حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۱۵
مرداد ۹۴

دیرین دیرین 

اینجا شازند است صدای ما را از خانهء توکا میشنوید :))) 

آدم خیلی حال میده صبح زود راه بیفته برای سفر ، اینجوری کلی وقت اضافه هم میاری .. با اینکه اولین بار توکا رو از نزدیک میدیدم اما همین که اتوبوس پیچید تو ترمینال از دور شناختمش وقتی زیر سایه درخت نشسته و منتظر من بود ! وقتی هم بغلش کردم انگار که صد بار دیدمش :) دو سال دوستیه مجازی الان دیگه به واقعیت تبدیل شد ... یه خانواده گرم و یه مامان خنده رو که آدم کیف میکنه وقتی میبیندش :) از وقتی که تو خیلی از شهرهای ایران دوستهای خوب پیدا کردم ، به معنای واقعی حس میکنم همه جای ایران سرای من است 

 

ملت با دستاشون قلب درست میکنن ما با پاهامون گل لاله :دی

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۱۵
آزیتا م.ز

نظرات  (۱۸)

چقد این واقعی شدنا خوبه ؛ خوش بگذرونین
پاسخ:
اره خیلی خوبه :) خدا قسمت کنه :))
۱۵ مرداد ۹۴ ، ۲۳:۰۸ فاطیما کیان
ای جان چقدر خوب :)
پاسخ:
:))
اوخی :)
چه لنگاتون ناناز افتاده تو عکس
با اون شلواره رنگی رنگی و پرانرژی و خوشرنگه توکا:)))))))
پاسخ:
خخخخخ لنگه ناناز :))))))

اره شلوارش عالیه :)))
من حق دارم حسودیم بشه عایا؟!
پاسخ:
حق داری حق داری گردن من از مو نازکتره بخداااااا اخه توکا گناه داشت تا حالا ندیده بودمش خیلی دوس داشتم :))
إوا منم که :)))))
پاسخ:
اوا لنگای ماعه :)؛)
چقد شلوارش قشنگه :))
شلوار ایشون با لاک شما :)))
پاسخ:
:)) 
مرسی
خیلی پوزیشنتونو دوست داشتم . همینجوری لم بدی کنار دوستت و هی حرف بزنین هی حرف بزنین 
پاسخ:
اوه اونقد حرف زدیم که صدامون گرفت خخخخخ
اُ لِنگاشونووووووو :))))))
حساااااابی خوش بگذره به هر جفتتون :*
پاسخ:
مرسی لادن جون :*

معشوقه به سامان شد تا باد چنین بادا

کفرش همه ایمان شد تا باد چنین بادا

شب رفت صبوح آمد غم رفت فتوح آمد

خورشید درخشان شد تا باد چنین بادا

عید آمد و عید آمد یاری که رمید آمد

عیدانه فراوان شد تا باد چنین بادا

آن ماه چو تابان شد کونین گلستان شد

اشخاص همه جان شد تا باد چنین بادا

پاسخ:
به به 

به به 

آیکون سر تکان دادن :))
جای لنگ من خالی

از طرف نگین ِ خوش اشتها :)))
پاسخ:
خخخخخخ 

ایشالا یه روزم لنگ شما :)))

ایشون همونه که قرار بود ببرتت اتاق عمل؟؟ یا من اشتباه گرفتم کلا با کس دیگه اینجارو؟؟ :))

 

خوش بگذره :***

پاسخ:
نه اون یه دوست دیگمه :))
به به، خوش به حال توکا جون، چه سعادتی نصیبش شده، خوش بگذره.در ضمن هنر "لاله" سازیتون هم زیبا و منحصر به فرده، نشون دادن فرم قلب با دست که دیگه خیلی تکراریه، 
حالا مد میشه دیگه فرم لاله نشون بدن.
خوش بگذره بهتون، حالشو ببرین، امیدوارم یه روزی هم گذرت اینطرفا بیفته و منم به سعادت زیارتت نایل بشم ماه بانو💜💋
هر چند شاید من تو دنیا حتی آخرین نفری هم نیستم که دلت بخواد ببینیش!

پاسخ:
البته من سعادت داشتم که مهمونه توکا بشم :) 
فرم لإله رو میخایم بنام خودمون ثبت کنیم اصن :))))
کاش گذرم اون ورا بخوره 
دوستای مجازی عشقن به خدااااا :)) خوش به حالت ک دوستای رنگی رنگی داری ... راستی دوست مجازی کرمانی هم داری عایا ؟:))
پاسخ:
والا کسی که ساکن کرمان باشه نه ، چطور؟ :)))
اصلا خوش به حال هر کی کهه سعادت زیارت نصیبش شده.
بسیار کار خوبی میکنی ماه بانو.
ایشالله که گذرت میفته و من از شرمندگیت در میام.
پاسخ:
:)
از همین تریبون رسما به شما دو بانوی پاک دامن سلام ویژه عرض می نمایم
:))))
باشد که در همدیگر اوقات خوب و خوشی را سپری نمایید :دی
خوش بگذره بهتون
پاسخ:
از همین تریبون اعلام میکنم ممنونم :))
تجربه اش کردم عالیه عالییییییی
پاسخ:
:)
به به....چه حس خوبی
دوستی حقیقی مبارکتان باشد
پاسخ:
ممنانم :))
اینکه آدم همه جا دوست داشته باشه حس خوبیه😍😍
پاسخ:
عالیه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">