حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۲۹
دی ۹۴
پست قبل که یه جورایی دندونی بود میخوام این پستم دندونی بنویسم :)))
اقا چند وقت پیش این فکِ بنده بسیور درد میکرد و حسابی اذیت میکرد تا حدی که جویدن رو واسه منه بیچاره به سختترین کار دنیا تبدیل کرده بود ، البته ناگفته نمونه دردش در مواقعی که عصبی و غمگین بودم بیشتر میشد ، خلاصه اونقد ادامه پیدا کرد که تصمیم گرفتم برم دندونپزشکی که یه چکاپی هم کرده باشم، از اونجایی که دندونپزشکه خودم که از ١١ سالگی پیشش میرم محل مطبش خیلی به محل زندگی الان من دوره گفتم همینجا نزدیک خونه میرم یه درمونگاه تخصصی دندون چکاپ میکنم که عکس هم واسم بنویسه اگه إحیانا مشکلی بود بعد میرم پیش اون . یه عصر پاشدم رفتم درمونگاه دکتر اومد فِرت یه نگاه سرسری کرد به دندونم بعد گفت دندون ٥ بالا خرابه باید ترمیم کنی ، یه عکسم نوشت. منم گفتم باااااعشه میرم عکس میگیرم میام . خخخخ رفتم عکس گرفتم بعدشم واسه اینکه دندون عزیزتر از جانم خراب شده کلی عزاداری کردم ، فرداش زنگ زدم به دکتر خودم از منشی بداخلاقترینش پرسیدم هزینه پر کردن دندون چقده؟؟ گفت از ٣٨٠ تا ٤٥٠ !!!! اقا منو میگی با ناامیدی تموم گوشی رو قطع کردم ! چه خبرررررره اخه ؟؟؟ بعد چند روز بعدش بعد از پرس و جو از دوستان یه دکتر دیگه که گفتن کارش خوبه رو پیدا کردم تماس گرفتم از اون هم قیمت گرفتم که گفت از ٢٥٠ شروع میشه ... گفتم بذار حالا از یکی از دوستان دیگه هم تو کرج بپرسم دکتر خوب نمیشناسه که خوشبختانه یه دکتر معرفی کرد و زنگ زدم به اون که گفت ١٥٠ تومن. به هر حال از این اخری وقت گرفتم و چند هفته بعد،رفتم که با نهایت غم و اندوه دندون بیچاره رو بسپارم به دست دکتر جان .
بعد از یه ساعت و نیم انتظار در مطب دکتر که البته اون نیم ساعتش تقصیر خودم بود که زودتر از وقتم رفته بودم و بقیه اش تقصیر دکتر ، صدام کردن رفتم داخل ، دکتر کم حرفی بود ولی بیشتر اهل عمل بود نیگا کرد بالا پایین کرد یه ذره با دندونهام ور رفت اخر سر گفت دندونات خوبه مشکلی نداره ! من : o_O یعنی برم؟؟ دکتر:اره دیگه مشکلی نداری ! من: :دی 
 
ایشونم فک بنده هستن نترسید
 
خلاصه بنده برای دکتر دندانپزشک درمونگاه بابت یکماه عزاداری و دل نگرانی ام خواهان أشد مجازات میباشم و همدردی خودم رو با بیمارانی که الکی میرن اونجا و دندون سالمشون رو خراب میکنن اعلام میدارم :| 
موافقین ۱ مخالفین ۱ ۹۴/۱۰/۲۹
آزیتا م.ز

نظرات  (۲۱)

عکس فکت یجور لبخند خبیثانه ای داره توش :))))))))))))))))))))

