حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۰۵
دی ۹۳

از غرب تا شرق و تا همین جنوب ،من دنبالِ یه کتاب گشتم و از اونجایی که شعار من این بیت از سعدی جان است که : "دست از طلب ندارم تا کامِ من بر آید ....یا تن رسد به جانان یا جان ز تن در آید " تا پیداش نکردم بی خیال نشدم! اما وای از اون روزی که به جانان برسی و ........... :))))

ماجرا از این قرار بود که یکی از دوستهای من اسم یه کتابی رو بهم گفته بود که دلش میخواست بخونه و سپرده بود اگه پیدا کردمش براش بخرم! من چند تا از کتاب فروشیهای بزرگ کرج روگشتم بعدش هم که واسه کتابهای دیگه ای رفته بودم انقلاب بازم گشتم اما نبود که نبود! اما دیشب که با رفقا رفته بودیم اهواز ، یه کتاب فروشی بزرگ به چشمم خورد ، گفتم بذار برم اینجا هم بپرسم که اتفاقا زدن تو کامپیوتر و دیدن یدونه موجودی دارن... بعد از من پرسیدن چه نوع کتابیه؟ منم که دوستم بهم گفته بود رمانِ نوجوانه ... همینو بهشون گفتم! خلاصه که مدام قفسه های رمانهای نوجوان رو میگشتن اما پیدا نمیشد که نمیشد... دیگه خودمو دوستامم رفته بودیم کمکشون... هعی آقاهه میگفت مطمئنی رمانِ نوجوانه... منم هعیییییییی میگفتم 100% ... بعـــــــــــــــــله! بعد از نیم ساعت دیگه ناامید شدیم و داشتیم از مغازه میرفتیم بیرون که آقاهه از تهِ فروشگاه دوان دوان اومد با یه کتاب کوچولو که 10 تا ورق بیشتر نداشت، تو دستش! گفت بفرمایید ، پیداش کردم! اگه بدونید اون لحظه بخاطر اون همه پافشاریم روی رمانِ نوجوان بودنِ اون کتاب، چقد شرمنده شدم منتها اصلا و ابدا به روم نیوردم :| خخخخ تشکر کردم و واقعا دلم نیومد که اون کتاب رو نخرم.. کتابی که از شرق تا غرب از شمال تا جنوب رو دنبالش گشته بودم یجورایی خخخخخخخ دروغ نگم از اسمشم خیلی خوشم میاد! :) خلاصه که "بابای من با سُس خوشمزه است" یک کتاب مخصوص ردۀ سنی خردسالان میباشد ... هنوز نخوندمش اما میخوام بخونمش :)))



من در حال گشتن در قفسه های رمانهای نوجوانان :))))
4 دی 93





اینم از موردی که کلی آدم رو سر کار گذاشت :))))




بعله :))
موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۱۰/۰۵
آزیتا م.ز

نظرات  (۲۱)

