حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۲۸
ارديبهشت ۹۵
یه جاهایی هست که هیچوقت جذابیتشون رو واسه آدم از دست نمیدن ، مث همین میدون تره بار تجریش ، درسته که من کف بازار همینجا بزرگ شدم خخخخخ اما هر بار برم بازم به وجد میام! همین دیشب دیدن اون همه سبزی کوهی مختلف و تازه ، کافی بود که عنان از کف بدم :))
 
 اما بطور عجیبی جدیدا هر بار میرم اونجا دچار یاس فلسفی میشم ... بنظرم دیگه زیادی خاصِ قشرِ از ما بهترون شده! میپرسید قشر از ما بهترون کیا هستن؟ جونم براتون بگه همونایی که تو صفحات اینستاگرامشون همیشه عکس میوه های نوبرونه یا غیرفصل و خارجی دارن ! همونایی که دسر گیلاس و کیک بلوبری درست میکنن کنار غذاهاشون آرتیشو و مارچوبه بخارپز میذارن ! عصرونه میوه های استوایی قاچ میزنن ! قارچ ترافل کباب میکنن و هر عکسشون یه میلیون و خداتا لایک میخوره ، بعد اگه یه نفرم زیر پستشون کامنت بده که شما رفاه زده هستید ، ناراحت میشن ، بلاک میکنن و میگن اگه کسی ناراحته آنفالو کنه ! البته که من کلا از این کامنتها نمیدم و نخواهم داد و واقعا اگه کسی علاقه نداره رفاه جمعیتی رو ببینه باید آنفالو کنه و عایا به راستی این رفاه است که بد است یا اختلاف طبقاتی ؟؟!! 
گیلاس و زردآلو و سبزی والک و توت فرنگی کیلو ٢٠ هزارتومن هیچی ،برگ موعسگری و شاه توت کیلو ٣٠ هزارتومن ، هیچی، چای کوهی کیلو ٥٠ هزارتومن هیچی ، قارچ ترافل یا همون دنبلان کوهی کیلو ١٠٠ هزارتومنم هم میشه بیخیال شد ، اما بلوبری کیلو سیصد هزارتومن رو دقیقا کجای دلم باید بذارم ؟ 
موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۲۸
آزیتا م.ز

نظرات  (۳۴)

میخواستم بنویسم تجریششششششششششش
:)))
دیدم نوشتی

واقعا منم دوسش دارم :)
پاسخ:
فقط میتونی از دور دوسش داشته باشیم  با این قیمتهاش:)))
سلام
عه اتفاقا دارم کف بازار میبینمت سلام آبجی مهربونم[دس تکون دادن]
اووففف واقعا عنان از کف دادم[نگاه عمیق و پرحسرت]
عاقا ما نرفتیم، دچار یاس فلسفی که هیچی اصن یاس فیزیکی شدم[بر کله کوبیدن]
اوومممم من خیلی رفاه زدم[الکی مثلا منم هر روز از اینا میخورم]
من چون نوموتونم رفاه خودمو ببینم موخوام خودمو آنفالو کنم[نیت خودکشی لطیف]
از من بپرسی به نظرم اووومممم بذارشون دقیقا قسمت شمالغربی دلت آخه خیلی جای دنج و آروم و باصفاییه خو[تبلیغ واسه سفر به شمالغربی دل ازیتا]

(من دیدم هیچ کاری نمیتونم واسه دردات بکنم گفتم بیام اینجا هر از گاهی دو تا کامنت خوشل و شوخناک بدم حداقل روحیه ای داده باشم)
پاسخ:
اقا ما قدیمها کف بازار بودیم الان جمع شدیم خخخخ
خیلی کامنت پر و پیمون و نمکینی بود بسی مچکرم :))))) 

عالی بود مچکرم حالا بیشتر از هر از گاهی هم باشه بنده استقبال میکنم خخخ
خیلی گرون

آزی بیا غرب کشور ما (برگ مو گیاه کوهی و توت فرنگی و زرد الو ) مفت ومجانی داریم
تقدیمت میکنیم :*
پاسخ:
وااااای شما کجااایید ؟؟؟ بوخودا اگه منو دعوت کنی بعد میزبانمم بشی من میام :دی ( آیکون یک عدد بی جنبهء زود پررو شونده خخخ)

