حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۱۳
خرداد ۹۴

1-  پست قبلی رو گذاشتم برای اینکه از وقتی آدرس وبلاگ من تو وبلاگ بیان قرار داده شده، بنده گُرو گُر کامنت تبلیغاتی، اسپم و شر و ور دریافت میکنم! بعدش رفتم یه کامنت زیر همون پست 100 وبلاگ برتر بلاگ در سال 93 گذاشتم که آقا جون اینجوریه و من اذیت میشم . باورتون میشه؟؟؟ نه که نمیشه فرداش موبایلم زنگ خورد ، برداشتم دیدم یه آقای خوش بیانی هستند و میگن از بیان تماس میگیرن من بابِ کامنتی که من گذاشتم!!! :))) گفتن اگه مصر هستین برش میداریم ولی اگه دو هفته صبر کنید ، ما داریم سیستم اسپم شناس هوشمند راه اندازی میکنیم... خلاصه منم قبول کردم که فعلا آدرسم اونجا بمونه خخخخخ بعله بنده یه همچین از خود گذشته ای هستم، الکیییییی :)))))) جا داره همینجا از این همه مسئولیت پذیری تیم بیان در قبال مشترکینشون سپاسگزاری فراوان بنمایم.


2- در جریان بودید که من مچ دست راستم درد میکرد؟ اگرم نبودید الان قرار گرفتید خخخخ. در جریان بودید که یبار دکتر رفتم و آمپول و کپسول مصرف کردم و دستم رو آتل بستم ولی اصلا و ابدا بهتر نشد؟ نبودید؟؟ خب الان قرار گرفتید :))) یکشنبه به نیتِ اینکه برم کلاس طراحی از خونه زدم بیرون ولی از شدت دست درد دلم میخواست نه تنها به همه فحش بدم بلکه زمین و زمان و حتی دستِ خودمو نیز گاز بزنم. از این رو با یک مرکز طب سنتی تماس گرفته الساعه خود را به محل رسانیده و درد خود بازگو نمودم .. نمیدونم چی شد یهو لحنم عوض شد خخخخ .. بعد از کمی سوال جواب ، طبیب برای بنده زالو درمانی ، ماساژ درمانی و همچنین یک دو جین داروی گیاهی تجویز نموده... از حجرهٔ طبیب خارج گشته پای صحبت خانم منشی نشسته و دیدم واویلا... یک عدد کرمِ خونخوارِ حقیر دانه ای 8 هزار تومان.. 7 عدد زالو در دو نوبت در نسخه ام داشتندی.. هر دفعه ماساژ به مدت 15 دقیقه ، 40 هزارتومان ، شش جلسه ماساژ در نسخه داشتندی. یک عدد کرم ماساژ 18 هزار تومان و تازه اینجا از قیمت آن داروهای گیاهی بی خبر بودندی... هی فکر کردندی فکر کردندی که چکار کنم همی! این همه پول بی زبون از کجا بیارم همی.. ناچار با منشی چانه زده 20 درصد ناقابل تخفیف گرفتندی و از انجام ماساژ که  اتفاقا بسی مشتاق بودندی ، چشم پوشی نموده و فقط خود را کت بسته تقدیم زالوهای عزیز نموده تا خون اینجانب نوش جان نموده و درد را از جانِ ما بیرون کشند همی...

در ابتدا از قیافهٔ زالو های عزیز چندش شدندی ولی ناچار نگاه به سقف دوختندی تا خانمِ مربوطه کار خویش کنندی و هفت عدد زالو چهار چنگولی به دست بنده چسبیدندی... بعد از کمی جیغ و ویغ اولیه ، سوزش و درد از بین رفتندی و زالوها بی رحمانه شکم خود پر نمودندی. بعد از گذشته یه ربع ، بیست دقیقه بنده با زالوهای عزیز اخت شدندی و بسیار وارسی کردمشان همی :)))) آقا این هفتا یه ساعت و اندی خون ما را نوش جان نمودندی و در راه سلامت بنده عاقبت جان به جان آفرین تسلیم کردندی... 

جا داره اینجا از خانم هموستات تشکر کنم که زالوهای عزیز را به من یادآوری نموده... چون خیلی در کاهش درد من موثر بودن ... هر چند کمی سختی داره ولی واقعا ارزشش رو داشت.. حالادو هفته دیگه هم باز باید برم خودمو به هفتا دیگه تقدیم کنم همی خخخ 

بعد از این با دستی باندپیچی شده به عطاری مذکور رفته برای گرفتن نسخهٔ گیاهی.. که در آنجا نیز 63 هزار تومان سلفیده و نقره داغ شدم همی :))))) اما خب من در خوردن داروهای گیاهی ید طولایی دارم و مطمئنم که اگه کامل و سر وقت بخوری تاثیر بسیار شگرفی دارند. 