کتابفروشی رشد اهواز تشریف برده بودید؟ اگر اونجا بودید این مژده را هم بدهم که به خاطر مشکلاتی که صاحبش با اداره مالیات پیدا کرده در شرف پلمپ شدن است، امسال که خونه اش رو گذاشته بودن به مزایده!
پاسخ:
نه، کتابفروشی محام 
رشد تا حالا نرفتم فقط اسمشو شنیدم، خب کسی ک مالیات نده پای لرزشم میشینه دیگه، ممنون از خبرگزاریه کدخدا :))))
aya inja ketab foroshie moham ast??!!
پاسخ:
بلیییییی محام است :))) ای دخترکه اهوازی :)
۰۵ دی ۹۳ ، ۱۳:۱۷ مهران مهرگان
شروع خیلی قشنگی داشت . تازه داشتم می رفتم تو جلد آقا غوله :)
پاسخ:
همین چندی پیش خوندم کتاب رو :| بسیار بی محتوا و چرت بود :/ اینم شروعش نیست اواسط کتاب هستش :) 
من چرا نمیشم یه کتاب کودک نمینویسم عایا؟ هوم؟ آزی در حال اندیشه در کار خود :)))
اگه توی شهر کتابهای کرج نبوده پس دنبالش نرم دیگه. میخواستم برای دخترم بخرمش.
پاسخ:
والا سمت گلشهر رو گشتم نبود، البته اون موقع نمیدونستم کتاب کودکه، هر چند کتاب بیخودیه نخری بهتره :)
۰۵ دی ۹۳ ، ۱۶:۳۹ آقای شوژ
بیچاره کتابفروش! :)
پاسخ:
:)
اره ولی خیلی آقای خوب و با حوصله ای بود :)
۰۵ دی ۹۳ ، ۱۶:۳۹ آقای شوژ
اعصاب آقای کتابفروش با سس هم خوشمزه نیست! :))))
پاسخ:
خیلی خنده رو بود اصلا خم به ابرو نیورد حتی :))
۰۵ دی ۹۳ ، ۱۷:۰۳ خانم هموستات
یعنی نویسنده های چند سال اخیر منو نابود کردند با این اسم انتخاب کردنشون.بعضی کتابا انقد اسمهای عجیب غریبی دارن که بعضی کتابفروشی ها وقتی کتاب رو ندارن شبیه فلجا نگاهت میکنن:))
پاسخ:
خخخخخخخخخ شبیه فلجهااااااا :)))
خب اسمشون رو طوری انتخاب میکنند که جذاب باشی در حالی که داستانهاشون بیشتر خالی از هر گونه جذابیتی میباشد بعضا! مث همین کتابه :|
۰۵ دی ۹۳ ، ۱۷:۱۳ خانم هموستات
خوندیش؟
منم متاسفانه با اکثر کتابای معرفی شده و یکدفعه همگانی میشه مثل عطر سنبل یا مادر فلفلی من که همه به به و چه چه میکنند اصلا ارتباط برقرار نکردم.بنظرم چرت بود
پاسخ:
اره خوندم
من عطر سنبل رو دوس داشتم ولی :)
۰۵ دی ۹۳ ، ۱۸:۲۰ فرزانه ...
چه خوشگلهههه  ^_^
اسمش منو یاد کتاب قصه های خوب برای بچه های ریش دار (یا یه همچین چیزی) از جمال زاداه انداخت.
پاسخ:
جمال زاده عشق دوران نوجوانیه من :)))
آیا حالا لازم بود که آبروی منو برده و راجع به کتابی که فکر می کردم رمان نوجوانه یک پست بنویسی؟! :))))))))
پاسخ:
عایا من از شما نامی برده بودم؟ جز این است که شما با دست خود آبروی خویش به فنا دادید؟ خخخخ :))))))))))
وقتی گفتی کتابفروشی های کرج را زیر و رو کردی تابلو بود برای کی می خواستی.
پاسخ:
الان هوش و تیزبینی تون رو به رخ کشیدین؟ من یعالمه دوست تو کرج دارم :))
اون باباهه من نمیدونم قصه اش چی بوده وای بابای ما که با کباب کوبیده و فالوده بستنی خوشمزه است خخخخخ
پاسخ:
خخخخ باباهه خواب بود دختره به غوله گفت برو بابامو بخور ولی بابام بد مزه است با سس بخور :| خخخخ
moham kheili dost dashtanist!kolan dosesh daram!ghablana ke vase kharide ketabaye mokhtalef miraftam hese khobi behem midad alanam ke dg faghat vase ketab darsi miram bazam hese khobi mide behem!kolan jaye dost dashtanie!hafte ghabl 5shanbe asr onja bodam age ye hafte dirtar miomadam azi khanomo mididam:(
پاسخ:
با این همه که تو از واژه دوست داشتنی استفاده کردی ، معلومه خیلی دوستش میداری :)
اره دیگه هم دیگه رو میدیدیم ولی عایا میشناختیم؟ :))
خب منو یاده خاطره یه روز گند انداختی مهم نیست چی بوده ولی خاطراطن دیگه کاریشون نمیشه کرد لعنتی شیفت دلیت ندارن فقط میرن تو اون سطل آشغاله مغزت و پات که میخوره بهش همشون میریزن بیرون