اونجا بهشت منه حتما هعیییی
بیا فقط بریم عکس بگیریم باهاش :)))))))))))))))
پاسخ:
نموخام من یاس فلسفیم حاد میشه خخخ
خب خدا رو شکر من تا حالا بلوبری توو مشهد ندیدم وگرنه واقعا دق میکردم😔
پاسخ:
عزیزم غصه نخور خیلی مالی هم نیس شاتوت خوشمزه تره :))
درسته هزار جور خاصیت و ویتامین و چه و چه...‌دارند ولی هیچکی هم با نخوردن بلوبری سیصد تومنی نمرده....پس هیچ جای دلت نزار و بنداز بیرون....
همون املتی ک گذاشتی.‌...خودش کللللللی لایک داره.....والا ب قرعاااان.‌‌خخخ
پاسخ:
بحث زنده بودن باشه که آزم با نون و آبم زنده میمونه خخخخخ
ولی خدایی ٢٠ تا دونه بلوبری ٣٠ هزار تومن بخوری بیشتر آدم زجر کش میشه :)))) 
املت من متعلق به شماس خخخ
[بیشتر از هر از گاهی در دست بررسی]
من دوس داشتم یه لایکم بزنم اما مثه اینکه باس ثبت نام کرد منم نه که حالشو نداشته باشما یه کمی خستم میفهمی خستم فقط[لطفا یکی ماساژ بده]
من اصن آماده و در خدمتم واسه استقبال دیگران از کامنتام[خطاب به خودم: جوگیر نشو]
یکی از مشکلات من تووی اینجا اینه که آیکون نداره و مجبورم خودم یه سره ایکون بذارم[تقریبا از خدامه]
پاسخ:
بابا ثبت نام همش چند ثانیه است شما که این همه تایپ میکنی یه ثبت نامم کن  :))
ما دیگه به آیکون نداشتنش عادت کردیم 
من خیلی وقته نرفتم! وای یا خدا! دیگه حرفی ندارم :|
پاسخ:
دقیقا یا خدا خیلی خدا خخخ
داشتم تو پیاده رو میرفتم که یهو یه موتوری توی عابر پیاده با سرعت از بغلم رد شد و نزدیک بود بزنه به من!
داد زدم اینجا عابر پیادَست ها!!!
جواب داد اینجا ایرانه ها!!!
حرفش تا حدی منطقی‌ بود که کاملا قانع شدم!
پاسخ:
عاقا گفنم کامنت بذارید دیگه جک نذارید خخخخ
ﺍﮔﻪ ﺍﺯ زن ﺧﻮﺩ ﺭﺍﺿﻲ ﻧﻴﺴﺘﻴﺪ
ﺍﮔﺮ ﺍﻭ ﺭﺍ ﺩﻭﺳﺖ ﻧﺪﺍﺭﻳﺪ
ﺍﮔﺮ ﺷﻤﺎ ﺭﺍ ﻛﻼﻓﻪ ﻛﺮﺩﻩ ﺍﺳﺖ
ﺍﮔﺮ ﺯﻧﺪﮔﻴﺘﺎﻥ ﺭﺍ ﺯﻫﺮ ﻣﺎﺭ ﻭﺷﻤﺎ ﺭﺍ ﻧﺎﺑﻮﺩ ﺳﺎﺧﺘﻪ
ﺍﮔﺮ ﻛﺎﺭﻱ ﻛﺮﺩﻩ ﻛﻪ ﺩﻟﺘﺎﻥ ﻣﻴﺨﻮﺍﻫﺪ ﺍﻭ ﺭﺍ ﺑﺰﻧﻴﺪ !!!!....
ﺍﺻﻼ ﻧﮕﺮﺍﻥ ﻧﺒﺎﺷﻴﺪ !!!!!!!
.
.
.
.
.
.
.
.
مال ﺩﻳﮕﺮﺍﻥ ﻫﻢ ﻫﻤﻴﻦ ﺍﺳﺖ
ﻛﻼ ﺍﻳﻨﺎ ﻫﻤﻴﻨﻄﻮﺭﻳﻦ...فایده نداره درست بشو نیستن تن تاک بخر. فرار کن.!! خخخخخخ
پاسخ:
در مورد مردهام همین صادقه البته ... 

