حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۱۰
آبان ۹۴

یه کتاب از کتابخونه دوستم برداشتم که بخونم ، پشت جلد نوشته بود که شاهکاره و نویسنده اش تموم شهرتش رو مدیون همین کتابه.. خلاصه اله بله جیمبله .. خخخخ ولی اقا چشمتون روز بد نبینه .. هر چی زور زدم که بخونمش نشد که نشد .  هی گفتم شاید اولش اینجوری باشه ، ادامه دادم ولی دیدم قسمت جذابه اش شروع نشد که نشد تا دیروز که بردم گذاشتم سر جاش تو کتابخونهء دوستم :| 

میگم بیاین اسم اون کتابی که بیشترین لذت رو از خوندنش بردین کامنت کنید ... دلم میخواد بشینم یه کتاب خوب بخونم... اصلا فکر میکنیم یه شبه نوبت شماست خخخخخ ... با این عنوان : بهترین کتابی که تا بحال خوندید. :))

میدونم سخته آدم یه اسم ببره ولی اولین اسمی که به ذهنتون رسید بگید لطفا.

 

 

راستی نصف پست رو چند روز پیش نوشته بودم ، ببینید سرم چقد شلوغ بود که نشده بود 4 خط رو کامل کنم.. شرم بر من حتی :))

بعد میگم یکی از دغدغه های پاییزی من اینه که فصلِ اون انگورها که تو عکس میبینید تموم میشه (آیکون شیون و زاری ) چون کلا من اینارو میتونم جای صبحانه ناهار شام بخورم ، اونقد که دوستشون دارم ... 

اون کتابی هم که میبینید همون کتاب مزبور بود حالا هر کی خوندتش یا فیلمش رو دیده بیاد داستانش رو بگه من از خماری خارج شم :)))

 

 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۱۰
آزیتا م.ز

نظرات  (۵۳)

سلام، ای وای چرا آخه؟ شاید ترجمه اش بد بوده. من عاشق این کتابم^_^
فیلمش به خوبی کتاب نیست اصلا
پاسخ:
نمیدونم والا... ترجمه اش هم مال آرش حجازی بود.. من گفتم خوبه لابد...

حاالا نمیشه داستانش رو بگی...

