حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۱۴
دی ۹۴
عاشق که باشی، صندلی عقب تمام تاکسیها بهترین جای دنیا میشوند، ترافیکهای سنگینِ تموم نشدنی بهترین ساعات دنیا، شیشه های بخارگرفتهء ماشین هم دلچسب ترین منظره دنیا، عاشق که باشی زمان و مکانی نیست فقط همه چیز میشود همان آغوشی که کنارت است، انگار که دنیا حول مرکز عشق آدمها میچرخد، عاشق که باشی چه هوا سرد باشد چه گرم حالت خوش است!! اما..
دردناکترین حس دنیا وقتی است که عشق میرود و جای خالی اش چه فراخ و پر ناشدنی می ماند، صندلی عقب تاکسیها ناراحت ترین و بدبوترین جای دنیا میشود، و هر دقیقه لعنت میفرستی به ترافیکهای تموم نشدنی، شیشه های بخار گرفته ای که برایت حالت تهوع می آورند!! عشق که میرود انگار دنیا هم محور چرخشش را عوض میکند، انگار گم میشوی در هیاهوی آنسوی شیشه و کسی تو را نمیبیند و انگار که وسط قلبت سوراخ شده است و همه زل میزنند به حفره ای که ترمیم نشدنی بنظر میرسد! 
 
همین الان
 
 
باید همان زمستانهایی که تو تنگ در آغوشم میگرفتی ، تکه ای از عشقمان را درون شیشه ای پر از الکل نگه میداشتم شاید الان میتوانست حفره ای را که هیچ چیز پرش نمیکند، پر کند!! زمستانهای دوری که دیگر برنمیگردند و ...
موافقین ۴ مخالفین ۱ ۹۴/۱۰/۱۴
آزیتا م.ز

نظرات  (۲۰)

عمریو گذشت و ساخته ام با نداشتن!
ای دل چه خوب بود تو را هم نداشتم!
#سعید بیابانکی
پاسخ:
مرسی :)
#لایک
آزی چی شده ؟ میونت با آقای همکار به هم خورده ؟

نگران نباش زود آشتی می کنید (آیکون چشمک)
پاسخ:
و تو چه دانی و تو چه پرسی ؟ 
نشستن روی صندلی عقب تاکسی ها روزهای بارونی اما خوبه !

پاسخ:
دوست ندارم ، خیس و نم کشیده و خالی ... همون که گفتم ....
همینطوره ، برای همینه همیشه میگم کاش اصلا مزشو نمیچشیدم که روزی مث امروز بگم عشق همش حرفه همش وهم و خیاله.
پاسخ:
ولی من خوشحالم ک تجربه کردم هر چند ممکنه تا ابد ایمانم رو از دست داده باشم اما بازم می ارزید بنظرم
۱۴ دی ۹۴ ، ۲۰:۵۳ گمـــــــشده :)
من ترجیح می دم رو صندلی جلو بشینم.هعییییییییییییییی..
پاسخ:
ادم وقتی تنهاس معمولا این تصمیم رو میگیره
روی شیشه بخار گرفته که قلب نمیکشند
اسمایلر (لبخند) بکش
:)
ببین این یک فرصته که نقاشیتو بهتر کنی...(شوخی بود البته)
راستش....
زمان....حل میکنه برخی از این مسائلو...
نگذار که چیزی در زندگی لبخندتو ازت بگیره....
پاسخ:
زمان هیچ چیز رو حل نمیکنه زمان فقط کمرنگ میکنه ، التیام میده ، درد رو کاهش میده ، زمان درست نمیکنه فقط روش رو میپوشونه مثل خاکهای آبرُفتی که مصب رودخانه رو به مرور زمان میپوشونن 


از بچگی عادت داشتم همه جا قلب بکشم، همه جا :)))
همین که دردش از بین بره خوبه دیگه....

پاسخ:
کااااهش... کاهشششش
ازعشق لبخندی ک بی دلیل رو لبهاته ودلت رو گرم میکنه رو خیلی دوست داشتم.☺
پاسخ:
خوبه پس عاشق بودی
یکم غمدار بود
پاسخ:
یکم؟؟؟ یکم؟؟؟؟؟ 
هعییییییی
عشقو ول کن عکسوووووووووووووو ببین :0

پاسخ:
دیوونه ای تو خخخ
۱۵ دی ۹۴ ، ۲۰:۲۹ انجمن حمایت از اسپم نویسان!
مرگ بر عامریکا!!!!
پاسخ:
وااااات؟ 
لنگ امریکا رو چرا میکشی وسط؟
شیشه غبار گرفته ماشین تو هوای بارونی فازش فقط عاشقیه
پاسخ:
هعیییییییییی
سلام

چقدر سخته تنهایی ولی سخت تر از اون دوستن اینکه تنها شدی.
و همش تقصیر خودمونه از بس ساده ایم.
باور کن.
اولین باره یه وبلاگ از یه همشهری کرجی می بینم.
جالبه صفحتون.
پاسخ:
من کرجی نیستم :) فقط مؤقتا چند ماهیه کرج ساکن هستم
مچکرم
میشه یه عکس از روبه رو بذاری ازگروهتون؟   از وقتی اون فایلای صوتیو شنیدم عجیب کنجکاو شدم رو قیافه ها
پاسخ:
قیافه هامون تو اینستا هست :))
:)
آزی نقاشی هم بلدی؟من این جور وقتا دوست دارم نقاشی بلد باشم بعد احساسم رو نقاشی کنم
پاسخ:
اره یه چیزهایی بلدم :)

عجب....
پاسخ:
بعله عجب ...
حالا که فکرش رو می کنم می بینم هیچ وقت نشده روی شیشه بخار گرفته قلب کشیده باشم! من همیشه منظره می کشم گل و درخت و خونه و از اینا!
پاسخ:
واقعا من و تو عند تفاهمیم منتها فقط تو ایجاد غذای جدید :))))
هر ثانیه در این دوره یک سال می گذرد
هر ثانیه و هزاران فکر و خیال :(
پاسخ:
وات عه شت تایم :/
اینستارو حذف کردم
پاسخ:
دیگه کاری از دستم بر نمیاد
۲۶ دی ۹۴ ، ۱۱:۲۵ قصه گوی شب شیراز
درود

عشق که باشد عقل همیشه مغلوب است و از صحنه کنار میرود .خدا کند این کنار کشیدن و میدان دادن بعلت هم راستایی باشد .دلنوشته شما با احساس و زیبا بود .شاد باشید
پاسخ:
مچکرم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">