حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۱۵
مهر ۹۵
یه زمانی بود من با قاطعیت میگفتم من اصلا آدم حسودی نیستم اما بعدا فهمیدم که نه خب همهء آدمها یه نقطه های حساسی دارن که ممکنه اونجا که میرسه کم یا زیاد حسودی کنن! از اون به بعد گفتم من آدم کم_حسودی ام خخخخ 
دو دسته هستن که من بهشون بسی رشک می ورزم ، اولی اونایی که باباهایی خیلی خوب دارن، یه باباهایی هستن که خیلییییی بابااند ، اونا!! که البته الان نمیخوام این بحث رو باز کنم ، دومی هم اونایی هستن که هر چی میخورن اصلا چاق نمیشن و یه وزن ثابتی دارن... که البته کار به اشتهاشون ندارم ، منظورم اون استعداد ذخیرهء چربیه که بدنه این افراد کلا در این زمینه بی استعداده. آقا من آنچنان به این دسته حسد میورزم که خدا عالمه!!! یه همچین موهبت الهی ای اونقد ارزشمنده که از نظر من اگه این فرد تمام ناکامیهای دنیا رو هم تجربه کنه بازم ناکام از دنیا نرفته! چرا؟ چون از بزرگترین و دم دستی ترین لذت دنیا که خوردن و آشامیدنه کمال استفاده رو برده بدون تحمل هیچگونه رنج و عذاب وجدان خوردن زیاد یا آب کردن چربیهای اضافه!! 
 
نمیدونم شاید از نظر شما مسخره بنظر بیاد اما واسه منی که بیش از اندازه خوش خوراکم و به تعداد انگشتهای دستم احساس بی اشتهایی بهم دست داده و عاشق خوردنم ، و از طرفی هم از چاق شدن و چاق بودن بیزارم ، خیلی مورد مهمی محسوب میشه!! این بدن لامصب من در امر ذخیره سازی اصن یه تبحری داره که توانایی داره در طول سه روز ٥ کیلو چاق بشه ( با مستندات کامل) و بدینگونه است که تا حالا در تاریخ وجود نداشته که من یه غذای مخصوصا پرکالری بخورم بدون وجود عذاب وجدان ... همیشه کنار غذائه ، ترس و بدبینی هم بوده:| واقعا چه وضعشه؟ 
زین رو من چندین و چند سال همیشه رژیم بودم ، میگم رژیم بودم یعنی اینکه از نظر کالری و حجم غذاها رعایت میکردم و همیشه نصف دلم گشنه میموند و البته خیلی چیزها هم که اصلا لب نمیزدم ، اماااااااا .... اماااااا چند ماهیه که ذره ذره این رژیمه کمرنگ شد و هی به ندای شکمم گوش دادم و چون مدتی بود وزنم رو ثابت نگه داشته بودم ، و یه چند کیلو هم ضریب اطمینان داشتم ، یکم بیخیال شدم و کم کم  از رژیم دور شدم... تازه هنوز نرسیدم به اونجایی که هر چی دلم میخواد هر قدر دلم میخواد بخورم ولی با همین حالم اون چند کیلو ضریب اطمینان که هیچی چند کیلو هم از وزن قرمزی که خودم البته تعیین کردم رد کردم ... یه مدت هم هست هر چی زور میزنم که برگردم سر رژیمم نمیشه :( انگار بدنم پررو شده این مدت بهش خوش گذشته، از طرفی فعالیت بدنیم و ورزشمم بخاطر کمرم خیلی کم شده :( .. حالا میخواستم ببینم شما رژیم خوب سراغ دارید؟ یا اینکه راه حل بدرد بخوری برای یک عدد شکموی سریع چاق شونده دارید ؟؟ البته الان رو وزنی هستم که هر کی میبینه میگه خوبه ولی خودم میدونم که چقد خطرناکه چون بدن من خیلی راحت وزن میگیره ولی خیلیییییی سخت از دست میده ! از قدیم گفتن چند تا سر بهتر فکر میکنن، ببینم چه پیشنهادهایی شما دارید!! خواهشا این یه بارم که شده از خاموشی دربیاید.. صرفه جویی در مصرف برق بس است بخدا :)))
موافقین ۲ مخالفین ۱ ۹۵/۰۷/۱۵
آزیتا م.ز

