حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۰۴
فروردين ۹۵
در اول سر رسید امسال مینویسم ، حال من از همه چیز مهمتر است ، از همهء نگاه ها ، حرف و سخن ها و رفتار دیگران ... که نباید خاطرم را رنجیده کنم از هیچ کدام .. که همشان بی اهمیت اند مثل بادی که لا به لای برگ درختان می پیچد، تکان مختصری میدهد و تمام! کجا نسیم ملایمی از سبزی برگ درختان میکاهد؟ نوشتم ، حال من از همه چیز مهم تر است ... 
 
چند خط پایینتر با قرمز مینویسم ...
 
زودرنج نباشم ، زودرنج نباشم ، زودرنج نباشم 
 
موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۰۴
آزیتا م.ز

نظرات  (۳۴)

این زودرنجی چیز خیلی بدیه :/ که متأسفانه منم دچارشم بدجور :(

حال تو و دلخوشی تو از هر فعل دیگه ای مهم تر هست و بذار اصن اولویت اولت ؛)
پاسخ:
حال تو و دل تو که باید خوش باشه هم از همه چیز مهم تره همچنین ، بیا زودرنج نباشیم دوست اسفند ماهی خودم ؛) :* 
۰۵ فروردين ۹۵ ، ۰۰:۰۸ احسان خواجه مرادی
سلام
ببخشید امشب زیاد مزاحمتون میشم
ولی خواستم بگم آفرین
اگر زودرنج نباشیم هم بیشتر عمر میکنیم و همه اعصابمون راحتتره
کاش من هم میتونستم بی خیال باشم
سر زندگی دو تا کلمه نهفته اس:
مــــــرنج و مـــــــــــرنجان!
پاسخ:
خواهش میکنم کدوم مزاحمت...

طول عمر که هیچ... وقتی ادم رنجیده میشه همین یه باریکه عرض عمرشم به فنا میره متاسفانه اونقد غصه دار میشه که :/

من امسال میخوام کمتر زودرنج باشم شما هم سعی کنید ، خواستن توانستن است ان شاالله
۰۵ فروردين ۹۵ ، ۰۰:۴۰ احسان خواجه مرادی
خیلی ممنون از توصیه تون
باشه من هم سعی میکنم....در مورد خواستن توانستن است با شما موافقم حسابی
موفق باشید
پاسخ:
موفق باشید همچنین
زود رنج نباش
پاسخ:
بله سعی میکنم 
چ جالب منم دقیقا همین تصمیم رو گرفتم که زودرنج نباشم
با خودم تکرار میکنم هیچی تو این دنیا ارزش نداره که حال منو خراب کنه ;)
پاسخ:
همین طوره ^_^
همینه که شما گفتی :)
پاسخ:
آری آری :))
باشد منم سررسیدمو باز کنم و بنویسم -_-

پاسخ:
هم بنویس هم عمل کن :)
سال نو مبارک باشه آزیتای عزیز
چه خوب گفتی. منم امسال به همین قضیه خیلی فکر کردم. به اینکه چقدر الکی سر حرفای هیچ و پوچ خودمو اذیت میکنم. امیدوارم که بشه. بهتره که بشه وگرنه آدم فرسوده میشه.
پاسخ:
سال نو مبارک
باید بشه درستش اینه که بشه :))
اون مینی یون چی میگه اون‌کنار؟😁
سال نو مبارک آزی جون💕💕💕
پاسخ:
دقت کنی عکس کاملا به متن مرتبطه ، مینیون در حال بد نگاه کردن به منه و من در حال ادامه دادن به خنده ام :)))
بنفش من سلامممممم
پاسخ:
سلااااام :)
(*) 
پاسخ:
این الان دقیقا یعنی چییییی؟
خوشمان آمد خوشمان آمد
چه تصمیم خوبی !
ک*و*ن لق آزار دهندگان بذار اونقدر فشار بیارن یه خودشون که همونجاشون جر بخوره :دی
آیا بنده هم جزو دسته ک*و*ن لق ها هستم ؟ :))
پاسخ:
بی تلبیت خخخخ

