حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۲۷
خرداد ۹۵
اصولا اینجوریه که من هر سال ماه رمضونها تقریبا خونه نشین میشم نه از اون جهت که روزه میگیرم و حال ندارم برم بیرون ، نه..! از اون جهت که من آدمه روزم و ماه رمضون که میشه انگار زندگی تو شب جریان پیدا میکنه ... روزها آفتاب یجوری میتابه که انگار عزمش رو جزم کرده تا همه چیزو جزغاله نکنه ، بیخیال نشه... همه جام که تعطیل و سوت و کور ...اما امسال دیگه بطور اجباری مریضی همچین منو ده روزه خونه نشین کرده که زخم بستر گرفتم :| 
از تموم آزمایشات و الحاقات فعلا چیزی حاصل نشد جز اینکه من بیماری کشنده ای ندارم و اجبارا باید این راه پر فراز ، فراز ، فراز ، فراز و گاهی احیانا ، ندرتا نشیب زندگی رو ادامه بدم .. فقط اگه این سرگیجه بسیار وحشتناک و تموم نشدنی دست از سرم برداره من تا عمر دارم مدیونشم ... والاع خخخخ
 
 
طبق نظرات دوستان و البته نه هیچکدوم از دکترهایی که رفتم ، میفرمایند که ویروسه ، که اگه باشه بسیار ویروسه سمج و رو مخی ای میباشه که الان دو هفته است در حال تاب دادن مغز بنده است و مثل اینکه قصد بیخیال شدن هم نداره... 
این دو هفته از بس که سرم گیج میره ، همهء سوژه های نوشتن هم از دستم سُر میخوره ، این شده که تنور اینجام یخ کرده وگرنه نه اینکه سوژه نباشه ، بلکه نویسنده رو به موته واسه آمرزشش جمیعا دعا بفرمایید ، خیلی متچکرم. 
حالا که بالا مِنبرم یه نکته ای هم عرض کنم که همهء ماها از بچگی از خواص دم کرده گل گاوزبان بسیار شنیده ایم اما اینکه بطور مرتب مصرفش کنیم بعید میدونم ، یه سری مون مثلا اگه یه شبهایی ناراحت باشیم یا عصبی ممکنه گل گاوزبون دم کنیم اما تجربهء شخصیم تو این دو هفته که بطور مستمر گل گاوزبون همراه لیمو عمانی و سنبل طیب دم کردم و خوردم ، نشون داد که خیلی رو خواب شب موثره و شب هنگام تقریبا نیم ساعت بعد از خوردنش خواب لطیفی سراغ آدم میاد و اتفاقا تا صبح هم خواب آروم و نسبتا عمیقی هم صورت میگیره، البته این روند در روزهای اول شروع کردنش کمرنگ تره ولی با ادامه دادن به نوشیدن این دم کرده در روزهای بعد تاثیرش بیشتر نمود پیدا میکنه ، که البته در طب سنتی میفرمایند اون قسمت سنبل طیبش در ارام بخشی این ترکیب خیلی موثره و نباید حذف بشه ... خلاصه گفتم شاید واسه اونایی که از کم خوابی یا بد خوابی مث خود من رنج میبرن ، مفید باشه که تجربه شخصیمو بگم! البته من اصلا ادم بی خوابی نیستم اتفاقا خیلی در مقابل بی خوابی ضعیفم و زود منو از پا در میاره اما بسیار بدخوابم یعنی خوابم بقدری سبکه که با کوچکترین صدا یا تغییری در اطرافم از خواب بیدار میشم و بیشتر شبها تا صبح صد بار از خواب بلند میشم :| 
خوابهاتون آروم و سرتون بدون گیج ویج باد ، باتچکر فعلا اودافظ :)))
موافقین ۳ مخالفین ۱ ۹۵/۰۳/۲۷
آزیتا م.ز

نظرات  (۱۸)

اگه ویروس باشه که واقعا باید بابت استقامت و پشتکارش بهش تبریک گفت :/ آخه ویروس هم انقد مقاوم !!!!!!!!
ان شاالله که گیجی سرت زودی بره پی کارش :*

من به تازگی از خواب سبک به خواب سنگین تغییر وضعیت دادم خخخخخخ :دی
پاسخ:
باید از روی ویروسه مجسمه همت و پشتکار بسازند حتی :/ 

تغییر بسیار خوبی بوده آورین :))
درگیر تیتر شدم =))
منم چند وقته خوابم ریخته به هم :| نمی‌دونم چرا :| شاید ویروس شما به من سرایت کرده :| چرا اطلاع‌رسانی نمی‌کنید که مُسریه؟ :|
پاسخ:
این ویروسه پر خوابی میاره کم خوابی نمیاره من از شدت سرگیجه کلا همش در حالت خوابم :((( 
والا کسی هنوز به من اطلاع رسانی نکرده که ما به شما بکنیم خخخخ
۲۷ خرداد ۹۵ ، ۱۳:۱۸ آقای سر به هوا ...
منم دقیقا همین احساس رو نسبت به ماه رمضون دارم و این که شب زنده میشه حس خوبی بهم میده .