میتونید این مقاله راجع به زالو، جراح کوچک رو بخونید.


در ادامه شما را دعوت به دیدن زالوهای عزیز مینمایم... مسئولیتش با خودتون دوست ندارید نبینید... فردا نیاید از من شکایت کنید :))))


اولش خیلی لاغر و ریز بودن بعد هی شروع کردن به تپل شدن خخخخ از خونه بنده







این دو تا آخریا خیلی شکمو بودن آی خونی از من ریختن و خوردن خخخخ

میگن همینا سیصدتا دندون دارن آیکونه جیغ خخخ


در نهایت هم سیر میشن و یه قاشق نمک روشون ریخته میشه و تمام!

موافقین ۶ مخالفین ۱ ۹۴/۰۳/۱۳
آزیتا م.ز

نظرات  (۲۴)

عجــــب زالوهای شیکموووووووویی بترکن ایشالا
آزی هنوز خون داری تو بدنت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
زیادی چندشناک هستن ://///
و در آخر اینکه دست همایونی بهتر هست ایشالا؟؟؟؟؟؟؟؟

پاسخ:
دستم خیلی بهتررررههههه خیلی بهتر ! بنده از زالو بسیار متچکرم همی :))
پس یکی از دردهای قدیمی پایان گرفت
ولی خوف کردم...این زالوها فوق العاده ان
فیلم در دنیای تو ساعت چند است ببین....
پاسخ:
کاملا ک پایان نگرفته ولی بهتره! 

اون فیلمم اگه گیر اوردم میبینم
وووووی چقده چندش هستن اما فکر کنم به تسکین دردش بیَرزه!
یعنی انقد خون خوردن که ترکیدندی؟ :-D
پاسخ:
گاهی پیش میاد اونقد بخورن ک بترکن ولی اینا سیر که شدن دست منو ول کردن ولی خب بعدش نمک روشون میریزن که بمیرن دیگه
یا ابرفض آیکون هی وای من !!! 
من راستش صوبت خاصی ندارم فقط زالوها مچکریم خخخ 
خدارو شکر دستت بهتره :)
پاسخ:
بلی واقعا مچکریم :))
من دیگه پاستیل این رنگی نمیخورم!!!! :‏|‏     خخخخخخ اووووووویــــــس  عجب رسیدگی توپی دارن!!!! :) راضی ام ازشون! فقط بسیار بسیار حیف که  شکلک نداره!!!! :(    دستتم خوف میشه! :)
پاسخ:
دقیقا مث پاستیل بودن هر چی هم فشارون بدی نمیمیرن خخخخ
من دیگه احساس نیازی به شکلکم ندارم :)))
من که واقعا خوف کردم و صد سال همچین جراتی ندارم :/

خوشحالم دستت بهتر شده :)
پاسخ:
منم یه کوچولو اولش میترسیدم خیلی کم ولی من هیچ وقت به ترس اجازه نمیدم منو ناکام بذاره هرررررگز :)))
1. اوهوم با مورد اول موافقم روزای اول نمی تونستم آرشیوم رو منتقل کنم بعدش برام درست کردند و تونستم جابجا کنم همه مطالب وب های قبلی ام رو. 
یه بارم اختصاصی شماره های مطالبم رو ردیف کردن برام چون هنوز امکانش عمومی نشده:)

2. و اما در مورد زالوها.. اینا که خوبه؟ یه نوعش هست دو سره.. یعنی از یه سرش خون رو می خوره از اون سر تف می کنه و اینجوری هیچ وقت سیرمونی نداره! من دستمو مراعات کنم دردش بهبود پیدا می کنه اغلب:)
پاسخ:
اوه اوه چه تو رو تحویل گرفتن .. :))

