حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۰۹
ارديبهشت ۹۵

آیا تا بحال به قسمت هرزنامه های بخش نظرات نگاه انداخته اید ، اگر نه !!! کلا نیندازید بهتر است جز پشیمانی و حالت تهوع سودی ندارد >_<

 

تصور نمایید من کنار وبلاگم یه لینک بذارم به نام کمپ ترک خودارضایی .. خخخخ نه کلا بهتره تصور ننمایید !

 

با تچکر 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۰۹
آزیتا م.ز

نظرات  (۱۲)

حالا برای تو رفته تو هرزنامه این پیامه!!! اون سری هولدن یه پست زده بود راجع به همینایی که تبلیغی ان و این،ا بعد این یارو اومده بود توی همون پست همین کامنتو گذاشته بود خخخخ
کلا فازش معلوم نیست چیه این محمد جواد:|||
پاسخ:
فازش از نظر من کاملا مشخصه :)))) 
کاش حالا اینقدر واضح بیانش نمیکردی :)))))
پاسخ:
میخواستم بانی خیر بشم :))))

تازه نکنه اسم اینجا رو یادت رفته خخخ
واسه منم همین شخص همینو داده بود :دی
پاسخ:
واسه همین رفته تو هرزنامه دیگه چون یه کامنت رو واسه همه کپی میکنند ...
پس شمام هرزنامه رو نیگا میکنید ، نکنین نکنین خخخ
نیست که کامنت زیاد میذارن برام واس خاطر همین میرم هرزنامه رو میگردم که یوقت خدای نکرده کامنتی از دستم در نره :دی
پاسخ:
خخخخخ
نمیدونم ملت چرا اینجوری شدن کلا خسته اند حال کامنت گذاشتن ندارن 
نمیتونم بخندم یا ایراد بگیرم ازش هر کار میکنم! هی با خودم میگم شاید واقعا قصد خیر و خوبی کردن ب بقیه و اینا رو دارن...

البته اون قسمت اخر پست ینی این 

"تصور نمایید من کنار وبلاگم یه لینک بذارم به نام کمپ ترک خودارضایی .. خخخخ نه کلا بهتره تصور ننمایید ! "

رو موافقم خخخخ گذاشتنش اون گوشه واقعا یه جوریه :دی
پاسخ:
اینجور وبلاگها به نظر من بیشتر از اینکه دنبال خیر و خوبیه بقیه باشن دنبال بالا بردن مخاطب و آمارن 
۰۹ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۷:۱۶ احسان خواجه مرادی
آدرس وبلاگشو هی میخوندم متوجه نمیشدم!
الان گرفتم داستان چیه؟
واقعا بعضیا چقدر لطف دارن حواسشون به همه چی هست!
پاسخ:
اصن یه وضعی حواسشون هست خیلیییییی خیِر هستن خیلییییی خخخ
نه فازش بابت محتوای وبش:دی
فازش ازین جهت که تو هر وبلاگی که کامنت گذاشته، چه هرزنامه و چه غیرهرزنامه همه تا تونستند حسسابی ازش استقبال کردند ولی باز ...:|
پاسخ:
اینا خیلی خیرخواهن میخوان همه رو از تباهی نجات بدن در این حد خخخخخ
۰۹ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۳:۳۰ کلنگ همساده پسر
این مملکت همین یک قلم جنس را کم داشت که به سلامتی نوگل تازه شکفته از خودش رونمایی فرمود. تــــــــــادا.
خدا شانس بدهد، مال من خیلی اسپمرش پیشرفته باشد مربوط می شود به تخلیه چاه و .... این جور داستان ها،  :))
ظاهرا قصد ایشان حمایت از یک نواحی به خصوصی می باشد، این قسمت را باید متخصصان بر عهده بگیرند که از عهده اش بر می آیند!

خلاصه هر جور که راحت تر هستند !!!

پاسخ:
انشاالله اسمپهای شما هم به این درجه از پیشرفت وتعالی میرسند شما مایوس نشد به تلاش خویش ادامه دهید همانا :))))
مطلب مفیدی بود. تشکر! 
(از امروز زندگیم متحول میشه خدایا شکرت که راه راست را به این طریق نشانم دادی ای راهنما، ای چراغ روشنگر، ای مدبر). 
و محوشدگی تدریجی در افق...

پاسخ:
الان ببین من چقددددد ثواب بردم یعنی یه بندهء کور دل رو روشن کردم دیگه بهشت رو واسه خودم خریدم ، خدایاااا شکرت ... با تشکر خخخخ
خخخخخخ
ما از این هزرنامه ها نیومده واسمون(((:
پاسخ:
خخخخ خب خداروشکر
ببخشید ببخشید ببخشید ولی باید عرض کنم که این سید لابدخودش کارکشتس تو این زمینه ...واسه همین به درجه والای ترک خلق الله رسیده :(والا
پاسخ:
یعنی گل گفتی :))))
تصور نمایید من کنار وبلاگم یه لینک بذارم به نام کمپ ترک خودارضایی .. خخخخ نه کلا بهتره تصور ننمایید !

برگرفته از bihefaz.blog.ir
بگم خدا چیکارت کنه! نصف شبی کف اتاق پخش شدم. نزدیک بود ملت رو شاکی و بیخواب کنم
پاسخ:
خوشحالم موجبات شادی و خندتون فراهم شد :)))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">