حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۲۷
تیر ۹۵
دیروز رفته بودم امور دانش آموختگان ادارهء کل امور دانشجویان وزارت علوم ، از اسمش که احتیاج داره یه تریلی وظیفه حملش رو به عهده بگیره که بگذریم ، اولین مکان دولتی ای بود که یه عالمه کارمند خوش اخلاق اونجا دیدم، با اینکه اکثرشون سرشون شلوغ بود و تند تند مشغول بودن اما با لبخند و روی گشاده و صدای عاری از  زور و اجبار جواب آدم رو میدادن، حتی باورم نمیشد که خانومه با لبخند بخاطر معطلی چند دقیقه ای من ازم دوبار عذرخواهی کرد، دم در آبجوش و چایی و لیوان کاغذی بود ، اون ور آبسردکن با آب تصفیه شدهء خنک ، احترام به ارباب رجوع داریم مگه؟ آیکون آزیتا با شاخهای در اومده :))) 
اولین اتاقی که رفتم توی طبقه سوم متعلق به یه خانم بود که سریع نظرم به گوشهء اتاقش جلب شد، پر بود از گلدونهای بزرگ و کوچیک و رنگ و وارنگ با گیاههایی که به شدت سر حال بودن ، پیش خودم فکر کردم چه خانم باحالی که اتاقش رو که بیشتر ساعات روزش رو اونجا سپری میکنه اینقد سبز کرده ، بعد رفتم به اتاق بعدی و بعدی و بایگانی و چند تا اتاق دیگه، چی دیدم؟؟!!! همهء اتاقها پر بود از گلدونهای سبز سرحال ... خدای من، گیاه نگه داشتن تو امور دانش آموختگان وزارت علوم یه سنت بود انگار... همهء گیاهها هم معلوم بود سالهاست که اونجا هستن و حسابی رشد کردن و حالشون خوبه، میگن گیاهانی که صاحبهای خوش خلق دارن خوب رشد میکنن و باز میگن آدمهایی که کنار خودشون گیاهان سبز دارن خوش خلق میشن، کدوم؟ شایدم هر دو... 
 
 
ای اون کسی که کاری کردی که منو انداختی تو دردسر مدرک المثنی گرفتن ، از هیچ دعا و نفرین بدی که بلدم برات فروگذار نیستم اما بازم جای شکرش باقی که اداره امور دانش آموختگان از اون اداره هایی نبود که برای رفتن بهش باید کفاره پس داد. 
سبز باشید :)
موافقین ۷ مخالفین ۱ ۹۵/۰۴/۲۷
آزیتا م.ز

نظرات  (۲۶)

۲۷ تیر ۹۵ ، ۱۳:۳۲ گمـــــــشده :)
چه باحال. یه مدته دارم فکر می کنم یه گلدون بیارم محل کارم. ولی باید کوچیک باشه. گلدونای ماهمه بزرگن.
:|
پاسخ:
یه تیکه قلمه بزن تو یه گلدون کوچیک بکار :)
چه خوش بحالته که تجربه ی به این جالبی داشتی :))))
پاسخ:
حالا دیگه در حد خوش بحالت و اینا نبود ها
۲۷ تیر ۹۵ ، ۱۳:۴۳ مترسک ‌‌
چه اداره مترسک پسندیه ^_^
پاسخ:
همه پسنده والا کی بدش میاد
۲۷ تیر ۹۵ ، ۱۳:۵۷ فاطیما کیان
سال پیش رفتم از دانشگاه خودم ! مدرک موقتم رو بگیرم که بیچارم کردن با بدخلقی شون ! خداییش وقتی آدم عجله داره یکم مهربونی آدم های هر اداره ای کمک میکنه آروم باشی و گذر زمان و کش دادن کارهاشون رو تحمل کنی تا کارت تموم بشه و راحت بشی ...
پاسخ:
دانشگاه ما هم همیشه بداخلاقن یجوری که ادم ازشون میترسه //:
سلام
آبجی آیکون منم با دو تا شاخ بذار کنار خودت آخه دوز دارم کنار آبجیم یه آیکون مشترک داشته باشم خو[علاقه شدید]
دوز ندارم سبز باشم میخوام قرمز باشم آخه پرسپولیسیم خو[تعصب شدید]
پاسخ:
زبان قرمز سر سبز میدهد بر باد از ما گفتن خخخ
سه بار خط اول رو برگشتم و باز از اول خوندم :دی چه اسم سختی داره هاااا من همینجوری زبونم میگیره با خوندن این دیگه بدتر شد خخخخخخ
اصلا دیدی همینکه همچین فضایی رو میبینی لبخند پهنی میاد رو صورتت :))))
یدونه از این اتاق ها تو دانشکده ما هم هست و اونم اتاق رییس بخش ما هستش :پی
پاسخ:
اره حس خوبی ناخوداگاه میاد سراغ ادم
:) چه خوب که همچین چیزی خوندم درباره ی یه اداره ای تو ایران :))))
پاسخ:
منم بسی خوشحال شدم از دیدنش
سلام...خوبی؟
بول دارم گل و گیاه تو حفظ روحیه خیلی تاثیر داره... منم هر بار اتاق استادم میرم دلم می خواد گلاش بردارم با خودم بیارم خونه:)))
جالبه منم تو این هفته یه اداره دولتی رفتم که هم خیلی پر گل و گیاه بود هم خیلی کارمندای با ادب و خوش اخلاق داشت... امیدوارم همه ادارات به سمت بهتر شدن پیش برن
پاسخ:
خب بهتر بود میگفتی کدوم اداره رفته بودی ک ماهم بشناسیمش :)
چه جای خوبی بوده :))
والا دانشگاه ما که کلا مثل سربازخونه است :دی
پاسخ:
اینجا دانشگاه نبود ، امور دانش اموختگان خود وزارت علوم بود
زبونمو درست حدس زدی یه جورایی قرمز و البته سفیذم هس اما هر چی به سرم نیگا میکنم میبینم سبز نیسف یا سیاهه یا سفید، تو دقیقا کدوم بخش از کلمو میگی خو؟[سردرگمی شدید]
پاسخ:
بی خیال ...
مگه هست مگه میشه مگه داریمممممممممممم
پاسخ:
داشتیم داشتیم داشتبم خخخ
دوست جانم نفرین مثل چوب دو سر آتیشه هم خودتو میسوزونه هم طرفو
#کمپین نفرین نکنیم!:))))
اما در مورد ادارات دولتی چون من که خودم تو محیط دانشگاهی دولتی کار میکنم میدونم که بعضی وقتها واقعا تحمل این محیط و آدماش و مراجعه کنندهای حضوری و تلفنیش صبر نوح میخواد....
لذا گاها ممکنه بد خلق باشم اما همیشه سعی کردم کار را بنداز باشم
و به همین خاطر به نظرم این صرفا ربطی به خود فرد نداره
محیط و فضا و آدما چه همکار چه ارباب رجوع خیلی مهمه که باعث عدم رضایت فرد از محیط و کلافگی و در نهایت بدخلقی میشه....
پاسخ:
من که سوختم بذار اونم بسوزه خخخ 

