حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۱۰
ارديبهشت ۹۵

نخودفرنگیها بهانه های سبز خوبی بودن برای اینکه کنار مادرم بنشینم و خیال کنم که کمکش میکنم . نخودفرنگیها مرا یاد آفتاب خوشرنگ بهاری از پنجره تابیده روی دیوارهای آبی خانه مان می اندازند. دستهای زیبای مادرم با ناخنهای لاک زدهء کشیده اش که مشغول از غلاف در آوردن نخودها بود ، هر ٥ تا غلافی که در میاورد یکی هم من تمام میکردم ، نه اینکه تنبلی کنم، نه! انگشتانم کوچک بود ، هر دست ٥ انگشت اندازهء سنم .. ٥ سال. آن موقع نخودفرنگی پاک کردن بنظرم کار مهمی میرسید ، همین که کنار مادرم مینشستم و خیال میکردم کمکش میکنم ، بهترین حس دنیا بود . هر سال بهار، نخودفرنگی ها را دوست دارم اندازهء همهء روزهای بچگی ام .

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۱۰
آزیتا م.ز

نظرات  (۸)

۱۰ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۰:۳۳ احسان خواجه مرادی
آفرین بر بهانه یاب محترم برای همنشینی با مهربان مادر
امیدوارم همیشه سایه شون بالاسرتون باشه

پاسخ:
اون موقع چه میدونستم بهانه چی چیه :))) همین که پیش مامانم مینشستم و کاری که اون میکرد رو میکردم حالش رو میبردم :)

ممنونم 
دیروز از این نخود فرنگی  گرفتم الان هم استانبولی درست کردم  گذاشتم  توش
من عاشق این نخود سبز خوشمزه ام^_^


پاسخ:
منم اصن چند روز بود اونقد هوس کرده بودم که نمیدونی هی میدیدم تو میوه فروشی هی دلم میرفت تا یکمکمرم بهتر شد گرفتم :) منم امروز میخوام نخود پلو درست کنم ، اوووووم
کوچیکن :]
پاسخ:
نخودن :] گردو که نیستن :))
۱۰ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۹:۴۷ گمـــــــشده :)
امسال اولین بار بود نخودفرنگی می خریدیم..خخخخ
مزه شو خیلی دوست نداشتم.
:|
پاسخ:
بستگی داره چطور درست شه طعمدار که میشه خوشمزه میشه :)
نخود پلو!!!!!
درست نکردم
نخوردم تا حالا/:
چی چی هست اصلا((((:
نکنه همون پلو ترکیه است
نخود مرغ هویج اینه?
یه بار رسپی شو بزار با عکسش ما هم درست کنیم شاید خوشمون بیاد:دی
پاسخ:
اینستاگرام نداری؟؟ عکس و محتویاتش رو اونجا گذاشتم
پلو ترکیه نمیدونم چیه :)
عشق نخود، حتی سبزششش :))))))
پاسخ:
حتییییی :)) البته اون یکی رو بیشتر دوس دارم :))
مگه آلوچه نیست! :/
پاسخ:
نوچ.. نخود بید
واقعا جالبه که چطور بعضی چیزها میتونن مسبب ثبت یکسری خاطرات در ذهن بشن اون هم جوری که تا آدم عمر داره از یادش نمیرن. البته به شخصه بعد از به یاد آوردن اون خاطرات غم عجیبی ته دلم رو میگیره ...
پاسخ:
مال منم غم مبهمی داره البته من دلیلش رو میدونم :/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">