پاسخ:
آدم خاطره بازی نباش ، خوب نیس، بفرست اون قسمت از مغزت که دم دست نباشن هی فرت بیان جلو پا خخخخ
کتابش خوشگله خیلییییییییی
پاسخ:
:) فقط اسم و قیافه داره 
من کنسرو غول رو دلم میخواس بخرم خیلی تعریفشو شنیدم
خلاصه پونک پیداش نکردم
اما کنار پاساژ گلدیس آریا شهر یه شهر کتاب بود
ازونجا گرفتمش بالاخره
 اول ک گفتم کنسرو غول همه ی جوری داغوووووووون نگاه میکردن!!
ینی داغونا به قول خانوم هموستات شبیه فلجا :)))
هیچی دیگه گذاشته بودمش اخرین کتاب بخونم(از بین مجموعه کتابایی ک خریدم)
 انقد جالب بود اما ک همین چند وقت پیش تمومش کردم
دو روزه(غیر فشرده)
نویسندش مهدی رجبیه
رمانشم نوجوانه
 خیلی شنیده بودم جالبه(و بود)
حالا جالبیش ااین بود تا من میگفتم نوجوان چنان نگاهی از بالا به پایینم مینداختن :)))
ولی بامزه بود ! نوع نگارشش محشر بود ! خیلی :))))))))
حوصله ادم سر نمیرف
مثلا یک عاشقانه ی ادام نادر ابراهیمی خوبه اما دیگه خیلییییییییییییییی ارومه گاهی دم خست میشه روحش انقدددددر ک گنده گنده واژه ها بلغور میشه ادم شک میکنه :|
خوبه ها فقط برا بار اول خسته کنندس
گاهی فکر ادم دوست داره داستانای جالب و غیر منتظره بخونه
+چراغ هارا من خاموش میکنم هم خوب بود...
+کجا ممکن است پیدایش کنم نیز..
پاسخ:
کنسرو غول رو خیلی اسمش رو شنیدم خیلی... حالا ک این همه تعریف کردی ازش واجب شد بگیرم بخونم :)
بابت معرفیه بقیه کتابها هم بسیور موتوچکر میباشم :):*
are kheili!!
Shayad!shayad az labkhandet!!!!!!!
پاسخ:
شاید :) شایدم از پشت منو میشناختی :)))
دوست دارم وقتی میرم کتاب بخرم یکی همراهم باشه‍ نمیدونم چرا؟؟:|||
آزی و ژستِ خاصِ همیشگی:****

پاسخ:
منم دوست دارم :)

عه این ژسته خاصه!؟ نیدونستم :))
۰۶ دی ۹۳ ، ۲۲:۲۶ مهران مهرگان
تازه می خواستم بگم اگه امکان داره ادامه داستان رو که کار به کباب کردن می کشه برامون بذاری :)
پاسخ:
نه کار به اونجاها نمیکشه :))) تا میاد غوله بابا رو بخوره برق میاد غولم غیب میشه :))
راس میگه ژستت خاصه یا همون ژست همیشگی لدفن:)))))))
پاسخ:
جداااا؟ خخخ
خب سال بلوا (عباس معروفی)
کجا ممکن است پیدایش کنم (هاروکی موراکامی)
کنسرو غول (مهدی رجبی)
چراغ هارا من خاموش میکنم(زویا پیرزاد)


+راستش کنسرو غول نمیگم فلسفی بود و عالی و سبک سورثال بود همشو وای چقد سنگین
میگم جالبه چون ی چیز جدید و جالب بود
ی زبان ساده
یه نوشتار ساده تر
مث حرفای معمولی خودمون
فکرای خنگولانه ی بچگی هامون
حرف زند ن هامون
ازون کتاباییه ک گاهی ادم نیاز داره بخونه
ک فکرش نخواد تحلیلش کنه

کتاب من ِ او از رضا امیر خوانی رو هم میگم عالی بود....
اما اصلا این عالی بودهایی ک میگم شبیه هم نیس :)
امیدوارم تونسته باشم منظورمو بگم...
عطر سنبل رو هم خیلی دومس دارم بخرم :)
پاسخ:
مرسی وقت گذاشتی موتوچکر :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">