نظرات  (۲۹)

سلااام ؛)
خب من هم مثل تو هستم، وزنم و سعی میکنم روی یه عدد ثابت تا مثبت و منفی 2 کیلوی اون عدد نگه دارم! چون نیم سالی هست که مرتب ورزش میکنم، متابولیسمم وحشتناک بالا رفته و خیلی علاقه به خوردن پیدا کردم، قبلا میتونستم خودم رو کنترل کنم شام نخورم ولی الان خیلییی سخته... وزنم هم سریع بالا میره بخصوص پایین تنه!
راستش من رژیم خاصی رو هیچ وقت دنبال نکردم به جز اینکه هر وقت مامانم برام غذا میکشن چنتا قاشق برنجش رو بریزم، یا شام سبک بخورم یا میوه بخورم جای شام و بعد از ورزش تا یکی دو ساعت چیزی نخورم تا جذب بدنم نشه!
همین
پاسخ:
سلام
مهمترین فاکتور شما اینه که ورزش میکنی من الان مدتیست که کنار گذاشتم و این خیلی بده ، الان هم کمرم یاری نمیکنه هم پایه ندارم که انگیزه بشع زین رو تنبل شدم 

الان من دیشب شام نخوردم چون خیلی حس گشنگی نداشتم ولی شبش از شدت گشنگی خوابم نمیبرد صبحم که روبه هلاکت بودم :/// 
اتفاقا من امروز همین ی ربع پیش زیر دوش داشتم به شیکمم نگاه می‌کردم که اصلا صاف و تخت نیست:/ حس می‌کنم داره قلمبه میشه!! بعد هی داشتم خودمو دعوا می‌کردم که کوفت بخوری خوب نخورررر، بعد به نخوردن که فکر می‌کنم اصلا اشک تو چشمام جمع میشه*_* یعنی من توانایی دو پرس غذا خوردنم دارم در حالیکه نیم پرس می‌خورم، خدایااااا این ستمه :(

واقعنم اووووف بر اونایی که هر چی می‌خورن چاغ نمیشن ://
پاسخ:
نخوردن سختترین کار دنیاست قشنگ میفهمم :// اتفاقا منم توانایی اینو دارم که ٣ یا ٤ برابر اینی که الان میخورم بخورم :(( خدایا این توانایی را از ما بگیر خخخخخ

خیلی خیلیییی واقعا اند اصن که چاق نمیشن :))))
بابا کسی نیست که هرچی بخوره چاق نشه!من خودم وقتی رژیم داشتم-مدرسه می رفتم اون موقع-بچه های لاغر و اونایی که می گفتن هرچی بخورن چاق نمی شن رو زیرنظر گرفتم.یکیشون که یکسره هویج و میوه و نهایتا آبمیوه می خورد!یعنی خیلی کم خوراک بود.اردو که میرفتیم این از همه کمتر می خورد.یکی دیگه هم بود که اونو خودمم واقعا شک کرده بودم که چیزایی که می خوره کجا می ره.چون از صبح که می اومد تا ظهر یکسره درحال خوردن بود اونم چیزایی مثل چیپس و ساندویچ و نوشابه و ...که من کلا واسه خودم تحریم کرده بودم.بعد دیدم اونم ورزشکاره و هرچی می خوره با ورزش آب می شه.یکی دیگه بود نه کم اشتها بود نه ورزشکار.خیلی هم می خورد.ولی بعد از عید که اومد دیدم اونم چاق شده بود و دیگه هیکلش فیتنس نبود.یکی دیگه هم تو فامیلمون بود که وزنش از 45 کیلو تکون نمی خورد.اونم وقتی بهش دقت کردم دیدم چهارپنج قاشق بیشتر غذا نمی خوره!خلاصه راز اینا یا کم خوردنه،یا اشتهای پایینشون.البته سوخت و ساز آدما فرق داره اینو قبول دارم.
پاسخ:
قبول دارم که اکثر ادمهایی که خیلی لاغرن کم اشتها کم خوراک یا بدغذا هستن اما به چشم خودم دیدم یه سری رو که خیلی شکمو هستن و خیلی کیخورن ولی پوست و استخونن یعنی اصلا تکون نمیخورن ها... من به اینا خیلیییی حسودیم میشه، من خودم یه دوست دارم این همیشه گشنست همیشه هر چی بهش تعارف کنی میخوره تا تهم میخوره ولی هیکل نگو مدل بگو ... تازه انواع اقسام شیرینی شکلات چیپس پفک علاوه بر غذاهای مفیدم میخوره :|
یه زمانی با کالری شماری خوب وزن کم کردم.سختیش همون یکی دو هفته ی اولش بود،بعدش دیگه واقعا میلی به خوردن نداشتم.
شرایط الان من هم البته یه جور رژیمه:)) چون وزنم رو ثابت نگه داشته.به خاطر تهوع و درد معده دوماهی هست که یه شکم سیر غذا نخوردم:(( و با حسرت به اونایی نگاه می کنم که حاملگی خوب و بدون ویاری دارن:(
گشنمهههه:'(
پاسخ:
من هیچوقت کالری شماری نکردم اصلا نمیدونم چرا بنظرم غیر ممکن میاد خخخ