جک تو کامنت :| 
چه نظم و سلیقه ای داره این تره باره ای یه!
:)
پاسخ:
سلیقه داره ولی اخلاق قد یه ارزن :(
ما به همون سیب گلاب هم راضی‌ایم :|
پاسخ:
سیب گلاب کیلو ١٠ تومن تازه سبز و کال :/
ینی میخوای بگی جوک کفتن کلا در قالب کامنت مرسوم نیس؟
البته من هیچوقت جوک نمی فرستم اما چن تا جوک رو دستم مونده گفتم واسه بچه ها بفرستم!
اگه نمیخوای واست نفرستم[ینی بگو میخوام خیلی دوس دارم]
باوشه ثبت نام میکنم ببینم چه خبره
پاسخ:
( آیکون نه اصلا خوشم نمیاد )
( آیکون از کامنت غیر مرتبط بدم میاد ) 
( خخخخ)
ثبت نام کردم اما خوشم نمیاد، اصن کلا فعالیت وبلاگی من خیلی وقته تموم شده و من فقط میخواستم یه لایک بزنم که زدم و به ارزوم رسیدم هههه
همین یه لایکو ازم داشته باش شاید یه روزی به یادم افتادی[اصن یه لایکیه نمیدونی که]
پاسخ:
حالا چرا خوشت نمیاد مگه چه فرقی داره ؟؟
راسی فک کنم از کامنت آخریم ناراحت شدی نه؟
قصد توهین نداشتم یه جوکی بود که رو دستم مونده بود وگرنه زن اگه زن باشه هیچ مردی باهاش برابری نمیکنه
اینجا منظور زنایی بود که زن نبودن!!![فلسفه کانت و هگل و سقراطو موخوام یه بار دیگه مرور کنم]
ان شالله همیشه یه زن باشی از نوع فرشته
پاسخ:
نه ناراحت نشدم فقط گفتم که در مورد خیلی از مردهام صادقه ؛))
نه کلا دیگه فعالیت وبلاگی ندارم وگرنه این مشکلی نداره
اگه میخواستم فعالیت کنم همون بلاگفا رو ادامه میدادم
راسی نمیشه اینو حذفش کرد؟[کلافه شدن]
پاسخ:
نمیدونم والا ...
۲۸ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۷:۱۰ احسان خواجه مرادی
شما کف بازار تجریش بزگر شدی؟ واقعا مگر میشه؟
مردم لهت نکردن؟ زیر دست و پا نموندی؟؟
بلک بری شنیده بودیم بلو بری استقلالیشه؟؟؟
پاسخ:
استاد این اصطلاحه هااا نگو نشنیدی که شرمنده میشم خخخ