البته من به این ایمان دارم که همیشه کتاب بهتر از فیلمه اما نمیدونمم چرا نشد بخونمش شایدم تو مودش نبودم
نه داستانش رو کامل بگم که دیگه هیچ وقت نمی خونیش خلاصه وار بگم میشه اینکه زندگینامه پسر فوق العاده با استعدادیه ( مخصوصا در زمینه موسیقی) که صورتش مادرزادی مشکل داره یعنی بی نهایت زشته طوری که حتی مادرش تحمل دیدنش رو نداره و براش ماسک می ذاره کتاب سرنوشت زندگی و تنهایی های این پسره، کودکیش بزرگسالیش زمانی که هنرش رو ترویج می ده زمانی که عاشق می شه و...
قبول دارم کتاب تلخیه ولی زیباست، آره ارش حجازی مترجم خیلی خوبیه من با ترجمه ملیحه محمدی خوندم، کتاب و فیلم خیلی سلیقه ایه حالا تو یه فرصت دیگه دوباره امتحان کن شاید خوشت اومد ؛)
پاسخ:
ممنون که گفتی
میدونی فکر کنم واسه خوندنش اصلا مود خوبی نبودم... صدای این عزاداریهای محرم هم تو سرم بود اصلا تمرکز نداشتم :/
من اینو خیلی خیلی خیلی خیلی سال پیش خوندمش قشنگ بود یعنی اون زمان به نظرم قشنگ اومد :)
تا اونجایی که یادم میاد دیستان مردی بود که از اول زشت و خیلی کریه به دنیا میاد و اینکه چطوری خانواده اش رهاش می کنن رو یادم نمیاد البته ,ولی خوب خودش به تنهایی توی سرداب های ساختمان اپرای پاریس بزرگ میشه و تنهایی زندگی می کنه و کسی هم از حضورش خبر نداشته !!تا اینکه عاشق یکی از خواننده های اپرا میشه ولی خوب چون زشت بوده میترسیده خودشو به دختره نشون بده, ازینکه دختره وحشت کنه وازینکه قبولش نکنه و نخاد عاشق همچین مرد زشتی بشه!! دیگه ولی عشقش ب دختره تا حدی زیاد میشه که نمیتونه تحمل کنه و دختره رو میدزده و میبردش تو زیرزمین اپرا جایی که خودش زندگی می کرده و زندانیش می کنه!! یادمه مرده آهنگ هم می ساخت و تونسته بود آهنگی بسازه که اون حس شهوانی آدما رو بربیانگیزه و دیگه در اختیار خودشون نباشه!! یه بار تصمیم میگیره تا اون آهنگه رو واسه دختره بزنه ولی خوب بعد از زدن چند تا نت پشیمون میشه !! و تمام نتهاشو پاره می کنه و از بین میبره!! دختره هم یه مدت طولانی پیشش زندانی میمونه اوایل ازش خیلی می ترسیده ولی کم کم با دیدن رفتارهای مرده میفهمه چ قلب مهربونی داره و آخر هم مرده رو می بوسه :) یعنی دختره هم تهش عاشق این شبح اپرا میشه!! 
اطرافیان دختره ولی از غیبتش نگران بودن و دنبالش می گشتن!! 
اینجاشو خیلی خوب یادم نیست فکر کنم شبحه تصمیم می گیره دختره رو آزاد کنه بره و بعدش مثل اینکه کل اپرا رو آتیش می زنه و خود شبحه هم می سوزه!!
دختره هم با یه مرد دیگه ازدواج می کنه ولی خوب همیشه اون شبحه هم تو یادش می مونه:)
داستان خوبی بود واسه اون دوران تینیجری و اینا :))
نمی دونم شاید دلیل اینکه تو رو ترغیب نکرده تا تهش بخونی واسه این بوده :))))
پاسخ:
عه چه کامل و مفصل خخخ خوب یادت مونده ها :))) 
من فکر نکنم اونقد خوندم که به داستان اصلی برسیم :(
کتابهای خالد حسینی رو فکر کنم خونده باشی خودت, نه?
کتابهاش خیلی قشنگن:) 
من کتاب جدیدشو میخام بخرم اگه اون رو نخوندی میخای برات بفرستمش بعد ازینکه گرفتمش? 

پاسخ:
بادبادک باز و هزار خورشید تابان رو خوندم :))
این جدیده رو نه... حالا تو بخون اگه خوب بود منم میخونم دوستم :*
این کتاب اگه اشتباه نکنم the phantom of the opera خیییلی سال پیش که کلاس زبان میرفتم معلمون توی کلاس میخوند ولی از بس بد میگفت چیز زیادی ازش یادم نمیاد :|
بهترین کتابایی که خوندم نبرد با شیاطین ،
کیمیاگر ،ورونیکا تصمیم میگیرد
پاسخ:
ممنون :)
نمیدونم چرا به اسم پائولو کوئیلو حساسیت دارم از زمان نوجوانی این شکلی شدم :)))
کتابای رضا امیر خانی و دوس دارن :) 
بیوتن ،منِ او ،جانستان کابلستان 
پاسخ:
دوستمم عاشق منِ او است . میخوام ازش بگیرم بخونمش 
ممنون
عرضم به خدمت انور و گرامی آزی خانووووم گل ( آیکون چابلوسم خودتونین :) ) بنده بیشتر تو زمینه روانشناسی کتاب خوندم و آخریش که الان دارم میخونم و تا الان خوب بوده به نظرم ، " رازهایی درباره مردان " از بابارا دی آنجلیس بوده.. یه کتاب دیگه هم همین بابارا جون داره که اسمش " چگونه به اینجا رسیدم " هست که اونم بد نیس. 