امیدوارم که حاملگیت رو بهبود بره و کمی راحت شی اینجوری خیلی سخته :(
۱۵ مهر ۹۵ ، ۱۴:۰۹ آقای ژاندارم
خوش به حالتون ما هر کاری میکنیم چاق نمیشیم :/
پاسخ:
من واقعا نمیدونم خاصیت چاق شدن خیه که بعضیا دلشون میخواد چاق شن، امه ادم یکم هیکل حجیم میخواد بهترینش اینه که فیتنس کار کنی و اونایی که بدنشون خربی نداره بهترین حالت ممکنه رو دارن برای عضله سازی :(
واقعا یک موهبتی الهیه و امیدوارم هر کی این موهبتو داره کوفتش بشه :||||
بدون ورزش یکی دو هفته کالری شماری کنی دستت میاد چی رو بخوری و چی رو نه. و تازه نوع اون کالری هم فرق داره. مثلا چیپس و کیک و ابمیوه ی صنعتی همه شون چربی های دور شکم و کمر و اینها رو زیاد میکنن. بیشتر میوه مصرف کنی بهتره.
این ژن چاقی که از هر دو خانواده به من هجوم اورده تنظیم کردنش عذابیه اصن :/ واقعا میتونم بی نهایت بخورم ولی باید به یه تیکه کوچیک لازانیای بدون پنیر پیتزا رضایت بدم :)) :(((
پاسخ:
ژن چاقی خر است ، تکبییییییر :)))) 

ایا کالری شماری احتیاج به ترازو داره؟
مورد اولی رو موافقم واقعاً حسادت برانگیزه!
ولی مورد دومی هیچ وقت حسادت نکردم به این جور آدما! نه باس.ن درست و حسابی دارن نه سینه عین میرزا قلمدون می مونن و لباس به تنشون زار می زنه، لپ هم که ندارن و استخون گونه هاشون زده بیرون. ضمن این که این جور آدما هر چقدر می خوان می خورن اما یه مشکلاتی هم پیدا می کنن که پیدا نیست مثلاً چربی خونشون می ره بالا در حالی که بدنشون چاق نمی شه.
من تا به حال رژیم نگرفتم ولی هر وقت غذای خیلی چرب و چیلی می خورم روش فوری این دو تا رو استفاده می کنم:
کپسول لیمو ترش باریج اسانس
http://www.barijessence.com/?culture=fa-IR&page=showarticles&newsid=787

کپسول زیره باریج اسانس
http://www.barijessence.com/?page=relatedarticle&itemid=409

اثرشون واقعاً عالیه برای بی اشتها کردن و رفع اثر غذاهای چرب و چیلی:)
پاسخ:
خب اونایی که لاغرن و هیکلشون خوب نیس مشکل از خودشونه چون میتونن راحت ورزش کنن و ماهیچه سازی کنن اونوقت خیلی زیبا میشن 

