حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۲۹
ارديبهشت ۹۴
روزی صد بار نُت رو باز میکنم که بنویسم! روزی صد بار نمینویسم! روزی صد بار میگم که چی بشه؟ روزی صد بار دلم تنگ میشه... هر روز دنبال فکرهام میدوئم ، هر روز از دستم در میرن! هر کدوم یه وری میرن ! شمال ، جنوب، شرق ، غرب! روزی صد بار خودمو تو حالِ مردن تجسم میکنم موقعی که خونم داره از تنم میاد بیرون! روزی صد بار به خودم میگم چرت نگو! روزی صد تا آرزو میکنم، خودمو در حالی که آرزوهام برآورده شدن تجسم میکنم، بعد میبینم نُچ ، خیلی خسته ام حتی حالِ برآورده شدنه آرزوهامم ندارم!  پر انرژی بودن من دستِ خودم نیست وگرنه اگه بلد بودم منم میرفتم آخر کلاس مینشستم ! چی میشد واسه یه بارم که شده یکی پیدا بشه اون به من انرژی بده!؟ چی میشد یکی پیدا بشه راههای انگیزه دادن رو بلد باشه؟! خندیدن رو بلد باشه!؟ خسته نباشه!؟ اول اون بلند شه! اول اون راه بیفته!؟ چی میشه یبارم که شده یکی دست منو بکشه!؟ اصلا یکی پیدا بشه که از من قوی تر باشه! منم یکم بشم آدم مریضهء داستان، شاگرد تنبلهء کلاس! من خودشیفته نیستم من فقط یه آدمِ خسته ام که هر کس منو ببینه این رو باور نمیکنه!؟ 

وقتی از حرف یه نفر ناراحت میشی ، درست همون لحظه است که میفهمی بعععععله وا دادی! یعنی اینکه اون نفر برات مهم شده وگرنه تا وقتی یه نفر واسه آدم اهمیتی نداشته باشه حرف و قضاوت و نگرشش نسبت به تو هم به تخمت نیست چه برسه که بخواد ناراحتت کنه! 
گفتم ذهنم پر فکرهای پرت و پلاست واسه وصله پینه زدنشون که بتونن یه نوشته بشن روزی صد بار تلاش میکنمُ روزی صد بار نمیشه! شما به دوشنبه بازار ذهن من دعوتید !
موافقین ۳ مخالفین ۱ ۹۴/۰۲/۲۹
آزیتا م.ز

نظرات  (۱۶)

۲۹ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۲:۰۴ گمـــــــشده :)
حرفاتو کاملا درک می کنم. حق داری..
:|
پاسخ:
:|
میدونم خیلی نامردم. نه تبریک تولدی نه عیدی...الان هم اینجام با یه روی سیاه بدون هیچ توجیه‌ای
جدیدا این کلیپ رو دیدم خیلی انرژی خوبی بهم داد به شما هم توصیه میکنم اگه ندیدیدش ببینین که خالی از لطف نیس.
video-subtitle.tedcdn.com/talk/podcast/2011X/None/AmyPurdy_2011X-480p-fa.mp4
راستی اینم تا آخر بخون شعار نیست حقیت داره:
شادی را هدیه کن حتی به کسانی که آنرا از تو گرفتند،
عاشق شو حتی به آنهایی که دلت را شکستند،
دعا کن برای کسانی که نفرینت کردند،
ومهربان باش با آنانی که با تو خصومت میورزند...

.
.
.
.
و اینگونه حتما به فنا خواهی رفت و دهان مبارکت آسفالت خواهد شد.
موفق باشی. :))

پاسخ:
اگه اون فیلم رو لینک میکردی خیلی بهتر بود :) اینجوری نمیتونم ببینمش
هرچند جدیدا خودم یه فیلم دیدم که خانومه از مرگ برگشته بود و اینا! منم نگفتم افسرده ام که من فقط خسته ام خسته! 
راستی اوقور بخیر چه عجب از این ورا :))