تو هم مثه من عاشق انگوری ؛) ؟؟؟؟ هووووم ؟!!
پاسخ:
واسه من خوندن کتابهای روانشناسی حس میخواد الان نیاز دارم یه کتابی منو از این دنیا دور کنه :)

کشته و مرده حتی

یه کتاب علمی که سالها پیش خیلی دوستش داشتم و خوندم جهان در پوست گردو

2 سال پیش یه رمان 4 جلدی بود که 3 جلدشو خوندم: دروازه کلاغ ، طلوع شب، ستاره شیطانی

پارسال: داستان سیستان

امسال: آن 23 نفر

یه کتاب هم هدیه گرفتم به اسم اسکادران های اف 14  که خیلی دوست دارم بخونمش اما هنوز فرصت نشده

این بود کتابهایی که منو میخکوب کرده بودن

پاسخ:
اخر نفهمیدم لیست کتابهایی که خوندیه یا میخکوبت کردن :)))))

ممنون که گفتی 
خدایا من چرا اسم ها تو ذهنم نمیمونه :/
اوووووم
اسمش نوک زبونمه هااا
آهان ...."کافه پیانو ."
...دوسش داشتم
دومیش هم "خداحافظ گری کوپر "....این دوتا الان اومد تو ذهنم 
پاسخ:
کافه پیانو رو خوندم :)
اون یکی هم زیاد شنیدم 
مرسی
۱۰ آبان ۹۴ ، ۲۱:۴۹ آقای همکار
گراتزه واسه پست :)
کتاب "سینوهه تنها کتاب غیر درسی بود که تا آخرش رو خوندم ! البته من ورژن س*ا*ن*س*و*ر نشدش رو خوندم الان س*ا*ن*س*و*ر شدش تو بازار موجوده احتمالا جذابیتش کم شده !
سه تا درس بزرگ از این کتاب گرفتم!
یکی اینکه "اعتقاد" به هر چیزی بصورت شگفت انگیزی برای انسان نجات بخشه !
دومی اینکه "هیچ جنگی مقدس نیست" !
سومیش هم اینکه کورکورانه پیرو مسلکی بودن آدم رو به کام مرگ میکشونه !
به اولیش که عمل نکردم !
دومیش هم که کاره ای نیستم که بخوام ازش بهره وری کنم !
سومیش هم که پیرو هیچ مسلکی نیستم که بخوام کورکورانه پیرو باشم یا نباشم !

+ فحش نده میرم دیگه الان داری غر میزنی چقدر نوشته
!!!
پاسخ:
من مطمئنم تو کتابهای درسی هم تا اخر نخوندی 
سینوحه رو وقتی دانشجو بودم خوندم .. دلم میخواد باز دوباره الان بخونمش.. خودش اولش گفته تو هر سنی یه برداشتی از این داستان خواهید کرد ...
شما هم خسته نباشی که اینقد از درسهایی که گرفتی استفاده کردی واقعاااا ...
فحشت که دادم اما نه بخاطر کامنتت که واسه یه چیز دیگه :)))
دارم "ربکا" از دافنه دوموریه رو می کنم. بهترین رمانی نیست که تاحالا خوندم اما همونیه که این روزها نیاز دارم
پاسخ:
خوندمش :)) پارسال 
قرار بود بهترین رو بگی که نگفتی 

واقعا سخته

عقاید یک دلقک .

پاسخ:
خب چند تا میگفتی :)
چند صفحه اولش رو خوندم اصولا خوندن کتابها و دیدن فیلمهای المانی یه حس زیادی میخواد :))
سلام :)

غرور و تعصب رو دوست داشتم :)
پاسخ:
اره منم همینطور 
٤/٥ سال پیش خوندمش :)
کتاب مزبور رو نخوندم، فیلمشم ندیدم :||
خوشمزّه ترین کتابی که تو ذهنمه، از وطنیا "استخوان خوک و دست های جذامی" از مصطفی مستور و از خارجیا "داشتن و نداشتن" از همینگوی.
البته زیاد زور زدم اسم یادم بیاد، زورام تموم شد :)))

