حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۳۱
ارديبهشت ۹۵
بطور عجیبی بطور فجیعی بطور اسفناکی با دیدن هر آدمی (؟) در این پوزیشن به شدت نسبت بهش حس تنفر پیدا میکنم! 
 
 
بعد هی سعی میکنم اون ور رو نگاه نکنم تا اعصابم کمتر خط خطی بشه اما خدا شاهده اونقد حرص میخورم که باورتون نمیشه :|| 
یکی نیس بگه احمق اخه با این همه کثافتی که تو خیابونهای ما پخشه ، یه لحظه فکر نمیکنی همون جایی هم که خودت نشستی یکی مثل خود بی فکرت به گه کشیده باشه؟؟ 
تا خودِ مقصد کف جفت کفشاشو همچین با صندلی پاک کرد که انگار از نو خریدتشون :///
چرا اینقد این ملت سوژه فرهنگی میسازن واسه اینجا اخه؟ چرااااااا؟
موافقین ۸ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۳۱
آزیتا م.ز

نظرات  (۲۵)

حرص نخور رفیق، ما هوای کار خودمون رو داشته باشیم و به بچه‌هامون این چیزا رو یاد بدیم تأثیر بیش‌تری داره تا حرص زدن برای این مدل افراد...
پاسخ:
درسته ولی بدیش اینه که اونایی که به این چیزها اهمیت میدن و براشون تربیت مهمه کسانی هستند که اکثرا بچه ای ندارن یا نمیخوان ک داشته باشن
۳۱ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۰:۴۹ احسان خواجه مرادی
ملت که مشالا خیلی لول فرهنگیشون بالاس
ولی خوبیش اینه که سوژه فرهنگی برای شما درست میکنن

اعتراف میکنم یکبار به شخصه اینکار رو تو سرویس انجام دادم از شدت زانو درد بعد از کارگاه روز پنج شنبه. قبل از رسیدن هم با دستمال افتادم بجونش تمیزش کردم بااینکه فقط لبه کفشام رو صندلی بود نه همه ش
ولی به غلط کردن افتادم :/ و پشیمون شدم :(
صندلیش هم پارچه ای نبود
پاسخ:
منم گاهی از خستگی پامو میدارم ولی کفشمو در میارم بعد این همش کف کفششم فشار میداد رو صندلی اونم پارچه ای :/
دستت درد نکنه که پاک کردی حالا
آره از این موارد زیاده که بخوای هی حرص بخوری باید هی بخوری!
ببین چی پیدا کردم:
http://rozaneyebaste.blogfa.com/

اصلاً یادم نبود که هنوز زنده است! حتی دنبالشم نگشته بودم! الان میخواستم وبلاگ بزنم دیدم اینو دارم هنوز.
آخرین پست دقیقا مال یک روز قبل از اعزام به خدمته! خخخ
یادش بخیر.
بازم میخوام همینجا بنویسم...
پاسخ:
خب میخورم ، طبیعتم بی تفاوتی نیس از آدمهای بی تفاوتم خیلی خوشم نمیاد اونام حرصم رو در میارن خخخ
آخیییی یادش بخیر ؛)
واقعا فکر نمیکنه با اون کفشا دسشویی میره؟! :|
پاسخ:
اصن بنظرت فکر میکنه ؟ :/
بیشتر از اینکه کلش تووی اونجای گوشیه منزجر شدم
پاسخ:
کله اش توی اونجای گوشیه به خودش مربوطه و به کسی آسیب نمیزنه و اصولا نباید ما رو ناراحت کنه ... 