اقا من که نفهمیدم چی گفتی ولی اونجا جای خوبی بود با کلی گلدون و ادمهای خوش اخلاق
من همیشه میرم اونجا
البته قسمتایی که باهاشون کار دارم طبقه ی دومن

اکثرا آدمای دلسوزی اونجا کار می کنن خداروشکر
بینشون فقط یه آدم مشکل دار دیدم

بقیه همه کار راه بنداز و خوش حلقن
پاسخ:
منم هر کی دیدم مهربون بود :)
چرا دیگه من دوسش دارم :)
پاسخ:
:)
۳۰ تیر ۹۵ ، ۱۳:۴۶ کرگدن آبی
دمشون خنکِ سبز! :)
پاسخ:
صد در صد :)
تا حالا ازین موردا ندیدم:دی
مطمئنی خواب نبودی؟ :)))
پاسخ:
توکا خودمم باورم نمیشد بخدااا
سلام
امیدوارم حالت خوب باشه
پاسخ:
ممنون که اینقد نگران بودی
نیستی نازنین؟ انشاءالله که خیره.
پاسخ:
سلام اومدم
امیدوارم همه اداره ها مث امور دانش آموختگان ادارهء کل امور دانشجویان وزارت علوم بشن
پاسخ:
الهی امیییییین
سلام مدتیه نمی نویسی
پاسخ:
وقت حوصله حال جون وقت نداشتم :)) وقت چون خیلی نداشتم دوبار نوشتم
ای که بی تو خودمو
تک و تنها میبینم
هرجا که پا میذارم
تو رو اونجا میبینم ههههه

آبجی تا قبل از اینکه ترانه های دردناکتری رو بخونم بیا هههه

دلم شده دیوونه
خدا خودش میدونه
کوچه دلش میگیره
سکوتشو میشکونه
پنجره ها با فریاد
میگن کی باز میخونه ههههههههههه
سلام
میلاد حضرت فاطمه معصومه مبارک
چشمای منتظر به حرفای بی پرده
دلهره های یه لینک ساده
پنجره بازو غروب آزی
نم نم باورن توو چشای قاسی[قاسم] ههههه
پیج تو هر بار که میام
توو گلدوناس که مونده
سهم من از پست جدید
طعم سبز تو بوده
پیجت همیشه واسه من
نشونی از تو بوده
برام یه یادگاریه
جز اون چیزی نمونده

آخ چقد خوب در اومد هههه
پاسخ:
خخخخخ مرسی چی گفتی :)))
یعنی من تا نیم ننویسم ازی کجاییییییییییییییییییییییییی
بیا دیگههههههههههههههههههههههههههههههههههه
نمیای؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
من آمده ام وای وای من آمده ام خخخ
سلام
میلاد امام رضا مبارک
ان شالله در پناهش به بهترینا از جمله سلامتی و آسایش برسی
پاسخ:
سلام ممنونم
کتابای هنر رو فروختی؟
می دونی از کجا می شه خرید؟
پاسخ:
نه دارمشون، میخوای؟ یه ایمیلی ادرسی میذاشتی خب

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">