+مترجم خیلی مهمه؛ به اندازه نوبسنده حتّی!
پاسخ:
ممنون از زور زیاد شما :))))
در حال حاضر نغمة آتش و یخ (پیشنهاد ویژه‌ام هست برای افرادی که از ژانر فانتزی-حماسی خوششون میاد)
در قدیم هم هری پاتر
راستی این انگوراتون اسم نداره :)
پاسخ:
حماسی ؟! من کلا به کلمه اش حساسیت دارم خخخخ
هری پاتر هم تا ٤ خوندم اون زمان که دبیرستان بودم میخکوبش شده بودم و چقد خوندنش واسم لذت بخش بود ولی چون بین ٤ و اومدنه بقیه فاصله افتاد از مودش در اومدم و بقیه رو نخوندم حیف...
۱۱ آبان ۹۴ ، ۰۳:۳۴ هولدن کالفیلد
شبح اوپرا یه آلبوم موسیقی متال از kamelot هم هست! اون آلبوم خوبیه! میتونین گوش کنین اگه متال گوش میدین.
کتاب و فیلم هم معرفی نمیکنم!
پاسخ:
اولا که چرا معرفی نمیکنید ؟؟؟؟
دوما من با شنیدن یک عدد اهنگ متال .. حس میکنم تموم سلولهای مغزم از هم گسیختن بعدم میگرن و مسکن و رختخواب ... یه اینجور متال دوستی ام من خخخخخ ، never and ever 
عهه
چند تا کتاب آشنا دیدم اینجا
سینوهه و ورونیکا تصمیم میگیرد و کیمیاگر!
اینها رو هم کتابو نذاشتم زمین تا تمام شد
:)))
خب فکر میکنم کتابی که میخکوب میکنه آدمو، حتما خوندنیه دیگه ;)
پاسخ:
:)))
فکر کنم جوابم رو خوب نفهمیدی اما مهم نیست خودم فهمیدم :)
فکر کنم زیادی دارم نظر میذارم »_«
هری پاتر رو هم دقیقا توی دبیرستان خوندم و دوتای بعدیشو دوران دانشگاه!

الفرار
پاسخ:
من دیگه حسش نیومد که بخونم البته اون انتشارات هم پیدا نکردم و مایوس کننده بود چون مترجمی خیلی خوب بود

هر چی کامنت نداده بودی واسه این پست دادی :))
خخخخ
جواب به کامنتم تغیییر کرد.
دوباره خوندم جواب کامنت اولی رو
یه برداشت دیگه کردم
فکر کنم ی بار دیگه بخونم یه برداشت دیگه بکنم :))))
پاسخ:
با دقت بخون یه بار بخون چکاریه بچه؟ :)))
آقا پست های قبلی رو نگاه کنی میبینی من دائم الکامنت بودم هااااااااا
اینبار دوباره با دقتتر خوندم O_o
پاسخ:
نه واقعا جدیدا کم کار شده بودی :)))

1-دُن آرام  (میخاییل شولوخف)

2- شب ایگوانا  (تنسی ویلیامز)

3-شهود (فلانری اُکانر)

4-طبل حلبی (گونتر گراس)

5-کوری (ژوزه ساراماگو)

6-بیگانه (آلبرکامو)

7-ریشه ها (آلکس هیلی)

8-نگاهی به شاه (عباس میلانی)

9-خانوم (مسعود بهنود)

10-مقدمه ابن خلدون

 

 

 

پاسخ:
اوه ببین چه خبره :))

با این ده تا خیلی خوشم...نمیدونم چرا ؟

بعدم یه عادت عجیبی دارم ، "شب ایگوانا" رو تا حالا پنج دفعه خوندم ، نکته اش اینه که حتما باید زمستون باشه ، حتما شب باشه و حتما بارون  باشه ، دکترم رفتم گفته هیچیت نیست

اون "شهود" رو  هم هر وقت خوندم بعد از ساعت یک صبح بوده ، یعنی یک تا شیش.

فقط هم این دوتا کتاب اینطورین

 

پاسخ:
اتفاقا جالبه ... 
منم دو تا کتاب دارم ، هر وقت به پوچی میرسم ورشون میدارم عین فال یه صفحه شو باز میکنم تا هر جایی که حس بهتری پیدا کنم میخونم همیشه جواب میده :)))
اینا مرضهای خوبیه 
یه زمانی خیلی رمان می خوندم....اما از وقتی کتابداری قبول شدم دیگه فرصت نکردم برم کتابخونه😁 یه دلیل دیگه که یادم نمونده داستانشون اینه که عمقی نمی خوندم.پارسال « من زنده ام» رو خوندم و برام جالب بود قلم نویسنده.البته شاید خیلیا خوششون نیاد،اما چون پرسیده بودی معرفی کردم😉
پاسخ:
بر عکس شدی کتابدارهایی که کتاب نمیخوانند خخخخ