کپسول زیر و لیمو هم من خودم مدت مدیدی استفاده میکردم و اره واقعا موثر هستن ، ولی به دو دلیل الان نمیتونم بخورم یکی اینکه دکتر بهم گفت زیره زیاد پوست صورت رو تیره میکنه و چروک که واقعا راست میگفت دوم اینکه الان جوری شدم یه دونه کپسول دیره هم که میخورم جوش میزدم :/ فکر کنم زیره دونم پر شده
۱۶ مهر ۹۵ ، ۰۱:۰۵ کرگدن آبی
سلام. نه :))
پاسخ:
واقعا مچکر
اونام که چاق نمیشن ، مشکلات خاص خودشونو دارن ، خاص خودشون :(
پاسخ:
چه مشکلاتی دارن... کاش بگید بدونیم
من دیگه از خوردن و چاقی نگم که با لنگه کفش میفتی دنبالم :|
انقدر برات گفتم !!!
فقط هر وقت به هیکل ایده الم رسیدم برات عکس قبل و بعدم رو میفرستم :)))
پاسخ:
ایشالا که برسی واقعا خخخ
انگل دارن اونا!
:))
پاسخ:
هیچی ندارن جز شانس :))
چقدر سخت میگیری بخور و لذت ببر دو روز دنیا(ایشالا 120 سال)ارزش این کارا رو نداره :))))
پاسخ:
خب وقتی چاق میشم لذتم کم میشه :(
به نام خدا.شنا:))
خب آخه روشای خودت که میگی فایده نداشته رژیم سیب و این چیزا.کالری شماری که نمیکنی باشگاهم که به خاطر کمر محدودیت داری.شنا که برای کمر بد نیست؟هست؟
پاسخ:
رژیم سیب بسی موثره ولی من الان تنبل شدم تو انجامش
شنا عالیه اگه ادم استخر خوب و نزدیک و ارزون دم دستش باشه چون باید مداوم باشه که تاثیر بذاره به یکی از استخرهای نزدیک خونمون ز زدم ، ورودیش ٩٧ هزار تومن بود هر جلسه :||| یه ربع دم تلفن مثل جن زده ها مونده بودم باورم نمیشد کسایی هم باشن واسه یه روز استخر ٩٧ هزارتومن بدن 
من برا حسادت یک گروه دیگه هم دارم، اونایی که خوابشون کلید داره!! اراده می کنن 24 ساعت روز را می خوابن و با شبی دو سه ساعت خوابیدن هم مشکلی ندارن. می تونن نیم ساعت وقت پیدا کردن خود نیم ساعتو خواب باشن و بعد هم سرحال پاشن.
من تا قبل از 25 سالگی از همین دسته بودم که میخوردم و چاق نمی شدم ولی حالا به دسته شما پیوستم و روشی هم بلد نیستم. البته یه دوره قانون هر چی دلت می خواد بخوری قبلش یک لیوان آب بخور را امتحان کردم یکدوره جواب داد. آب خوردن اشتهای کاذب را از بین می بره!!!
پاسخ:
جدا اونا هم واقعا قابل حسادتن چون من خودم در این مورد هم بسی مشکل دارم یعنی شده ٤٨ ساعت نخوابیدم و از بیخوابی مجنون شدم ولی چون شرایط ایده ال نبوده خوابم نمبرده و واقعا دلم به حال خودم میسوزه اینجور مواقع :/
چاکریم:))))))))))))))
پاسخ:
من باید تو رو بکشم عررررر :)))
رژیم گرفتن کلا سخته
همین الان که دارم برات کامنت میذارم سرم درد میکنه
از صبح طبق برنامه رژیم خوردم اما نسبت به قبل کمتر بوده و طول میکشه به این کم خوردن عادت کنم
این دوره گذار رو اگه تحمل کنی بعدش راحت پیش میره
پاسخ:
از دکتر برنامه گرفتی ؟؟
اوهوم اولش همیشه سختترین قسمته 
اول از همه اعلام کنم من جزو دسته ی دومم که هرچییی بخورم چاق نمیشم و یه ذره هم ورزش کنم اون یه کوچولو شکم میره تو:دی :خباثت
ولی داشتم همین چند روز پیش فکر میکردم چقدر حسادت میکنم به اون دوستام که باباشونو دوست دارن. خیلی حسودیم میشه واقعا. مرسی که این متنو نوشتید از دل من بود
پاسخ:
به نظر من یه بابای خوب کل سرنوشت یه بچه رو عوض میکنه :(
سلام من خواننده خاموشت هستم خخخخ :))))