شما هم احتمالا هر از چند گاهی تشریف ببری تو اون دسته :))))))))
آدمها رو نمیشه عوض کرد ، این ماییم که باید تغییر کنیم


پاسخ:
صد در صد 
۰۶ فروردين ۹۵ ، ۲۳:۲۶ گمـــــــشده :)
عیدت مبارک آزی جوون.:*
پاسخ:
مبارک مرسی :)
اتفاقا زودرنجی خیلی خوبه!!!!! به کارتون ادامه بدین!
پاسخ:
دقیقا این فتوا رو چرا صادر کردین؟
یعتی تایید
پاسخ:
عججججججب :)))
حرف خنده داری زدم؟!   :@ 
پاسخ:
مگه من خندیدم فقط؟ ببخشید باید بعد از کلمهء عجب آیکون خشم یا جدی میذاشتم حتما هوم؟
چه لبخند قشنگی
خوشتیپی ها شیطون. سال نوت مبارککککککککک
پاسخ:
مرسیی :)
نظر لطف شما بید :)
 عاغا سلام خیلی وقت بود بیحفاظ نیومده بودم چه قده پست گذاشتی...
سال نوتت مبارک ، عکسم خعلی قشنگه، زودرنج نبودن خعلی سخته ولی  ایشالا بتونی بهش غلبه کنی 
من رفتم اودافظ:)))
پاسخ:
تو دیگه از منم دیر به دیرتر میلی :))))
سلام وبتون عالیه، خوشحال میشم بهم سر بزنید یا اگ تبادل لینک کنیم

 شما کلا آزادید هر آیکنی دوست دارید بزارید 

پس کی خندید غیر شما؟


پاسخ:
منظورم این بود که فقط نخندیدم بلکه عجب هم نوشتم ...
لطفا بی خیال دیگه 
بی خیار که سالاد کامل نمیشه :-D 
پاسخ:
هنوز درستون به "ل" نرسیده فقط تا "ر" خوندید؟ خخخخ
عاغا خو این پستای اینستات مجذوبم کرده بود از بیحفاظ غافل شدم خخخ
پاسخ:
بی وفا نباشیم :)) نو میاد به بازار کهنه نشه دل آزار خخخ
الان شما به من خندیدین؟
سلام
خیلی خوبه که زودرنج نباشی....به عبارت دیگر امان از زود رنجی...
پاسخ:
امان ، داد و فغان :)))
سلام آزی جون. سال نو شما مبارک. شاد و سلامت باشی در کنار خانواده
پاسخ:
ممنونم همچنین
۱۷ فروردين ۹۵ ، ۲۲:۴۰ امیرحسین احمدی‌نیا
به نظرم زودرنجی به خاطر انتظار به جا یا بی جا از بقیه ست. این اتظار رو من فقط از یه شخص مهم تو زندگیم دارم و بقیه رو زیاد کاری ندارم، نه اصلن کاری ندارم فکر کنم. واسه همین هیچوقت از کسی نمیرنجم و هیچوقتم از کسی خوشم نمیاد و هیچوقتم نه با کسی دشمنم و نه باکسی دوست. تقریبن با همه یه جور برخورد میکنم و تا حالا هم کسی ناراضی نبوده :)) شایدم بوده بهم نگفته :))
پاسخ:
بنظرم ربطی خیلی به انتظار نداره ، آدمها باهم فرق دارن بعضیا خیلی احساسی هستن مث من که باعث زودرنجی یا بشدت تحت تاثیر عواطف بودنشون میشه
۱۹ فروردين ۹۵ ، ۱۰:۳۳ احسان خواجه مرادی
سلام آبجی
1- نیستی آبجی..کجایی؟ یعنی دقیقا کجایی؟؟؟؟؟؟!!!
2- حواست هست آبجی بعضی عکسهات تو همین وبلاگ دیده نمیشه؟ کجا آپلود میکنی؟ یه بررسی بکن من خودم خیبی عکسهام با این آپلود سنترهای متفرقه از بین رفته
3- هوش بالایی داری در موقعیت نگاری و عکاسی از زوایای مختلف...تبریک میگم...کلاس رفتی؟ خیلی جالبه..از یه چایی معمولی جوری عکس میگیری آدم موالکول هاش رو هم می بینه...
4- بی صبرانه منتظر پست های بنفشت هستم..یکم کمتر استراحت کن و بیا پست بزن
5- سال خوبی داشته باشی...ستاره بچینی
پاسخ:
والا همین دور و برام ، خشکیدگی قلم گرفتم
اگه عکسها دیده نمیشه دیگه چاره ای نیس چون من با گوشی پست میذارم فقط میتونم آپلود سنتر ٩٨ عکس آپ کنم ، سنتر خود بیان با مرورگر گوشی مشکل داره ، راستی کلاسم نرفتم ، زیادی لطف داری این عکسهای من قشنگ معلومه کلاس نرفته اند :)))
این مینیون کار یه دانشجوی خلاق نقاشی دانشگاه هنره.دمش گرم!
پاسخ:
بعله کار آقای شاهین داداشی دانشجوی خلاق البته به کمک دوستان داوطلب و پایه شون
۲۲ فروردين ۹۵ ، ۱۲:۰۵ احسان خواجه مرادی
سلام
ممنون که پاسخ دادید..
عکسهای کلاس نرفته تون باز از عکسایی که من میذارم بهتره !
ضمنا این آپلود سنتر هم بدک نیست..من تو یه فروم خارجی دو سال پیش عکس گذاشتم با این آپلود سنتر هنوز عکسها بود

