حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۰۴
مهر ۹۵
تمام ٥٠ کیلومتر روی صندلی عقب ماشین به زور دراز کشیده بودم و از پنجره بالا سرم همونقدری که معلوم بود زل زده بودم به اون همه ستاره ای که تو آسمون شب معلوم بودن، اون همه ستاره ای که ممکنه تو هیاهوی شهری سالهای سال نبینیشون و از یاد ببریشون ... فکر کنی که نسل ستاره ها منقرض شده در حالی که اونا همیشه اونجا بودن و هستن و خواهند بود اما این تویی که تو شلوغی و دغدغه هات ستاره ها رو گم کردی! 
حس کردم چه خوبه که الان دراز کشیدم و دارم ستاره ها رو میبینم ، مهم نیس چند تا چیز نگران کننده وجود داره که یهو حالمو بهم میریزن ، چند تا نکته ناامید کننده همین الان تو همین ماشین کنارم هست ! حس کردم حالم خوبه ... الان مدت طولانی ای هست که همراه حسِ حالم خوبه حس هراس هست حس ترس... انگار هر بار حس کنی حالت خوبه دنیا همهء عزمشو جزم میکنه که بهت ثابت کنه ، نه اونجوری هم که فکر میکنی همه چیز روبه راه نیس، راحت نیس و قرار هم نیس که راحت ازشون گذر کنی... حالا حس ترس شده همراه همیشگیه حسِ حالم خوبه و بیخیال تلخیها... شاید همیشه همین بوده؟؟ اگه نه ، چرا سهراب سپهری هم وقتی خیلی حالش خوب بوده و در حال لذت بردن ، یهو گفته : نکند اندوهی، سر رسد از پس کوه؟؟چه کسی پشت درختان است؟ 
اما من اینجوری ام ، هر چقدرم که بترسم از اندوهی که ممکنه از پس کوه سر برسه، نمیتونم حسِ حال خوب رو از خودم بگیرم ، وسط همهء دغدغه های روزانه و ماهانه و سالانه، شاید از اونم مهمتر ، میون همهء روزهای غمناک و غبارآلود ، چند دقیقه حس خوب داشتن شاید یه زنگ تفریح باشه برای ادامه دادن... 
 
 
+ یادم هست خیلی وقته ننوشتم ... یادم هست بی معرفتیه اینجوری ننوشتن یادم هست شمارو یادم هست همه روزهای خوبه اینجا رو.. یادم هست ... 
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۰۴
آزیتا م.ز

نظرات  (۱۷)

سلام
آزیتا اینجایی که عکس گرفتی جنوب ؟
توی عکس خیلی پرتر از اونی هستی که تصور میکردم:))
پاسخ:
بله خرمشهره

من یک عدد سریع چاق شوندهء بیچاره ام البته این عکسه هم از خود واقعیم پرتر داره نشون میده:))
اینا همه زیر سر اون "من می‌دونستم" درونته:دی
عوض اینکه به این فضا بدی به کودک درونت فضا بده ویراژ بده:))

اوهوم واقعا خیلی خیلی خیلی وقته بی‌حفاظ کمرنگ شده:( من اون روزهای بی‌حفاظ اینجا، اونجا، همه‌جا رو می‌خوام!!
پاسخ:
منو که میشناسی همیشه خوشبینم تو ذاتمه :) 

کمرنگ عب نداره نمیره یه وقت خخخ
انشاءالله حس های خوبت روز افزون باشه جیگر:)
پاسخ:
قربون تو دوست عزیزم
اگه این زنگ تفریح ها رو واسه خودمون نذاریم که دیوونه میشیم..

ایشالا زندگیت پر بشه ازین زنگ های تفریح :))
پاسخ:
گاهی ادمها میترسن حس خوب داشته باشن از بس مدتها تو غم موندن
اینکه حس خوبتون زورکی نیست عالیه .عالی
خدا هیچوقت این حسّای خوب رو ازتون نگیره
پاسخ:
حس خوب با زور و ضرب نمیاد ... کلا زور در هیچ موردی جواب نمیده انگار
ممنون
سلام
همین که یادت هس خودش کلی انرژی مثبت واسه دوستاته
ان شالله حالت خوب باشه برای همیشه
ان شالله همیشه صدای زنگ تفریحو بشنوی و چه حس خوبیه وقتی میدویی تووی حیاط و احساس میکنی رها و ازاد شدی از هر بند و ترس و اضطراب!