من پروسه ی کم کردن وزن 20 کیلویی داشته ام
الانم کالری شماری میکنم و چند ساله ثابته وزنم
اپلیکیشن کرفس رو دانلود کن یه اپ کالری شماریع فقط هم وزنی نیست برای خیلی چیزا واحدای فرعی مث قاشق لیوان کف دست عدد و... داره
500 کالری کمتراز نیاز بدن هر 8روز نیم کیلو کم میشه
در کل هر7500 کالری کمتر از نیازبدن خوردن 1کیلو کم میکنه
و هرگز نباید کمتر از1200 در روز خورد و هرگز نباید وعده غذایی رو حذف کرد

پاسخ:
ممنونم ... فکر میکنم برنامه اندرویده و باید برم یک عدد وسیله اندرویدی بیابم و روش کرفس نصب کنم ... 
ولی خدایی باریکلا به شماااا ٢٠ کیلو آفرین داره :) 

ممنون از پیشنهادتون و اینکه ما روشن بیشتر دوستتون داریم ها ؛)
مورد اول حسادت ، خیلی نظراتم در موردش زیاده ، بیخیال میشم.:))

مورد دوم : چه جالب که یه نفر دیگه هم گفته بود تا 25 سالگی هرچی میخورده چاق نمیشده. اخه من هم همین جوری بودم تقریبا. من خودم به نظرم ، عامل مهم برای من خوابگاهی بودن بود. یعنی هر وعده غذایی را تا ته میخوردم ، هرچی به دستم میرسید و دوست داشتم میخوردم ، هر رستورانی ، هرنوع غذایی ولی وزنم ثابت میموند. با اتمام دانشجویی و بیرون اومدن از خوابگاه ، چاق شدن من شروع شد. در خوابگاه اون میان وعده های الکی که تو خونه میخوریم یا مثلا همراهی اعضای خانواده و مهمون و...در تشویق خوردن نیست. فکر کنم به خاطر همون وزن ثابت میموند.

پاسخ:
شایدم یه دلیلش اینه که تا اون زمان سوخت و ساز بدن نسبتا باباست ولی بعد از اون یواش یواش کندتر میشه ... 
در مورد خوابگاهم ایده ای ندارم چون خوابگاه نبودم :))
آره یه پزشک عمومیه که کار تغذیه میکنه
پاسخ:
اها چه خوب :)
اگر زبانتون خوبه و ایفونی هستین ک این برنامه های کالری شماری فراوونن در سطح بین المللی :)))))


چشم ب امیدخدا بیشتر کامنت میذارم
صحبت وزن کم کردن ک میشه من نمیتونم خاموش بمونم انقد خودم دکتر رفتم و یا روشای اشتباه پیش گرفتم و... ک هرکی میگه وزن سریع میپرم وسط :)))
پاسخ:
اره زبان مشکلی ندارم ، مشکلم حوصله است :))) 

به به پس از تجریباتت استفاده کنم، بجز کالری شماری پیشنهاد دیگه ای نداری ؟
به قول امپراطور دو پره گوشت اینقدرا هم بد نیست :))
از من گفتن
پاسخ:
بعله شاید 
از طریق طب سنتی نمیتونی پیش بری؟ خبری از رژیمای لاغریش ندارم ولی جدیدا یکم افتادم تو کار طب سنتی و اصلاح سبک زندگی. مثلا نهار و شامم شده یک وعده که دم اذان مغرب میخورم، شکر رو کلا حذف کردم(صرفا جهت شیرینی پزی استفاده میکنم) و ...
پاسخ:
از طریق طب سنتی هم خواستم پیش برم مشکلات دیگه زد بیرون :/