:)))
حس میکنم کامنتای همدردی و حس مشترک این پست زیاد بشه! هه پ  میرم سراغ توصیه ها:  آزی اگ ب مو سیقی علاقه داری حتماااا برو  کلاسش و یه ساز رو یادبگیر ! صداتم ک عالیه .... مطمئن باش خیلیییی حال آدمو خوب میکنه! من ک هنو ن پولشو دارم نه وقتشو ولی اگ یه روز از عمرم هم مونده باشه میرم سراغش !  و دومی سوارکاری ! :))) اینم عالیه!  هه اینم هنو کلاسش نرفتم! ولی چن باری ک سوار اسب شدم خیلی خوب بود! :))))   و رانندگی با سرعت خیلییییییی زیاد! دیوونشم رسما! شما ک زیاد میری تهران  برو اون پیستای مخصوص بانوان و کلا خودتو خالی کن! :)      و بعدی حیف ک همشهری نیستیم و ...... وگرنه برخلاف این شبکه های مجازی ک خیلی غمگین و ضدحال ب نظر میرسم خوب میتونم حال رفقامو خوب کنم! و بساط خنده و خوش گذرونی ردیف کنم! :))))  
پاسخ:
موسیقی رو ک صد بار خواستمُ نشده اون موقعها ک انگیزه داشتم پول نداشتم الانم دیگه انگیزه و علاقه و مشوقش رو ندارم ! سوار کاری هم 
که برای من امکان پذیر نیست با این آنه شکسته و کمره داغون :/ تازه هزینه و رفت و امدش که هیچییییی... من فعلا در حسرت یه رانندگی معمولیش موندم ! ده ساله گواهی نامه دارمُ هی قیمت ماشین میره بالا و منم دنبالش :/
پیشنهاد میدم چند نفر به نویسندگان وبلاگ اضافه شن...

منو تو هر دو درگیر یه حسیم....
پاسخ:
ز چه روی این پیشنهاد رو میدی؟ اونوقت دیگه وبلاگ من نمیشه که مدلش فرق میکنه حتما
کلاسای بازیگری! :) هم استعدادشو  داری هم قیافشو! :))))  یا برو بالا کوه داد بزن خیلییییی خوبه! خخخخ تجربه دارم!   یا کلاسای نقاشی ک روی بوم نقاشی میکنن .... خیلی باحاله! این ک کلی رنگ بزنی رو ی صفحه و آخرش یه طرح خوب در بیاد! :)  آب بازی :)  اینم لحظع ای حالتو خوب میکنه ! :)))  تو دعا کن ردیف شه من بیام تهران قووول میدم هروقت تهران بودی خوش بگذرونیم :))))) 
پاسخ:
کلاس بازیگری یه مدت کوتاهی رفتم قبلنا خیلی هزینه بره راستش الان دیگه انگیزشم ندارم! خیلی دلم میخواد برم کوه دلم لک زده واسه یکم طبیعت ولی پایه ندارم! این درس خوندنم اسیرم کرده که حداقل تنهایی برم ولی کنکور رو بدم حتما باید برم تو طبیعت وگرنه خل میشم 
نقاشی رو ولی حتما انجام میدم اصلا میخوام کنکور بدم ک نقاش شم از الانم شروع کردم
ایشالا میای تهران :*
آزی من گل بازی رم خیلی دوس دارم خخخخ! (گل = خاک + آب )    کلا بوی خاک.رو دوس  میدارم! :) 
پاسخ:
از بچگیم تا حالا دست به گل نزدم :)))) 
نیدونم رفیق واقعی و خوب چن تا داری .... ولی  اینجور وقتا  داشتن رفیقی ک  بتونه بیشتر وقتا کنارت باشه و باهاش حرف بزنی و طولااااانی پیاده روی کنید خیلی حال آدمو خوب میکنه! ((خخخخخ خوش بختانه سیگاری نیستی وگرنه اینم خیلی خوبست))))  دیگه فعلا چیزی ب ذهنم نمیرسه! دینی خوندم مخم داغ کرده خخخخخ شرو کردم دارم از اون بالا فحش میدم همشونو!!!!! :))))  یکم ک آروم تر شدم شاید فکرای دیگه ای ب ذهنم رسید میام میگم! :) خخخخ خلاصه دوز نداریم  دپسردگیتان را ببینیم! :)  
پاسخ:
رفیق خوب کم دارم جدیدا که داره به صفر میل میکنه! اگه رفیق داشتم که حالم بهتر از این بود :))) 
سیگارم مزخرف ترین چیزیه ک تا حالا دیدم ! هیچوقت خوب بودنش رو درک نکردم :))) 
منم دینی میخونم مخم سوت میزنه ولی سعی میکنم به دید یه درس بخونمش نه به دید عقیدتی... دو تا درس از پیش مونده که بخونم که کلش رو خونده باشم برم سراغ فقط تست زدنش الان درسهای دوم رو یادم رفته باز :|
آی گفتی.. همیشه انرژی آدم رو می ذارن پای خوش بودن و زندگی راحت و بی دغدغه داشتن.. انشاءالله به زودی پیدا بشه هزارپای پرانرژی که دستت رو بگیره و بدو بدو کنه و حتی نرسی کفشاتو بپوشی:)
پاسخ:
:) خدا از دهنت بشنوه ولی بعید میدونم ! ٢٨ سال نبوده زین پس هم همینه 
۲۹ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۲:۵۵ خانم هموستات
شما اولین و آخرین آدم پرانرژی نیستی که نیاز به شارژر پیدا کرده ولی جز عقلا دسته بندی میشی چون وانمود به چیزی که نیستی نمی کنی.
اول یه بوس بده:*
بعد از کنکور هنر تا شروع ماه رمضان
دوتا بادبادک درست میکنیم باهم میریم پارک طبیعت هوا میکنیم و نسکافه و کیک هویج آزی پز می خوریم و یکم تو سروکله هم میزنیم.
یک روزم بساطو برمی داریم میریم چیتگر ناهار خونگی می خوریم .خودم دوچرخه رو واست ردیف میکنم با آن داغان هم بتونی بشینی و دور دور.
2-3 روزم کولتو برمیداری باهم میریم سفر هر جا خواستی .شمال جنوب شرق غرب.با هواپیما چون همدردیم در نشستن طولانی مدت
الانم عوض فضاسازی منفی تو ذهنت و مکیدن باقی مونده انرژیت یه شارژر ذهنی پیدا کن و 20 روز دوام بیار.
تو خارق العاده و قوی هستی .
تو آزیتایی قهرمان زندگی خودت و خیلیا.
تو شبیه هیچ کس نیستی .تو خود ِ خودِ فرشته ای
پاسخ:
وای وای وای این چه کامنتی بووووود!!! عالی بود! یعنی اگه واقعا این حرفهایی که گفتی رو واقعی گفته باشی و جامه عمل بپوشن
میتونن بهترین شارژر ذهنی باشن واسه من که این ٢٠ روز رو دووم بیارم! 
بعضی وقتها کامنتهای تو یهو یه حال خوبی به من میدن مرسی که هستی :***** چقد خوشحالم که از مجازی به حقیقت اوندی :))))
۳۰ ارديبهشت ۹۴ ، ۰۱:۲۶ مهران مهرگان
سلام
کاش می تونستم مثل این آدم ِ توی طرح با خیال راحت دستم رو بذارم زیر سرم و تو عالم خیال غرق بشم . اون وقت می شد چند خط نوشت ... البته شاید به درد همون خیال و هپروت می خورد . حالا چی داره این دوشنبه بازار ؟
پاسخ:
:) 
این آدمه هم از سر استیصال این شکلی نشسته ها :)))) 
تو دوشنبه بازار از شیر مرغ تا جون آدمیزاد هست :)))
تار بزن، سه تار بزن، گیتار بزن، کمانچه و ویولن بزن، دف بزن، تنبک بزن، تبل یا تنبور بزن، پیانو بزن، ساز بزن؛ گور بابای اونایی که میگن ساز نمیشه زد!!!