یه لگد باید میزدی از سه ناحیه قطع شه پاش :)))
پاسخ:
خیلی دام میخواست بهش بگم اووووهوووی لنگت رو بردار
درسته
اما معضل بزرگیه که در همه جا و همه جوره و یه سره کلت تووی اونجای گوشی باشه
پاسخ:
این کلا اپیدمیه قرنه :/
من یه صحنه ای چند روز پیش دیدم که کلی حالمو بهم زد
توی بیمارستان روی صندلی های انتظار نشسته بودیم
یه خانمه با دستش بینی بچه شو پاک کرد مالید به صندلی کناریششششش
یعنی دلم میخواست یه چیزی بهش بگممم
پاسخ:
فکر کن :||| چقد بی ملاحظه
ننه... منم ناجور هوس می کنم بگیرم بزنم لهشون کنم این جور آدما رو...
حالا این کثیفی اش یه طرف بدبختی اصلی برای چادری هاست که روغن موتورهای کف کفش ها منتقل می شه به صندلی بعد لکه اش از روی چادر هیچ جوره پاک نمی شه:|
ای تو روحشون :/
پاسخ:
روغن موتور رو تا حالا نشنیده بودم دیگه ://
۰۱ خرداد ۹۵ ، ۰۰:۰۷ گمـــــــشده :)
واسه چه چیزایی حرص می خوری ازی
:))
بی خیال..این معمولیه که.خخخخخ
پاسخ:
واسه همین دلم میخواد از اینجا فرار کنم چون از نظر من معمول اینجا آزاردهنده است :/
بعضیها متاسفانه وقتی بهشون میگی یه کاری زشته و لطفا انجام ندید ، فقر فرهنگی چنان توشون ریشه دوونده که هرهر وایمیسن بهتم میخندن تازه :|
پاسخ:
اره گاهی هم با تعجب نیگات میکنن حتی :/
۰۱ خرداد ۹۵ ، ۰۸:۳۷ دچــ ــــار
وافعا دقیقا منم بشدت
یک نگاه قوشی حداقل من بهش میندزام :)
پاسخ:
اصن نیگا حالیش نبود :|
مواااااااااااااااااااااااااااااافقم
پاسخ:
مچکرم
۰۱ خرداد ۹۵ ، ۱۴:۲۵ حمید طایفه کاظمی
فرهنگ شامل هنر، ادبیات، علم، آفرینش‌ها، فلسفه و دین است. فرهنگ‌ها دارای عناصر بسیارند که بطور آمیزه و نامیزهٔ معنایی در جامعه شناورند و درست از میان خودآگاه و ناخودآگاه هوشیاری اجتماعی عبور می‌کنند. مردم برای تغییر فرهنگ خود لازم است زحمت زیادی بکشند. زیرا فرهنگ خواهان مانایی است. اما رسانه‌های جمعی می‌تواند آن را تغییر دهند.
پاسخ:
که اختیار رسانه هم دست ما نیس متاسفانه /:
ای کاش از این کارا نمیکردن ، واقعا جلوی روی آدم اعصاب خرد کن هست.
به نظر من کلا این جور جاهای عمومی را باید اصولا نهایت کثیفی که ممکنه در نظر گرفت... من تو مترو خصوصا این مترو تهران کرج چیزهای کثیف تر هم دیدم! (حالا جهت رعایت حال عموم نمیگم !)
حالا تازه این که مترو هست ، یه بار خودم دیدم تو یه رستوران طرف یه چیزی رو زمین ریخته بود با دستمالش تمیز کرد ، بعد با همون دستمالش میز را هم تمیز کرد!!
پاسخ:
وای منم دیدم و ارزو میکنم بیشتر نبینم :(