البته من که دارم میبینمت احساس میکنم که اندامت خوبه البته من شرم و حیا دارم که زن نامحرم ببینم و بهش خیره بشم اما چون تو آبجیمی یه نگاه عیبی نداشت اما بازم به پهلوهات خیره نمیشم چون دیگه واقعا خوبیت نداره آخه یه شرمی گفتن یه حیایی گفتن من اینا سرم میشه، دقیقا واسه اینا به اندامت مخثوصا پهلوهات اصن خیره نمیشم و نظری نمیدم، حالا آبجیمی انتظار داری ازم یه بار واسه وجود پاک آبجیم قبول میکنم پهلوتم ببینم، آیییی کلم، اصن تعادل ندارما نمیدونم چم شد کلم خورد به میز خیلی حس بدیه فک کنم باید برم مغز و اعصاب خودمو نشون بدم بعید نیس فیبرومیالژیا گرفته باشم باید آزمایش بدم خب داشتم میگفتم شکربر شدم بعله آبجیم خیلی خوب و تووپره فقط مدل مانتوش اینجوریه وگرنه عالیه ماشالله به جونش[افتخار شدید]

الهی همیشه توپر باشی از شادی و آرامش در دل و سلامتی در تن و پول در جیب
پاسخ:
سلام 
اقا این همه بالا پایین نداشت !! من خودم عرض کردم این عکس چاقتر از خود واقعی من افتاده:))) اصن اون عکس غلط انداز رو عوض کردم والااااا خخخ 
من چقد دلم تنگ میشه برای ننوشتنها
هرچند وقت یبار میگردم تو ارشیوا کامنتا ....


خوش باشی الهی همیشه :)
خوب باش خوب باش
پاسخ:
واسه ننوشتنها یا نوشتنها؟؟ 

مرسی عزیز
تو هم خوب باشی همیشه ایشالا
عه وااا دختر منم همینو دقیقا گفته بودم حالا بیاو خوبی کن
اما بدم نشد عوضش کردی آخه من احساس میکنم فیبرومیالژیام یه دفه خوب شد الان جون آبجی محکم و نیرومند توانا دارم تایپ میکنم و کلم به میز نمیخوره
الهی آبجیم همیشه در سلامت و شادی و بهترین شرایط باشه
پاسخ:
یعنی واقعا بهاطر عکس من کله ات به میز میخورد؟؟ چراااا؟ 
بعدم یعنی منکه فیبرومیالژیا دارم کله ام به میز میخوره؟؟؟
ببین داری حساس میشیا، یه نکته ضروریه که بگم اونم اینه که وقتی یکی داره چرند میگه فقط بخندی منو نیگا فقط بخند اینجوری ههههه
دور از جونت قطع نخاع که نیستی کلت به میز بخوره، دارم میشوخم، حالا از فکرای بد خودتو دور کن یه نفس عمیق بکش بگو گورپدر دنیا آفرین الحق که آبجی خودمی
پاسخ:
یه نکته هم من بگم: وقتی کسی یه مرضی داره ادم نباید تو چرند گفتن هم هی اونو یاداوری کنه... یاداوری که هیچ ٤ تا عوارض و نشونه دیگه بچسبونه به اون مرضه خخخخخ وگرنه من خودم فرق چرت و غیر چرت رو متوجه میشوم  

لطفا در چرت گویی خود کمی دقت کنید و نمک را فراموش نکنید :))))
اجازه کپی با اندکی تغییر دارم ایا؟
پاسخ:
حالا که اجازه گرفتید با ذکر منبع از نظر من اشکال نداره 
موتوشکرم از نکته بجا و تاثیرگذاری که گفتی حتما در زندگی خودم ازش استفاده مینومایمندی شد هست نیز

پ.ن: اگه باعث سوء تفاهم و رنجش ناخواسته در آبجی مهربونم شدم مراتب پوزش خودمو اعلام میکنم باشد که مورد بخشش خدا نیز قرار بگیرم ههه
پاسخ:
خواهش میکنم متچکرم نیز همانا همی باشد 
هههه میبینم آبجیم مثه خودم در ادبیات حرفا واسه گفتن داره، اصن یه پا شفیعی کدکنیه واسه خودش هههه
البته داداشی لیسانش ادبیات داره هرچن در کوزه گذاشته و البته آبشو نمیتونه بخوره اما به هر حال چنین افتخار بیهوده ای رو کسب کرده هههه
پاسخ:
لیسانس عمران منم هست کوزه پیدا نکردم بذارم درش تازه :)))
عکسو عوض کردی
من فهمیدم
پاسخ:
خودم تو کامنت که گفتم :))
خوش به حالت که ستاره ها رو دیدی
آخرین باری که یادم میاد دیدمشون قرار بود خسوف بشه
پاسخ:
یه سفر برو ، ببینیشون خیلی خوبن
ممنون که هنوز هم می نویسید....
یه جورایی همش overthinking هست در واقع که خودم هم خیلی دچارش هستم و میخوام فرار کنم ازش. اون حرف سهراب را باید توجه نکنیم ، همیشه هزار تا حالت ممکنه که همه چی خراب یا خراب تر بشه و فکر کردن بهش هم هیچی را عوض نمیکنه.
پاسخ:
لامصب هر چی میخوام به حرف سهراب توجه نکنم این دنیا نمیذاره انگار علاقه داره ثابت کنه که همینجوره :/ 

خواهش میکنم که به زور ماهی یدونه پستم شده مینویسم خخخخ
کویر خوبه یا پیشنهاد بهتری داری؟
پاسخ:
کویر خوبه الان تورهاشم شروع شده
خودت اصلا میدونی گاها خیلی قشنگ مینویسی؟ شاهزاده کوچولو.
پاسخ:
مرسی لطف داری :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">