ولی واقعا شکر که حذف میشه خیلی موثره البته من شکر که کلا نمیخورم مستقیما ولی شکلات و شیرینی و مربا و اینارو باید خذف کنم که خیلی سختمه ://
نه!!!! نود و هفت هزار تومن؟؟؟؟
یه استخر نزدیکای میدون آزادی هست دخترخاله م میره.فک کنم ده هزارتومن باشه سانسیش.میخوای اسمشو بپرسم برات؟خوبیش اینه که استخر زنونه ست فقط.مردونه هم جدا داره :)
تنبل شدی؟تو؟!!؟؟باور کنم؟ :)
پاسخ:
اگه بپرسی که لطف کردی ... میدون ازادی یکم به من دوره ولی ضرر نداره بپرس مرسی

چون تنهام تنبل شدم وگرنه اگه پایه باشه که اول همه تو صف فعالیتم خخخخ
غیر از کالری شماری میتونم فقط یه چیزای کلی بگم بهت
مثلا اینکه چاق کننده ترین چیزها 1.موادروغنی و خورش های چرب
2 .پلوهای مخلوط مث عدس پلووته چین و...
3.روغن زیتون کره سس مایونز و...
4.تنقلاتی ک سیر کننده نیستن و الکی میخوریم مث گردو بادوم زمینی چیپس
5.ماکارونی با گوشت مدلی ک ما دزست میکنیم
6.کتلت کوکو و سمبوسه و...


اینا کالریشون بالاس و مصرف دائمشون باعث چاق شدن میشه

بعضی چیزاهم چاق کننده نیس و کم کالریه ولی چون چاق نمیکنه ما فک میکنیم میتونیم زیادتر ازشون بخوریم و درنتیجه اونا گولمون میزنن!

مثل عدسی مثل انواع سوپهایی ک با اب مرغ یا شیروخامه درست میشن، پنیر، میوه ها ، چیزای کبابی.

من یه برنامه 1200 کالری برات میذارم
البته این طبق سبک زندگی خودمه . 1200کالری کمترین کالری هست ک هر فرد میتونه درروز بگیره و کمتراز اون ضرر داره برای بدن. میتونی طبق همین پیش بری و بعداز یه مدت توسط جدولایی ک تو اینترنت فراوون هست کالری موادی ک توی لایف استایل خودت پرتکراروروتین هست دربیاری و جایگزین کنی یا کلا تغییر بدی و...


صبحانه
3کف دست نان سنگک 210کالری یا 100گرم لواش 220 یا 3کف دست بربری 225 یا 90 گرم باگت

همراه یکی از موارد زیر:
1قاشق غ مربا 60
2قوطی کبریت پنیرفتا 70
30گرم لیقوان 84
نصف لیوان شیر 60تا75 کم چرب یا پرچرب فرق داره
1ق غ عسل 65
یک تخم مرغ اب پز80
یک سیب متوسط75

ترجیحا نون رو حذف یا کم نکن این توصیه دکتر تغذیه من بود
صبحانه جمعا حدود 300 کالری میشه.

میان وعده بین صبح وظهر و ظهروشب هست که دووعده میشه هرکدوم 150 کالری
از بین این چیزا من میان وعده میخورم:
1سیب یاهرمیوه متوسط دیگه 75
1خرما 20
1بادام 10
1توت خشک 5
1کف دست لواش 25
1کف دست سنگک 70
1کف دست بربری 75
1لیوان شیر کمچرب 120
1لیوان شیرپرچرب 150
1تخم مرغ آب پز 80

اگه تنقلات خاصی هوس کردی توی میان وعده مصرف شه
مثلا هفته ای یه بار یه کم بستنی و .. هرچی بخوای کالریش تونت هست ک ب مقدار 150توی هرمیان وعده میشه استفاده کنی.