همه زالو ها دو سرن! بعدم زالو خیلی انواع داره برای مصارف پزشکی  از چند نوعش بیشتر استفاده نمیشه .. 
ولی زالو رو امتحان کن مراعات که نمیشه ادم تمام عمر مراعات کنه درد دست داشت منو میکشت با مراعات هم خوب نبود 
میگن یه روزی حضرت موسی از خدا می پرسه خدایا این کرم خاکی رو واسه چی خلق کردی آخه؟!
خدا جواب میده:موسی تو یه بار پرسیدی اما این کرم تا حالا ده بار پرسیده خدایا این موسی رو واسه چی خلق کردی!
حالا میخوام به زالو بگم چندش می ترسم اونم همین عقیده رو راجع به من داشته باشه:))))
خداروشکر که درد دستت آروم شده و از جناب زالو که فروتن و بی ادعا و بدون اخلاق گند جراحی میکنه کمال تچکر را دارم.باشد که الگوی اخلاقی شایسته ای برای جراحان این مرز و بوم باشد.
پاسخ:
:)))) خخخخ نه اون اگه ما بنظرش چندش بودیم اینجوری نمیچسبید :))))

اره واقعا کاش جراحها درس بگیرن :))
۱۳ خرداد ۹۴ ، ۲۰:۱۷ نسیم (بانو.ن)
جا دندوناشون نمونده؟
واسه حجامت هم از زالو استفاده میکنن
پاسخ:
چرا مونده یه سوراخ با سطح مقطعی شبیه پیچ سه سو...

نه حجامت با بادکش و تیغ انجام میشه 
مامان من برا میگرن پشت گوشش زالو انداختن؛ اووونقدر خون ازش رفت بیحال شد و از شدت کم خونی سرش داشت منفجر میشد! کلی آهن و ویتامین B و اینا تزریق کرد به حال اولش برگشت :))))
به همین دلیل من کلا از زالو وحشت دارم،اما خدا رو شکر که تو خوبی و موثر بوده.:*
پاسخ:
من زیاد بیحال نشدم ، لابد مناسب نبود برای طبع مادرت منم خودم یبار یه دکتر احمق به اشتباه حجامتم کرد تا دو سال درگیر عواقبه بودم خیلی مهمه ادم جای درستی مراجعه کنه

:**
دستِ زالوهای عزیز درد نکنه، ایضاً مُچِ دستِ شما! :))
پاسخ:
دست که نداشتن مگه دهنشون :))
نه جونم این زالوها که بادکنکی می شن بعد از خوردن خونت یه دهن دارن زالوهایی که می گم دو تا دهن دارن!
پاسخ:
اینا هم از دو طرف مکنده دارن ولی یه طرفش دهن بود ، حالا نمیدونم شما لابد زالو شناسیت بهتره
بابت بخش اول خیلی خوشحال شدم که اینقد مسئولیت پذیر هستن. اصلا هم قصد تیکه انداختن به بلاگفا رو ندارم :دی
در مورد بخش دوم : تا حالا زالو ندیده بودم. واقعا حق داشتی حس چندشی داشته باشی
خدا رو شکر که دردت کم شد و حس بهتری داری
از خودت مراقبت بنما 
پاسخ:
من قبلا تو موسسه رو تن دیگران دیده بودم ولی واسه خودم اولین بار بود :)))) مرسی عزیزم :*
آزی حلالت نموکنم عرررررررررررررررر
تو میدونی من حالا آواره وبی سرپناه شدم ازبلاگفام بیرونمون انداختن همش پز بیان رو میدی عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

پاسخ:
خب پاشو بیا بیان، کی جلوت رو گرفته.. الان که همه بلاگفایی هم تقریبا اومدن.
من یه بار چند ماه پیش زالودرمانی کردم.البته خودم چیزش کردم نرفتم دکتر.یه دو. سه روز خونریزی داشت جاش
فکرکنم وقتی مچ دست درد داشته باشه باید یه مدت استراحت بهش بدی.کارای سختو باهاش انجام ندی.
آتل جواب نمیده.پارسال همین موقع ها مچ دست چپ منم ورم کرد بحدی که نمیتونستم تکونش بدم.ولی یه مدت خیلی مواظبش بودم بهترشد.موس کامپیوتر ونوشتن طولانی مدت هم خیلی داغونش میکنه
ایشالا خوب میشه چیزی نیست :)
پاسخ:
زالو از کجا آوردی؟؟؟؟ زالو باید بهداشتی باشه...، واسه کجات استفاده کردی؟؟؟ موثر بود؟

استراحت نداره بیچاره این دست من :(

مرسی
من بخاطر پشت کامپیوتر نششتنای زیادم کتف سمت راستم یکی دو هفته پیش بد درد گرفته بود.البته با مراعات و ماساژ خیلی بهتر شد. حالا میخواستم بدونم زالو گذاشتن هم میتونه مفید باشه؟
پاسخ:
کلا پشت کامپیوتر موبایل و تلویزیون نشستن باعث تجمع سودا داخل بدن میشه... یه دکتر سنتی برو شاید زالو کمکت کنه :)
چقدر خوشحالم که ساکن همچین جای باکلاس و مشتری محوری شدم.