ممنون
دختری از ایران
ستاره فرمانفرماییان
پاسخ:
مرسی :)
دوسش داشتی؟
بهترین رمانی که خوندم اون قدر معروفه که اگه نخونده باشیش حتما فیلمش رو دیدی، "بر باد رفته"
پاسخ:
اره دوست داشتم ، شاهکار نیس ولی خوبه

بربادرفته رو فیلمش رو ده بار دیدم ولی کتابش رو همت نکردم بخونم چون فیلمش رو زودتر دیدم
سلام آزی کتابخون:))
خوبی؟؟
من اول دو تا رمان خارجکی بهت معرفی میکنم:خوبیهایش راببین(ریچل گیبسون)_لمس واژه سرنوشت(پاتریشیا ویلسون)
ودوتا رمان ایرانی:بامداد خمار(فتانه حاج سید جوادی)_سختون(ناصر ایرانی)
رمان زندگی یعنی چکیدن هم عالیه ولی حالا نویسندش یادم نمیاد
پاسخ:
بامداد خمار رو وقتی یازده سالم بوده خوندم اون موقع مامانم میخوند منم میخوندمش :))

ممنون بابت معرفی

آها من فک کردم باید فقط یکی بگیم .

آره یکم نیاز داره دووم بیاری یکمم خیلی یاز داره ترجمه شریف لنکرانی باشه .

زندگی در پیش رو .

تهوع . خیلی سال سراغش نرفتم دیگه ، ولی یه وقتی خط خطش رو حفظ شده بودم ، عجیب انگار کتاب من بود .

بیگانه ای در دهکده . دور شدن از نوجوونی خودش کم کم باعث میشه که ادم خود مرکز بینیشو از دست بده ، ولی بیگانه ای در دهکده منو به کل شخص ثالث خودم کرد - اینقد که تمام من ها و تمام شناسه های م که مجبور میشم استفاده کنم آزار دهنده میشن -

نغمه غمگین . فک کنم این بود که تا قعر فرستادم  .  هیچ وقت به اندازه وقتی که خوندمش ازآدم ها و دنیا ناامید نشدم ، ناامیدیی که همیشه موند .


هرگز رهایم نکن . تا هفته ها بعد کاتی رو توی جاده خودش می دیدم ، توی جاده ای که احساس می کرد مال ادم های عادی نیست و فقط مال خودشون بود . هیچ وقت به کسی توصیه ش نکردم خوندندش رو ، این قدر که در هم شکسته باقی گذاشتم .


ابله . پرنس میشکین . فک کنم هر آدمی دوست داره اگه داوری باشه ، داورش پرنس میشکین باشه ، و فک نکنم کسی باشه که برای سرنوشتش روسی وار شیون نکنه .


قلم در قلمدان مثل اینکه آب است

خجالت می کشم خطم خراب است




پاسخ:
مچکرم از کامنت مفصلت :)
۱۱ آبان ۹۴ ، ۱۵:۴۰ بانوی خوبی ها
من عاشق کتاب فارسی اول دبستانم بودم
پاسخ:
اخیییی
منم دوست داشتم الان میداشتمش ولی ندارم 
۱۱ آبان ۹۴ ، ۱۸:۲۳ دست و پا چلفتی

مثه آفای همکار سینوهه رو خیلی وقت پیش خوندم و خوب بود

اما بامداد خمار  فتانه حاج سید جوادی و یاسمین مودب پور دو تای خوب بودن

یه باید میگفتم نه؟:))))