ناهار وشام مثل هم حدود300 کالری
5قاشق پلو 125
یا 4کف دست لواش
یا 1.5کف دست بربری یا سنگک
همراه
2قاشق خورش و یه تکه گوشت یامرغ 180
90گرم جگرمرغ
50گرم سوسیس یا کالباس
1نیمرو یا املت با یه تخم مرغ
3.4تکه از گوشت کبابی
2بال کبابی
....
بدون نان و برنج: 1سمبوسه +نصف لیوان ماست کم چرب
5قاشق ماکارونی با گوشت 300
7قاشق پلومخلووته چین 300
1لیوان سالادماکارونی 400

امیدوارم کمکی کرده باشم :)))) موفق باشی
پاسخ:
وای مرسی که این همه وقت گذاشتی تایپ کردی :* حتما استفاده میکنم :*
خو این پست و این سوال منم هست که میدونی چقد درگیر وزن کم کردن و ثابت نگه داشتنم که منم عااااااشق خوردنم ولی همش بای مراعات کنم و هرچی میخورم عذاب وجدان دارم :|
من مدتیه که همه چی میخورم ولی کم. کالری شماری حوصله میخواد ولی بعد از مدتی دیگه دستت میاد. یه بار که مثلا کالری یه بشقاب ماکارونی رو بدونی دیگه لازم نیس دفعه های بعد چک کنی...برای کسایی که ورزش نمیکنن فک کنم فقط همین کالری شماری جواب میده
پاسخ:
تو که از نظر من خیلی فیت و عالی هستی ولی اگه استعداد وزن گرفتن داری که مثل من بیچاره ای ، بنظر من مناسب ترین راه اینه که ادم یه پایه واسه ورزش داشته باشه و یه رژیم سالم هم دنبال کنه همیشه 
نگین غرب:) اسم استخره.
پاسخ:
سرچ کردم خیلی دوره به من :( ولی بازم لطف کردی:*
آقا همین پرهام ما ...
قد یه طویله گاو میخوره ... همین عاشورا ، ساعت پنج صبح وقت برنج شستن اندازه 3تا آدم حلیم پرگوشت با روغن حیوانی و مخلفات خورد ، تا ظهر هم ری به ری چای و قهوه و شیرکاکائو و حلوا ، ظهر سر دیگ نذری بعد اینکه غذاها رو کشیدیم توی ظرف دادیم به بچه با ماشین ببرن ، جلوی چشم خودم یه دیس بزرگ ته دیگ چرب و چیلی رو با دوتا ملاقه پر قیمه با کلی سیب زمینی سرخ کرده اضافی فرستاد تو خندق بلا . ساعت 4عصر هم میگفت گشنمه .
قد 179 وزن 73 کیلو ... این آدمه ؟ نه خدایی این آدمه ؟
پاسخ:
منم یه دوست بدین گونه دارم که مثل مدلهاست :| اینا واقعا ادم نیستن خخخ
بعدم اینو یادم رفت بگم ؟
اکثر چاقا مشکل ژنتیکی کمبود انسولین رو دارن ، چه بخوان چه نخوان ، زیاد خوردن و بد خوردن فقط چاقی رو تشدید میکنه ، چاق چاقه تمام . چاق تا آخر عمرش باید رنج نخوردن رو تحمل کنه که لاغر بشه و لاغر بمونه
حکایت این گامبوهایی که با رژیم مادام العمر لاغر شدن و لباشونو مثه ماهی باز و بسته میکنن میگن "عییییزم من درست خوردنو یاد گرفتم" هم داستان همون قماربازیه که ... لا اله الا الله.
در آخر خدمت دوستان چاقالو عرض کنم که به سخنرانی اون لاغرایی هم که میگن من مثه چی میخورم چاق نمیشم حسودی نکنین ،میخوان حرصتون بِدن ، اونا سرعت متابولیسمشون بالاس همین ... در واقع اونم یه اشکال ژنتیکیه

نطق گوریل تموم شد
پاسخ:
من ترجیح میدادم اشکال ژنتیکیم اون مدلی باشه تا این مدلی مثلا ، اینز نات فیر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">