وایفا ی خوونه مادربزرگه
پاسخ:
خخخخخخخ
الهی قربون تو کامنتره با وفا :)))) عکساتو دیدم ای جونم
خب راستش آزی جان من میخونم شما رو ولی از اونجایی که به کامنت گذاشتن کمی تنبل تشریف دارم تا حالا توفیق کامنت گذاشتن نداشتم! البته یه چندباری کامنت خصوصی گذاشتم که نمیدونم  خاطرتون هست یا نه.
آخرین باری هم که میخواستم نظر بذارم مربوط به پست صدای مارو میشنوید (8) بود که فرصت نشد متاسفانه!
خلاصه خواستم بگم ما از اون اوریجینالها و خوانندگان قدیمی و برندی هستیم که از بلاگفا و "حرفهای کاملا بی پرده"  پا به پای شما اینهمه راه اومدیم!!! 
بعله : ))

+ سلام
پاسخ:
بعله خاطرم هست بعلههههههه ، به به چشممون روشن شد واقعا! حالا تو رو خدا گاهی بیا و دست از تنبلی بردار دل ما رو خوش کن :)))
+ سلام
۰۵ دی ۹۳ ، ۱۸:۱۷ فرزانه ...
سلام
وااای دلم توت خواست! ولی تو خونه ی ما خیلی دووم نمیارن توت و انجیر.:(
جمعه ها اکثرا دلگیرن نمیدونم چرا ولی این وسط مسطا جمعه ی خوبم زیاد پیدا میشه .
+منو به جمع کامنترها و خواننده های(روشن ازین به بعد ) وبلاگتان پذیرا باشید لطفا. ^_^

پاسخ:
یا آغوش باز پذیرای شما هستیم :)
پیش منم زیاد دووم نمیاره خیلی زود تموم میره:| نموخاااام :| خخخخ
سلام آزی 
تو دوران تحصیل و مخصوصا خوابگاه، جمعه های کشدار یکی از بزرگترین غصه هام بود 
اما از وقتی سر کار میرم نه تنها جمعه ها کشدار نیست بلکه کم هم میان 
کلی کار نکرده هست که فقط جمعه ها بهشون میرسم 
جمعه کشدار  علیرغم دلگیر بودتش یه نعمته که وقتی دیگه کشدار نباشه آدم متوجهش میشه
پاسخ:
سلام ریما جون
اتفاقا منم کلی کار مونده و نکرده دارم منتها از شدت بی خوصلگی با اینکه جمعه است و داره کش میاد ولی حال انجامشون رو ندارم:/ یه همچین ادمی هستم من که حوصلم سر میره در حالی که کلی کار دارم خخخخ

خواننده ها دیگه حال کامنت گذاشتن ندارن نمیدونم چرا.

پاسخ:
فقط به یک دلیل ! They are made in China 😁😁😁خخخخ
آرزو میکنیم شادی را خروار خروار برای آزی:)
پاسخ:
ما هم کامیون کامیون برای شما :))
اِ هه مگه امروز جمعه است:)))))
پاسخ:
جمعه بود تموم شد شما خودتو اذیت نکن خخخخ
۰۵ دی ۹۳ ، ۱۹:۵۷ آقای همکار
این روزها دارن تند و تند میگذرن و جمعه و شنبه هم نداره!!!
جمعه شما چرا کشداره؟ این همه دوست و آشنا داری خب باهاشون وقت بگذرون! من چی بگم که هبچ دوستی ندارم؟ ;)
پاسخ:
شما هم بیا و دوست پیدا کن با هم بریم صفا سیتی ؛)))
۰۵ دی ۹۳ ، ۲۰:۰۰ آقای شوژ
شما یه بفرما بزن به صرف چایی دبش و توت مرغوب
به تعداد سه الف کامنت نویسم در عرض سه سوت!
پاسخ:
بفرما :)))) بیا زدم دیگه چی بزنم؟ 
۰۵ دی ۹۳ ، ۲۰:۰۸ آقای همکار
دوست کجا بود آزی؟! اون چند نفری هم که میخوایم باهاشون دوست بشیم با تفنگ ایستادی بالا سرمون منتظری به نگاه چپ بهشون کنیم تا نفلمون کنی :)
پاسخ:
حتما باید با جماعت نسوان دوست بشی؟؟؟ تو کی میخوای آدم بشی من نمیدونم! :/ هااااااا؟ هاااااا؟ هاااااا؟ به شیوهء سحرناز :)))
۰۵ دی ۹۳ ، ۲۰:۱۳ آقای همکار
حالا ما یه شوخی کردیم! شما تفنگتو غلاف(قلاف) کن خواهشاً !!!
پاسخ:
میدونی من با تو و تفنگم شوخی ندارم... دیگه انگولکش نکن ... بعله خخخخ
۰۵ دی ۹۳ ، ۲۰:۴۰ آقای همکار
بله خوب میدانیم و آگاهیم! چشم !!!
پاسخ:
:)))
هه......!
بابا جمعه ک خیلی خوبه!!!! :)
مخصوصا امرو ب من خیلی خوش گذش...!
رفته بودیم بیرون ینی سوژه خنده ی ی سالمون ردیف شد!
پاسخ:
جمعه بیرون باشی یا مهمونی خیلی خوبه ولی خونه باشی خره :))) ایشالا همیشه لبت خندون باشه :))
ایام هفته اینجوری میگذره :

شنبـــــــــــــــــــــــــ_________ـــــــــــــــــــــــــــه

یکشنبــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه

دوشنبــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه

سه شنبــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه

چهارشبـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه.            