نه من فقط از کانت خبر داشتم ولی الان دیگه در جریان دستتم قرار گرفتم
پاسخ:
ولی از نوشتهء کنار وبلاگت اینجوری برداشت نمیشه که خوشحالی ها :)))))

خبرهایی دنبال نمیکنی دیگه :))))
من اگه بودم اینقدر پرداخت این همه پول برام درد داشت که دردهای دیگه تا آخر عمر از یادم میرفت!
خخخخ
خسیس هم خودتونید :))))))))))))))
پاسخ:
الان طوری شده که تکون بخوری باید پول بدی :/ خسییییییس :)))
توی اون دارو گیاهیا 'چای چوپان ' هم هست ؟
پاسخ:
من نمیشناسم چای چوپان چیه
یه داروی گیاهیه
گلهاش رنگشون بنفشه و حالت پشم رو دارن
توی اینترنت سرچ بزنی عکساش میاد
هر موقع میریم دهمون فصل بهار مادر میره میچینه و با یه گیاه دیگه که خودش oshun  تلفظش میکنه دم میکنه
چند روز پیش رفتم مغازه یکی از رفقا
داداشش هم بود
واسم چای ریختن گفتم معده ام خرابه و اگه بخورم میریزه بهم
داداشش گفت چای چوپان بخور
مشخصاتش رو که داد فهمیدم خودشه  همونی هستش که ما بهش میگیم لولو پشمک
گفتم منظورت همون لولو پشمکه ؟
گفت آره یه همچین اسمی هم داشت انگار
گفتم تو ده ما فراوونه
گفت اون موقع که من تهرون بودم  بدنسازای تهرونی وقتی زردپی های بدنشون کش میومد دم میکردن و میخوردن
اونجا کیلویی 100 هزار  بود
گفتم عجب چیزی بوده این گیاه و ما نمیدونستیم
اوه اوه چقدر طولانی شد نظرم

پاسخ:
من نمیدونم چرا این گیاه فوق العاده اینقد اسم داره ، این همون چای کوهی هستش که اتفاقا تو همین وبلاگم من راجع بهش پست گذاشتم هزار و یک خاصیت داره. عاااالیه من همیشه تو خونه دارم . سیستم ایمنی بدن رو فوق العاده تقویت میکنه و اجازه نمیده ادم سرما بخوره.. کیلو ١٠٠ تومنه اما چون خیلی خیلی سبکه یک کیلوش مصرفه چند ساااااله! واسه همین قیمتش به چشم نمیاد :) چون یه سیر که میخری هم کلی میشه 
یعنی راضیم با موجودات عجیب غریب روابط حسنه داریاااا یاد اون دفعه که رفته بودی پیش اون ماهیااافتادمممممممتو برج میلاد!
پاسخ:
اون ماهیها که در مقابل اینا شاااااااه بودن :)))))
آره والا :/
خسیس هم خودتونید(مجدداً) خخخخخخخخخخخخخخخ
پاسخ:
:))))
خب زالو رو داروخونه گیاهی ها دارن
منم ازیه داروخونه گرفتم.
والا واسه پام استفاده کردم...یه چندتا از این رگهای نازک واریسی داشت.
خیلی خوب شد نتیجش
باید چندبار انجامش بدی
ولی من همون یه بار واسه هفت پشتم بس بود :(
پاسخ:
جالبه من تا حالا ندیده بودم داشته باشم دونه چند گرفتی؟؟؟؟ 

چرا مگه خوب نبود که میگی واسه هفت پشتت بس بوده؟
دونه ای سه تومن گرفتم والاع
آخه بار اولم بود کسیم نبود کمکم کنه
باور کن آزی دقیقن ده بار گذاشتم رو پام وزالوه گازنمیگرفت اونجارو ودرمیرفت
اون که درمیرفتم من یه جیغ میکشیدمو از اتاق فرار میکردم خخخخخ
در آخر به یه بنده خدایی که تجربشو داشت زنگ زدم واون کمکم کرد
بدیش  اینجا بود که من از ترس فرار میکردم شوورم  از اون ور قاه قاه میخندیدبهم
منم بی اعصاب:(
اگه کسی باشه که زالو رو واست چیزش کنه خیلی خوبه
ولی تنهایی وحشتناکه اصن
پاسخ:
مال منم اولش در میرفتن چند تاشون منم هی جیغ زدم ولی فردا باز دارم میرم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">