قالب های بین بلاگ : http://mardebarani.ir/page/bayantheme
پاسخ:
ولی اینکه روز مرده میشه هیچ حس خوبی به من نمیده :)))))

بعله دیده بودم قالبها رو ممنون خیلی با سلیقه من مطابق نبود :))
من که نگفتم کم خواب شدم، فقط گفتم خوابم به هم ریخته :))
این بی‌دقتی هم از عوارض همون ویروسه است :))
پاسخ:
بشین از اول بچینش مرتب شه :)))) والاع خخخخ
اقا من گیج میرم خرده نگیر ...
منم ده روزه نمی‌تونم بخوابم عررررر
ساعت 7 و 8 صبح که میشه من تازه خوابم می‌گیره اونم تا ظهر فقط ، تازه اونم اصلا سنگین نیست!! همه‌ی صداهای دور و برم رو می‌شنوم:(((
آقاااااا من خووش‌خوابی سابقم رو موخوام :(

زیر چشمهامم که گود بود دیگه بیشتر گود رفته، قشششنگ شدم دیگه پاندا:|
حالا این دمنوش رو از امشب درست کنم بخوریم ببینم افاقه می کنه!

ویروس هم خر عسست !!!
پاسخ:
سنبل طیب و مدارمت یادت نره :) 
۲۷ خرداد ۹۵ ، ۱۶:۱۳ گمـــــــشده :)
ان شاالله زودتر خوب می شی.
:*
مرسی برای منبر. خوب بود. باشد که تنبلی نکرده و استفاده نمایم
پاسخ:
خواهش میکنم 
خدایی اسونه دیگه سختیش یه اب جوش اوردنه :)))
امیدوارم همیشه سلامت باشی و بیماریت و همه دردا خیلی زود برطرف بشه
پاسخ:
ممنونم 
برای شما هم سلامتی ارزو دارم 
خیلی ضعیف شدی بابا یخده چربی هم ذخیره نگه داری به بدنت برای این روزا بد نیس به همین برکت قسم.
برای خوب شدن سرگیجه ات یه کم گوشت مخصوص کباب کردن بگیر (معمولاً قیمتش بیست تومن بالاتر از گوشت معمولیه چون بافتش نرم هست) و عین جگر بزن به سیخ و بو بده بخور معجزه می کنه. البته نمی دونم گوشت دوست داری یا نه:|
پاسخ:
بابا بخدا من کلی چربی اضافه دارم ، چرا فکر میکنی پوست و استخونم... شاهدان عینی میتونن شهادت بدن .. :))) تازه تو ماههای اخیر چند کیلو هم اضافه وزن داشتم
ازمایشمم نشون داد که هیچی کمبود ندارم از اهن بگیر تا ویتامین د و کلسیم و فلان :))) 
خودم ادوات کباب کردن نداشتم ولی یه کباب چنجه سفارش دادم امشب دیگه هوسم انداختی خخخخخ
سلام
دور از جونت ان شالله سلامتیتو به زودی کامل به دس بیاری
منبر خوبی بود حاج خانوم استفاده نمودیم هههه
مامانم گاهی وقتا بعد از غذاهای سردی مثه برنج و خورش بادمجون گل گاوزبون با لیمو عمانی و نبات دم میکنه خیلیم خوشمزه و خوبه و من فقط میدونم که اثر سردی رو از بین میبره چون گرمه
در مورد خواب واسه ادمای عادی موثره چیزی که گفتی اما روانیایی مثه من فقط خودا باید شفا بده ولاغیر هههههه

ان شالله به حق مادرم زهرا شفای کاملتو هر چه زودتر بگیری
پاسخ:
بعله طبعش گرمه و ١٠٠١ خاصیت داره شما مقاومت نکن اگه هر شب این دم کرده رو بنوشی من قول شرف میذم ارومتر میشی الکی هم واسه خودت نسخه نپیچ من فرق دارم و فلان ... مختصری از خواص گل گاوزبون رو بخون شاید ترغیب شدی به مامی گفتی خر شب برات دم بده

گل گاوزبان شادی‌آور، رقیق‌کننده خون، مقوی قلب، رفع‌کننده اضطراب و دلهره، از بین برنده افسردگی و کاهنده فشارخون و تپش قلب است.

گیاه دارویی گل گاوزبان گیاهی است، علفی و پرطرفدار که در درجه نخست برای بیماری‌های مغزی و در درجه دوم برای بیماری‌های قلبی استفاده می‌شود و گل گاوزبان ایرانی معورف‌ترین نوع این داروی گیاهی است.

گل‌گاوزبان دارای طبع گرم و خشک است همچنین ضد بلغم و سودا، خواب‌آور، آرام‌بخش، مفرح، تسریع کننده و رقیق کننده خون و باز کننده عروق است.