پشمه جمه !!
پاسخ:
معلومه کل هفته سر کار میری زین رو اینجوری میگذره مال ما برعکسه خخخخ
۰۵ دی ۹۳ ، ۲۱:۳۹ آقای شوژ
الفِ اوّل ، الفِ دوّم و الف سوّم.سوت موتم کسی نزنه زشته عیبه!
امرِ دیگه ای نبود؟ :)))) [آیکون یک عدد اشاره کن به باقی هَلّیات و هولّیات!]
پاسخ:
سوووووووووت خخخخ
جووووونم کامنترا کمی سرو کلشون میبینممم که پیدا شده :)))))))
پاسخ:
اره خخخخ احتیاج به تلنگر داشتن :)))
عجبا، انقدر تلنگر نزن دردمون گرفت :))))
پاسخ:
اگه دردتون نمیگرفت که نطقتون باز نمیشد :)
یکی بیاد یه تلنگرررررررررر به کامنترای منم بده!!! والاع فقد این روزا ازی تویی که میای کامنت میزاری :(
پاسخ:
میدونی توکا تو از بلاگفا مهاجرت کردی منتها کامنترهات همونجا موندن خخخخ نیومدن :|
۰۶ دی ۹۳ ، ۰۷:۲۸ مهندس جون
ضمن عرض سلام و صبح شنبه بخیر حضور خویش را اعلام میدارم خخخخخخخ دیشب شب بدی بود بد بد بد حال هیچی نداشتم :( (
من میخونمت ازی اما امتحانات خر است :)))))) 
الان از سرویس دانشگاه حضورگرم خود را اعلام داشتم :)))))))))))))))))
پاسخ:
شب بد خر است ، امتحانات خرتر است کلا درس خوندن خره خراست خخخخخ
از اینکه از اندرون سرویس دانشگاه حضور بعمل آوردی بی اندازه سپاسگزار میباشم :)
سلام آزیتاجون...
منم خیلی وقته دست و دلم واسه نوشتن کامنت نمیره ،وگرنه من دیوونه یه روز نشستمو تموم نوشته هاتو خوندم...هنوزم میخونم ...
....نمیدونم یکی باید به دل و زندگی بیقرار ما رسیدگی کنه ...هعیییییییییییی روزگار
پاسخ:
سلام
واااای یهو یه روزه همه رو :))) مرسی که میخونی ولی اگه گهگداری یه کامنتم بدی جای دوری نمیره ها من خوشحال میشم :)))) ایشالا ک همین زودیها قرار بیاد به دل و زندگیتون :)))
جمعه خر است از مسئولین خواهش دارم از تقویم حذفش کنن.
دلم یه اتفاقه خوب میخواد نمیدونم چی ولی میخواد . شاید حذف همین جمعه از تقویم این حسمو ارضا کنه . اما تقصیره ما نیست این همه بی حالی یه شمشیر گرفتم دستم دارم با زندگی میجنگم زورمم نمیرسه بهش خخخخخ
میگن با زندگی نباید جنگید مسالمت آمیز باید حلش کنی نمیشه خب چپ میره راست میره میاد میزنه پس کلم از وقتیم موهامو کوتاه کردم همچین میچسبه ها ...
حالی برام نمونده حتی بنویسم مثل قبلنا . من چینی نیستم زندگیم چینیه که هر دقیقه یه جاش خراب میشه
بی معرفت نیستیم درگیره زندگی شدیم شاید...
پاسخ:
تو ایران هر روزی که تعطیل باشه دل گیره از فرط وفور تفریحات و انواع و اقسام لهو و لعب :))) واسه همین اگه جمعه هم حذف شه توفیر نمیکنه!!! 
جمعه رودوست ندارم غروباش یاد همه بدبختیات میافتی واینکه کی تموم میشن:-)))
لیوانتون خوشگلو دوست داشتم:-(
+ سلام مارابه اقای همکارعزیز هم برسانید
باتشکر
پاسخ:
لیوان قابل شمارو نداره
سلامت باشین
:)
دالی آزی

توووو تهههههه؟؟؟؟؟ (با لحن ِ بابای ِ نقی بخون)
:))))

بابا منم دیروز داشتم پر پر میزدم :|
پاسخ:
دیروز ندیدمت این ورا ؟ :)))
ی کاری کن
اینو گوش بده پاشی با تمام وجوووووووووود قر بدی :))) اونم با نیش باز :)))
پاسخ:
دیروز بیکار و در خانه بودم الان که دارم این کامنتهارو تایید میکنم پاهام از فرط خستگی ذوق ذوق میکنه از ٧ صبح تا ٥ بعدازظهر یه بند سر پا بودم، قر باشه واسه بعد ایشالا :)
۰۶ دی ۹۳ ، ۱۸:۲۸ هَشت حَرفی
:) من اصن کاری به چینی بودن خودم ندارم :)) ولی لطفن روشن بنمایید که توت مرغوب چگونه توتی ست؟
پاسخ:
توت مرغوب توتی است که همش یکدست و تمیز باشد و بعضیهایش جوجو نداشته باشد و بسیور هم خوش طعم باشد :)))
شما جز چینیها محسوب نمیشی اورجینال میباشی :)))
خسته نباشی عزیزم  :)
پاسخ:
سلامت باشی :)
ما این جمعه خانه ننه مان بودیم.خخخخخخ :)
توت باید زرد باشه البته یه زردکم رنگ.
پاسخ:
خونه ننه خوب بید؟
اینم توتش خوب بید :))
" آدرنالینم آرزوست" :))))
باحال بود. 
ملت قشاد شدن لابد! :))
پاسخ:
واقعا هم آرزوست :))) شهربازی سراغ نداری؟ :))
شما جز ملت نیستی عایا؟ :)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">