پاسخ:
خطای دیده :)))))
چه دکتر با وجدانی بوده این آخری که نزده دندونتو داغون کنه(پر کنه) برا جیب خودش.... هزینه هم که مناسبتر از جاهای دیگه بوده
پاسخ:
بله خدایی دکتر خوبی بود که انسانیتش رو و یه دندون سالم منو به ١٥٠ تومن پول نفروخت 
قیمتشم خیلی مناسب بود نسبت به بقیه 
منم یبار رفتم درمانگاه گفتم دندونم ب عصب رسیده درد میکنه،گفت باید عصب کشی بشه، چند روز بعد رفتم واسه عصب کشی،دوتا دندون کنار هم بود، اشتباهی دندون سوراخ مو که باید پر میشد عصب کشی کرد.
پاسخ:
واقعا دستشون درد نکنه و خسته نباشن :/ 
من هیچوقت به دکتر درمونگاهی ها اعتماد نداشتم ولی فکر نمیکردم دیگه در این حدم که تشخیص غلط بدن باشن من از اول تصمیم نداشتم دندونم بدم دستشون 
آیکن لبخند گنده :)))))))
خوبه که چیزی نبوده....
پاسخ:
باه خدا رو شکر
۳۰ دی ۹۴ ، ۱۲:۰۸ استغفرالله جان
دندون درد خر است. 
پاسخ:
واقعا خر است ، خدارو شکر تا حالا از خرابی دندون ، درد نکشیدم امیدوارم هیشکی نکشه
۳۰ دی ۹۴ ، ۱۴:۱۰ فیروزه ای
از این دندون پزشکا،دل خوش ندارم
بعد از ۳تا امپول بی حسی اعلام کردند که اشتباهی امپول زدبم و دندون سمت چپی بوده، نه راستی:-\ 
پاسخ:
حالا خوبه بعد از درست کردن نفهمیده :////
اشد مجاااااااااازات :)))
حالا بنده خدا خواسته یه پولی به جیب بزنه دیگه با این شدت که برخورد نکن
اوخ اوخ من از اون دندونای دوپا می ترسم. تا بخوان در بیان پدر آدم در میاد! 
پاسخ:
مال من همون شیریهاست، دندون های عقبم اصلا نیفتادن قدیمی موندن
آزیتا فردا ساعت یازده منتظرتم

دیگه نت ندارم
پاسخ:
هر چی ز زدم خاموش بودی ، دیگه چکار کنم فاطمه جان :(
۳۰ دی ۹۴ ، ۲۱:۴۲ آقای همکار
تو عکس چقدر خوشگل افتادی !!!
من که دکتر نیستم هم از رو عکست میتونم بفهمم که سالمه دندونت ! برم یه مطب دندون پزشکی بزنم !!!
خنگ ترین دوستم الان دکتر دندون پز‌شکه ! اون نبود؟¡
پاسخ:
نمیدونم والا اتفاقا سیاه سوخته بود خخخخ
دکتر خرفت اصن حتی :|
حالا درد فکت واسه چی بود؟ خوب شد؟
پاسخ:
درد فکم عصبی بود یعنی هر وقت ناراحتم تو خواب فشار میدم واسه همین در طول روز درد داره :/
چهارتا پر کرده داری، میشه یه میلیون! برو بفروششون پولشو بزن به زخم زندگیت، مثلاً یه تور ترکیه! =))))
پاسخ:
زخم زندگی رو خوب اومدی :)))
۰۱ بهمن ۹۴ ، ۱۲:۵۸ فاطمه (همون xigmaِ قدیم)
سلام آزیتا همدیگه رو ببینیم؟ جایی قرار بذاریم همدیگه رو ببینیم؟
پاسخ:
چرا تلفنت خاموشه ؟ روشن کن باهات حرف بزنم بعد همو ببینیم
دندون من درد میکنه :| خیلی :((((
پاسخ:
برو دکتر زودتر 
بی زحمت تلفن این دکتر استثنایی رو بذار،‌ خیلی بهش نیازدارم
پاسخ:
02634406255
دکتر کیوان زین الدینی
۰۶ بهمن ۹۴ ، ۱۲:۲۱ چپه الدوله
عجب آدم های بی وجدانی پیدا میشن
پاسخ:
اوهوم :|
خوشحالم پولت بی خودی خرج نشد دل ادم خیلی میسوزه پول الکی خرج شه.
پاسخ:
اره دندون ادم نفله میشه یه طرف پوله یه طرف
۰۷ بهمن ۹۴ ، ۲۳:۵۰ وحشی بی فقی
کجایین؟
پاسخ:
هستم ولی خستم :))))
دندون عقل پایین رو بکشید (که گویا نهفته هم هست).
داره به دندان بقلی فشار وارد میکنه و احتمالا گاهی هم باعث درد فک خواهد شد.
پاسخ:
دکتر گفت لازم نیس
سلام... عرض ارادت :)
تو عکس لبخند زدی؟
پاسخ:
بعله! چون خود اپراتور گفت باید اونجوری باشم که عکس بهتر بیفته

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">