حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۳۰
خرداد ۹۴

 

دیرین دیرین 

بعد یه قرن که نوبت شما نداشتیم ! بیاید یه نوبت شما برگزار کنیم یکم جو وبلاگ شاد و شنگول شه .

 

موضوع  :

یک یا دو بیت شعر یا یک جمله که دوسش دارین رو با دستخط خودتون بنویسین و کنارش علامت بذارین که معلوم بشه واسه نوبت شما نوشتینش

 

 

 

یه چیزی شبیه همین

 

پیشنهاد میکنم واسه عکسهاتون خلاقیت به خرج بدینwinkنه مث این نمونهه که خیلی خشک و خالیه laugh

 

تا پنجشنبه وقت دارین که عکسهاتون رو واسه من ارسال کنین از طرق زیر:

1- آپلود کنید و آدرسش رو تو همین پست واسه من کامنت کنین، لطفا فقط تو همین پست بذارین که گم و گور نشه.

2-به آدرس bihefaz@gmail.com ایمیل کنین.

 

پیشاپیش از کسانی که عکسشون رو کم حجم میکنن ، متشکرمsmiley

واسه اینکه خاطراتتون تازه بشه یا با نوبت شماها آشنا بشین، میتونین از قسمت موضوعات سمت چپ ، روی نوبت شما کلیک کنین :)

 

دیگه ببینم چکار میکنید هااااااا.... با معرفتها دستا بالا yes

موافقین ۶ مخالفین ۱ ۹۴/۰۳/۳۰
آزیتا م.ز

نظرات  (۳۳)

۳۰ خرداد ۹۴ ، ۲۳:۴۷ آقای همکار
ارسال شد
+ اول شدم آیا؟
پاسخ:
بعله اول شدین :))) تو نیم ساعت ... سرعت عملووو خخخخ
۳۱ خرداد ۹۴ ، ۰۰:۰۶ آقای همکار
دیگه گفتید با معرفت ها دست ها بالا ما هم جو گرفتمون گفتیم معرفتمون رو نشون بدیم :)
پاسخ:
دم شما گرم :)
دست کی بالا ؟ دست کی بالا؟
آنااااااااااااااااااااا
پاسخ:
ای ول به آنااااااااااااا
۳۱ خرداد ۹۴ ، ۰۰:۴۹ مهندس بهشت
آقا دست ما بالا ولی دقیقه نودی خواهیم بود امتحان دارم خو من بدبخت
می فرستم
پاسخ:
یعنی شما ٢٤ ساعته داری درس میخونی ؟؟ :))) وقت نداری دو خط بنویسی خخخخخخخ 

دستت درد نکنه
۳۱ خرداد ۹۴ ، ۰۱:۳۹ مهندس بهشت
من 28 ساعته میخونم 24 چیه
الان مشخص نیست فردا امتحان دارم جامو تو نت انداختم والا توقعا داریا
پاسخ:
همونو میگم اخه تا اسم نوبت شما میاد درس خوندنت میگیره :)))
یه متخصص آشنا به خطوط میخی هم کنارتون داشته باشین، بد نیست!
(برای تشخیص دستخط خودم نمیگم هااا...اصلا و ابدا!!!)
انشاللا تا قبلِ اینکه پلک از هم باز کنین میفرستم ;)
پاسخ:
اخ اخ آی گفتی... متخصص رو حتما باید بیارم :))))))) ولی خدایی باحال بود ممنون
خب اینم از این! اون شعرِ بافقی رو هم که نوشتم خیلی خیلی دوست دارم!
لینکِ نسخه ی کم حجم:
http://s3.picofile.com/file/8194810750/%D9%86%D9%88%D8%A8%D8%AA_%D8%B4%D9%85%D8%A7_8_%D8%A2%D9%82%D8%A7%DB%8C_%D8%B4%D9%88%DA%98.JPG
من نیز فرستادم
پاسخ:
بله ممنونم دریافت شد
حاضر
پاسخ:
آفرین :) منتظرم 