+حتماً ساز بزن! ؛)

+کی میگه بی رفیقی؟! بچه ها هستن، هروقت یه ندا بدی همه میان! #جدی
پاسخ:
فعلا که اونقد دستم درد میکنم خودکارم نمیتونم دستم بگیرم چه رسد به ساز .... منم که عاشق ساز کوبه ای :)))) با این دستم حالا :))))

ارادتمند رفیقام هستیم! هشتگ جدی :)))))))))))
من دو بار این دو مطلب جدید رو خوندم نمیدونم کامنت دادم کامنت ندادم :)))))))))))))
بخدا مام به دیگه انرژی میدیم تهش 2 % ام نمی گیریم 
پاسخ:
نه ندادی :)
آزی دستت خوب نشد؟
هنوز درد میکنه؟
پاسخ:
نه خوب نشد امپول و کپیولم استفاده کردم شبها تا نبندمش از دردش خوابم نمیبره
آخه ... دلمون واست تنگ شده بود. میفهمیییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
بلییییییی :)))
بعد از کنکور بیا اینجا بهت قوووول میدم ببرمت کوه یه جای تووپ توی کوه پیدا کردم اصن خوراک پرواز کردنه ,روسریتو ددر بیاری باد موههاهاتوو ازین ور میبره به اونور دستاتو باز میکنی بعد یه جای سبز سبز تا چششششششششم کار میکنه اون بالا بالاها یه سکووووت خفن عالی همش نفس عمییییییق میکشی و خدا رو واسه اون همه عظمت و قشنگی شکر میکنی:(
من اولین بار بود رفتم اونجا و همشم به فکر تو بودم آزی به بابامم گفتم اگه دوستم اومد باید بیاریمش اینجا:((((
پاسخ:
چقد این کامنت خوووووب بوووووود! 

من حتما میام پیش تو! یعنی من که دلم همیشه بتو نزدیکه ولی فیزیکی هم میام دیر یا زود داره سوخت و سوز نداره! بیام شاید بابات منو دید دلش نرم شد دفعه بعد تو اومدی اخه فاصله ای نیست راهمون که و همچنین عاشق اون طبیعت شهرتونم ناجوووور :*
اونا شکلک خنده بود قرار نبود ناراحت باشم خخخخخ
پاسخ:
:)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">