حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۲۹
ارديبهشت ۹۵
بعد یک دقیقه هایی هم هست که اصلا حواست نیست مثلا نشسته ای در ایستگاه اتوبوس یا در حال شستن توت فرنگی هستی یا اصلا پای گاز وایستادی و مواد دلمه آماده میکنی ، که یکهو دلتنگی راست میاید خِر گلویت را میچسبد! راه نفست تنگ میشود ، قلبت فشرده میشود و کلی خاطره و کوفت و زهرمار جلوی چشمت رژه میروند. خاطراتی مثل تیغ دولبه هم دیوانه وار دوستشان داری هم مثل سوزن فرو میروند در زخمِ جای نبودنه طرف ! دلت تنگ میشود و نمیدانی برای او تنگ شده است یا برای تمامِ لحظاتی که با او داشتی...
 
 
 
موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۲۹
آزیتا م.ز

نظرات  (۱۸)

دلتنگی خر است... خیلی خر است...

وخ ساعت یک نیمه شب دلمه درست میکردی یعنی؟ نمدونم چرا هر وقت حرف غذا می زنی من گشنم می شه:/
الان یه پاتیل غذا خوردم ولی گشنم شد دوباره!

خخخ ولی فقط این موقع صبح هست که قسمت کامنت پست ها با گوشیم باز می شه پس نتیجه می گیریم که کلا قربون گوشیم برم هیچ عیبی نداره و ایرانسل خر است!
پاسخ:
ادم وقتی داره دلمه درست میکنه که نمیتونه پست بنویسه ، ساعت ٧ عصر داشتم درست میکردم پستشو موقع خواب نوشتم

کلا به غذاهای من حساس شدی خخخخ
۲۹ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۴:۳۲ احسان خواجه مرادی
اولا مرفه بی درد!
دوما منظور آقای همکار هستن یا مستر لهجه؟
راستی این دو نفر ، دو نفرن یا یک نفر؟
آخ تا یادم نرفته شهلا خانم بازم شمایی یا اونم یه نفر دیگه س؟
آخه این فایلهای صوتی تون رو من به مرور دارم تو ماشین گوش میکنم بعضیاشو تازه دارم میشنوم
این مستر لهجه رو اگر هنوز دسترسی دارید بگید من معرفیش کنم صدا و سیما تست صدا بده..آینده دار هست....البته شما هم در بداهه گویی خیلی مسلط هستید....
پاسخ:
اولا خودتی خخخ
دوما هیچکدوم اقای همکار همسرمه مستر لهجه برادرمه و هر دو هم در دسترس هستن و میتونم ببینمشون
شهلا خانوم نداشتیم خانوم خوشگله داشتیم که یکی دیگه است
صدا و سیما معرفی کنید شما که با وزیر هم در ارتباطید خخخ
داداشم ٥ شنبه و جمعه یجا رو صحنه رپ میکنه دوست داشتی آدرسش رو بهت بدم :))
خدا بگم چی کار کنه این دلتنگی را....
پاسخ:
از رو زمین ورش داره الهی :/
این دلتنگی ها ادم رو دیوانه میکنه...
پاسخ:
مخصوصا که هیچ راهی هم نداره ...
برای اویی که بود.برای تمام لحظاتی که او، همان او بود
پاسخ:
چه خوب گفتی ...
من نظرم همون عنوان مطلبه :|
پاسخ:
تقلب کردی :دی
۲۹ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۱:۲۱ گمـــــــشده :)
الان برای توت فرنگی ها کیف کنم. یا غصه دلتنگی رو بخهورم؟
پاسخ:
غصه نخور ، توت فرنگی بخور :))
به نظر من بیشتر برای تمام اون لحظات هست...
تازه یه بعد دیگه هم داره دلمون تنگ میشه برای خودمون و احساسمون وقتی کنارش بودیم.
پاسخ:
نظر منم به نظر شما کاملا نزدیکه ...
و دقیقا اره واسه اون حسی و حالی که خودمون کنار اون داشتیم خیلی درسته خیلیییییی -_-
با این توت فرنگیا متن رو اصلا نتونستم ببینم :))
پاسخ:
منم عمدا گذاشته بودم که دردش کم شه :))
سلام
امان از دلتنگی بی حاصل و بیهوده...!
پاسخ:
بی حاصل و بیهوده رو خوب گفتی 
هههه عنوانشو
ینی لعنت به هر چی خاطرس
پاسخ:
یه سری خاطره های لعنتی 
آه دیدن این توت فرنگیا ادمو به دنیا امیدوار میکنه[خوندن بیش از حد شعرای فروغ]
پاسخ:
دقیقا همین کار رو میکنه :)
وقتی رسید آهو هنوز نفس داشت
داشت هنوزم بره هاشو میلیسید
وقتی رسید قلبی هنوز تپش داشت
اما اونم چشمه ای بودکه خشکید
وقتی رسید آهو هنوز نفس داشت
داشت هنوزم بره هاشو میلیسید
دلتنگم دلتنگم دلتنگ از این بیداد
دلتنگم دلتنگم دلتنگ از این صیاد
پاسخ:
که زندگی چه پووووچه ...
زندگی شاید یک خیابان درازست که هر روز زنی با زنبیلی از آن میگذرد