پاسخ:
رمان ایرانی سبک پاورقی زیاد مورد علاقم نیس ... :) ممنون 
کتاب دا هم نفس گیره یهوو یادم اومد نمیدونم چرا اینقدر کتاب خارجی خوندم ایرانیا بیشتر خاطرم مونده فکر کنم پنج روزه خوندمش 
پاسخ:
راجع به دفاع مقدسه؟؟؟ یا من اشتباه میکنم ؟ زیاد تبلیغش کردن نسبت بهش بدبین شدم :)))
من کتاب داستان و رمان زیاد نخوندم ولی بجاش فیلم زیاد دیدم چون راحت تره، لم میدی تخمه میشکونی و میبینی، تازه جلوه های ویژه هم داره!
پاسخ:
خب لااقل چند تا فیلم معرفی میکردی
سلام
همین دیشب رمان ده جلدی کلیدر رو تموم کردم............ زیبا بود
پاسخ:
یا خدااااا ده جلد
خیلی اراده و زندگی روتین میخواد که من ندارم
اتحادیه ابلهان و جزء از کل بی نظیرند
برادران سیسترز هم جالب و خنده داره
از داخلی ها هم گلف روی باروت آیدا مرادی آهنی موضوع جالب و تازه ای داره
نام من سرخ هم خیلی خوبه
اینها بهترین کتابهایی است که من خوندم
پاسخ:
مچکرم و دمت گرم :)
من اولین باره اینجا کامنت میذارم...قبل از تعطیلی موقت اینجا را دیدم، واقعا وبلاگ بی نظیریه...منتظر بودم برگردی.
اگه تحمل سبک نویسنده های روسی را داری ، که برادران کارامازوف و ابله داستایوفسکی کتاب های قشنگین. ولی خوندن رمان روسی با اون اسمهای عجیب یه انرژی خاصی میخواد! 
برای جذابیت کتاب ، کتاب های ظاهرا ترجمه از ذبیح الله منصوری که در واقع خودش اضافه کرده مطالب را به صورت داستان. مثل همون سینوهه. میشه خداوند الموت ، خواجه تاجدار ،.. را هم در این سبک گفت که واقعا شیوا و قشنگ نوشته شدن.
پاسخ:
ممنون که منتظر موندی برگردم :)))
البته بی نظیر واسش زیاده شما لطف دارین
و ممنون از معرفیتون

هنر نفوذ در دیگران

نویسنده: مک کارنگی

 

شما احتمالا نیاز نداری ولی من تو محیط کار خیلی به دردم خورده.

پاسخ:
کلا مک کارنگی رو دوس دارم
بهترین کتاب تا به حالم "جزء از کل" که همین امروز تمومش کردم
پاسخ:
ممنون
۱۲ آبان ۹۴ ، ۲۱:۴۷ خواننده خاموش
کتابای نادر ابراهیمی مخصوصا آتش بدون دود
اگه 3 جلدخیلی زیاده (بار دیگر شهری ک دوست میداشتم) و (یک عاشقانه آرام) خیلی خوبن...
سمفونی مردگانه عباس معروفی
نوشته های مسطفی مستور
پاسخ:
چند صفحه اول یک عاشقانه ارام رو خوندم نمیدونم چرا اصلا هیچی نفهمیدم :/ گذاشتم کنار شایدم تمرکز نداشتم
ممنون از معرفی
رمان میخونی؟
رمان رها بخون
من که خوشم اومد :دی
پاسخ:
از اسمش خوشم نمیاد :))))
چشمهایش از بزرگ علوی را میشه هزار بار خوند 
پاسخ:
هزار بار شنیدم یکبار نخوندم
اره درباره اولین روزای دفاع مقدسه....به نظرم از دید یک زن خوندنش جالبه به جنبه های دیگش کاری ندارم ...برای من ک خیلی جذاب بود 
پاسخ:
:)
نوشته های غلامحسین یوسفی و هم دوس داشتم و سووشون سیمین دانشور هم
اصلن یههو یه چیزایی یادم میاد خودم تعجب کردم :))  
پاسخ:
خخخخ چه خوب که یادت میاد
عاشق سینوهه ام کیمیاگرم خوب بود ولی سینوهه؟یچیز دیگس:))
پاسخ:
اقا خوندمش :) بازم شاید خوندمش
دو تا فیلم ببین می ارزه به صد تا رمان و داستان آبکی (!):
Fight Club
Shutter Island

موفق باشی! :))))
پاسخ:
چشم ایشالا میبینم خخخ
سینوهه پزشک فرعون
پاسخ:
یعنی کشتین ما رو ها با سینوهه خخخ :))
کتاب جین ایر،از شارلوت برونته،،،دوسش داشتم((:
حالا شماهم یک کتاب خوب ب من معرفی کنین،لزوماً قرار نیست ی کتاب شاهکار باشه مهم اینه ک حسش خوب باشه(((:
فیلمم،بهترین فیلمی ک تا حالا دیدم رهایی از شائوشنگ بود ک تا مدتها بعدش پر از حس امید و شادی بودم(:
پاسخ:
جین ایر رو خوندم ، فیلمم دیدم :)