بلوبری هم تو اسانس ژله ها و بستنی ها زیاد هست دقت کن 
پس ما به همون باد هوا هم راضی‌ایم :|
پاسخ:
مجبوریم اقا مجبوووور
برگ مو اینقده قیمتش بالاست؟ پس بگو تو کاشون یه برگ درست و حسابی به درخت ها پیدا نمی شه!!!
زردآلوهای این ورا رو امسال گرمای ناگهانی اسفندماه از بین برده قیمتش برای همین کشیده بالا توی تهران:)
ترافل؟ یه سال بابا از کناره های جاده های بیرون شهر یه سری قارچ های بزرگ دقیقاً همین ترافل ها رو چیده بود آورده بود ما جرأت نکردیم بخوریم اون زمان نمی دونستیم اینا چیه فکر می کردیم ممکنه سمی باشه همه رو دور ریختیم! کاش فرستاده بودیم تهران پولشو می گرفتیم!:))
پاسخ:
اون همه قارچ گرون رو ریختید دور رفتتتت؟ ای وای حیف خخخ
اینجا توت فرنگی کیلو دو تومن :|
ولی ما نمی خوریم چون سم داره،سم رشد، سم...
پاسخ:
شما که اسمم نداری عایا میتونم بپرسم اونجا کجاست؟ 
عاغا این اسما که تو متن پایین شکل اومده را با رسم شکل توضیح دهید
با تشکر:)))
پاسخ:
یه سرچ بزن عمو گوگل عکساشو ببین :))) 
پایین عکس تو جعبه بلربری ها معلومه
باید وام گرفت بعد رفت تجریش :دی
البته اگه وام گیر بیاد :/
پاسخ:
وام خرید از تره بار خخخ
وای چقدر این عکس خوبه..دلم میخواد ساعتها بشینم نگاش کنم :))
ولی ترجیح میدم اینجور جاها رو از نزدیک نبینم چون بشدت دچار افسردگی میشم :دی
پاسخ:
همون یاس فلسفی که گفتم خخخ
پس من یه موز برداشتم! =)))))))))
پاسخ:
بردار بردار موز ارزونه خخخ
تو محله ما(خیابان چمن)چند وقت دیگه یک ظرف درست و حسابی شاتوت میفروشن 8000 تومان!
چه خبره این همه گرون!!!
پاسخ:
اونجا چمنه اینجا تجریش .. بعد هر چیزی نوبرش خیلی گرونتره
۲۹ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۹:۲۳ حمید طایفه کاظمی
ببخشید بلوبری یه جور فحشه؟؟؟؟
پاسخ:
نه جانم یه جور توته 
وای که این قسمت بازار تجریش چقدر خوبه :) هر وقت میام تهران،یه سر میزنم.دور بساطشون میچرخم،بو میکشم 😀 (متوجه تفاوت طبقاتی شدین؟ 😂 )
پاسخ:
اختلاف طبقاتی تا چه حد تازه هر روز بیشتر از دیروز :// 
منم طواف میکنم دلم قنج میره :دی
قبلو دارم نوبرونه هر چیزی خیلی گرونه اما همزمان تجریش و جاهای دیگه رو قیمت کردم بازم تجریشی ها خیلی گرون فروش ترند همینطور قلهکی ها
پاسخ:
دیگه بالا شهر تهران گرونتر مگه جایی هم داریم تو ایران؟
اون جایی که توت فرنگی ارزونه شماله
گلستان دلند
پاسخ:
اها .. تو شمال اگه حیاط باشه ادم راحت میتونه خودشم بکاره خیلی هم خوشمزست
آخ اون گل لادن که ردیف اول کنار بلوبری ها گذاشته انقدر توی سالاد خوشمزه اس .
توی بالی خوردم ... البته نباید زیاد خورد ...یه نمه ملیّنه
پاسخ:
یبار باید برم از تو باغچه بچینم امتحان کنم :دی الکی گرون فروشن اینا
ما با ژله بلوبری سر می کنیم :|
پاسخ:
بله مچکرم :))
اونجا میوه هاشون رو مثل محصولات ایران خودرو و سایپا با وام نمیفروشن؟ لااقل قسطی بفروشن با قبول چک کارمندی
پاسخ:
اونقد ادمهای مرفه زیادن که کار به وام و قسط نرسه همونا میخرن
تقریبا نصف اون چیزایی که نام بردی رو تا به همین امروز نشنیده بودم اسمشون رو
اصلا نیمدونم باید به عنوان دسر خورد، به عنوان میوه خورد، یا اصلا نوشیدنی هستن
لااقل نام که میبری روی عکس مشخص کن که ما ببینیم و بشناسیم این نوبرانه ها و این تحفه های غیر فصلی را :)
پاسخ:
هر نام رو در عمو گوگل بخش تصاویر سرچ نمایید با تچکر :)))
آی گفتی من هر روز اینستاگرام این مرفهین رو میبنم و غصه میخورم.با این قیمت بلوبری خودمون بذرش بگیریم بیاریم بکاریم که ارزون تر درمیاد!!
فکر کنم اگه برم بانک بزنم بتونم یک کیلو بخرم!
پاسخ:
من بیشتر صفحاتی ک باعث حسرتم میشدن رو انفالو کردم خودازاری ک ندارم خخخ

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">