حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۰۵
تیر ۹۴

چند روز پیش BBC یه گزارشی پخش میکرد ، یه آقایی رو نشون میداد که تو ژن و DNAش یه مشکل مادرزادی ای وجود داشت که هیییییییچ دردی رو احساس نمیکرد! میگفت وقتی بچه بودم واسه جلب توجه والیدینم همه بلایی سر خودم میوردم ، دستمو میبریدم از ارتفاع زیاد میپریدم که دست و پام بشکنه! خب چون درد رو احساس نمیکرد اینکارا واسش آزار دهنده نبوده! الان مردی شده بود و با یه تیم تحقیقاتی کار میکرد که میخواستن راهی پیدا کنن واسه کمک به کسانی که از دردِ مزمن رنج میبرن ! دردهای طولانی مدت و فرساینده ای که امون شخص رو میبرند! بعد یه خانم جوان رو نشون داد که تقریبا هم سن من بود! که از درد ١٤ ساله ای میگفت که خستش کرده که زندگی رو براش تلخ کرده و از روزی شروع شده بود که از یه ارتفاعی پرت شده بود و حالا ١٤ سال بود که کمر درد هر روز و هر لحظه همراهش بود ! وقتی تعریف میکرد ، دقیقا میفهمیدم چی میگه! انگار داشت حرفهای من از دهنه اون میومد بیرون! حالا اون محققها داشتن تلاش میکردن تا راهی پیدا کنن واسه دردهایی که هیچ مسکنی زورش بهشون نمیرسه !! 

خودم از اینکه هر روز بیام اینجا بنویسم اینجام درد میکنه ، اونجام درد گرفته خسته شدم ولی واقعا درد و دردمندی زندگیه منو بیشتر از اونی که هست سخت کرده دوباره از پریشب به حدی کمرم درد گرفته که تکون خوردن برام مشکله ، راه رفتن ، نشستن ، دسشویی رفتن ، حتی خوابیدن و قلت زدن واسم شده کار حضرت فیل! باورتون میشه؟؟؟ عطسه!!! عطسه هم که میکنم آه از نهادم بلند میشه! و خنده! این سلاح همیشگیه من! اونم برام دردناک شده. میترسم باز مسکن بخورم اُوِر دوز کنم! نمیدونم باید چکار کنم ! هیچ کس هم نیست طبق معمول که مددی برساند! :|

 

تاثیر نداره :| اصلا و ابدا

 

داشتن جسمی دردناک در کنار یک زندگیه پر فراز و نشیب و سرشار از تنهایی سخته، بخدااااا سخته! خدا نصیب نکنه ... من خسته ااااام من از درد خسته ام.

 

+ نوبت شما ٨ رو فردا انتشار میدم تا اخر امشب وقت هست عکسهاتون رو بفرستین ، ای کسانی که هووز نفرستادید 

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۰۵
آزیتا م.ز

نظرات  (۱۳)

این دردها یه طرف اون تنهایی یه طرف!
پاسخ:
همیشه تنها ... همیشه تو مریضی و سختی و درد تنها :/
آزی جونم به جز طب جدید طب سنتی رو هم امتحان کردی؟
شاید خنده دار باشه اما یکی از دوستام یک بیماری خاص پوستی داشت انقد کتابها و اینترنت رو شخم زد تا یه درمان در انگلستان پیدا کرد شاید اگه تحقیق کنی دوای دردت یه جای دنیا پیدا شه
پاسخ:
بعله طب سنتی هم امتحان کردم رویا جونم فقط موقتی اروم میشه بعد یهو یه روز با یه پیاده روی عود میکنه

درمان درد من پیش همون محققهاست :|
۰۵ تیر ۹۴ ، ۱۲:۰۶ فیروزه ای
:(((
کمردرد مضمن خیلی بده. خیلی
وقتی میگی حتی عطسه و خنده هم نمیتونی بکنی، قشنگ درک میکنم.
من حتی استارحت هم بکنم دردش بیشتر میشه »_«

تنهایی هم که ...