چه نکبتی :-||
سلام
میلاد مهدی موعود رو تبریک میگم
ان شالله در پناه مولا در سلامتی و آرامش و خوشبختی باشی
لبخند مهدی موعود برای تو
پاسخ:
همچنین شما
منم بدم میاد از این صحنه. بعد همش فکر میکنم اگه بعدش من بیام اونجا بشینم دستمو بذارم رو صندلی و ندونم نفر قلبی چیکار کرده چی؟؟ همون آلودگی ها و اینا میره توی دستام و بعدش توی دهن و چش و چالم اگه حواسم نباشه!
پاسخ:
واسه همین من همیشه سعی میکنم دستمو بجایی نمالم در حد امکان :/
شیرجه میرفتی رو زانوش از اون ور بزنه بیرون تا متوجه شه کار زشت چه عواقبی داره ^_^
پاسخ:
یا با کامنتت کلی خندیدم خیلییییی :)))) نمیری سارا
میس یو بِیبی
شاید باورت نشه ولی من بعد خوندن پستت رفتم دشتامو شستم:)))))))))) به نظرم تاکسیا هم به همین انداره میتونن کثیف باشن
پاسخ:
کار خوبی کردی تازه من تو کیفم دستمال مرطوب انتی باکتریال دارم از بس که حس میکنم یه لایه جرم رو همه جا هست :)))
درود
بانو جان این یه موردشه
اینا ملّتی هستن که روی پله برقی راه میرن !!!! میتونی باور کنی ؟ روی پلّه برقی راااااااه میرن ... سطح بیشعوری رو میتونی تصور کنی ؟
اینا مردمانی هستن که توی خیابون تف میکنن!!!! کف زمین !!!! جلوی چشم اون همه آدم!!!!
اینا فرزندان کوروش کبیرن که حتی زحمت یه دوش گرفتن ساده یا مسواک زدن رو به خودشون نمیدن و میان توی مترو ، رایحه مهوّع بدن و دستگاه گوارش خودشونو میکنن تو حلق و دماغ بقیه
اینا آریایی هایی هستن که هنوز بلد نیستن موقع خمیازه کشیدن یا سرفه و عطسه جلوی دهنشون رو حتی با دست بگیرن ... دستمال پیشکش.
اینا تبار آرش و سیاوشی هستن که نمیفهمن با کفش کثیف و گرد وخاکی و لباس لک و پیس دار نباید از خونه بیرون بیان ... و از اون مسخره تر ، هیچکس توی اون خونه نیست بهشون بگه :الدنگ واکس ارزونی عقل نداشتت ،یه دستمال خشک و خالی بکش روی اون کفشت ...اون شلوارتو بتکون... یه دستمال نم دار رو لک پیرهن صاب مُردت بکش
وارثان بزرگترین امپراتوری دنیا ، ریش میزارن اندازه یه عدل پشم شتر که ثابت کنن نَرَن ، مرتبش هم نمیکنن که مشخص باشه خیلی نَرَن ... اونوقت زیرابرو بر میدارن از دخترا شیک تر
نبیره های کوروش ، کفش چرمی مردونه میپوشن بدون جوراب ...بدون جوراب !!!!!! و تازگیا با این جورابای کفی که روی پاشون دیده بشه ، شیک به نظر بیان

به نظرتون اینجور آدما چیزی برای از دست دادن دارن ؟
به نظرتون برای وحشی بودن لزوماً باید جفت دندون نیش بلند داشت با چنگالهای تیز و صدای خرناس مانند ؟
به نظرتون جای دیگه ای از دنیا هست که بشه اینهمه وحشی بود ولی شیک بود؟

دارم خاطراتم رو از مسافرتهام مینویسم ...خدای بزرگ گواهه بعد از 41 سال تازه میفهمم کجا دارم زندگی میکنم ....
نه که بد باشه ها ... مثل خودشه ...پارادوکسهاش بی همتاس ...بی نظیر و منحصر بفرد .
هیچ جای دنیا انقدر عدم تقارن دیده نمیشه ...هیچ جای دنیا انقدر تضاد نیست
پاسخ:
سلام 
به به بعد از مدتها یه گوریل وارد میشود :))))

مث اینکه خیلی از این مردم دل پر داری ها... با حرفاتون موافقم اما بیشتر با اوناییش که آزارش به بقیه میرسه اما ابرو برداشتن و جوراب استین کوتاه پوشیدن به بقیه اسیبی نمیرسونه ... بیشتر از اون از کامنتهایی که ملت همیشه در صحنه زیر پستهای بازیگرها میذارن متاسف میشم :/
منظظورم از زیر ابروبرداشتن و ... فقط بیان پارادوکسها بود ...
درسته خب به من آسیبی نمیزنه
پاسخ:
بعله متوجهم 
فداتون برم!:))))
میس یو موووووووووور:*
ببینمت زودی3>
پاسخ:
قرار بذاریم ببینیم همو دیگه ... زود تند سریع :))
بهش میگفتی
فوقش میگفت بهت ربطی نداره ولی دلت آروم میشد که در راستای عاقل کردن یک نادان تلاش کردی
پاسخ:
اره خوب بود میگفتم ... در موارد بعدی حتما میگم
پَ کی آدامس بچسبونه ؟! پَ کی تف کنه ؟! پَ کی .. اینا نَ باشن میدونی چه اتفاقی میوفته آخه .. اینا فقط ستون اصلی ِ مان ..
پاسخ:
نماد فرهنگ ایرانی حتی :)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">