سلام

http://s2.img7.ir/GVrTT.jpg

من برنده میشم عایا؟

D:
پاسخ:
بلی :)))
آقا قبول نی ! من خطم داغووونه!!!! 0_0 ! 
پاسخ:
با خط داغونم قبوله :)))
هووووورررررررا نوبت شما,ایولللللل من رفتم دنبال شعر:))))
بیصبرانه منتظر شروع نوبت شما هسدیمممم^_^
ووی حالا من لباس چس بپووووشم :))))
پاسخ:
خخخخخ پیرهن گل گلیییی بپوش :))))))
من یه عالمه شعر پیدا کردم ولی نبدونم کدومو بنویسم !!!!
:دی
پاسخ:
وسواس به خرج نده بنویییییس :))
سلام، من ایران زندگی نمیکنم، میتونم شرکت کنم آیا؟
وبلاگتون رو خیلی پسندیدم، داشتم لیست برترین وبلاگها رو نگاه میکردم، ب بعضیاشون یه سری زدم، این وبلاگ خیلی به دلم نشست، اسمش هم برام جالب بود.
خسته نباشی آزی جون.
پاسخ:
سلام 
معلومه که میشه . ایران و خارج نداره ، بین المللیه :)))))

ممنونم نظر لطفتونه :)
منم هستماا ، ولی نمیدونم چی بنویسم خب!!!:دی
یه چیزی بگید من بنویسم!!!!!!
پاسخ:
از گوگل بپرس :دی
این سیستم مدیریت امنیت اطلاعات بد کوفته
اجازه نمیده هیچ دیوایسی به کامپیوتر وصل بشه....من چه کنم حالا...؟
باید از راههای در رو استفاده کنم....

پاسخ:
از همون موبایل واسه فرستادن استفاده کنید ، نمیشه؟؟ 
۰۱ تیر ۹۴ ، ۱۰:۱۴ مهندس بهشت
خب اینم عکس من
بیشتر از این از من توقع نداشته باشید
من بدبخت پس فردا امتحان دارم هیچی هم نخوندم
http://bayanbox.ir/view/1484664241064683770/Untitled-4.png
۰۱ تیر ۹۴ ، ۱۰:۱۵ مهندس بهشت
هر کیم به خطم بخنده خیلی بی شعوووووووووووووووره
پاسخ:
:)))))))))))
میشه، در واقع همین کارو هم انجام دادم. اما به راحتی نمیشه حجم عکس رو کم کرد. کلی پلتیک زدم تا حجمش کم شد
پاسخ:
بله عکستون رو دریافت گرفتم همینطوری خوبه ... ممنون :)
این کامنت جهت مطمین شدن از رسیدن عکس ، آیا رسید دستتون ؟ :)
پاسخ:
بله خاتون جان رسید ممنون
سلام ازییییییییییییییییییییییییییییییی
پاسخ:
سلام نگین جون
ایمیل شد...دریافت شد ایا؟؟؟؟
پاسخ:
بله دریافت شد ممنون :)
۰۲ تیر ۹۴ ، ۲۲:۰۷ lotus ( نسیم )
سلام ایده جالبی بود ^_^ http://s3.picofile.com/file/8195360142/IMG_20150622_092649.jpg
میدونم. سرسام گرفتی ولی میشه بپرسم عکس منم رسید یا نه ؟! -_-
پاسخ:
بله عزیزم رسید :)
من نیز فررررررستادم ^____^
پاسخ:
بله رسید عجیجم :*
سلام آزی جون، خوبی، خسته نباشی خانومی.
من دقیقا متوجه نشدم که کجا باید بفرستم!😕
پاسخ:
لطفا ایمل کنین برام به 
bihefaz@gmail.com  و بنویسید که از طرف غنچه است ممنون :)
خخخخخخ
قبل از اینکه جواب بدی اینکار و کردم، فقط اگه ممکنه لطف کن خبر بده که دریافت کردی یا نه، امیدوارم دستخط میخی بنده نیاز به رمز گشایی نباشه😀
البته اگه هم باشه، در خدمتم.
بنده هم سپاسگزار شما ماه بانو هستم!😌
پاسخ:
بله رسید ممنونم
آزی جان، منم میشه بفرستم؟
پاسخ:
چرا نشه دختر خوب ، زود بفرست منتظرم
رسید؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
بلی :)
رسیدعایا؟
پاسخ:
بلی ممنونم :)
فرستادم به ایمیلت عزیزم.
رسید؟
پاسخ:
بلی ممنون :)
خب انگار من ایندفعه هم دیر رسیدم :((((
ولی اشکال نداره. آدرس فایل رو میفرستم که خودت داشته باشی.
انشالله دفعه بعد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">