پاسخ:
من دیشب از درد تا ٤ صبح بیدار بودم :/ حتی نمیتونم بخابم با این وضعیت! ایشالا شفای شما و من
آی گفتی از درد استخون.. اصن هیچ جوری دوس نداره دس از سر کچل آدم برداره.. اینو منی که چند ماهه استخون پامو جا انداختم اما هنوز درد داره می فهمم اساسی..
مادر یه ژل ماساژ مخصوص گرفته بود به اسم rainbow برای زانوش خیلی خیلی دردش رو تخفیف می داد به اضافه اسپری رزماری. رزماری رو بتونی استفاده کنی عالیه. اگرم نمی تونی بری بیرون برای خریدش آدرس بده خودم برات هر دو تا رو می گیرم پست می کنم در خونه بگیر مصرف کن انشاءالله اثر می کنه.
پاسخ:
ای وای تو هم که بدتر از من خدای دردی :(

ممنونم قبلا رزماری میزدم اصن تاثیر نداشت شاید رین بو خوب باشه ! مرسی سعی میکنم بگیرم
ببین دستشم گذاشته به آن مبارکش:))
پاسخ:
دقیقااااااا همونجا درد میکنه
۰۵ تیر ۹۴ ، ۱۳:۳۳ ریحانه(من و همسرجان)
😢تنهایی هر دردی رو بدتر میکنه...ان شالله که هم از تنهایی و هم از درد کمر خلاص بشی زودی زود💕💕💕 
پاسخ:
ممنونم :*
پس کمررت باز درد گرفته :((((
چه بد:(((((
اون تخته برقیه چی? اونم جواب نمیده?
:(((((
پاسخ:
امروز که جمعه است 

فردا میرم دکتر طب فیزیکی حتما
امیدوارم زودتر خوب شی. درد که یک سره می کنه و جای یک نفس تازه کردن هم باقی نمیگذاره خیلی سخت میشه. طاقت آدم هم حدی داره.
من هم اون گزارشو دیدم. البته چون مثل تو اون موقع دردمند نبودم به این فکر کردم که درد هم چقدر مفیده! ازین نظر که یک هشداره
پاسخ:
منم به این فکر کردم ولی آرزو کردم 90درصد بره همون ده درصدش کافیه
۰۵ تیر ۹۴ ، ۱۹:۲۶ مهران مهرگان
تن تان بی درد !
به یاد خواهر کوچکم افتادم که با این تنهایی و دردهایی که تن اش را رنجور می کند دست به گریبان است . و غم انگیزتر اینکه کار از دست ام برایش برنمی آید . به امید سلامتی همه ی دردمندها !
پاسخ:
بیچاره خواهر :(

ممنون
کار کارِ انگلیساست!

:)
پاسخ:
چیییییییی میییییییییگییییییییی؟ :))))
سلام آزیتا. امیدوارم خیلی زود حالت بهتر بشه :)
برای نوبت شما هیچی به ذهنم نرسید برای همین یه جمله از یه فیلم فرستادم :دی
پاسخ:
ممنون :)
خوب میشه مگه ینی هیچ درمانی نداره ینی همه راه ها رو امتحان کردی عمل هم نمیشه؟؟
بابای منم یه درد مشابه داره که داره باهاش میسوزه و میسازه فقط مسکن میخوره اونم آرامش میکنه نه همیشه😞
من که گاهی برای کار زیاد کمر درد میگیرم میخوام ببریم ان شاءالله خوب شی☺
پاسخ:
نه درمان نداره جز مدارا... حالا فردا یه دکتر جدید برم ببینم چی میگه... :\
۰۷ تیر ۹۴ ، ۰۵:۳۴ مینا پیردیر\miss p
ان شاالله نتیجه بگیری 
کمر درد نامرد😡
پاسخ:
کمر درد بی مروت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">