مصرف گل‌گاوزبان برای نفخ مفید بوده همچنین این گیاه دارویی ضدسرفه، مدر، معرق، ضد سموم و تب‌بر است.

خواص مغزی عصبی گل گاوزبان

از خواص مغزی عصبی گل‌گاوزبان می‌توان به خواب‌آور، آرام‌بخش، تقویت‌کنده مغز و اعصاب، ضدجنون و رفع‌کننده حواس‌پرتی، رفع‌کننده اضطراب و دلهره، رفع‌کننده افسردگی و بی‌خوابی عصبی اشاره کرد.


ولی مضرابم راست میگه ها!! حالا جدای از چربی اضافه ، یه کمم تقویتی بخور!! دو سه کیلو دیگه هم اضافه وزن بخوره تو سر اون سر گیجهه :))))))
ضعف خیلی هم به چاقی و لاغری ربط نداره!! به هر حال شاید ضعیف شده بوده باشی!
پاسخ:
والا من که همه چی میخورن شاهدات عینی هم میدونم ک همیشه در حال خوردن ویتامینم ... هم اکنون نیز :))
یا زهرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا [تعجب شدید]
موتوشکرم از این همه لطف و مهربانی و رافت اسلامی که واسم این متن پرباز و مفیدو گذاشتی اصن ترغیب و تشویق شدم واسه هر شب نوشیدن اما فعلا ماه رمضونه، خودم علاقه دارم تا سحر بیدار باشم، ان شالله بعد از ماه رمضون هههه

ممنون آبجی مهربونم که واسم این اطلاعاتو گذاشتی
پاسخ:
خواهش میکنم باشد ک استفاده نمایید
سرگیجه واقعا بده..
برعکس من هستی..من شب زیست ام :دی

حتما این تجویز رو انجام میدم بلکه یکم بتونم مثل آدم بخوابم..مرسی که نوشتی :))
پاسخ:
من به شرطی که شبها صبح نشه حاضرم شب زیست شم خخخخ 
نوش جان:))
تو می تونی هر چقدر خواستی قرص آهن و اینا بخوری و با آزمایش مطمئن باشی بدنت کمبودی از این لحاظ نداره ولی خوردن گوشت کباب شده(اونم جوری که نسوزه) توان بدنی رو عالی بالا می بره.
پاسخ:
بله متچکرم :)
امیدوارم که هرچه زود تر از شر این سردرد ها خلاص بدی !
من تو زندگی دوبار به سردرد بد سمج دچار شدم ، یه بارش وقتی که سرم به شدت به سنگ خورد و تا یک هفته فکر میکردم مغزم از جمجمه جدا شده و توی اون فضا آزادانه داره ول میچرخه ، بار دوم وقتی بود که 3 شب بی خوابی رو برای جشنواره تحمل کرده بودم :(
در مورد خواب هم خدا رو شکر به نظر خودم تنها مشکلم با خواب بیدار شدن درست سر ساعت هست مثلا 8 ، یعنی حتی از روز تعطیل جهانی باشد ، عزم جزم کرده باشم تا 10 بخوابم ، محال است ممکن شود :(
پاسخ:
ایشالا ک دیگخ هیچوقت سراغت نیاد .. مال منم گوشو گم کنه ..
سحر خیزی خیلی خوبه که موهبتی است :)
۲۸ خرداد ۹۵ ، ۱۹:۵۷ فاطیما کیان
امیدوارم که زودتر حالت خوب و سلامتیت رو به دست بیاری ازیتا جان
این روش سنتی که گفتی رو برای یه دوستی فرستادم بلکه بتونه شبا خوب بخوابه و بیخوابی بیچاره ترش نکنه , ممنونم ازت :)
پاسخ:
ممنونم :)
امیدوارم بدردش بخوره
سلام . این ویروس گوش سراغ چند نفری از فامیل من هم آمده . یه خانم که دکتر هم هست گفت چند ماه درمان اثر نکرده و غاقبت با طب سنتی و زالو انداختن پشت گوش درمان شده. اگر دوست داری یه پرس و جو کن و انجام بده. سلامت باشی همیشه ایشالله
پاسخ:
والا از گوش من که نبود امروزم دکتر داخلی به من گفت ویروس میروس نیس
امیدوارم سردردت برطرف شه و به زندگی عادی برگردی
چه ترکیب دمنوش خوبی 😊 خوشحالم که روت اثر داشته و بهتر میخوابی
از خودت مراقبت بنما
پاسخ:
مرسی ریما جون تو هم خوب باش
خوب میشی! این مریضی های بلاتکلیف اعتقاد آدم به خدا و دکتر و دارو رو کامل محو میکنه . وقتی اعتقادت رفع شد خوب میشی
پاسخ:
فکر کن من ک از اولم به دکترها سر سوزنم اعتقاد نداشتم هیچی دیگه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">