کتاب من چراغها را خاموش میکنم زویا پیرزاد رو خیلی دوست داشتم شاید بخاطر همزادپنداری بود ولی من ازش خیلی لذت بردم... 
سلام علیکممم حال شما خانوم گل ؟؟؟؟ خوبی سلامتی ............خیلی وقته نیومدم وب گردی ازی بانو جان،کتاب زیاد خوندم،سلیقه هرکس تو پسند کتاب مورد علاقش کیفیه،من شرقی پسندم،دو تا کتاب بوده که واقعا حال و هوامو چند روزی حسابی درگیر کرده،اولیش که کوری ....بینظیر ،مسخ کافکا خوف انگیز و پر از سوال ،وای وای ولی عایشه بعد از پیامبر با ترجمه ذبیح الله منصوری پووووف دختر زیباست،عایشه عایشه عایشه شخصیت جذاب جالب زیرک و غم انگیز بارها و بارها کتابشو خوندم و سفر کردم قدیم قدیماااا 
پاسخ:
ممنون که بعد مدتها سر زدی... ممنون بابت معرفی
سلام
کتاب کلیدر از محمود دولت آبادی
کتاب قلندر و قلعه از یحیی یثربی
کتاب سمفونی مردگان از عباس معروفی
این سه کتاب منو میخکوب کرد
امیدوارم بخونی و لذت ببری
پاسخ:
ممنونم :)
کتاب به خاطر عشق یه شاهکار رمانیه که خوندم اثر الکساندر دوما
داستان عشقیه ولی در قالب پنهان 
پاسخ:
ممنون از معرفی
منم همیشه کتاب رو بیشتر از فیلم دوست دارم.ولی این کتابو نخونده م و فیلمشو دیدم.نمیدونم چندتا فیلم از روی این کتاب ساخته شده،اونی که من دیدم یه فیلم موزیکال بود که خیلی به نظرم خوب بود با اینکه از بیشتر فیلم ها حوصله م سر میره اینو تا آخر با اشتیاق دیدم.
کتاب خوبی هم که خونده م (فکر کنم از اون کتابایی میخوای که خیلی فکر کردن و تمرکز نمیخواد) کافکا در کرانه از موراکامی بود.راز فال ورق یوستین جگوردر رو هم چند سال پیش خوندم و دوست داشتم.سمفونی مردگان و سال بلوا هم از عباس معروفی به نظرم عالی هستن.
بار اوله نظر میذارم ولی به جای همه ی نظرهایی که قبلا نذاشتم حرف زدم :دی

پاسخ:
اره دقیقا چند وقته دوستم یه کتاب بهم داده با اینکه یه شاهکاره ولی چون کمی سبک سورئال داره نمیتونم بخونمش... ممنون از کامنتت بیشتر ببینمت این ورا خخخ
کتاب صد سال تنهایی ...گابریل گارسیا مارکز ...داستان هفت نسل از یه خونواده ...
پاسخ:
واقعا حس و حال میخواد خوندنش بعضیا میگن حتی متد داره خوندنش
خاله؟؟
میشه شما خودت یه کتاب واسه من معرفی کنی؟؟ خخخ
یه کتابِ خارجکیِ عاشقانه ی خیلیییی خوب و دوس داشتنی میخوام 😁
چندتام کتاب شعر عشقولکانه بیزحمت 🙈
فعلا همینا بازم میام خخخ
اها
نمیخوام بخونما
میخوام هدیه بدم خخخخخ
ولی از بس کتاب نمیخونم هیچی بلد نیستم الان برم خرید کنم :)))))
پاسخ:
کامنتت رو به نمایش عموم گذاشتم جوابهای خوب بگیری :)))
ناتوردشت سلینجر رو که من عاشقش بودم و جند بار خوندم!
سووشون دانشور
کتابای مصطفی مستور
چشمهایش بزرگ علوی
کوری ژوزه ساراماگو فک کنم
مالیخولیای محبوب من بهاره رهنما توی لیست خریدمه
پرنده خارزار
عقاید یک دلقک هاینریش بل
دیگه یادم نمیاد.
پاسخ:
مچکرم برای معرفی ، آیکون تشکر :)))
باخانمان
یادم نمیاد اثر کیه...متاسفم!!!

پاسخ:
کارتونش رو دیدم :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">