http://img.majidonline.com/
پاسخ:
سلام 
ممنون از معرفی سنتر! حالا باید تست کنم ببینم با گوشی میشه توش عکس آپلود کرد و در نهایت آدرسش کپی کرد یا نه :)

زودرنجی یک معلولست،‌ تا زمانی که علت یا سلسله علت شناسایی نشود برطرف کردن آن بسیار دشوار خواهد بود

پاسخ:
هر کس که دل شکسته میشه یا میرنجه علتش رفتار ناخوشایند نزدیکها و دوستانشه دیگه .. هر چی دل نازکتر و حساس تر ، زودرنج تر
امروز از یکی خیلی رنجیده بودم اعصابم بهم ریخته بود :( اتفاقی اومدم وبلاگت این مطلبتو خوندم خداییش خیلی بهتر شدم!! . نباید اجازه بدیم دیگران روحیمونو خراب کنن اصلا نباید بهشون اهمیت بدیم از همین لحظه فراموش میکنم بعد اینم همیشه اینو تو خاطرم نگه میدارم زودرنج نباشم!
واقعا حال من از همه چیز مهمتر است!
پاسخ:
خوشحالم مطلبم کمکت کرده :)

من با شما موافق نیستم، چون هرکسی بابت یه موضوع یا رفتار دلش شکسته نمیشه، بنظرم یه سلسله ارزیابی ها، توقعات، فرض کردن امور که بدیهی هستند،‌ انتظارات هستند که در صورت ناکامی و عدم تحقق باعث رنجیده بشویم.

شاید این تفکر که ما مرکز جهان هستی هستیم و اینکه همه موظف هستند که مایه انبساط خاطر ما باشند!

من رفتار دیگران را توجیه نمیکنم، اما بنظرم گاهی سطح توقع ما خیلی غیر واقعی و نامتناسب با موقعیت هست. ما در شناخت اولیه خود از افراد و موقعیت گاهی دچار خطای ارزیابی میشویم. بعد که متوجه خطا شدیم بنظرم مفید و سازنده نیست که همه تقصیر را گردن دیگران بندازیم.

پاسخ:
سطح توقع بالا رنجش میاره اما زودرنجی همیشه از توقع نیس
درسته ازیتا..منم باید یاد بگیرم زودرنج نباشم.. زودرنجی و حساس بودن برای من سم هستش..
مرسی از دادن لینک این پست :)
پاسخ:
دقیقا... زودرنجی باعث درد ما میشه :/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">