زندگی شاید ریسمانیست که مردی با آن خود را از شاخه میاویزد

زندگی شاید طفلیست که از مدرسه بر میگردد

زندگی شاید افروختن سیگاری باشد ، در فاصله رخوتناک دو هم آغوشی

یا عبور گیج رهگذری باشد که کلاه از سر بر میدارد

و به یک رهگذر دیگر با لبخندی بی معنی میگوید " صبح بخیر "

زندگی شاید آن لحظه مسدودیست که نگاه من، در نی نی چشمان تو خود را ویران میسازد

و در این حسی است

که من آن را با ادراک ماه و با دریافت ظلمت خواهم آمیخت
پاسخ:
بله ممنون
یه دقیقه هایی که یادت میره سرکلاسی
یادت میره دارن باهات حرف میزنن
یادت میره باید ایستگاه قبلی پیاده میشدی
پاسخ:
من معمولا تحت هر شرایطی حواسم جمعه البته :دییی
۳۰ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۱:۴۹ احسان خواجه مرادی
سلام
اولا شهلاخانم داشتید ظاهرا یادتون رفته اونجا که آقای همکار رفته بود مخ یه جیگر رو زده بود مستر لهجه میگه به به شهلاخانم، خانم مقانلووو...
سند دارم که میگم!
ضمنا من اصلا کاری ندارم مستر لهجه و اقای همکار با شما چه نسبتی دارن؟ مگر من فضولم؟ هر نسبتی داشته باشن به من ارتباطی پیدا نمیکنه...همچنین نخواستم بدونم نسبتشون چی هست....ما از این جسارت ها نمی کنیم
فقط میخواستم بدونم مستر لهجه و آقای همکار یه نفرن یا دو نفر که ظاهرا متوجه شدم دو نفر هستند....
ضمنا ما شوخی میکنیم باورتون نشه من اگر دستم به جایی میرسید تا حالا برای خودم کاری کرده بودم..ارشاد و صدا و سیما هم همینطور..فقط یکی دو نفر از دانشجوهام تو صدا و سیما بودن..واقعا استعداد آقای مستر لهجه رو حیفم اومد...تو ذهنم بود اگر بتونم از طریق اون دانشجوها معرفی کنم ایشون خودش بره تست صدا بده
اگر باز هم حرف بیجایی زدم یا نگرانتون کردم عذر میخوام
پاسخ:
تو اون کلیپ داداشم مثلا اسمهارو چرت و پرت میگه به من میگه مقانلو به اون میگه شهلا خانوم :)))) 
نسبت رو گفتم چون پرسیده بودید دلتون برا اونا تنگ شده یا چی... 
شما کلا هر جوابی ادم اینجا بنویسه ٤ تا میداری روش کلا سیستمتون اینجوریه ! کامنتم بذاریم اونجا همینجوریه ما به مدلتون داریم عادت میکنیم دیگه
خواهش میکنم نه نگرانی نداره که
اره اینو تجربه کرده ام. میگاعه قشنگ...
پاسخ:
بی تلبیت
ده دوازده سال دیگه صبر کنی بانوجان ، مثه من لمس میشی ... بی حس ...خلاص.
دیگه نه خاطره اذیتت میکنه ، نه یاد کسی میافتی ، نه زخمت تازه میشه ....
کل زندگی جبره ... از اول تا آخرش .. تنها اختیاری که داری اینه که شاد باشی و لذت ببری یا غمگین و کسل و تلخ باشی و خودخوری کنی ....فقط همین دوراه اختیاریه ...
بعدم به نظرم اونایی که اولی رو انتخاب کردن بیشتر حال میکنن
پاسخ:
من بعید میدونم سر بشم بالاخره خون مامانم تو رگهامه اون هیچوقت سر که نشد هیچی هر روز بدتر از دیروز شده :)))

ولی یه فرقی داریم اونم اینه که من سعی میکنم از خوبیهای کوچک لذت ببرم اون بیشتر نیمه خالی رو میبینه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">